۱۳ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۶

تبلیغ وهابیون برای روزه گرفتن در عاشورا

بررسی شبکه های اجتماعی و سایت های عرب زبان نشان می دهد پیروان اندیشه ضاله وهابیت موج و جریان جدیدی را طی چند روز اخیر آغاز کرده اند که بر اساس آن ملت های عرب را به روزه گرفتن در روز عاشورا دعوت می کنند.
کد خبر : ۴۶۲۵۱

به گزارش صراط به نقل از شیعه آنلاین این وهابیون که از نسل بنی امیه هستند، با آوردن احادیث و روایات جعلی که بیشتر آن به دروغ گویانی مانند "أبو هریره" منتسب است، مسلمانان و ملت های عرب را به روزه گرفتن در روز عاشورا ترغیب می کنند. آنان با این احادیث تلاش می کنند که روزه گرفتن در روز عاشورا را ثواب دار جلوه دهند و می گویند: روزه گرفتن در روز عاشورا باعث بخشش همه گناهان می گردد!

گفته می شود این اموی های زمانه، از حوادث پیش روی که قرار است در روز عاشورا در بحرین و مناطق شیعه نشین عربستان سعودی رخ دهد، به شدت نگرانند از همین رو تلاش می کنند با این جوسازی در فضای مجازی، افکار عمومی جهان عرب را منحرف کنند.

علت این تلاش برای منحرف کردن افکار عمومی این است که آنان می دانند انقلاب بحرین علیه آل خلیفه و انقلاب عربستان علیه آل سعود نشأت گرفته از روح شهادت و شهادت طلبی سید و سالار شهیدان، حضرت أباعبدالله الحسین علیه السلام و یارانش در روز عاشورا است.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
........ جون روزه با عاشورا منافات داره؟
داودعصری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
گرگ زاده گرگ شود.
گرچه با آدمی بزرگ شود.
علی رغم گذشت 14 قرن و روشن شدن جنایات بنی امیه درخق امام حسین ع
این بدبختها عاقبتشان را برای استخوانهای پوسیده چه کسانی می سوزانند.
ترا به خدا از اینها عقب مانده تر در جهان امروز سراغ دارید؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۲۰:۳۴ - ۱۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
بنی امیه بخاطر اینکه عثمان که از انها بود و با تشنگی بدست همان جاهلانی که بعد دشمن علی و اهل بیت شدند کشته شد تصمیم گرفتند که انتقام بگیرند انان که میدانستند امام حسین در این قضیه دست نداشته بلکه عامل ان افراد طماعی مانند طلحه و زبیر و ... بودند فکر کردند چطور باید از اینها انتقام گرفت بنابراین فکر کردند که نمی شود اهل بیت را به جان اینها انداخت زیرا انها هم عاقلند و عالم و هم از حق عبور نمی کنند و راه دوم ان بود که اینها را بر اهل بیت بشورانند و با اینکه می دانستند خود نیز مورد غضب پروردگار قرار می گیرند تنها راه را همین دیدند که اینها را بر علیه اهل بیت بشورانند تا در دنیا و اخرت گرفتار و دچار خشم خالق که الله و مخلوق که شیعیان اهل بیت بودند شوند والا انها خیلی باهوش تر از ان بودند که بدانند چه کسانی قاتل عثمان بوده اند !!!