۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۳

افراد پشت‌پرده فتنه 88 معرفی‌شوند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: حساسیت‌های ما در مورد انتخابات باید حساسیت‌های رهبری باشد و در انتخابات باید به دنبال شخصی باشیم که نظام حساسیت‌های رهبری را تبیین می‌کند.
کد خبر : ۴۶۲۹۶

به گزارش سپاه خراسان جنوبی، کامران باقری لنکرانی در جمع بسیجیان خراسان جنوبی با اشاره به حضور فتنه‌گران در انتخابات آتی مجلس اظهار داشت: بعضی افراد که نقش پشتیبان فتنه را ایفا کرده بودند و در محضر ملت افشا نشدند در فضای انتخابات آینده افشا خواهند شد.
وی با حساس دانستن انتخابات آینده گفت: کسی که ادعای دفاع از رهبری می‌کند باید از یکسری آدم‌ها و چیزها تبری بجوید و کسانی که از فتنه حمایت کردند در انتخابات آینده تکلیف نظام با آنها روشن خواهد شد.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در مورد فتنه‌گران 88 افزود: نظر رهبری راجع به فتنه‌گران 88 حکم مفسد است و حکم مفسد در اسلام کاملا مشخص است و نظام با حبس خانگی در مورد آنها خیلی اغماض کرده است.
باقری لنکرانی گفت: وظیفه تشکل‌های دانشجویی و همه تشکل‌های سیاسی فعال این است که گفتمان رهبری را ترویج کنند و شاخص رهبری را در انتخابات تبلیغ کنند.
وی گفت: مقام معظم رهبری هشدار دادند کانون قدرت و ثروت تلاش می‌کنند مجلس را تصرف کنند و حاشیه‌سازهای دولت و مجلس سعی می‌کنند حرمت انتخابات را بشکنند و باید مردم را نسبت به این مسائل روشن کنیم.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: باید به گونه‌ای در جامعه تبلیغ کنیم که اگر کسی در شهرستانی یا روستایی پول پخش کند ضدارزش بودن عملش بر همگان روشن باشد و با این عمل رأی خود را به باد دهد.
باقری لنکرانی گفت: کارکرد دولت نهم و دهم در عرصه خدمت رسانی و دفاع از آرمان‌ها خیلی موفق‌تر از دولت اصلاحات و سازندگی بوده است و  تغییر رویکرد در بدنه دولت نسبت به ارزش‌های انقلاب اتفاق افتاده است ولی با وجود این نقاط قوت، متأسفانه شاهد هستیم حاشیه‌ای در کنار دولت شکل گرفته که می‌خواهد تبدیل به متن شود و خدمت‌رسانی را تحت‌الشعاع قرار دهد.
وی افزود: این حاشیه در دولت نهم به دلیل جریان غالب کابینه و وزرا کمرنگ بود و وزرا اجازه نمی‌دادند که این حاشیه پررنگ شود ولی در دولت دهم این حاشیه در حال تبدیل شدن به متن است.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری افزود: البته باید جانب انصاف را رعایت کنیم و در دولت‌های قبل بعضی امر رهبری را تا موقعی که مسئول بودند اجرا نکردند و در قصه شبیخون فرهنگی فرمان رهبری زمین ماند.
باقری لنکرانی با اشاره به اینکه نباید دعواهای خود را کوچک کنیم، اضافه کرد: آنچه در دانشگاه و جامعه اسلامی باید از آن دفاع کنیم خود انقلاب اسلامی است و ظرفیت دفاع از انقلاب بسیار بالا است.
وی گفت: عمل اجتماعی برخلاف نماز صبح قضاپذیر نیست و مدیریت مصرفی مدیریت اصول‌گرا نیست.
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با اشاره به واقعه خونین کربلا گفت: کوفیان یک نقطه ضعف داشتند که ابن زیاد آن را به خوبی شناخته بود و آن آمادگی نداشتن برای جانفشانی برای آرمان‌ها و اصول بود.