۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۴

اولتیماتوم استاندار به‌سازمانهای دولتی

کد خبر : ۴۶۲۸۹

استاندار تهران با اعلام اینکه سازمانهای دولتی فقط 40 روز دیگر برای بروز رسانی سایتهای خود فرصت دارند گفت: دستگاههای تنبل و سهل‌انگار که سایت اینترنتی خود را ساماندهی نکنند به رسانه‌ها معرفی شوند.

مرتضی تمدن در گفتگو با مهر در پاسخ به اینکه یک سال قبل اعلام کردید تمامی سایتهای اطلاع رسانی (اینترنتی) دولتی باید به روز شوند ولی این تغییرات در بسیاری از سایتهای دیده نمی شود گفت: ساماندهی سایتهای دولتی آغاز شده و برخی از سازمانها سرعت کارشان قابل قبول و برخی دیگر قابل قبول نیست. برای همین دستور دادم گزارش جامعی از وضعیت سایتهای دولتی آماده شود و در جلسه شورای اداری استان که در دیماه سال جاری برگزار می شود مطرح و دستگاههای تنبل و سهل انگار که هنوز نتوانستند سایت اینترنتی خود را ساماندهی و به روز کنند به رسانه ها معرفی شوند.

وی افزود: البته دستگاههایی هم که موفق بوده و خدمات الکترونیکی به مردم را در اولویت کاری خود قرار داده اند معرفی خواهند شد.
 
وی افزود: معنی و مفهوم دولت الکترونیک ابتدا ایجاد پایگاههای اطلاع رسانی در هر سازمان برای دسترسی آسان مردم و دریافت خدمات است. استانداری تنها 40 روز به دستگاههایی که تعلل کرده اند فرصت می دهد تا به روز شوند.