۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۲

زمان آغاز ثبت‌نام کنکور 91

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز ثبت‌نام کنکور 91 از امروز خبر داد.
کد خبر : ۴۶۲۹۵

به گزارش صراط محمد حسین سرورالدین رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با فارس با اشاره به آغاز ثبت‌نام کنکور 91 از امروز 16 آذرماه گفت: داوطلبان کنکور 91 باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در این آزمون ثبت‌نام کنند.

به گفته وی ثبت‌نام کنکور 91 از امروز آغاز می‌شود و تا 25 آذرماه ادامه دارد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به تأثیر 25 درصدی سوابق تحصیلی در کنکور 91 برای دیپلمه‌های سال 84 به بعد خاطرنشان کرد: داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به مشاهده اطلاعات سوابق تحصیلی خود نمی‌شوند، باید این مشکل را با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور گزارش دهند.

وی ادامه داد: در صورت تأیید اطلاعات سوابق تحصیلی این افراد توسط وزارت آموزش و پرورش، این داوطلبان می‌توانند در مرحله دوم ثبت‌نام که از 30 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و تا 3 اسفندماه ادامه دارد، با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت‌نام کنند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از ارسال یک میلیون و 450 هزار کارت اعتباری به همراه یک میلیون و 200 هزار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و 900 هزار کارت علاقمندی به باجه‌های پست سراسر کشور خبر داد.

به گفته وی کنکور در روزهای 8، 9 و 10 تیرماه 91 برگزار می‌شود و کارت ورود به جلسه این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور طی روزهای 4 تا 7 تیرماه توزیع می‌شود.

نظرات بینندگان
نشترن سمیرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۰
۰
دفترچه ازاد اول میاد یا دولتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟