۰۸ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
گرفتن دو مسئولیت از اسفندیار دولت و چهار سوال مهم

برکناری مشایی تاکتیک انتخاباتی هست / نیست ؟

بايد سياست صبر و انتظار را در پيش گرفت تا مشخص شود اساسا بعد از بركناري مشايي از سمت رياست كميسيون فرهنگي دولت، ساير سمتهاي دولتي نامبرده چه سرنوشتي پيدا خواهد كرد و آيا اين تغيير در جهت گيري هاي دولت محمود احمدي نژاد تاثير چشمگيري خواهد گذاشت يا قرار است "در" با شيوه ايي جديد روي همان "پاشنه" قبلي بچرخد؟
کد خبر : ۴۵۷۳۰

"صراط" - پس از برکناری اسفندیار رحیم مشایی از مسئولیت "سرپرست نهاد ریاست جمهوری" و اعطای این سمت به بقایی ، بركناري وی از سمت "رياست كميسيون فرهنگي دولت" و گرفتن يكي دیگر از مشاغل چندگانه او توسط رييس جمهور، عليرغم تعجب برانگيز بودن، از نادر اقداماتي است كه در رابطه فيمابين محمود احمدي نژاد و اسفنديار رحيم مشايي قابل تقدير است، اما سوالي كه بلافاصله بعد از شنيدن اين خبر در ذهن هر فرد آشنا به روند تحولات كشور متبلور مي شود اينستكه اين اقدام چقدر جدي است و شرايط فعلي كشور خصوصا نزديك شدن به زمان انتخابات مجلس نهم در اتخاذ اين تصميم چقدر تاثير داشته است؟

به گزارش سرویس سیاسی صراط، بركناري مشايي از سمت مذكور در شرايطي روي مي دهد كه روند تصاحب سمتهاي دولتي توسط نامبرده طي 6 سال گذشته همواره در قوس صعودي در حركت بوده و از ابتداي تشكيل دولت احمدي نژاد، نفوذ مشايي در دولت روز به روز بيتشر شده و جاي پاي او در اين دولت هر روز بيش از روز قبل محكم تر گشته است.

از طرف ديگر اين تغيير در حالي روي مي دهد كه در خلال چند سال گذشته و بعد از مواردي نظير سخنان جنجالي مشايي پيرامون پايان اسلامگرايي، دوستي با ملت اسراييل، نقش او در ادغام سازمان حج و زيارت در ميراث فرهنگي و گردشگري، اهانت به مراجع تقليد، بر زبان راندن سخناني در مورد مديريت انبيا، دامن زدن به باستان گرايي، تاثير گذاري در عزل و نصبهاي دولت ،نقش آفريني در ماجراي عزل وزير اطلاعات و خانه نشيني 11 روزه رييس جمهور ، همواره همه دلسوزان و نخبگان مذهبي، سياسي، فرهنگي و اجتماعي كشور بالاتفاق خواهان كناره گيري او از دولت محمود احمدي نژاد بودند كه البته هر بار اين درخواست ها با بي اعتنايي رييس جمهور روربرو مي شد و حتي احمدي نژاد حاضر شد بخاطر وي، حكم حكومتي رهبر انقلاب را يك هفته معطل نگه داشته و تنها بعد از رسانه ايي شدن اين حكم و افزايش فشار افكار عمومي بصورتي ناقص آن را اجرا كند.

با توجه به اين نكات شنيدن اين خبر، سوالاتي را به ذهن هر ناظر نه چندان حرفه ايي تحولات كشور متبادر مي سازد كه ذيلا به آن اشاره مي شود:

1 - با توجه به تحقق آشكار پيش بيني تاريخي رهبر انقلاب مبني بر ايجاد اختلاف و سرخوردگي در هواداران رييس جمهور و لطمه خوردن به مصالح دولت و شخص رييس جمهور بخاطر بكار گيري مشايي ، اين تغييرات چقدر در راستاي جلوگيري از ريزش بيشتر هواداران ييس جمهور صورت گرفته است؟

2 - آيا اين عزل و نصب ها واقعي است؟ به عبارت ديگر آيا واقعا احمدي نژاد بعد از 6 سال حمايت بي شائبه از مشايي و بي اعتنايي به نظر همه دلسوزان مبني بر فاقد صلاحيت بودن نامبرده، به اين نتيجه رسيده است كه مشايي فردي بي صلاحيت است؟

3 - سهم نزديك شدن به زمان انتخابات مجلس نهم در اتخاذ اين تصميم چقدر است؟ آيا اين بركناري، تاكتيكي در جهت جذب آرا ناراضيان از حضور مشايي در دولت به نفع نامزدهاي حامي دولت است؟

4 - با توجه به غيبت رسانه ايي مشايي آيا مي توان اين جايگزيني را در راستاي همان سياست و به منظور حذف مشايي از ويترين دولت و انتقال كامل او به اتاق فكر دولت احمدي نژاد براي كاستن از حساسيت ها قلمداد كرد؟
به هر روي به نظر مي رسد براي يافتن پاسخ اين سوالات و سوالاتي نظير آن ، بايد سياست صبر و انتظار را در پيش گرفت تا مشخص شود اساسا بعد از بركناري مشايي از سمت رياست كميسيون فرهنگي دولت، ساير سمتهاي دولتي نامبرده چه سرنوشتي پيدا خواهد كرد و آيا اين تغيير در جهت گيري هاي دولت محمود احمدي نژاد تاثير چشمگيري خواهد گذاشت يا قرار است "در" با شيوه ايي جديد روي همان "پاشنه" قبلي بچرخد؟   
نظرات بینندگان
دزدگیر 84
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۱۹
۱۸
درود به شرفتون
خداوکیلی حرف دل مارو زدین
از وقتی خبرشو شنیدم به هر کی رسیدم گفتم اینا همش فیلمه
دوباره دم انتخابات شد و عوامفریبی آقای ......... شروع شد .
از صراط جزء این انتظار نمیرفت . ممنون
سرشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط اگر می دونست خودش چه خبره که آخرش تقاضای صبر و انتظار نمی کرد !
جالب اینه که انقدر که دارند برای احمدی نژاد می زنند و تخریب می کنند برای اوباما و . . . نمی زنند .
معرفت هم چیزه خوبیه ، دولتای قبلی که کشور ......، هیچ خبری ازشون نیست .
فقط تمام انرژیتون رو صرف تخریب دولت کردید.
به خدا از احمدی نژاد بدتر هم هست ، کافیه از نوک دماغتون ، یک وجب ، جلوتر رو نگاه کنید.
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من خودم به م ..... و اح ....... گفتم اینکارو کنین بنفعتونه !! عمو جو عمو جو عمو جو عمو جو عمو جو عمو جو عمو جو جو جو جو جو جو جوجو جو خاوری میخوام خاوری میخوام خاوری عمو خاوری خاور خاور جو جو جو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سرشناس اگر توی آینه هم نگاه کنند کفایت میکند !
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعد از 6 - 7 سال سابقه آشنایی با مح ....... اگه بگه الان روزه باید در جواب بگیم شبه بگه شبه باید بگیم روزه ، بگه هم شبه هم روزه باید بگیم نه نصفه شبه !
هوشنگ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک کلام آخر ..در سوختگی !!
دلداده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
در اینجا ففقط باید بگیم م=ی(یزید ملعون)
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سر شناس در یکی از وبلاگ های حامیان دولت خوندم برادر صاحب وبلاگ در سفر زیارتی کشف کرده بزرگترین خطر برای اسلام در شرایط کنونی نه اسرائیل نه امریکا نه اروپا نه منافقین و ... بلکه اح..... و مش ...... هستند! و این نظریه ی اخوند کاروان بوده و چه خوب گفت پیر جماران: «ملا شدن چه اسون ادم شدن چه مشکل» صراط بفهم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد عاشقتم
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 آمریکا و انگلیس و اسراییل که نمیتونن خودشون بیان تووی یه مملکتی مثل ایران علنا سیاستهاشونو پیش ببرن ، باید آدم و عامل داشته باشن که دانسته یا ندانسته ، آگاهانه یا ناآگاهانه و .... سیاستهای اونارو به پیش ببره ، حالا بماند که رفتار مح .... جزء دسته آگاهانه هست یا دسته ناآگاهانه !
تو فکر میکنی که کی ها حادثه کربلا رو بوجود آوردن ؟ از مریخ اومده بودن ؟ نه چهار تا بودن مثل تو و مح ....... و ها .......... !
k-1 ببین یکی از اصلی ترین اهداف آمریکا و اسراییل و استکبار جهانی ضربه زدن به اصل ولایت فقیه در کشور جمهوری اسلامی ایرانه حالا فکر میکنی چقدر باید آمریکا و اسراییل هزینه مادی و معنوی میکردن و زحمت میکشیدن تا تقابل و مواجهه ای رو که امثال اح .... و ها ...... در برابر ولایت ایجاد کردن رو بوجود بیارن ؟ میدونی تقابل اح ....... با ولایت دست کمی از رفتار مسلمانان قلابی کوفی در حادثه کربلا و در مقابل امام حسین ع نداره ؟ از این بابت میگم دست کمی نداره که اح ........ تنها فرق رفتار اح ...... با رفتار مسلمانان لشکر یزیدی این هست که اح ..... موفق نشد و نخواهد شد اما لشکر یزیدی به ظاهر در کربلا پیروز شد ، و اح ....... و امثال اح ......... موفق نشد و نخواهد شد چون امثال ما هستیم که خرخره دشمنای ولایت رو پاره کنیم و اینگونه هرگز رخ نخواهد داد که فرزند علی ع آنگونه که در صحرای کربلا (حسین ع ) تنها موند اینجام تنها بمونه
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل شما متاسفانه با اینگونه پاسخ ها دارید ولایت فقیه رو زیر سوال می برید شما میگید اگر رهبری در این 6 سال بار ها و بار ها از اح.......... تعریف کرد نمی دوست اح....... عامل امریکایی هاست! بهتون توصیه می کنم شخص اول مملکت رو زیر سوال نبرید سال ها بود که مردم ایران خواهان کنار رفتن خاندان ....... بودند و دکتر این کار رو کرد بده؟ رهبری در مورد خانه نشینی فرمودند موضوع مهمی نبود پس چرا اینقدر شلوغش می کنید؟ وظیفه ی شما حرکت همزمان با رهبریه نه اینکه 20 کیلومتر جلوتر گام بردارید.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مقام عظمای ولایت :

مسئولین مشغول کارشان هستند، رهبرى هم که بنده‌ى حقیر هستم با همه‌ى حقارت، خداى متعال کمک کرده، ما در مواضع صحیحِ خودمان محکم ایستاده‌ایم. تا من زنده هستم، تا من مسئولیت دارم، به حول و قوه‌ى الهى نخواهم گذاشت این حرکت عظیم ملت به سوى آرمانها ذره‌اى منحرف شود. تا مردم عزیزمان اینجور با شور، با شعور، با بصیرت، با عزم راسخ در میدان هستند، لطف الهى شامل است؛ این را بدانید. تا ما توى میدان هستیم، سایه‌ى لطف الهى هست. ماها – من یک جور، شما یک جور، آن دیگرى یک جور، چهارمى یک جور – اگر سراغ مسائل شخصى خودمان برویم و اهداف را فراموش کنیم، البته کمک الهى هم کم خواهد شد.
k-1 شکی نیست که بیانات مقام عظمای ولایت همیشه راهگشا و هدایتگر بوده و هست ، و کسانی که قصد مصادره یا سوء استفاده از فرمایشات ایشان و انعکاس گزیده فرمایشات ایشان به نفع خودشان را در سر دارند، نخواهند توانست حقیقت روشنگری ایشان را با اعمال سخیف خود مصادره نمایند.
مردم حزب الله هوشیارند و همواره وظیفه خود و راه سعادت خود را در تبعیت از ولایت فقیه می دانند و خود را وامدار هیچ گروه و حزبی نمی دونند. و اگر غالب حمایتی که این مردم ولایتمدار و مطلع از هر فرد یا گروهی صورت میدن این در راستا و به اعتبار تبعیت مردم از رهبری معظم انقلاب است و خارج از این برای هیچ فرد یا مسئولی شأنی قائل نیستن اعتبار مسئولین سوای جایگاه قانونی شان در منظر ملت بزرگ ایران به تأییدات رهبری معظم انقلاب وابسه هست و این نکته ای است که نباید توسط هیچ کدام از مسئولین منجمله مح ......... فراموش بشه
مقام عظمای ولایت از خط کار و تلاش برای مردم همیشه حمایت کردن و در زمان ریاست جمهوری خاتمی و ها ........ هم این روند در جریان بوده و اینگونه نیست تصور کنی که اح ......... تافته جدا بافته ای هست ، هر چند با توجه به شعارهای اصیل انقلابی که در ابتدا مطرح کرد یه جورایی حمایتها از وی صراحت بیشتری داشت اما مطمئن باش اون شعارها در زمان فعلی کوچکترین سنخیتی با شخصیت اح ....... ندارد و این را آن قشر آگاه و انقلابی و مومن بطور دقیق دریافته اند.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت نهم و شخص اح ........ سال ۸۴ افرادی بودن که به صحنه اومدن و از آرمان‎ها و اصول و شعار‎های انقلابی مورد غفلت واقع شده، پرو دوباره مطرح کردن این شعار‎ها و موارد تکرار شده در طول سال‎های متمادی، جزئی از شعار‎ها و آرمان‎‎های انقلاب بود که از سوی دولت‎‎های قبلی رو به فراموشی رفته بودن این شعار‎ها شامل ارزش‎هایی همچون عدالت، مبارزه با فساد، ساده‎زیستی و مبارزه با اشرافی‎گری و... بود که عصاره و روح شعار‎های انقلاب را شامل می‎شد. خواسته‎ها و رهنمود‎های مقام عظمای ولایت عمدتا توسط دولتمردان قبلی نادیده گرفته می‎شد و یا اعتنا به آن صورت نمی‎گرفت ..
دولت نهم و شخص رییس‎جمهور با دادن این شعار‎های فراموش شده، تونستن اعتماد مردم را جلب کنند و مردم به امید این‎که دولت جدید بتونه جمهوری اسلامی واقعی را که در آن شعار‎های اولیه انقلاب دیده می‎شه احیا کنه مورد استقبال قرار دادن. مردم بر این امید بودن که این شعار‎ها در مقام عمل هم مورد توجه دولتمردان قرار خواهد گرفت. حضرت آقا در یکی از دیدار‎های خودش به روشنی پاسخ این شبهه شما را دادان ایشان در سال ۸۵ به‎صورت ضمنی فرمودند که بعضی‎ها ایراد می‎گیرند که چرا رهبری از دولت تا این حد حمایت می‎کند. من از دولت‎های پیشین هم همواره حمایت و دفاع می‎کردم. روش امام هم چنین بوده اما انکار نمی‎کنم که از این دولت بیشتر حمایت می‎کنم، به‎دلیل این‎که دولتمردان این دولت، تکلیف خودشان را نسبت به انقلاب و مردم بدانند.....
به‎نظرم این سخن باید به‎عنوان شاخصی خوب، برای بازگویی دلایل حمایت بیشتر رهبری از دولت نهم، مرود توجه قرار بگیرد.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پشت سر رهبري نه پشت سر مشايي آقاي k1 نسبتا محترم.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس ناسپاس كه بالا سر ممل كامنت گذاشتي .بنده بايد عاشق خدا باشه نه عاشق بنده ي خدا.حالا اگه دوست داري عاشق حاج محمود باشي باش تا اموراتت بگذره.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تصحیح : دولت نهم و شخص اح ........ سال ۸۴ افرادی بودن که به صحنه اومدن و از آرمان‎ها و اصول و شعار‎های انقلابی مورد غفلت واقع شده، پرو دوباره مطرح کردن .....
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام..استاد ممل تا حالا يه نگاه به نظراتي كه دادي انداختي؟؟همش يه سري ادعا و مسايل تكراري كه هيچكدوم لا اقل از سمت شما قابل طرح ابوده...يه سري كلمه از قبيل ولايت و جويدن خرخره و اعلام نفاق و دورويي ديگران و توهين به ديگران...
و اما در مورد نظر امروزت....
سر امام حسين به نام نفاق يا انحراف بريده نشد...سر امام حسين به نام ولايت رسول الله و خروج از دين رسول الله بريده شد....به دست فاتحان ايران و روم و بدست سردار جانباز امير المومنين علي عليه السلام يعني شمر ابن ذي الجوشن...يادمه شما هم از جبهه رفتنتون صحبت ميكرديد و به عنوان چماق ازش بهره ميبردي...
يه چيز ديگه قبل از شما خيلي ها ادعاي ولايت كردن ...خيلي تند تر و آتيشي تر از شما ...اما از اونجايي كه تب تند زود به عرق ميشينه طقشون در اومد و توبه نامه هاي زيادي نوشتن...
بعدشم مصداق آدماي آمريكا و اسراييل هركسي ميتونه باشه و تجربه هاي نه چندان دور حاكي از اينه كه تندرو ترين ومدعي ترين افراد مبارزه با آمريكا و انگليس از اونجايي كه مبنايي براي حرفا و ادعا هاشون به غير از احساسات و جو حاكم نداشتن بعد از كمتر از 20 سال تبديل به اميد اصلي آمريكا و اسراييل براي بر اندازي شدن....
احتمال ميدم شما هم يكي از اعضاي اين جمع خواهيد بود....شما دوستان همونايي هستيد كه قبل از انتخابات 84 احمدي دلاور رو كم مونده بود بنشونيد جاي امام زمان حالا شديد مخالف صد در صدش و از هيچ توهيني بهش فرو گذار نميكنيد...شما از اون دسته آدمايي هستيد كه با يه قوره سردي تون ميكنه و با يه مويز گرميتون....همين مدعا كافيه تا اثبات كنه كه افرادي امثال شما اهل افراط و تفريطيد ....پس موضع شما تابع شرايطه و در نتيجه ارزشي نداره....
بابت بي ادبي معذرت
السلام علي الشيب الخضيب...
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حاج ! مح .... چیه ! بگو مح ..... اح ......
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ژانی جان چی میگی؟! یعنی عشق رو هم زیر سوال می بری؟! بابا تو دیگه کی هستی! در ضمن ما طرف حقیم نه یه شخص خاص.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حمله به سفارت انگلیس فیلمه ...برکناری مشایی فیلمه ...حمله به روزنامه ایران فیلمه ....فقط نمایشنامه میر قلابی در حصر واقعیه
جلال ( پاسخ به جناب ممل)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممل و همفکرانش بدانند کور خواندند که از رهبری هزینه کنند ایشان حتی یک کلمه در رد رئیس جمهور صحبتی نکردند و تماما به طور کلی کارهای ایشان را تایید کردند الان تمام دنیا می دانند که دشمنان احمدی نژاد صهیونیست ها و همفکران ایشان هستند در سایتهای ضد انقلاب بدترین فحش ها را به رئیس جمهوز می دهند و همین کارها را در داخل کشور بعضی ها انجام می دهند شما به دروغ نگو پیرو رهبری هستی کجا رهبری حتی اشاره داشت که رئیس جمهور منحرف شذه است شما خوارج مسلکان خودتان منحرف شده اید و هزینه های زیادی ایجاد کردید و چیزی که اصلا مهم نبود و به قول حضرت اقا فرمود : مسائل ما اینها نیست تبدیل به مسائل اصلی مملکت کردید اصلا حضرت اقا شانش بالاتر از اینهاست که در رابطه با یک فردی مثل مش صحبت کند شما خوارج مسلکان هستید که در زمان امام رضا (ع) چون بصیرت نداشتند و حضرت رضا ولایتعهدی مامون را پذیرفت تصمیم به قتل ایشان گرفتند
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هیچ سایتی صراط نمیشه! حتی کوچکترین پاسخ حامیان دولت رو که در اون هیچ توهینی نشده و فقط تکلیف عده ای رو روشن می کنه رو سانسور می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از صحبتهای بی مایه طرفدارای اح ...... خجالت میکشم .. خیلی ثقیل هست این نگرش های بسته و سطحی
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صراط چطوری ممکنه پاسخ های من نه منتشر بشن و نه سانسور؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ثقیل !!!!!!!!!!!
تو برو از خودت خجالت بکش بچه جون .... مگه مجبوری قلمبه سلمبه حرف بزنی که خودتم نفهمی چی میگی ....اخه چقدر ریا !!!در ضمن لهجه ات خیلی اشناست !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حامیان دولت دچار آشفتگی شدن با پاسخ ممل چرا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بس کن ناشناس خجالت بکش اینقدر ......... 4 تا مثل جو .... و اح ....... رو زدن مگه اینکه دنیارو برات داشته باشه وگرنه اونورت جرغالگیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل و دلدار و بقیه دل درد گرفتن چرا
مصطفي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۵
۷
دوستان ساده نباشيد و اينقدر اين‌ها را گنده نكنيد - اين‌ها اصلاً فكر ندارند يعني با فكر كار نمي‌كنند - اينها اگر فكر ميكردند پشت به آرمانهاي فكري نمي‌كردند به امام پشت كردند - اينها به رهبري بزگوار انقلاب پشت كردند و اينها اگر شعور داشتند نمي آمدند در اين زمانه وانفسا با نام مقدس امام زمان (عج اله تعالي و شريف) مردم را از ديانت جدا كنند و در آخر بايد گفت به مصداق بزرگان اين انقلاب اينها كسي نيستند كه بتوانند در برابر انقلاب و خون شهداء بايستند و مي‌انيد .........
غلام (جا..........)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نمیشه منم با این فکر که گوسفندای گله م یه مشت حیوون هستن و گنده منده نیستن ولشون کنم هر غلطی دلشون میخواد انجام بدن ! باید جلوشونو بگیرم تووی باغ و .... نرن و خرابکاری نکن !
فقير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۷
۸
هنوز گندش در نيومده. بذار يه چند سال بگذره اونوقت آقاي م... رو مي بينيم كه در كنار كديرو سازگارا مهاجراني و ... به روباه كثثيف پناه ميبره. فقط ميخوام يه جمله بهش بگم:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه تست// عرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۳
۱۳
هيچ اتفاقي نيفتاده
مشايي با تمام قوت مشغول به فعاليت است
حتي اگر مناصب ديگر را ازش بگيرند
چون وي همچنان مورد اعتماد است
شادمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۷ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۶
اگر واقعا مش........ از نظر رئیس جمهور بی مشکل بود پس چه جای تغییر.
ولی باید دانست که او از این پس از پس پرده ی غیبت خویش بر رئیس الوزرا ولایتمداری خواهد راند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۲
مشاعی اگر بتواند 120 نماینده بفرستد به مجلس تازه می شه کپی مجلس کنونی ؛؛
باید مواظب بود به 121 نرسد . زیرا آتش می زنه به خیلی از منحرفین راهش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۰۸ آذر ۱۳۹۰
۳
۳
باید به مسولان کشور مانند رییس جمهور گفت در هفته بسیج شما برای بسیجیان چه کردید و بسیجی که جان خود را برای حفظ انقلاب فدا کرد حالا که شما افسار قدرت را در دست گرفته اید چه کاری برای سر و سامان دادن زندگی بسیجیان و سایر مردم عادی انجام دادید مگر نه اینکه مردم به شما رای دادند تا مشکلات انها را حل کنید یا فکر می کنید به شما رای دادند تا فقط هولوکاست را زیر سوال ببرید و واقعا شما فکر کردید جوانان نیازی به مسکن و ازدواج و پول ندارند و فقط امده اند عزاداری کنند و جانشان را فدا کنند تا امثال شما بر صندلی قدرت حکم فرمایی کنید.....!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چی میخواهی ؟؟؟ سهمیه ..بن ...باج ...
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۶ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
با سلام
شما اگر سريال كره اي ايسان رو ببينيد مي‌فهميد چرا برخي از سمت‌هاي آقاي م......... از ايشون گرفته شده است. فقط به خاطر .......... اين كار صورت گرفته است. سريال‌هايي كه پخش ميشه بعضي وقتها يك سري از خط و خطوط را نشان مي‌دهد.
سلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۶
۱
آقايان بفرمايند حالا عوض كنه يا نكنه چيكار كنه چپ ميزه ميگيد چپ رفت راست ميره ميگين راست رفت چكار كنه برادر و خواهر گرامي يه مقدار تقوا پيشه كنيد . خب انسان ممكن الخطاست هم محاسن داره هم معايب . شماهايي كه خيلي خودتونو كاسه هاي داغتر از آش ميدونين و دم از ولايت ميزنين كجا آقا فرموده كه با اين حرفهاي بيخود آب به آسياب دشمن بريزيد امرور تمام وجود ما بايد حفظ وحدت باشه بر فرض اگه كسي داره از مسير خارج ميشه تحت شرايطي بالاخره حفظش بايد كرد حضرت آدم خطا كرد خداوند اونو عفوش كرد شماها نميدونم چقد سرشته و تجربه در حوزه مديريت آنهم در سطح كلان دارين چرا بيرون گود وايسادين ميگين لنگش كن چرا اينقد تندروي يه زماني يه نفرو ميبرين بالا ميگن اين از اسمون اومده بعدا زير پاه لهش ميكنين انتقاداتتان را منصفانه كنيد . افراط و تفريتتان در نهايت شما را تبديل به سروش گنجي حجاريان و .... ميكند ودر اخر ميگويم آنچه انسان را به كمال ميرساند حفظ اعتدال در تمام مراحل زندگيست هر آنچه ميگوييد و مينويسيد براي خدا باشيد دنبال آن نباشيد كه بحران زايي كنيد بفكر باشيم چگونه بحران زدايي كنيم والسلام برادرتان روزبه از رشت
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخوی امثال ما نمیگیم که شش دانگ کارامون در تبعیت از ولایت درسته اما اینو میدونیم و مطمئنیم که وحدت در سایه اعتقاد به ولایت فقیه بوجود میاد ، و نمیشه با آدمای شمر و یهودی مسلکی که کلا به ولایت اعتقادی ندارن و یا زبانا میگن اعتقاد داریم اما از ظاهر و باطن خنجر میزنن و عدم تبعیتشون از ولایت رو به چشم هم دیدیم پیمان وحدت ببندیم ... ما هم معتقدیم که همه معایب و محاسن دارن اما اون یا اونایی که مد نظرته رفتارشون در رابطه با ولایت خطا محسوب نمیشه بلکه انحراف محسوب میشه و چنین فردی مردوده ، ضمن اینکه تبعیت از ولایت با سکوت و دودوزه بازی امکان پذیر نیست بلکه باید انحراف رو باید بطور کامل و شفاف بیان کرد حالا میخواد اون انحراف از جانب اح ...... باشه یا ها ..........
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلمان جان کاملاً با شما موافقم و آن چیزی که بیشتر از مورد دیگر در کامنت شما نمود دارد ، بصیرت شماست که امید روز افزون شدن آن را دارم !
- و اما در مورد پاسخی که به جنابعالی داده شده ، همینکه شش دانگ کار های طرفداران این طیف در تبعیت از ولایت نیست و خود به آن معترفند ، تکلیف را معین می نماید - چرا که اولین شرط ولایتمداری ، اقتداست و پا جای پای ولی گذاشتن و با بصیرتان واقعی اینگونه رفتار می کنند .
- همه نگرانی ما از این است که میدانیم بزرگترین ضربه ها را از این مدعیان دروغین ولایتمداری که خودشان هم می دانند ششدانگ ولایتمدار نیستند می خوریم و این هشدار را همیشه عنوان نموده ام که منتظران مهدی ( عج ) به هوش باشید که حسین ( ع ) را منتظرانش کشتند .
- پرداختن به واژه انحراف و منحرفین واقعی هم بحثی طولانی را می طلبد که به اعتقاد ما منحرفین واقعی را از مصادیق فرمایشات مقام معظم رهبری می توان شناخت . و اینکه بارها و بارها در اصلی و فرعی نمودن موضوعات بر فرمایشات معظم له سبقت و پیشی گرفته اند نیز خود مصداق بارز انحرافشان است .
- و اما آنچه را که ما بارها و بارها با الفاظ مختلف با حامیان اقتدار گرائی به چالش کشیده ایم و هنوز پاسخی درخور دریافت نموده ایم اینکه ، از سیاست مردان امروز تنها و تنها یک نفر را بگویند که از ریاست محترم جمهور و از جناب مش..... ولایتمدار تر باشد . ( عنایت بفرمائید فقط یک نفر ) - سوابق اکثر سیاست مردان در دسترس است و به طبع در این مورد می توانیم بحث های جالبی داشته باشیم و ادعای خود را به اثبات برسانیم !
امیدواریم حضراتی که طرح مسئله می نمایند ، خودشان راه حلی برای آن داشته باشند و تنها به تخریب و توهین و افترا و اتکا به مسموعاتشان افاقه ننمایند .
حق یار
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضی ها بیان مزد و مواجبشونو بگیرن ... وقتشه ها
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۳
اخه بدبخت ترس تا چه حد؟
جن گیر دولتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۵
م......... و ب............. حلقه ای دیگر برای ادامه برادران فتنه(کروبی و موسوی) با اسفاده از ساده لوحی شاید هم همکاری دکتر یارانه
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
خدایا کسانی که از خط ولایت جدا بودن ویا فاصله گرفتن اگر قابل هایتند هدایت واگر قابل هدایت نیستن ریشه کن ونابود وخواروذلیل بفرما ودستشان برای همه روشن گردد انشاا......
مولانا بدپیله
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۶
بابا فریب نخورینا! اینم یکی دیه از بازیای ا............. با مردم و مملکته. اون یه موی مش..... رو با تمام ایران عوض نمی کنه.
محمد طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۶ - ۱۰ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
به همه کسانی که درراس قدرت هستند وکلیه کسانی که در مورد دولت نظر می دهند توصیه می کنم که در نوشتن کامنت های خود دقت کنند چرا که تهمت زدن بی جا گناه بزرگ ونابخشودنی است همه دوستان خطاب به دولت آقای احمدی نژاد نظر می دهند دقت کنند اگر انصاف را در نظر بگیریم 80%دولت آقای احمدی نژاد در خط ولایت فقیی هستند از انصاف به دور است که همه دولت را مورد هجوم قرار بدهیم چرا که اگر در مورد کسی بدگویی کنیم اگر حلالیت نطلبیم در آن دنیا باید جوابگویشان باشیم
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
موافقم باهات
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
فقط با منزوی کردن کامل این لیدر جریان انحرافی گافهای دکتر پاک میشود به ویژه 11 روز خانه نشینی
سوال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۱ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
چهار سال اقایان همگی انتقاد پذیر بودند اما حالا هر حرفی که زده شود مانع تراشی افترا وتوهین است !!؟ چرا؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
کل نوشتارمصداف بی بصیرتی است بز اساس اختلا ف افکنی دشمنان به ناحق به جان هم افتاده و همدیگر را به با طل متهم می کنید
امير حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۸ - ۱۲ آذر ۱۳۹۰
۶
۲
اين آقا ممل بيكاره ها. من نميدونم خونه زندگي وقت هيچي برات مهم نيست از اسمشم معلوم اسم با مسمايي برا خودش قائل نيست خودشو خيلي علامه دهر ميدونه از زبان همه سياستمدارا صحبت ميكنه جواب همه رو ميخواد بده يه كسي بچه محل ما بود تا يه چيز ميشد ميگفت ما بوديم ما گرفتيم ما زديم تا اينكه صدام رو گرفتن فكر كرديم صدامو بچه هاي اينا گرفتن آخه عيبه ممل جان وسط هر آشي كه آدم نخود نميشه
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راس میگه پسرم امیرحسین !!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امیر حسین جان دست حق یارت ! نخود و آش رو خوب اومدی! هم یه مثبت بهت دادم هم گفتم بصورت کلامی هم ازت تشکر کنم برا روشن گری هات ! ( توی محله ما به این جور آدما میگن کوتوله های لجن پراکن که چون منطق و اطلاعات برا بحث ندارن مرتب ورجه وورجه می کنن و به در و دیوار لجن می پاشن! )
حق یار
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای مهران مگه شما داره جاییت میسوزه
PLALH
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۰ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
شما حتما دلسوزید
آرزو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۶
۱
چقدر برای احمدی نژاد و دولتش مشکل درست می کنید؟خدا از سرتون نگذره.خد از احمدی ما محافظت کنه؟احمدی نژاد اهل فیلم بازی کردن نیست!حق پیروزه
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط با جمله حق پیروزه ت کاملا موافقم اما بقیه ش باعث انبساط خاطره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۴
بعد از چند سال از پيروزي انقلاب اسلامي مردم عوام هم به اين واقعيت رسيده اند كه انحراف از خط ولي امر مسلمين نفرت مردم و جامعه را همراه دارد در عجبم گاهي اوقات خواص چطور درك نميكنند
حسن محمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
من خودم هر دوبار به آقاي احمدي نژاد راي دادم و در ستاد ايشان نيز فعال بودم
و حقيقتي را مي گويم كه آقاي احمدي نژاد در انتخاب م...... در پست هاي مختلف اشتباه بزرگي را مرتكب شد .