۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴

اختلاس مدیر عامل معروف را رفتنی کرد

ماجرای یکی از اختلاس های معروف دهه ۷۰، برای یکی از مدیران فوتبال ایران مثل یک زخم سر باز کرده است.
کد خبر : ۴۶۲۱۰

به گزارش صراط به نقل از ندای انقلاب، بعد از افشاگری های پرونده این اختلاس، مدیر عامل معروف مجبور شد ۴ ماه در سلول انفرادی بماند.

حالا بعد از نزدیک به ۱۷ سال، همان ماجرا دردسرهای تازه ای را برای آقای مدیر عامل به وجود آورده است. وی که سال ها سابقه مدیریت در ورزش را دارد، هم اینک در حالی روی صندلی مدیریت یکی از باشگاههای صنعتی فوتبال ایران می نشیند که هنوز حکم مدیریت او امضا نشده است.

نامبرده بعد از پیگیری های زیاد در این زمینه متوجه شده است که به دلیل همان چند ماه زندانی و گیر بودن پایش در آن پرونده اختلاس، هرگز حکم کاری خود را دریافت نخواهد کرد. در آن دوران، آقای مدیر عامل اتفاقا در یکی از بخش های ورزش به عنوان مدیر، فعالیت می کرد.

نه تنها این پرونده بلکه استفاده از برخی افراد در چارت باشگاه مذکور باعث شده تا وضعیت او بیش از گذشته بحرانی شود. در حال حاضر او منتظر یک حکم جدید است؛ حکمی که احتمالا با برکناری اش همراه خواهد شد.

 

نظرات بینندگان
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۶ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
به نظرم باید چهره و اسامی افراد متخلف در زمینه های اخلاقی ، اقتصادی ، اجتماعی و ... هر آنچه که به مردم و حکومت و کشور ضربه و آسیب میزنند خیلی شفاف اعلام کرد نه اینکه تازه برایشان حفظ آبرو کرد ! و اسامی و عکس آنها را نشان نداد و نگفت ؟ و باید مردم بدانند وبا این افراد نه ارتباط و نه قرار داد نه معامله و نه کاری انجام دهند . و درس عبرتی برای متخلفین شود و این خود یک امر به معروف و نهی از منکر عملی و عینی است که جامعه و جهان را پالایش و سالم میکند . یا حسین ع @
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز