۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۰

حسينيان: منتظر نظر8+7 درباره 2+2 هستيم

کد خبر : ۴۳۳۷۵

روح الله حسينيان پيشنهاد تشکيل اين کارگروه از سوي جبهه پايداري به آيت‌الله مهدوي‌کني در راستاي حل مشکلات مابين دو جبهه صورت گرفته است، حال بايستي منتظر اعلام نظر کميته 8+7 در اين خصوص باشيم.

به گزارش صراط، حجت‌الاسلام روح‌الله حسينيان عضو جبهه پايداري در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص فساد اقتصادي اخیر و حضور برخي از نزديکان دولت در اين فساد اقتصادي، گفت: اظهار نظر در اين خصوص نياز به زمان کافي دارد، ولي چيز مهمي که در اين مساله بسيار ارزشمند است اين است که قوه قضاييه و شخص حجت الاسلام والمسلمين محسني‌اژه‌اي با جديت تمام به پيگيري اين پرونده مي پردازد.

حسينيان با اشاره به اينکه حضور محسني‌اژه‌اي که شخصيتي قابل اعتماد و عدالت محور است، به عنوان ناظر ويژه در پرونده فساد اقتصادي اخير بسيار مهم تلقي مي شود، افزود: ما در کشوري زندگي مي کنيم که همواره از سوي دولت هاي غربي و از جمله آمريکا بسيار مورد تهاجم قرار مي گيرد، لذا بايستي با توجه به موج جديد اظهارات مقامات غربي عليه جمهوري اسلامي ايران و جوسازي در اين خصوص اجازه دهيم قوه قضاييه به روند خود در رسيدگي به پرونده فساد اقتصادي اخير ادامه دهد.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي، خاطر نشان کرد: دولت بايستي در راستاي احقاق حقوق بيت‌المال و پيگيري هرچه سريع‌تر پرونده اخير تابع قوه قضاييه باشد و هر کسي را که متهم است چه از زيرمجموعه دولت و چه غير از آن به قوه قضاييه معرفي نمايد.

وي اذعان داشت: بايستي اجازه داد تا پرونده فساد اقتصادي اخير مراحل قانوني را طي کند و قضاوت نهايي زماني رخ خواهد داد، که دادگاه حکم افراد مرتبط با اين پرونده را اعلام نمايد، لذا بايستي از هرگونه جنجال و شايعه‌افکني در اين خصوص جدا پرهيز شود.

عضو جبهه پايداري در خصوص تشکيل کارگروه چهار نفره مابين جبهه متحد اصولگرايي و جبهه پايداري گفت: پيشنهاد تشکيل اين کارگروه از سوي جبهه پايداري به آيت‌الله مهدوي‌کني در راستاي حل مشکلات مابين دو جبهه صورت گرفته است، حال بايستي منتظر اعلام نظر کميته 8+7 در اين خصوص باشيم.