۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۶

سگ‌هاي ميليوني در خيابان فرشته!

کد خبر : ۴۲۰۸
يك زن به اتهام نگهداري و خريد و فروش سگ‌هاي ميليوني در خانه ويلايي خيابان فرشته تهران تحت تعقيب قضايي قرار گرفت.

همسايه‌هاي اين زن در طبقات دوم و سوم اين خانه ويلايي به خاطر مزاحمت‌هاي سگ‌ها و آلودگي ناشي از نگهداري غيراصولي اين حيوانات از وي شكايت كردند.

مردي جوان كه از ساكنان اين خانه ويلايي است وقتي از صداي سگ‌ها، بوي بد و آلودگي آنها به ستوه آمد خود را به شعبه پنجم بازپرسي دادسراي شميرانات رساند و از صاحب سگ‌ها شكايت كرد.وي به بازپرس نيك‌صفت گفت: 2 سال است كه زن همسايه با نگهداري سگ‌هاي بزرگ و كوچك آرامش ساختمان را بر هم زده است.

وي افزود: زن جوان معروف به سپيده در طبقه اول خانه 3 طبقه ويلايي در خيابان فرشته زندگي مي‌كند.

مدتي پيش از همسر دومش طلاق گرفت و با اجاره كردن اين آپارتمان به تنهايي زندگي مي‌كند. وي با خريد و فروش سگ‌هاي ميليوني براي اهالي ساختمان مزاحمت ايجاد مي‌كند.صاحبخانه اين زن نيز در خارج از كشور زندگي مي‌كند و اين زن آپارتمان را از وي اجاره كرده است. هميشه خودروهاي مدل بالا مقابل ساختمان پارك مي‌كنند و با سپيده معامله ميليوني سگ‌ها را انجام مي‌دهند. همسايه‌ها مي‌گويند سپيده سگ‌هاي بزرگ و كوچك را از دستفروشان با قيمت پايين مي‌خرد سپس با شناسايي مشتريان پولدار، حيوانات را به قيمت 2 تا 5 ميليون تومان مي‌فروشد. البته اين پايان ماجرا نيست چون هر روز بيش از 8 قلاده سگ در حياط خانه است.

اين زن با تخريب ساختمان و نرده‌كشي به هيچ‌كس اجازه رفتن به آن طرف حياط كه استخر در آنجا قرار دارد را نمي‌دهد.هر شب وحشت‌زده از صداي سگ‌ها بيدار مي‌شويم. من و همسايه طبقه سوم بارها به اين زن تذكر داديم اما بي‌فايده است و او حاضر نيست سگ‌ها را از خانه خارج كند. اين مرد همسايه عكسي كه از سگ‌هاي داخل حياط ساختمان گرفته بود را به بازپرس ارائه داد و مهر تاييد به اظهارات خود زد.

پس از شكايت اين مرد همسايه، بازپرس نيك‌صفت از شعبه پنجم دادسراي ناحيه يك تهران دستور احضار زن جوان (صاحب سگ‌ها) را صادر كرد.زن جوان وقتي در برابر بازپرس ايستاد ادعا كرد كه تنها به خاطر علاقه به حيوانات، چند سگ در حياط خانه نگه مي‌دارد و ماجراي معامله و خريد و فروش دروغ است.بازپرس از اين زن خواست تا سگ‌ها را از خانه خارج كند تا براي ديگران مزاحمت ايجاد نكند.بعد از اين جلسه تحقيق و بازپرسي، باز هم همسايه‌هاي طبقه دوم و سوم اين خانه ويلايي از اين زن به اتهام مزاحمت ملكي، تخريب و توهين شكايت كردند.اين زن نه‌تنها سگ‌ها را از خانه خارج نكرده بود، بلكه مرتب به همسايه‌ها توهين مي‌كرد.اين بار مامور بهداشت در ماموريتي كه به وي واگذار شد به خانه اين زن رفت و تاييد كرد كه آلودگي و بوي بد سگ‌ها براي همسايه‌ها دردسرساز شده است.

زن جوان وقتي براي بار دوم مقابل بازپرس ايستاد ادعا كرد كه پس از تربيت كردن سگ‌هايش از آنها نگهداري مي‌كند.

به گزارش «وطن‌امروز»، بازپرس نيك‌صفت اين زن را به اتهام بر هم زدن بهداشت عمومي، تخريب، مزاحمت ملكي و توهين با قرار قانوني روانه زندان كرد اما وي با سپردن وثيقه آزاد شد و تحقيقات ويژه در اين پرونده عجيب براي افشاي حقيقت ادامه دارد.
نظرات بینندگان
هدایت اشتری لرکی
|
FRANCE
|
۲۱:۳۵ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۸۹
۰
۲۶
حتما موسوی و رهنورد وکروبی برای دلجویی خدمت این خانم مشرف خواهند شد. چون کاردیگری ندارند. راستی راست است که همسر موسوی هنوز حقوق استادی خودرا از بیت المال مسلمین دریافت میکند.
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۳ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۸۹
۱
۱۴
به نظرم امروز يا فردا بايد منتظر اوج هملات سبزها به دولت براي بازداشت اين خانم به همراه سگهايش باشيم !چون به گفته بي بي سي يكي از سگها دسبند سبز رنگ به دستش بوده و تمام قضيه فقط براي سركوب اين جنبش مردمي مي باشد.
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۳ - ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹
۲۳
۴
خواننده های شما عادت دارند هر چیز بی ربطی رو بچسبونن به جنبش مردمی و خودجوش سبز
.
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۸۹
۷
۰
هملات اشتباهه عزیزم,حملات درسته
سواد داشتن ذاتی نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۴ - ۱۲ تير ۱۳۹۰
۱۰
۰
هملات ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نميدونستم اينطوري نوشته ميشه