۱۱ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۲

دسیسه‌چینی سازمان سیا علیه تشیع

کد خبر : ۴۱۶۵۴

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی از دسیسه‌چینی معاونت ادیان سازمان سیا علیه تشیع خبر داد و گفت: دو درصد شرکت‌های یهودی جهان به این معاونت در دسیسه‌چینی علیه تشیع کمک می‌کنند.

به گزارش صراط، حجت‌الاسلام و المسلمین علی انصاری بویراحمدی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، اظهار داشت: تنها مکتبی که دارای دشمن ثابت و همیشگی است، مکتب تشیع است که دشمنان قسم خورده بسیاری از جمله یهود و وهابیت دارد.

وی در ادامه با اشاره به فلسفه‌های وجودی تشیع، آرمان‌ها و تفکرات این مکتب، اعلام کرد: تنها مکتبی که سخنی برای مطرح کردن در سطح جامعه بشری دارد همین مکتب تشیع است و همین موضوع سبب شده است تا مستکبران و ظالمان، تبدیل به دشمنان درجه یک این مکتب شوند.

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی با بیان اینکه اگر یک اصل از تشیع همچون عدالت، در جامعه جهانی حاکم شود، شاهد رشد جامعه بشری خواهیم بود، عنوان کرد: دشمن از قدرت نفوذ تشیع در اذهان بیدار جامعه جهانی آگاه شده است و تمام تلاش خود را در راستای کمرنگ کردن دستاوردهای تشیع و نابودی تفکر شیعی به کار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌های گسترده دشمنان تشیع در سطح جامعه اسلامی و جامعه جهانی، افزود: یکی از بزرگ‌ترین دشمنان اسلام و تشیع، تفکر و اندیشه‌ آمریکایی صهیونیستی است و این سیستم دارای یک سازمان اطلاعاتی به نام سازمان «سی.آی.ای» یا همان سازمان سیا است.

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاری بویراحمدی با بیان اینکه سازمان سیا دارای یک معاونت به نام معاونت ادیان است، اظهار داشت: این معاونت در حدود 700 مکتب و دین را زیر پوشش اطلاعاتی خود قرار داده است تا بتواند با ایجاد تفرقه و دشمنی میان پیروان این ادیان، از رشد شعور جامعه جهانی جلوگیری کند که متاسفانه تا حدودی نیز موفق بوده است.

وی در ادامه از تقسیم معاونت ادیان سازمان سیا خبر داد و گفت: چندی است که معاونت ادیان سازمان سیا به دو گروه و دسته تقسیم شده است، یک گروه موظف به بررسی و تحقیق در رابطه با راهکارهای مقابله با تشیع است و گروه دیگر موظف به تحقیق و بررسی در رابطه با دیگر ادیان الهی است.

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی با بیان اینکه اعتبارات اختصاص یافته به این معاونت بدون محدودیت است، عنوان کرد: اعتبارات مربوط به گروه تشیع، چند برابر اعتبارات مربوط به تمام ادیان الهی است و این موضوع بیانگر این است که برای استکبار جهانی، مقابله با تشیع چه میزان اهمیت دارد.

وی در پایان افزود: دو درصد شرکت‌های یهودی جهان، بخش قابل توجهی از سرمایه‌های خود را به عنوان اعتبارات لازم برای مقابله با تشیع، به معاونت ادیان سازمان سیا تحویل می‌دهند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۵۸ - ۱۱ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
بنی امیه و عباس جدید و شاید هم نوادگان همان ها و صهیونیسم بزرگترین دشمن تشیع در امریکا و انگلیس و اسراییل.