۲۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۱
آيا رييس جمهور تجديد نظر مي كند؟

اذعان حامي گروهك انحرافي به تحقق پيش بيني رهبري درباره هواداران احمدي نژاد

نوشته حاميان گروهك انحرافي در تلاش براي توجيه برخي رفتارهاي انحرافي در مشي محمود احمدي نژاد، ريشه اين برداشتها را نگاه مصداق محور ناميد وافزود: بر اساس نگاه مصداقی می‌توان به خدمات کسانی مانند بازرگان، مصدق، رضاخان و حتی مأمون اشاره کرد .
کد خبر : ۴۴۰۱۰

سايت حامي گروهك انحرافي كه مدتي از فيلتر شدن مجدد آن مي گذرد، در مطلبي با اشاره به پديده ايي كه آن را "تشتت پیچیده در بدنه اصولگرایی" ناميد، ضمن اذعان به سرايت اين پديده به بدنه هواداران سابق رييس جمهور و ايجاد اختلاف بين هواداران پيشين محمود احمدي نژاد نوشت: این تشتت اکنون به رسانه‌ها و حتی بخشی از بدنه یعنی کسانی که در سال 88 احمدی‌نژاد را بر موسوی ارجح دانستند نیز منتقل شده .

به گزارش سرويس سياسي صراط ،نوشته حاميان گروهك انحرافي در تلاش براي توجيه برخي رفتارهاي انحرافي در مشي محمود احمدي نژاد، ريشه اين برداشتها را نگاه مصداق محور ناميد وافزود: بر اساس نگاه مصداقی می‌توان به خدمات کسانی مانند بازرگان، مصدق، رضاخان و حتی مأمون اشاره کرد .

نوشته مذكور در ادامه با اشاره به گروهي كه رفتارهاي رئیس جمهور را براساس اصول و روند کلی حرکت ارزيابي مي كنند، در بياني كلي و فاقد مستندات لازم و كافي مدعي شد: این گروه معتقد است برخلاف دولت‌های غربگرای اصلاحات و سازندگی، خط کلی و اصول و مبانی دولت فعلی کاملاً منطبق بر آرمان‌ها و اصول و گفتمان امام و انقلاب است .

اين نوشته با موهوم خواندن جريان انحرافي در تلاشي كه به نظر مي رسد هدف آن دو قطبي كردن فضاي انتخابات آتي مجلس و استفاده از تاكتيك قديمي و آشناي مناظرات انتخابات دور دهم رياست جمهوري است كه البته عتاب مقام معظم رهبري در نماز جمعه 29 خرداد 88 را در پي داشت، افزود: هیولای متولد شده توسط نویسنده نامه بدون سلام و والسلام توسط برخی مدعیان اصولگرایی استخدام شد تا به نام جریان انحرافی، مسیر دولت را از خدمتگزاری به سمت حاشیه‌سازی تغییر دهد.

گفتني است اذعان حاميان گروهك انحرافي به سرايت تشتت به بدنه حاميان سابق محمود احمدي نژاد، چيزي جز تحقق پيش بيني تاريخي و حكيمانه رهبر معظم انقلاب در حكم حكومتي معظم له جهت عزل مشايي از معاونت رياست جمهوري نيست.

معظم له در اين حكم خطاب به محمود احمدي نژاد فرمودند انتصاب مشايي به معاونت رياست جمهوري بر خلاف مصلحت احمدي نژاد و دولت است و موجب اختلاف و سرخوردگي ميان علاقمندان محمود احمدي نژاد است لذا لازم است انتصاب نامبرده لغو و كان لم يكن گردد؛ هرچند احمدي نژاد اين حكم را يك هفته اجرا نكرد و در ادامه نيز موضوع حكم ، خود استعفا داد و احمدي نژاد وي را از سمت معاونت عزل نكرد و در ادامه نيز با اعطاي مناصب متعدد به وي عملا جايگاه مشايي را در دولت از يك معاونت اولي فراتر برد.

افزون بر اين بي ترديد يكي از راههاي اصلي براي ارزيابي ميزان پايبندي به شعارهايي كه صاحبان قدرت از تريبونهاي مختلف فريادگر آن هستند، توجه به عملكرد و بررسي عملي التزام به اين شعارها است و الا به قول معروف:

دو صد گفته چون نيم كردار نيست.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۹
۱۲
راه شیران چنان خوف انگیز است که روباهان تا صبح فریاد می زنند و خرسان خودشان را خیس می کنند و انصافا بی رقیب ترین شیران شیران بنی هاشم هستند.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی طرف چون شیر نبود خصوصا شیر بنی هاشمی ، ...راه شیران رو ادامه بده ! نتیجه شد همینی که می بینیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۲۲
۱۶
با سلام
بارها نظراتم رو نوشتم ولي درج نكرديد. باز هم مي نويسم تا فكر نكنيد فقط دوستان و افراد سايت شما نظر دارند!
اين نوشته هاي سطح پايين شما هيچ جايي ميان مردم نداره و مردم مطمئن باش در موقع عمل كردن جور ديگه اي تصميم مي گيرند. شما چرك دست روزنامه نگاران دوم خردادي نيستيد كه 4 سال به دولت توپيدند ولي 22 خرداد جواب محكمي از مردم گرفتند. شما هم هر چه بيشتر بنويسيد بيشتر براي ما تبليغ مي كنيد
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام ...خوشم مياد خوب گزينشي عمل ميكنيد...ميگرديد و ميگرديد تا يه چيزي هرچند كوچيك بدست بياريد و به سبك امريكاييها ميكنيدش تو بوق و كرنا كه آآآآي مردم نميدونيد كه چي شده....
ميگيد امام خامنه اي اما مشيتون مشي سياسي يهودي هاست...شما ها بهتره كه بگيد امام اوباما...امام واقعي تون تو كاخ سفيد نشسته وامام بعضياتونم ملكه اليزابت انگليسه...
اميدوارم هرچه زودتر نقاب نفاق از چهره ي منافقين بيفته كه حتم بدونيد ميفته
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱۰
۱۳
صراط جان سلام .يك هفته اي كه نبودم رفته بودم پابوس آقا علي ابن موسي الرضا عليه السلام براي همه ي صراطي ها دعا كردم .
مدیر پایگاه با سلام از لطف شما متشكريم.
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راه استاد كچراهه فكر نكنم با دعا درست بشه
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۵ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۴
۱۸
عاقبت گوش نکردن و تبعیّت ننمودن امر پدر؛ جز تباهی و گمراهی نیست!!! پدر به چیزی جز خوشبختی و آینده ی روشن فرزند خویش؛ نمی نگرد! سعادت در تبعیّت از امر رهبر است. یازهرا
021
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام آقاي علي تنكابين چطوري؟ چه خبر؟
يازهرا
0202
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی تنکابن برو بیشتر مطالعه کن و نقش ولایت فقیه رو با نقش یه پدر خانواده قیاس نکن بچه .. آقای ا ....... دی
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب 021 ممنونم داداش. خبرِ سلامتی رهبر

و امّا جناب 0202 ؛ عزیزجان باز که با اسامی گوناگون کامنت می زاری!!! اگر تعصّبی به موضوع نگاه نکرده و تفسیر به رأی عجولانه و اشتباه نمی نمودی؛ جمله پایانی کامنتم "سعادت در تبعیّت از امر رهبر است" گویای مطلب است! به جای جعل اسامی گوناگون جهت ارسال کامنت؛ اهل مطالعه باش تا جمله به این بدیهی و ساده رو متوجّه بشی!!! یاعلی
2020+201
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی تنکابن اسامی گوناگون ؟؟؟؟؟؟؟ اسامی گوناگون چه دردی از تو دوا میکنه ؟ یازهرا قطعا سعادت در گروه تبعیت از ولایت است اما این حرفت از جمله گنده ........ ی های منافقانه رئیساته : عاقبت گوش نکردن و تبعیّت ننمودن امر پدر؛ جز تباهی و گمراهی نیست!!! پدر به چیزی جز خوشبختی و آینده ی روشن فرزند خویش؛ نمی نگرد!

این اراجیف و کلکها و مغلطه هایی مثل حرافی های گنده تون در مورد رابطه پدر و فرزندی ش با حضرت آقا رو واسه امثال ما قرقره نکن مگه بحث ، بحث یه بچه مدرسه ای و باباشه که داری میگی پدر به چیزی جز خوشبختی و آینده ی روشن ...................... ؟؟ اگه گوشی داشتین با حرف ائمه و بزرگان و علمای دین باید تا حالا میفهمیدین بحث امام و مامومی و با بحث پدر و فرزندی زمین تا آسمون فرق داره ... امثال شماها پاتون از همین الان وسط گرماست !! یاعلی
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر عزیز چنداسمه؛ چون جسارتاً بی ادب هستی و به جای استدلال و دادن جواب منطقی به بی ادبی و تهمت روی می آوری؛ دیگر جواب به شما را به صلاح خود نمی دانم.

زیرا در مقابل بی ادب هرچه قدر که استدلال بیاوری او جز بی ادبی و تهمت زدن؛ عکس العمل دیگری ندارد!

امّا برادر چنداسمه؛ این را بدان که تمام وجودم سرشار از عشق به حضرت آقاست؛ امّا نه از نوع ولایتمداری جنابعالی!!! اگر دین و تقوا داری وعده ما به قیامت!!! والله که قسم جلاله هست؛ تمام مطالبت با عذر معذرت جز مطالب پوچ و بی ارزش؛، چیز مُعتَنابه دیگری نیست! و در مورد بنده صِدق نمی کند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*** رهبر اگر لب تَر کند؛ جان را نثارش می کنیم***
021
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قربان شما.
110+101
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علی تنکابن محبوبت هم زیاد از این شعارای ذیل زیاد سر هم میکرد که نتیجه شو هم دیدیم ..... اگه راست میگفتی از اون و رفتاراش باید اعلام انزجار میکردی و این هست که نشون میده داری دروغ میگی تو هم ، و چون شواهد و قرائن نشون میده که همچنان داری از یه منحرف حمایت میکنی ، پس حرف من تهمت نیست ، واقعیت داره ، دودوزه بازی میکنی ! حرفای پایین مشترک هست بین امثال شما و رئیست :


*** رهبر اگر لب تَر کند؛ جان را نثارش می کنیم*** !!!!

این را بدان که تمام وجودم سرشار از عشق به حضرت آقاست !!!

ضمن اینکه با تحلیل و تفکر شما میشه شعار رو اینطوری هم بیان کرد :

*** پدر !! اگر لب تَر کند؛ جان را نثارش می کنیم*** !!!!
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این نوع ادبیات شباهت زیادی به ادبیان سابق محبوبت داره :

تمام وجودم سرشار از عشق به حضرت آقاست !!
*** رهبر اگر لب تَر کند؛ جان را نثارش می کنیم***

با تفکرات شما بعید نیست که این شعر رو اینطوری هم بنویسین :

*** پدر !!! اگر لب تَر کند؛ جان را نثارش می کنیم***

مظلوم نمایی هم یکی دیگه از رفتارهاتونه که نیازی به تفسیر و تحلیل نداره ...

من بنا بر واقعیات چیزی را به شما نسبت میدم نه بر اساس موهومات ، وقتی می بینم جونت داره واسه یه منحرف در میره و حاضر نمیشی از خط و رفتارش اعلام انزجار کنی و لحنت در جاهای مختلف نشون میده که دل در گرو اون داری و همزمان 4 تا شعار ولایتی هم میدی باید چی تفسیر بشه از جانب یکی مثل من که دل در گرو هیچ آدم سیاسی ندارم ؟
ولایتی بودن یعنی فقط شعار دادن یا مبارزه با تمام وجود و علنی و قاطع و شفاف با منحرف و انحراف و فتنه ها ؟؟ برای مبارزه با منحرف و انحراف نباید با تمام وجود و زندگی با ولایت بود ؟ و نباید با تمام وجود با انحراف ضد ولایت مقابله کرد ؟ نمیگم شمشیر ببندی اما نمیشه بطور واضح انحراف رو بیان کرد و بطور کامل خط تفکراتی این شخص رو مردود معرفی کرد ؟ با دفاع شعاری از ولایت و اعلام انزجار و انتقاد ملایم و چند پهلو (با شکل و شمایل دودوزه بازی) از انحراف میشه خط و خطوطشو رو برای 4 نفر آدم عامی و کم مطالعه روشنگری کرد و ذهن اونارو نسبت به مسائل روشن کرد ؟ این ضرب المثل که یا زنگی زنگی باش یا رومی رومی رو شنیدی ؟ بنظرم خیلی مصداق داره ، عزیزم استدلالهایی که میکنی و میگی که حضرت آقا فرمودن آرامش و ........ رو ما هم میدونیم ، منتها مگه ما ناآرامی بوجود آوردیم ؟ بیان انحرافات ایجاد از جانب شما تحلیل میشه ؟ و .............
اینکه به زعم خودت یه نقطه ضعف از من پیدا کنی و به خیال خودت برای 4 نفر منافق خوراک درست کنی در راستای همون شعارای کیلویی هست ؟

این تهمت نیست ؟
امّا برادر چنداسمه؛ این را بدان که تمام وجودم سرشار از عشق به حضرت آقاست؛ امّا نه از نوع ولایتمداری جنابعالی !!!

علی جون شاید من تند باشم اما منافق نیستم مطمئن باش ، اینو لازم نمیبینم اینجا برای تو ثابت کنم ، جاهایی که لازم بوده ثابت کردم و همین الان هم که با تو حرف میزنم بلافاصله بعد از نوشتن کامنت در راستای ثابت کردنهای چندهزار باره از جام پا میشم و میرم ....
هارون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
2020+201 چن اسمه خیلی مخلصیم
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا ممل برادر خوبم سلام؛ در کامنتت نوشتی که:
«ولایتی بودن یعنی فقط شعار دادن یا مبارزه با تمام وجود و علنی و قاطع و شفاف با منحرف و انحراف و فتنه ها ؟؟»

1- برادرم مبارزه با انحراف و دفاع از ولایت به اینه که از اوّل صبح علی الطّلوع تا شب؛ پای رایانه بنشینی و با اسامی جعلی ممل؛ جن؛ یزید؛ غلام؛ حسین و...! آن هم با استفاده از ادبیّات کوچه بازاری و در خطاب به کاربران کامنت بزاری؟! تعریف دفاع از ولایت و در صحنه بودن از نظر جنابعالی یعنی این؟! یا همانطور که قبلاً هم گفتم؛ دفاع از ولایت به این استکه با دستان خالی و با کمک تعدادی از بچّه حزب اللّهی های شهرمون یکّه و تنها در مقابل کاندیدای جریان مشایی منحرف، ایستادن و در مقابلش از کاندیدایی که مواضعش در ضدّیت با فتنه گران و گروهک انحرافی آشکار و علنی است، دفاع و حمایت کردن؟! به نظر جنابعالی و دیگر کاربران عزیز و منصف؛ اثر کدامیک در دفاع از ولایت بیشتر و به ولایت نزدیکتر هست؟!

2- شما که به راحتی، اندک تقوایت رو هم زیر پا می گزاری و ندیده، بنده رو به ضدّیت با ولایت و نفاق متّهم می کنی؛ اگر این موضوع برایت خیلی مهمّ است، جنابعالی که ساکن جادّه چالوس هستی زحمت بکش و یک سری هم به تنکابن بزن که ضمن زیارت قبر مطهّر امیر سرلشگر خلبان شهید شیرودی؛ در مورد بنده حقیر از امام جمعه شهر و فرماندار گرفته تا دیگر مسولینی که بنده را می شناسند و همچنین از بچّه های هیئتی و بسیجی و اصولگرایان تنکابن پرس و جو کن؛ و بعد از تحقیقات مفصّل، اندکی با خودت و خدای خود نیز خلوت کن و ببین که الله وکیلی آیا مطالب پوچی را که به بنده نسبت می دهی در مورد من صادق است یا جز تهمت و افتراء چیز دیگری نیست؟!

عزیزم؛ بنده هیچگونه نیاز و لزومی جهت اثبات ولایتمداری ام به جنابعالی ندارم. و خدا گواه استکه فقط و فقط این را به خاطر این گفتم که بیش از این ندیده به معصیّت و گناه کبیره تهمت نیفتی! از شما که خود را بسیجی می دانید می پرسم؛ که آیا شهدا این فرزندان خانم حضرت زهرا «س» هم؛ ندیده به کسی برچسب نفاق و ضدّیت با ولایت می زدند؟! یا آنکه با تأسّی به مولا امیرالمومنین «ع» متّقی؛ سخاوتمند و اهل گذشت بودند؟! من که ادّعایی ندارم و به روح شهدا قسم بزرگترین افتخارم به حشر و نشر با بچّه حزب اللّهی های شهرم است. من خود را کوچکترین و کمترین آن بچّه ها فرض می کنم.

3- و امّا به بنده متعرّض آن شدی که چند اسمه خواندنت، تهمتی است از جانب من!؛ بدون آنکه درخواستی از صراطِ عزیز مبنی بر بررسی ip شود؛ از خودت می پرسم: که تو را به روح شهدا قسم آیا بنده تهمت می زنم و یا اینکه عین واقعیّت است و خودت هم به روشنی آفتاب می دانی و انکار می کنی؟! اگر انکار نمایی،بنده به دروغگویی و فِسقَت یقین پیدا می کنم! زیرا در آنصورت خود هم می دانی که دروغ می گویی! و نوبت درخواست از صراط می رسد! در ضمن آدرس ایمیلت و مطالب ارسالی ات که تصریح در چند اسمه بودنت داشتی، نیز در جای خود محفوظ است!!!

آقا ممل؛ به خدا قسم نه بنده در مقام مظلوم نمایی خود هستم و نه نفاقی از خود به خرج می دهم. دوست عزیز به جای درگیری بین خودیها بهتر نیست که به فکر علاج و اتّحاد بین نیروهای ارزشی باشیم. باز و برای چندمین بار عرض می کنم و شهدا را شاهد و ناظر بر این مطلب می گیرم که؛ با آنکه با مطالعه کامنتهایت قدری دلم می شکند و واقعیّت آن استکه بعضاً ناراحت هم می شوم، ولی از حقّ خود گذشته و تمامی توهینها و هتک حرمتهایت رو به بزرگی شهدا؛ بخشیدم. ولی دوست عزیز ما مسلمانیم و معتقد به قیامت! و ظرفیّت بندگان خدا هم متفاوت و حدّ و اندازه ای دارد! و فرقی نیز در مورد این موضوع بین فضای واقعی و بیرونی و فضای مجازی و اینترنت نمی باشد! در هر دو صورت فردای قیامت که جزو مسلّمات و اعتقادات ما است، باید جوابگوی عملکرد خود در پیشگاه الهی باشیم.

از من گنهکار به شمای عزیز و بزرگوار به یادگار داشته باش که: حتّی المقدور سعی کن که دل احدی از بندگان خدا را نشکنی. که با شکسته شدن دل بنده ای از بندگان خدا که در احادیث از آن به "القلبُ حرمُ الله" یاد شده است؛ غوغایی به وجود خواهد آمد که؛ چشمان دنیایی ما را قادر به دیدن آن نیست!

جهت نورانی شدن فضا نیز عرض می کنم که در پایان وصیّت نامه عارف کامل و استاد عرفانِ مرحوم حضرت آیت الله بهجت یعنی مرحوم علّامه آیت الله آقا سیّد علی آقای قاضی «ره» و به جهت مهم بودن موضوع آمده بود که:
« الله الله الله ؛ دل شکستن هنر نمی باشد، تا توانی دلی به دست آور »

از خدا مسئلت دارم که پیرو واقعی و عملی آن مردان الهی و نورانی باشیم. مردانی که مباحات خود را نیز با نیّت و قصد قربت الهی تبدیل به مستحبّات می نمودند.

عاقبت شما و حقیر؛ ختم به خیر و سعادت «شهادت» باشد. به حقّ محمّد «ص» و آل محمّد «ص»

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

***یا علی بن ابی طالب «ع» ***
جن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تنکابن باهات حرفی ندارم و دیگه برات کامنت نمیدم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱۶
۲
صراط نکنه فیلترشکن دارید که میرین خبرهای اون سایته را میخونید !؟ میدونید فیلترشکن جرم داره ؟ بگم بسیان کت بسته ببرنتون !؟ شاید هم نویسنده هر دو سایت خودتون هستین !!!!!!!
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با بچه های ارتفاعات شوخی نکن @
پيام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۲ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۸
۹
خامنه اي كوثر است دشمن او ابتر است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۸ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱۴
۲
شما هم مثل سايت .... فقط بلديد تهمت بزنيد و سنگ جلوي پاي دولت خدمت گذار بياندازيد
در صورتي كه رهبري با اين كه شما به شدت مخالف است
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۷
۴
صراط جان خدا وکیلی خودتان در به قدرت رساندن گروه منحرف جه نقش داشته اید؟ ....قدرت رسیدن این منحرفین سهمی ونقشی ایفا کردند از ملت ایران ...چرا رئیس دولت با تمام توان از از انان حمایت میکند؟ وشما از رئیس دولت؟! معنی ان چیست؟ شماها ملت ایران را چی حساب کردید؟ رفتار وگفتار متناقض خودتان را جمع کنید! البته از اینکه نظرات مخالفین خودرا منتشر میکنید قابل تحسین هستید از این بابت صراط تشکر میکنم
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱۵
۲
ای بابا مش... بهانه ای بیش نیست .
می گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست .
وقایع قبل و بعد از انتخابات را همه به یاد دارند آن موقع مش.. چه نقشی را بازی می کرد ؛؛ تبلیغات گسترده و بی امانی که از داخل و خارج شب وروز بر علیه احمدی نژاد راه انداختند ؛؛ به جرعت می توانم بگویم که اگر مجلس واهمه و ترس از مردم نداشت با سه صوت اعلام بی کفایتی رییس جمهور را تصویب می کردنند ؛؛؛ اگر صداقت خودش و پشتیبانی آقا نبود حالا به نظرم سرنوشت احمدی نژاد بدتر از بنی صدر بود ..............
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط جان ؛ قیچی کن اشکال نداره بعضی از کلمات از تیر های سمی هم کشنده ترند
فروزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با درود بر "علی"
و تایید کامنت زیبای شما ، اضافه می کنم:
اینکه یک روز به دکتر جو..... ، یک روز به آقای بق...... و روز دیگر به مهندس مش...... گیر می دهند نشان دهنده اینست که اگر مجلسیان از ملت نمی هراسیدند ، دولت دکتر احمدی نژاد را استیضاح و ساقط می نمودند.

" درود بر احمدی نژاد "
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱
۸
هر کسی ظرفیتی دارد
وقتی افراد در شرایطی قرار می گیرند که بیش از ظرفیت آنهاست دچار مشگل میشوند
البته مزیت هم دارد ماهیت آنها مشخص می شود
خداوند انشاء الله ما را در پیروی از ولایت که همان پیروی از اوست یاری فرماید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت
سامان الف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۷
۱
انتخابات نزدیکه و صراط باید یه جوری هزینه هاش رو جبران کنه و در عوض هزینه ها خدمتی هم کرده باشه!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۱ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱۲
۰
گروهک انحرافي!
از کجا در مياريد اين چيزها را؟!
به جاي مرتب گفتن گروهک احرافي و تلقين اين موضوع مهون و ساختگي اگه سند و مدرکي داريد رو کنيد.
قبل انتخابات مي گفتيد گفتمان احمدي نژاد گفتمان امام رهبري است
حالا هم برگشتيد ميگيد نيست!!
مثل اينکه شما شديد سنگ محک و ميزان!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چقدر باهوشی گوگولی
021
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۶ - ۲۸ آبان ۱۳۹۰
۱۴
۰
صراط آخرش نگفتي انحراف از چه؟ با فرض بازي نبودن موضوع انحراف چگونه ثابت مي شود كه جناح مقابل از راه حق منحرف نيست؟
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه میزانت برای سنجش راه و معیار خط ولایت و شهدا یعنی خطی که از ابتدا تا زمان ظهور آقا امام زمان مثل نور می درخشد و چشم منافقان را کور می کند باشد ، شخصی که خود را از سعادت پیمودن این راه محروم کند خط دیگری که برمی گزیند انحرافی و خودش هم منحرف است
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا اقا ممل بگو ببينيم معيار خط شهدا كيه؟؟؟ حتما شما؟؟
شما از كدوم ولايت صحبت ميكنيد؟؟
ما كه به فتواي شما و ساير مفتي هاي... منافقيم
....خط اصلي و رهروان خط اصلي رو نشون بده...
نگو اقا كه قطعا شما سربازاي آقا نيستيد...
آنكس كه نداند ونداند كه نداند...
در جهل مركب ابد الدهر بماند
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای دل خط شهدا خط ولایت است ، خطی که خون علی و فرزندان علی معرفی کننده آن است و مردم برای قرار گرفتن در مسیر ولایت باید شهدا را که بهترین نمونه های پذیرنده این خط می باشند رو الگوی خود قرار دهند و اینکه iq تو به این چیزا قد نمیده تقصیر ما نیست !
قطعا ما هم سراپا تقصیریم و رهرو خوبی برای شهدا نبودیم ، اما لااقل میدانیم راه این است ، هرچند تلاشمان برای حضور پرصلابت در این خط کافی نبوده اما متاسفانه شما فکر میکنی که راه همان است که امام ا ........ تون بهتون یاد داده با اون مکتب های ابداعی ش
علی « تنکابن »
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر عزیز جناب آقای دل؛ با عرض سلام و تقدیم ادب و احترام

بنده حقیقتاً بدون در نظر گرفتن خط فکری شما؛ با کلیّات کامنتت موافقم. زیرا به شدّت به مواضع و عملکرد کنونی آقای احمدی نژاد انتقاد دارم. و صریحاً عرض می کنم که عملکرد کنونی ایشان مورد قبول علاقه مندان به نظام و انقلاب همچون حضرات آیات و دیگر دلسوزان به ولایت و رهبری نیست. و این چیزی نیست که بتوان آنرا انکار نمود.

ولی همانطوری که در بالا نیز به عرض رساندم؛ بدون در نظر گرفتن خط سیاسی شما برادر بزرگوار که در اصول با یکدیگر همعقیده و تفاهم داریم؛ با کلیّات کامنت شما از آن جهت موافقم که برخی افراد در عمل خود را به مثابه شاقول فرض نموده اند؛ که اشخاص بایستی میزان ولایتمداری و پایبندی خود به آرمانهای امام و رهبری و شهدا را با شاقول اینگونه افراد بسنجند!!! اگر تفکّرات اشخاص در چارچوب نظرات این افراد محترم گنجانده شود؛ ولایتمدار هستند ولی غیر آن صورت منافق و کذا و کذا...!!!!

موفّق و عاقبت به خیر باشیم.

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

*** ای اجل این چند روزی دور ما را خط بکش؛ وعده ما عصر عاشورا کنار قتلگاه/ یا زهرا ***
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل ایهود و شیمون رفتن عبادت بدو برو بهشون برس جا موند ها
021
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آقاي دل ممنون از شما و بقيه دوستان.
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استاد ممل و ساير دوستان عزيز كه مارو قابل دونستند....سلام
سوال ما بي جواب موند...
ولايت كه مشخصه كيه....ولايت اصلي آقا امام زمان...تجديد كننده راه ولايت امام خميني كبير و ادامه دهنده ي راه خميني كبير ...آقا..
آقا رهبره....
سوال اينه كه كي داره اين راه رو ميره ؟؟رهرو كيه؟؟؟....نزديك ترين كسي كه ما يافتيم احمدي دلاوره....بقيه از دم تهشون باد ميده....
از اصول گرايان كه مصوبات قارون ساز اخير شون تشت رسوايي شون رو انداخته ....تا اصلاخ طلبان وطن فروش كه فقط مونده بود شلوار دانشمندان هسته اي رو از باشون در بيارن و بدن دوستان آمريكايي شون....
بله ...احمدي دلاور بهش انتقاد هست...خيلي هم هست...اما انتقاد كننده ها كين...؟؟؟
يه دسته اصول گرايان مساله دار ويه دسته هم اصلاح طلباي وطن فروش.يه طرف بسيجي نماهاي راهزن و يه طرف فتنه گرا و اعوان و انصار فاسدشون...يه طرف امثال سايتايي مثل استاد كجراهه و يه طرفم آمريكا و اسراييل....همشونم قارون زمان رو تطهير و تكريم ميكنن...
مساله زياد سخت نيست..ماكه به فتواي مفتي اعظم استاد ممل منا فقيم و در آخرين استفتا كه از ايشون دريافت شده فاقد عقل هم اعلام شديم اما دوستاني كه عقل دارن با اندكي فشار به فكر و كنار هم گذاشتن اين مواضع ميفهمن كه كي از بقيه راستگو تره...
جالبتر از همه اينجاست كه تنها كسي كه بشت احمدي دلاور وايساده خود اقاست....
دوستاني امثال ممل و هم فكراي عزيزشون فقط اقا رو براي هزينه كردن و شعار دادن ميخوان..
بازم سوالم رو يه بار ديگه مطرح ميكنم...؟؟؟حكومت رو از احمدي دلاور به زور حقه و تهمت و كلك اگه گرفتيم ....بديم دست كي؟؟؟؟چه كسي؟؟؟
السلام عليك ياتالي كتاب الله و ترجمانه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل به این حرفات میگن قرقره کردن !
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای السلام عليك ياتالي كتاب الله و ترجمانه ! که میگی حكومت رو از احمدي دلاور به زور حقه و تهمت و كلك اگه گرفتيم ....بديم دست كي؟؟؟؟چه كسي؟؟؟

میگم شما پیشنهاد بدین و مطرح کنین و فریاد بزنین که دلاورتون خودش کنتراتی ریاست جمهوری و قضاییه و مقننه و .... رو خودش ورداره ، اونم مادام العمر که همه چی آروم بشه شما هم چقد خوشحال بشی !! فقط امیدوارم اونوقت دیگه این صداهایی که از رئیسات درمیاد رو به کسای دیگه نسبت ندی و نگی بقیه تهشون باد میده !! مخصوصا بادی با فشار 3000 تایی !
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بازم جواب مارو با توهين داديد...شما ولايي هاي شيطان هستيد نه امام زمان....حرفي اگه داري با مدرك و منطق بگو نه با فحاشي...
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استاد ممل ...يه بار جون همون كه برات عزيزه درست و درمون جواب بده...از روي احساسات و تعصب كه نميشه...جواب بده ...گزينه ي شما كيه؟؟؟اين همه زور و فشار بي دليل و منطق براي چيه؟؟؟
اين چطور جبهه ايه كه از ولايي نماها و بسيجي نماها و نماينده هاي مجلس و هركي كه خلاصه زبون داره و ميتونه حرف بزنه گرفته تا همه ي دشمنا ..(بدون هيچ دليل و منطق و استدلالي...فقط دارن سياه نمايي ميكنن...)يه طرف جبهه هم احمدي دلاوره..
اگه چيزي داريد بگيد ماهم بدونيم شايد شما راست بگيد...اگرم نداريد ساكت باشيد كه دروغ گو هميشه خاك خفت و ذلت به صورتش باشيده ميشه همون طور كه به صورت قارون زمان و اعوان و انصارش باشيده شد....



اين يه بحثه..لوازم بحثم استدلال و برهانه...نه فحاشي و توهين و از اين شاخه به اون شاخه كردن و از زير جواب دادن در رفتن...
در ضمن اين السلام عليك ........از بخشهاي اغازين دعاي زيارت آل ياسينه...فكر نميكنم شما كه ادعاي ولايي بودنتون گوش هفت آسمان رو كر كرده از شنيدن اين حرفا ناراحت بشيد مه ازش به عنوان يه وسيله ي حمله ي ديگه بهره ببريد....
اينم خدمتتون عرض كنم كه من بيشتر از اينكه طرفدار خط فكري احمدي دلاور باشم مخالف صد در صد خط فكري شما ولايي نما هاي مرتجع و وهابي هاي اصيلم كه تو خط شيعه ي واقعي رسوخ كرديد....البته مذهب شما يه مذهبيه كه از هر مكتب(اعم از تشيع و ماركسيسم و ليبراليسم و وهابيت و .....) يه تيكه كنديد و به زور به هم ديكه وصله كرديد و ازش يه لحاف چهل تيكه درست كرديد ور فتيد زيزش و اگرم دعوا و اختلافي با بقيه داريد از ترس اينه كه لحافتون رو ازتون بگيرن و دست و باهاتون يخ كنه....اگه شما ولايي امام زماني بوديد به چندين آيه و حديثي كه مصداق و مخاطب صد در صدش هستيد و براتون گفتم توجه ميكرديد....
يكيش رو دوباره براتون ميگم...
امير المومنين علي عليه السلام فرموده( شيعه ي مانيست مگر انكه براي سخنانش دليل و استدلال اقامه كند و از ديكران براي سخنانشان دليل و استدلال بخواهد)
استاد ممل نشد شما مطلبي بنويسي كه لا اقل توش يه توهين و فتواي جديد نسبت به دوستان تقديم نكرده باشي.....منتظر توهين بعدي شما هستم...اينم براي اينكه دل شما نشكنه شعار رو عوض ميكنم...
السلام علي الشيب الخضيب
السلام علي الخد التريب
السلام علي الراس المرفوع
السلام علي البدن السليب
دو.د بر محاين به خون خضاب شده
درود بر گونه هاي خاكي شده
درود بر سر به نيزه بالا رفته
درود بر بدن غارت شده
قابل توجه شما بدن امام حسين هم توسط مدعيان خط محمد رسئل الله غارت شد
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۰ - ۲۹ آبان ۱۳۹۰
۸
۳
صراط جان خودتونم میدونید جریان انحرافی موهوم و ساخته ذهن شماست والا رهبر معظم انقلاب بدان اشاره میفرمود.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو هم باهوشی گوگولی
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۱
۸
کار از جریانات انحرافی و ... فراتر رفته بدنبال مقابله کودتای مخملی و جنگ سرد باشید @
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۳۰ آبان ۱۳۹۰
۰
۸
دلسوزان نظام مقدس اسلامي در درون و برون مرزها نگران سوختن احمدي نژاد بدست ليدر جريان انحرافي است دعا ميكنيم تا دير نشده احمدي نژاد امر ولايت را به آدرسهاي غلط اين ليدر منحرف ترجيح دهد تا ملت بتواند بيش از اين از خدمات صادقانه اين مرد تاريخ بهره گيرد. و الا با كمان تاسف نام ايشان در رديف ديگر ................... تاريخ نگاشته خواهد شد.
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودش مشکل داره که کار را به ....... سپرده @
مستر بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
به سامانه پیام نمای دفتر ....... جریان انحرافی خوش آمدید:
جهت اختلاس عدد1
دیدن هاله نور عدد2
آموزش مدیریت جهان عدد3
ثبت نام در تور استانگردی عدد4
ارتباط با امام زمان عدد5
و ملاقات حضوری با خداوند عدد6 را شماره گیری نمائید.
درغیر این صورت منتظر بمانید تا به ........... و لیدر جریان انحرافی وصل شوید.