۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲

تذکر احمدی نژاد به دختران بدحجاب

در برخورد با یکی از همکلاسیهای رئیس جمهور در دوران دانشجویی احمدی نژاد او خاطره ای جالب از نحوه برخورد وی که در در گفتگوی تلویزیونی گفته است حالا اگر موی خانمی یک مقدار هم بیرون بود لزومی نداردبا آن برخورد شود، تعریف کرد.
کد خبر : ۴۳۳۵۷

به گزارش صراط به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران: در برخورد با یکی از همکلاسیهای رئیس جمهور در دوران دانشجویی احمدی نژاد او خاطره ای جالب از نحوه برخورد وی که در در گفتگوی تلویزیونی گفته است حالا اگر موی خانمی یک مقدار هم بیرون بود لزومی نداردبا آن برخورد شود، تعریف کرد.

:یکی از همکلاسیهای رئیس جمهور محترم در زمان بعد از انقلاب می‌گفت: احمدی نژاد به دانشجوهای بد حجاب تذکر میداد وبی تفاوت از کنار آنها رد نمیشد.

شنیدن این سخن برای من بسیار خوشحال کننده و امیدوار کننده بود اما وقتی ذهنم را مرور کردم دیدم که همین احمدی نژاد در سال ۸۹ در گفتگوی تلویزیونی با مردم میگوید: حالا اگر موی خانمی یک مقدار هم بیرون بود لزومی ندارد با آن برخورد شود.

انگار آقای رئیس جمهور برای گفتن این جمله نعوذ بالله با خدا هماهنگ کرده بوده و ازش اجازه گرفته بوده که با چنین اعتماد به نفسی برای حکم خدا هم تبصره قائل می‌شد.

چند روز پیش هم رسانه ها مدعی شدند که او گفته برای اعلام حضور خانمها در ورزشگاه با رهبر هماهنگ کرده بودم. بعد از مرور این جمله این سوال در ذهنم ایجاد شد که چه میشود که آقای احمدی نژاد که انقلابی ترین رئیس جمهور بوده و نماز شب میخواند و دائم به یاد خداست و هر روز زیارت عاشورا میخواند و.. در زمینه ی فرهنگی به دستور خدا که همان قرآن و عترت است کمتر عمل میکند و یا اینکه بر اساس برداشت انسان کامل عمل میکند و به برقراری امر به معروف و نهی از منکر در جامعه که یکی از موارد تاکید شده در زیارت عاشورا و قرآن هم هست کمتر اهمیت میدهد، به جمع آوری ماهواره ها و جلوگیری از پخش آنها و یا واردات غیر قانونی آن تا جایی که مربوط به قوه ی مجریه است خیلی کم اهمیت میدهد و این مسائل را مسئله اصلی نمیداند؟!

چرا او به این مسئله که کشور ما دومین مصرف کننده مواد آرایشی در خاورمیانه و هفتمین مصرف کننده در جهان است کمتر اهمیت می دهد و یا نمی داند و یا برایش مهم نیست و یا مصلحت نیست که برخورد شود، در مورد فضای مسموم موجود دردانشگاهها از نظر اعتقادی و رفتاری و پوششی اهمیت چندانی نمیدهد و طرح اسلامی کردن دانشگاهها را با رسانه ای کردن (یا خدای نکرده با اهداف پشت پرده) از اجرا شدنش به صورت کامل و موثر جلوگیری میکند انگار آقای احمدی نژاد هم مفهوم این جمله امام خمینی را که" اگر دانشگاه اصلاح شود مملکت اصلاح میشود" را یا نفهمیده که از هوش سرشار رئیس جمهور بعید است و یا فهمیده ولی چون از دید خودش باید دانشجو فقط درس بخواند و کاری به کار سیاست و غیره نداشته باشد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اون موقع بچه بود
آقاي دل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۴ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۰
۰
راههايي كه شما بيشنهاد ميكني قبلا خيلي راديكال تر از ايني كه گفتي امتحان شده و جواب نداده كه هيچ وضع رو بد تر كرده...اين تفكر ديگه مرده كه به زور كسي با حجاب يا بي حجاب بشه...براي با حجاب شدن به زور اوايل انقلاب سند خوبيه و براي بي حجابي به زورم اروبا ...هيچ كدوم نتيجه نداره...بايد افكار مردم بعد از جلب اعتماد درست بشه كه يكي از موانع اصليش شما دوستان سوبر مذهبي و يكي ديگه از موانعش دوستان سوبرغربي...هردو تفكر شما مرده...ما منتظر تفكر جديدي هستيم...اگه داريد بفرماييد و اگه نداريد به دست و باي بقيه كه فكر جديد دارن نبيچيد...
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۰۶ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
صراط جان آیا تندروی تاکنون نتیجه داده؟
شادمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۰
۱
۰
اح........... نکند ..................... که برای خودش اجتهاد در میدهد.
او به عنوان مجری قانون باید در مقابل سؤال از حجاب، افراد جامعه را به علما ارجاع دهد. و اجتهاد آنان را در این زمینه حجت قرار دهد. کما اینکه خود حضرت مهدی(عج) می فرمایند: « من حجت خدا بر علما و ایشان حجت من بر شمایند.»