۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۳
در مراسم عزاداری هفتمین روز محرم:

توصیه های حدادیان برای وحدت اصولگرایان

مسئولين دستگاه قضايي قاطعانه و بدون توجه به فشارها و جوسازي هاي كم سابقه در حال رسيدگي به مسئله سو استفاده كلان مالي هستند اما وظيفه ما در عين حمايت از مسوولين قضايي، تذكر نيز هست
کد خبر : ۴۶۱۷۷

"صراط" - حاج سعید حدادیان در هفتمین روز از مراسم سوگواري سالار شهيدان كه مطابق سنوات گذشته در مهدیه امام حسن مجتبی (ع) در حال برگزاري است، ضمن تقدير از تجمع دانشجويان در مقابل سفارت رژيم سلطنتي انگلستان گفت: بدون شك همه اين قدرتهاي پوشالي بالاخص انگليس و آمريكا رفتني هستند و دير يا زود به پايان كار خود خواهند رسيد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، وي با اشاره به حركت الهام بخش انقلاب اسلامي ايران براي ساير ملل منطقه افزود: هم اكنون شاهديم كه ملتهاي مسلمان در نقاط مختلف منطقه، همان شعارهايي كه انقلاب اسلامي سي و اندي سال پيش آن را مطرح كرد، سرلوحه حركت خود قرار داده اند.

حداديان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به انتخابات آتي مجلس شوراي اسلامي تصريح كرد: همه جريانهايي كه دل در گرو انقلاب و آرمانهاي آن دارند و حركت در خط امام راحل و خلف شايسته ايشان مقام معظم رهبري را افتخار خود مي دانند، بايد اصل وحدت را به عنوان يك اصل اساسي مورد توجه قرار داده و به آن به عنوان يك اولويت مهم بنگرند.

اين ذاكر اهل بيت اضافه كرد: قطعا در شرايط فعلي كشور، وحدت بين نيروهاي خط اصيل انقلاب يكي از مسايل مهمي است كه هيچ موضوعي نبايد جايگزين آن گردد.

حداديان خاطر نشان كرد: صرف نظراز اينكه بروز و ظهور اختلافات بين نيروهاي اصولگرا به ضرر نظام است، اين اختلافات و خصوصا ظهور و بروز آن به اخلاقيات جامعه نيز آسيب رسانده و سبب گسترش بد بيني و سوء ظن در مردم مي گردد و حتي ممكن است باعث دلسرد شدن عده ايي و امتناع ايشان از شركت در امر مهم انتخابات گردد.

وي تصريح كرد: در شرايطي كه گروههاي منحرف و فتنه گران بدنبال سو استفاده از اين اختلافات هستند نيروهاي اصولگرا نبايد اجازه دهند كه اختلافات آنها اين فرصت حياتي را براي منحرفين و فتنه گران فراهم كند.

حاج سعيد حداديان در ادامه سخنان خود ضمن تقدير مجدد از حركت اعتراضي دانشجويان عليه رژيم انگلستان افزود: اين حركت مهم نبايد مسايل اصلي جامعه مانند انتخابات و لزوم و حدت بين نيروهاي پيرو ولايت و موضوع سوء استفاده كلان مالي در نظام بانكي كشور  را تحت الشعاع خود قرار داده و همه بايد پيگيري قاطعانه اين مسئله از مسئولين را مورد تاكيد قرار دهند.

وي در پايان اضافه كرد: البته مسئولين دستگاه قضايي قاطعانه و بدون توجه به فشارها و جوسازي هاي كم سابقه در حال رسيدگي به مسئله سو استفاده كلان مالي هستند اما وظيفه ما در عين حمايت از مسئولين قضايي، تذكر نيز هست.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۴
۲
اما ماجرای ........................................... فراموش بشه
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۱۲
دمت گرم
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به کامنتهای بعضیا نگاه کنین متوجه میشین سوزش بعضیا در چه حدیه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱۳
۱۲
اصولگراها همه منتظر فرمان شما بودن تا به وحدت برسند ! آخه یکی نیست بگه به ............................................................. برو به مداحیت برس !
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۵ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۸
۳
حاجی جان این دو مسئله ربطی به هم نداره و به حمدالله آقای اژه ای با تمامی فشارهایی که از سوی بعضی مسئولین بر ایشان هست پرونده اختلاس را به خوبی پیگیر است و مطمئنا اگر جنگ هم بشود متخلفین پرونده اختلاس آرامش نخواهند داشت.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۵
۲
ماجرای ............بوق..............
باباجون مردم ماروشن وآگاه هستن من نمی دونم چرا همه احساس تکلیف می کنند که روشنگری کنند بوق....بوق...
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
اخه توكه به قول خودت يه لختي هستي چه به اين حرفاتوكه ضدايراني ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۳
چه سرنوشتي پيدا كرده قوه قضائيه ! بايد كساني براش تكليف مشخص كنند كه خود ..........................
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱۶
۷
سعید جان ببند.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k1 تو كه معتقد بودي هر كسي ميتونه اظهار نظر كنه . پس اگه ديگران به اظهار نظرهاي مشايي گير ميدن تو نبايد ناراحت بشي . از اين به بعد اگه ناراحت شدي مطمئن باش كه منم همين جمله را براي شما بكار ميبرم .k1 جان ببند بابا.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ژانوارژان هنوز هم اعتقاد دارم هر شخصی با هر نظریه ای باید ازادانه حرف هاش رو بزنه اما بدون توهین و تهمت این اقا در اون مجلس هرچی رو که ما به ندرت در خیابون های تهران می شنویم نثار رییس جمهور و رییس دفترش کرد شما به این میگی اظهار نظر؟ این بیان اعتقاداته؟ اگر معنی این کلمات اینه پس یه....بهتر از همه ی مردم اظهار نظر می کنه. در مورد مشایی هم باید گفته های ایشون نقد بشه کسی منکر این نیست اما این نقد نباید تبدیل به توهین و تهمت بشه که قطعا این شیوه نه مطابق نظر رهبریست و نه هیچ شخص منصف دیگه ای.
ژانوارژان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k1 جان منم قبول دارم كه نبايد به كسي توهين بشه ولي اگه توهين شد يا بي اخلاقي از طرف كسي صورت گرفت حتما علتي داشته.من يادم مياد حاج سعيد براي جشن پيروزي حاج محمود احمدي نژاد و حماسه ي 9 دي و خيلي جاها و مناسبتهاي ديگه در حمايت از دولت ولايتي حاج محمود سنگ تموم گذاشت چرا يه دفعه اين اتفاقات افتاد اين توهينها شد علت چي بود داداش؟
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ژانوارژان ایمیلی قرار بدید تا مطالبی خارج از خط قرمز ها بیان بشن.
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آی کیو تو چرا دهن تو نمیبندی ؟
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ژانوارژان بهتره در محدوه ی خط قرمز ها هم پاسخی به شما دوست عزیزم بدم به امید اینکه صراط سانسور نکنه.

چیزی که مشخص اینه که دکتر و رییس دفترش دارن حرف های تازه می زنند حرف هایی که سال هاست برای خیلی از مردم ایران سوال بوده مثلا شما دوست نداری بدونی برای چی مجسمه ی اریوبرزن رو پایین کشیدند؟ چرا هزاران بلا بر سر تخت جمشید میاد اما هیچکس حتی به روی خودش هم نمی یاره؟ چرا نام شاهان پر افتخار ایرانی مانند کوروش (کسی که تمام دنیا بهش احترام می گذارند) از کتب درسی حذف میشه؟ چرا با این شیوه های غلط اموزش دانش اموزان رو دین متنفر می کنند؟ و ..... قطعا چنین سوالاتی در ذهن مردم ایران بی شماره اما متاسفانه برخی ها خودشون رو برترین افراد روی زمین می دونند و کوچکترین حرف نو و مخالفی رو برنمی تابند دکتر و مهندس (اینطوری می نویسم که صراطی ها زحمت سانسور رو نکشند) بار ها مخالفین رو (مثلا ایت الله مصباح) به مناظره دعوت کردند اما مخالفین حاضر به مناظره نشدند این دو نفر خیلی هم بد باشند دیگه بد تر از یزید نیستند که ایا شما تا حالا دیدید مقام معظم رهبری یزید رو اینگونه که ...... این دو رو خطاب کرد خطاب کنه؟ جالب هم اینه که امثال این اقا ادعای پیروی از مقام معظم رهبری رو هم دارند! و این همون چیزیه که بر مظلومیت ایشون اضافه می کنه اگر این اقایون حرفی دارند اگر مدرکی دارند اگر دلیل قابل قبولی از منحرف بودن دکتر و مهندس در دست دارند منتشر کنند دیگه این توهین ها چیست؟؟؟
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱۶
۶
فقط دو تا مسئله:
1. ایت الله مکارم شیرازی فرمودند: از جوانان می خواهم خارج از قانون گام برندارند پس چطور یه مداح! از دانشجویان تشکر می کنه؟!

2.به والدین توصیه می کنیم نگذارند فرزندانشون به مراسم بعضی اقایان! برن چون در اونجا حرف های .... .

صراط عزیز! اگر امکان داره منتشر بفرمایید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دو ست عزيز كم دقت از "تجمع" تشكر كرده نه از كار غير قانوني.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادر (یا خواهر) ناشناس لطفا دقت کنید سعید .... گفته: «سعيد حداديان در ادامه سخنان خود ضمن تقدير مجدد از حركت اعتراضي دانشجويان عليه رژيم انگلستان افزود: اين حركت مهم نبايد مسايل اصلي جامعه مانند انتخابات و لزوم و حدت بين نيروهاي پيرو ولايت و موضوع سوء استفاده كلان مالي در نظام بانكي كشور را تحت الشعاع خود قرار داده و همه بايد پيگيري قاطعانه اين مسئله از مسئولين را مورد تاكيد قرار دهند.» نمی خواید بگید منظورش این بوده که این تجمع بر روی اختلاس تاثثیر بگذاره؟! در ایران تجمعات خودجوش مردمی در حمایت از نظام بسیاره اگر قرار باشه همه ی این موارد روی چنین فساد های عظیمی تاثیر بگذاره که سنگ روی سنگ بند نمیشه ضمن اینکه این مداح .... گفته این حرکت مهم.

لطفا با دقت اظهارات این ...رو بخونید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
از سه نقطه هاي كامنت شما معلوم مي شه خيلي به حداديان ارادت داريد اما به هر حال با دقت خواندم،او گفته:
"ضمن تقدير از "تجمع" دانشجويان در مقابل سفارت رژيم سلطنتي انگلستان گفت..."
پس صراحتا از تجمع تقدير كرده است.اما اين تجمع كه به دنبالش ورورد به سفارت را در پي داشت سبب شد خيلي از مسايل تحت الشعاعش قرار بگيرد.بنابراين حداديان از تجمع تشكر كرده به اين صراحت و هيچ جاي اين خبر تصريحي بر تشكر از ورود به سفارت ندارد بعد شما تصريح اي بابا رو ول كردي چسبيدي به تلويح!!
به نظر مي رسد اردادت زياد شما به حداديان سبب شده بعضي چيزا رو نبينيد
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس من هرچی می گردم این کلمه ی "تجمع" رو پیدا نمی کنم لطفا راهنمایی بفرمایید دقیقا این کلمه در کجا به کار برده شده.

ارادت من به حدادیان و ارضی به حدیست که دوست دارم .......................... .
توضييح!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اول عرض ارادت و احوالپرسي خدمت شما
اما دوست عزيزم پس دو تا حدس من در مورد شما درست بود البته قبلا هم اينو فهميده بودم.
اول اينكه "كم دقت " هستيد
دوم اينكه خيلي به حداديان ارادت داريد.
و اما براي يافتن كلمه "تجمع" به خط دوم خبر ،كلمه دهم البته بدون احتساب حروف اضافه مراجعه كنيد.
انشا الله بقيه اظهار نظرهاي شما در مورد ساير اخبار مثل اين يكي نباشه!!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخوی گرامی شما بهتره همیشه همه ی مطالب رو بخونید بله در اونجا گفته شده از تجمع اما لطفا چند پاراگراف پایین تر بیاید و اصل خبر رو بخونید کاملا مشخصه متن کامل اظهارات حدادیان در پایین اومده و بهتره شما هم مبنای گفتارتون رو بر طبق اون قسمت قرار بدید.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بد نیست اینم اضافه کنم درسته در قسمت اول حرف هاش به تسخیر اشاره ای نکرده اما ملاک قسمت دوم اظهارات این مداح لاته (صراط سانسور نکن خودش گفت ما ادعای لاتیمون هم هست اونم با لهجه ی لاتی)
محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۰ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۳
۲
خدا خیر بده حاج سعید و حاج منصور را
صادق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
ما اگر اختلاف نظر داریم در داخل خودمان است ولی نسبت به خارج از کشور ید واحد هستیم ، حالا اصول گراها باهم به تفاهم میرسند ،چشم دشمنان کور ، چشم اختلاس گرا هم در میاریم ، چشم حسودا کور ، دولت را با تمام مشکلاتش و کم کاریهاش حمایت میکنیم ، چشم ضد انقلاب کور ، صحبت های سعید حدادیان و سایر منتقدین دولت را ارج مینهیم ، چشم همه اونهائیکه نمیتونن وحدت ما را ببینند کور . @
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرفی که زدی ضد و نقیضه چون از وحدت با اصلاح طلبها حرفی نزدی که یا به خاطر اینه که قبولشون نداری یا فکر میکنی حالا اصولگرایان به وحدت برسند چه گلی میخوان به سرمون بزنند . بلاخره بخش بزرگی از جامعه نیز طرفدار اصلاح طلبان هستند پس وحدت ملی بدون حضور چهره های میانه رو از جناح راست و چپ بی معناست و جنبه ظاهری و نمایشی دارد .
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۷ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۷
۴
احمدی نژادو عشق است که جلوی شمارو گرفت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۰
۲
متاسفانه گویا حزب اصولگرا قانون و چهارچوب سازمانی ندارد که اینطور بعضی از اصولگرایان مانند رییس جمهور و رییس مجلس و قالیباف وبعضی نمایندگان مجلس از ایت الله مهدوی حسابی نمی برند و دور یک میز جمع نمی شوند و مشورت و همکاری با هم نمی کنند و به رای و نظر خودشان حرکت می کنند گویا این حزب بیشتر یک پل است تا یک قطار و حتی یک تعهدنامه ساده هم بین انها امضا نشده که حزب بتواند نامزدش را به دادگاه بکشاند و بازخواست کند و البته نه باید زیاد هم سخت گیری کرد که مثلا برای چای خوردن هم اجازه بگیرند ولی باید حزب بتواند رییس جمهور و مجلس و قالیباف و نمایندگان را در هر چند هفته ای یک بار جمع کند و با ایت الله مهدوی یک گردهمایی تشکیل دهند و برنامه ریزی و چشم اندازها را دنبال کنند و هر روز با هم تماس داشته باشند و همه پیرو ولایت فقیه باشند و اهداف انقلاب و مردم را دنبال کنند و از هم حمایت کنند و کمک فکری در حل مشکلات نمایند.
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احمدی نژاد اصولگرا نیست حداقل از این نوع اصول گراها نیست.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۴
۱
این کارا به ایشون مربوط نیست ... این نصایح و مواعظ رو باید علامه مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی بکنند .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
کار به کجا رسیده که حدادیان اصولگراها را به وحدت دعوت میکنه یعنی کس دیگه ای نبود؟!
اصولگراها باید تو سر خودشون بزنن
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
په نه په کلیه عوامل ضد انقلاب به وحدت برسن و اختلاس را هم فراموش کنیم ؟
مسعود
|
ROMANIA
|
۰۴:۵۷ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
وقتي همه ارزشي هاي اين كشور در زندانها جان ميدهند..از فرط قحط الرجالي ....... در امور سياسي ............. ..................