۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۳

مقابل استقلال حق اشتباه نداریم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در دیدار روز جمعه حق اشتباه نداریم و باید از فرصت‌ها استفاده کنیم.
کد خبر : ۴۶۳۵۱

 علی پروین در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین شرایط پرسپولیس گفت: خوشبختانه بچه‌ها بسیار سرحال هستند و دوست دارند هر طوری شده جام حذفی را بگیرند. بازی مقابل استقلال یک فینال است. ما به استقلال احترام می‌گذاریم چون آنها تیمی بزرگ هستند.

وی ادامه داد: من اهل کری خواندن برای هیچ‌کس نیستم. ما به دنبال این هستیم تا با یکدلی و رفاقت که یک اصل برای موفقیت است بتوانیم دربی روز جمعه را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

پروین خاطرنشان کرد: در حال حاضر به هیچ چیز به جز بازی با استقلال فکر نمی‌کنیم چون این بازی حساس و سرنوشت ساز است. فقط امیدوارم این چند تا مصدوم هم به بازی برسند تا دست حمید خالی نباشد.

مدیر تیم پرسپولیس گفت: پرسپولیس بدشانسی آورده که اینجای جدول است و استقلال هم خداوکیلی خوب نتیجه گرفته اما در دربی این چیزها مهم نیست. هر تیمی که در بازی باهوش‌تر باشد و از فرصت‌ها استفاده کند برنده بازی می‌شود. امیدوارم این دفعه قرعه به نام پرسپولیس بیفتد تا هوادارانمان لذت را ببرند. ما مقابل حریف حق اشتباه نداریم.

پروین در خصوص انتقاد برخی از پیشکسوتان پرسپولیس گفت: پیشکسوتان سرمایه‌های باشگاه پرسپولیس هستند و ما برای آنها احترام خاصی قائل هستیم. هر کسی که بتواند به پرسپولیس کمک کند بسم‌الله، با من تماس بگیرد و من هم با سردار صحبت می‌کنم و افکارش را برای کمک به پرسپولیس اعلام می‌کنم. حمید و باشگاه پرسپولیس از انتقادهای سازنده استقبال می‌کنند. پیشکسوتان پرسپولیس همیشه قدمشان روی چشم ما است.
انتهای پیام/

 

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز