۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳

ازدحام و درگیری برای دریافت سکه

از ساعت 12 نیمه شب گذشته، صدها نفر از شهروندان تهرانی که به قصد دریافت سکه در مقابل شعبه نادری بانک ملی تجمع کرده بودند، باعث اختلال در ارائه خدمات بانکی این شعبه به دیگر مشتریان شدند. شعبه نادری در خیابان جمهوری بین "شیخ هادی و حافظ" قرار دارد.
کد خبر : ۴۶۲۴۲

به گزارش صراط به نقل از البرز ، در پی اقدام بی سابقه بانک مرکزی در توزیع و فروش سکه بهار آزادی با اختلاف 90هزار تومانی با بازار آزاد از نیمه شب گذشته تجمع بی سابقه ای در مقابل چند شعبه اصلی بانک ملی ایران که عامل توزیع این سکه ها هستند، شکل گرفته است.

بر اساس این گزارش ؛ از ساعت 12 نیمه شب گذشته، صدها نفر از شهروندان تهرانی که به قصد دریافت این سکه ها در مقابل شعبه نادری بانک ملی تجمع کرده بودند، باعث اختلال در ارائه خدمات بانکی این شعبه به دیگر مشتریان شدند. شعبه نادری در خیابان جمهوری بین "شیخ هادی و حافظ" قرار دارد.

این گزارش حاکی است، ازدحام جمعیت در ساعت ارسال خبر 9:20 صبح امروز یکشنبه به حدی است که این شعبه در محاصره کامل متقاضیان دریافت سکه قرار گرفته و نیروی انتظامی برای متفرق کردن این افراد وارد عمل شده است. یکی از کارمندان شعبه نادری بانکی ملی تلفنی به خبرنگار البرز گفت: به دلیل ازدحام بیش از حد جمعیت تا این لحظه موفق به باز کردن درب این شعبه برای ورود مشتریان به بانک نشده ایم.
بنا به گزارش های تأیید نشده نیروی انتظامی برای متفرق کردن تجمع کنندگان سه گلوله گاز اشک آور شلیک و چند نفر را بازداشت کرده است.

اقدام بانک مرکزی در توزیع سکه های بهار آزادی، 90 هزارتومان ارزان تر از قیمت بازار زمینه سوءاستفاده های فراوان و سیل متقاضیان برای بهره بردن از این سود سرشار را فراهم کرده است.
 
درب بانک ملی شعبه نادری دقایقی پیش برای مشتریان عادی و انجام امور روزمره بانکی باز شد. تعداد زیادی از دلالان و متقاضیان خرید سکه همچنان در مقابل این شعبه ایستاده و منتظر اعلام قیمت سکه از طرف بانک مرکزی هستند.
 
شاهدان دستگیری دست کم یک نفر را تایید کردند.

 

نظرات بینندگان
nashenas
|
United States of America
|
۱۸:۲۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
khlayegh harche layegh
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
عوامل و مسببینش چه کسانی هستند؟!