۱۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
مجید فهمیده برادر شهید فهمیده:

شهید فهمیده‎ سرباز واقعی امام بود

مجید فهمیده برادر شهید محمدحسین فهمیده گفت: امام در سال 1342 فرمودند سربازان من در گهواره‎ها هستند و به درستی امثال شهید فهمیده‎ها سربازان واقعی امام بزرگوار بودند.
کد خبر : ۴۱۷۸۴

 

به گزارش صراط به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، مجید فهمیده شامگاه چهارشنبه در یادواره 32 شهید فرهنگی و دانش‎آموزی شهرستان مینودشت اظهار داشت: حضرت امام مدالی بر گردن برادرم شهید حسین فهمیده آویخت و او را به عنوان رهبر 13 ساله نام برد که سبب افتخار ماست و احساس مسئولیت ما نسبت به نظام را دوچندان می‎کند.
وی تصریح کرد: احساس تکلیف و بندگی خاص خدا از ویژگی‎های شهید فهمیده بود که ان‌شاءالله در وجود همه ما باشد و به درستی تقویت شود.
برادر شهید محمدحسین فهمیده گفت: شهید فهمیده نوجوانی که به لحظ شرایط سنی شرایط حضور در جبهه را نداشت با رفتن به جبهه و تقدیم جان خود الگویی برای نوجوانان و جوانان ما شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت نیز در این مراسم با تمجید از نقش تاثیرگذار شهدای هشت سال دفاع مقدس در سربلندی و اقتدار نظام گفت: شهید فهمیده در بین شهدای دانش‎آموز به عنوان یک نماد ملی مطرح است.
رمضانعلی خالقی شهادت اظهار داشت: محمدحسین فهمیده و دیگر شهدای دفاع مقدس در جبهه‎های نبرد حق علیه باطل سبب حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی شده است.
وی خاطرنشان کرد: شهدای دانش‎آموزان افتخاری برای انقلاب و اسوه‎های جوانان و نوجوانان ما هستند و شایسته است مورد توجه قرار بگیرند. 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مینودشت با اشاره به بسیج دانش‎آموزی مهم‌ترین هدف از تشکیل آن را تحقق ارتش ‪۲۰ میلیونی دانست و گفت: چشمه جوشان تحقق این مهم نهاد آموزش و پرورش است که در تربیت دانش‎آموزانی متدین و پایبند به ارزش‌های اسلامی تلاش می‌کند.
خالقی افزود: با توجه به هجمه فرهنگی به کار رفته از سوی دشمن باید تلاش شود بسیج دانش‎آموزی از نظر کمی و کیفی بیش از گذشته تقویت و تثبیت شود.
وی ادامه داد: دانش‎آموزان پوینده و پیشگام عضو بسیج باید آسیب‌ها و توطئه‌های دشمن را شناخته و با آگاهی کامل از مسایل روز در راستای تقویت و استحکام ارزش‌های نظام اسلامی گام بردارند.
انتهای پیام/آ30