۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۷
روزنامه آمریکایی فاش کرد

ترس آمریکا از اعزام کماندو برای خروج بقایای هواپیمای سرنگون شده

آمريكاييها سه سناريو براي نابود كردن يا خارج كردن هواپيماي جاسوسي خود از ايران طراحي كرده بودند كه هر سه گزينه از ترس احتمال كشف شدن توسط ايران و واكنش كشورمان منتفي شد.
کد خبر : ۴۶۳۷۸

ترس از درگيري احتمالي با ايران، اعزام كماندوهاي آمريكايي به داخل خاك كشورمان براي انهدام يا خارج كردن بقاياي هواپيماي سرنگون شده آمريكايي را منتفي كرد.

به گزارش سرويس سياسي صراط، روزنامه آمريكايي وال استريت ژورنال در خبري پيرامون هواپيماي جاسوسي سرنگون شده آمريكايي كه بدست نيروهاي نظامي كشورمان افتاده است نوشت:مقامات امريكايي بعد از اطلاع از سقوط اين هواپيما در خاك ايران در پي انجام عملياتي سري به منظور انهدام يا خارج كردن بقاياي هواپيماي سرنگون شده از ايران بودند.

بنابراين گزارش وال استريت ژورنال به نقل از يكي از همين مقامات افزود:مقامات آمريكايي نهايتا به اين نتيجه رسيدند كه عمليات سري مذكور به ريسك ايجاد يك درگيري احتمالي گسترده تر با ايران نمي ارزد و لذا از اين اقدام منصرف شدند.

وال استريت ژورنال اضافه كرد اگر چه اين هواپيما در اصل براي استفاده نيروي هوايي آمريكا ساخته شده است اما هواپيماي ساقط شده در حال انجام ماموريتي براي سازمان سيا در خاك ايران سرنگون شد.

بنا بر این گزارش آمريكاييها سه سناريو براي نابود كردن يا خارج كردن هواپيماي جاسوسي خود از ايران طراحي كرده بودند كه هر سه گزينه از ترس احتمال كشف شدن توسط ايران و واكنش كشورمان منتفي شد.

گفتني است خبر وال استريت ژورنال ضمن نشان دادن اهميت هواپيماي جاسوسي ساقط شده ،از اجتناب نيروي نظامي آمريكا براي هر گونه درگيري با نيروهاي نظامي كشورمان حكايت مي كند.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۱۴
۳۶
k-1 و رفقا تسلیت !!!
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هی من می خوام از اصلاح اقای مهران ازادپی استفاده نکنم نمی ذارید مهران جان با اجازه ی شما: ایا شما اقتدار گرایان به غیر از "لجن پراکنی" کار دیگه ایم بلدید؟؟؟
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره بلدیم

میگیم k-1 (......) دقت کن....دقت کن....دقت کن

...................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله k-1 جمع کردن دست و پای لجن ها از صفحه روزگار !! اجازه از از خالق آثار بدیع انحرافی مهران جان ! هم میگیری ؟
k-44
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هرهرهرهرهرهرهر
k-1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کمی در نوشتن نظرات شعور هزینه کنید تا ما هم با نقطه چین مواجه نشیم و از نظرات پر فیض شما بی بهره نمانیم!!!

چطور کسی که لجن پراکنی می کنه توانایی جمع کردن لجن رو داره؟
k-44
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
k-1 لجن و امثالهم همیشه بد نیستن بعضی مواقع میریزیم یا بقول تو لجن پراکنی میکنیم روی زمینای کشاورزی مون .. زیر درختامون و سبزی هامون تا قوت بگیرن و میوه بدن یا سبزی هامون به سرعت ردیف بشن !!

اما راجع به بعضی لجن ها که جاندار هستن و دارای دست و پا ولی متاسفانه یهودی مسلک هستن جور دیگه رفتار میکنیم فی الفور دس و پاشونو جمع میکنیم !!!
یونس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا چیکارشون دارید اینا تا اه ... سوخته , اقایون ضد انقلاب امریکا پرست بسوزید گوارای وجودتان
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
استاد k 44 به نظر مياد چيزي مصرف ميكني ....ها؟؟؟؟
k-44
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دل مگه تو مفتشی ؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوشم میاد از این که خودتون میگین آمریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه بعد از اون ور که یه هواپیمای جاسوسی نسل قدیم آمریکا (جدیدترین سلاح های جاسوسی به اندازه ی یک مگس هستند میتونید در نت تحقیق کنید )
اینقدر بزرگ میکنید و خودتونم میدونید که آمریکا چقدر پیشرفته است که میگین فوق مدرن خیلی حال میکنم که سربسته خودتونم اعتراف میکنید که آمریکا خیلی از ما جلوتره وگر نه اگه اینطوری نبود ماخودمون باید تا الان خیلی بهتر از اینا رو میساختیم نه اینکه خوشحال بشیم که یه مدل از هزار مدل هواپیمای جاسوسی دست ما افتاده!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد تو چه آی کیو قدرتمندی داری !!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دیگه چیکار میشه کرد ناشناس خدادادی!
یزید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممد برات اسپند دود میکنم همینجا آتیش زیاد هست !!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۸
۳۴
کشورمان غیر از محکوم کردن واکنش دیگری هم مگه بلد انجام بده
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نگاهی به روزنامه های جهان: سقوط هواپیمای جاسوسی آمریکا در شرق ایران

لس آنجلس تایمز به نقل از مقام های ارشد آمریکایی نوشته است هواپیمای بدون سرنشینی که در آسمان ایران شکار شد در حال انجام ماموریتی از جانب سازمان اطلاعاتی آمریکا - سی آی ای - بود. هنوز مشخص نیست که هواپیمای RQ-170 برای انجام ماموریت به آسمان ایران پرواز داده شده، یا به دلیل نقص فنی از مسیر اصلی خارج شده و از ایران سر درآورده است. به نوشته لس آنجلس تایمز، این هواپیمای رادارگریز مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی جاسوسی است و اکنون این نگرانی وجود دارد که ایران به تکنولوژی به کار رفته در ان دست پیدا کند و آن را در اختیار دیگر رقبای آمریکا هم قرار دهد.

واشنگتن پست می نویسد هواپیمای جاسوسی متعلق به سی آی ای – که در خاک ایران سقوط کرد – در ماموریت های فوق سری به پرواز در می آمد. یکی از ماموریت های این هواپیما چندین ماه دیده بانی مخفیگاه اسامه بن لادن بود. این هواپیما برای ماموریتی عازم افغانستان بود که در شرق ایران سقوط کرد. مقام های نظامی آمریکا بر این باورند که هواپیما به دست ارتش ایران افتاده است.

واشنگتن پست در مقاله دیگری ادعای مقام های ایران را که هواپیمای جاسوسی آمریکا توسط واحد جنگ افزار الکترونیک ارتش ساقط شده معتبر نمی داند. این روزنامه می نویسد اجرای عملیات سرنگون کردن هواپیمای رادارگریز با تکنولوژی پیشرفته ای که در RQ-170 به کار گرفته شده، کار ساده ای نیست. یک کارشناس نظامی آمریکا که نخواست نامش فاش شود می گوید خیلی دشوار بتوان از طریق فضای مجازی وارد حریم هواپیماهای رادارگریز شد و دشوارتر از آن، دادن دستور سقوط به این نوع هواپیماهاست. کارشناسان می گویند آنتن های ارتباطی اولیه RQ-170 بر بالای این هواپیما نصب شده و احتمال هک کردن آن را بسیار ضعیف می کند. برای جلوگیری از دریافت علایم یا تغییر دادن علایم دریافتی توسط هوایپما، هکرها باید به محدوده آن نزدیک باشند و با توجه به این که RQ-170 با ورقه ای پوشیده شده که آن را از چشم رادارهای دشمن پنهان می کند، این امری بسیار غیرمحتمل است. حتی اگر تمام این موانع را بتوان از سر راه برداشت، بسیار بعید می نماید که ایران از پس چنین کاری بربیاید.

و کریسچن ساینس مانیتور این پرسش را مطرح کرده است که ایران با به چنگ آوردن هواپیمای RQ-170 به چه اسراری می تواند دست پیدا کند؟ تحلیلگران امور دفاعی آمریکا تحقیق در این باره را آغاز کرده اند که اگر تکنولوژی پیشرفته جاسوسی به کار رفته در این هواپیما به دست ارتش ایران بیفتد، امنیت ملی آمریکا تا چه حد به خطر خواهد افتاد.

فایننشال تایمز چاپ لندن از تلاش فرانسه و بریتانیا برای متقاعد کردن اتحادیه اروپا به تحریم کامل واردات نفت از ایران خبر می دهد. به نوشته این روزنامه در نشست رهبران اتحادیه در بروکسل، حفظ یورو به عنوان ارز واحد اروپا در کانون گفتگوها قرار دارد، اما فرانسه تلاش دارد در همین گردهمایی، تشدید تحریم ها علیه برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران را هم مطرح کند.

و در وال استریت جورنال می خوانیم کشف توطئه منتسب به جمهوری اسلامی در اجیرکردن یکی از اعضای کارتل مواد مخدر مکزیک برای ترور سفیر عربستان در آمریکا، حضور روزافزون ایران در آمریکای لاتین و مزاحمت های ناشی از این حضور برای واشنگتن را بار دیگر مطرح کرد. این روزنامه می نویسد ایوو مورالس رییس جمهوری بولیوی و هوگو چاوز رییس جمهوری ونزوئلا- که در احساسات ضدآمریکایی دست کمی از احمدی نژاد ندارند – هر دو ایران را متحد استراتژیک خود خوانده اند. ایران در سال های اخیر سفارتخانه هایی در ۱۱ کشور آمریکای لاتین باز کرده است. علاوه بر این، تهران و کاراکاس هفتاد قرارداد همکاری در زمینه های انرژی، ساخت و ساز و شیلات منعقد کرده اند که ارزش انها در مجموع به هفده میلیارد دلار می رسد. قراردادهای مشابهی میان ایران با برزیل، بولیوی و نیکاراگوئه هم به امضا رسیده است. اما دامنه همکاری تهران با همپیمانانش در نیمکره غربی و زیر گوش آمریکا به تازگی از فعالیت های بازرگانی فراتر رفته و به توافق های نظامی و اطلاعاتی هم رسیده است.
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایران آتشی را که 33 سال است به جان آمریکا انداخته و هر روز شعله ور تر می شود .
واکنش برای چی ..
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای (محمد) مغز متفکر وقتی میگیم آمریکا هیچ غلطی نمیکنه منظوروم اینه 30ساله انواع تکنولوژی ها وروش های موجود رو بکار برده تا ایران را سرنگون کنه
ولی تا الان هیچ غلطی نکرده وان شاءا... نخواهد نتوانست
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۶ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۰
آمریکاهی ها اگر از دست اندرکاران ایرانی یا قوانین بین الکشوری ( بین المللی دروغی بیش نیست ) ترس داشتنند اقدام به جاسوسی به اشکال مختلف از خاک پاک ایران اسلامی و دیگر کشور ها نمی کردنند
آیا نباید حالا ایران با توجه به سوابق سیاه آمریکا به سازمان های خنثی بین المللی فقط جهت پرونده سازی شکایت کند ؟؟؟؟
راستی که شیطان می باشند . دروغ هایشان را طوری مطرح می کنند . که ....اما بقیه کشورها مطالب راستشون را طوری بیان می کنند که ..............................................
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه مساله اینه که تو دادگاه شما یه اتهام به طرف مقابل وارد میکنی بعد طرف مقابل چهار تا اتهام رومیکنه بر علیه شما و بدتر باعث آبرروریزی تو مجامع بین المللی میشه !
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راستش بخواهی مثل ما شده مثل بز و میش ؛؛؛ میش از سر جوب آب پرید دنبه اش کمی بالا رفت بزها که حاضر بودن همه یک صدا به روش خوانندهای رپ با صدایی بلند و حرکات منظم سر ودست و پا ؛؛؛ میش آبرو مند را به باد مسخره گرفتتند . در صورتیکه بزهای کثیف که اصلا حجابی ندارند .. که رعایت کنند . ازبدو تولد تا مرگشان بی خیال ؛ بی خیالند
حالا شیاطین جهانی شده اند بزهای بی آبرو منبع تمام رذایل شیطانی از زمان حضرت آدم تا حضرت خاتم می باشند . اما به راحتی پاکان عالم یعنی ایرانیان اسلامی را با سر وصدا کردن همزمان و بی وقفه محکوم می کنند .
آمریکا و عربستان و اسراییل روزانه حداقل صد مسلمان و غیر مسلمان را می کشنند ؛؛اصلا مثل اینکه اتفاقی نیفتاده اما یه روز صبح که از خواب بیدار می شوی می بینی حداقل 20 کانال تلویزیونی و 50 کانال رادیویی و صدها روزنامه و ..... همزمان ایران را محکوم به ترور یه مسخ شده ی عربستانی در آمریکا می کنند . بعد دو روز هم موضوع به شورای بهم زننده امنیت جهانی جهت محکوم کردن ایران می برنند ؛؛؛؛؛ آقا افراد جاسوس را دستگیر می کنند می گویند رفته بودنند تفریح بوی خوشی از سمت شمال شرق می آمد به طرف بو رفتنند اشباه وارد ایران شدند نوچه ها هم همه با هم می گویند صحیح است ؛ پرنده جاسوسی یشان را در دام می افتد ؛ اول خناق می گیرنند تا زمان خفه شدن یه مرتبه با هم می گویند بالش زخمی شده بود باد به طرف ایران بود در خاک ایران ؛ نمی دانند بگویند نشست یا سقوط کرد و .....
........................................................
یاز می بینی همه باهم می گویند صحیح است صحیح است صحیح است . اگر هم شکایت کنیم به بی دادگاه ها ی بین المللی مارا محکوم می کنند که شما پرنده آهنی مظلوم را در آشیانه اش از آمریکا فریب داده اید ؛؛؛؛ حالا واقعا چقدر بده آدم ببیند به خانه اش ؛ به مال و ناموسش دارن تجاوز می کنند ولی خودش به خواب بزنه ؛؛
ننگ بر کسانی که صدای ناله ی مظلومین بی کس را نمی شنونند ؛؛؛ اما فکر شیاطین را می خوانند وبا صدای بلند افکار شیطانیشان راتکرارش می کند .
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۳۸
۵
مملکت صاحب دارد مگر طبس فراموش کردین
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به خدا مملکت صاحب داره ؛
وگرنه فتنه 88 با تمام ابعادش به راحتی خنثی نمی شد
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۲۸
۴
برادران عزیز سپاهی . دست شما درد نکند . مهمتر از هواپیما اطلاعاتی است که موجب سوختن طرح آنها می شود . گول روسیه و چین را هم نخورید . آنها اگر بیایند برای ری ست کردن اطلاعات دستگاه می آیند نه برای آگاهی از تکنولوژی آن .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا جان کار بدافند هوایی ارتش بود خودشان هم خوب بلدند جکار کنند
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو کدوم امین هستی ؟؟؟

همون زنده به عشق فلانی ؟؟؟؟؟؟
-----------------------------------------------------

مگه ماشین حسابه که reset بشه ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
...به دوستان ارتشی هم توصیه میکنم اگر برادران روسی و چینی با نیت خیر !!! آمدند هواپیمارو ببینند ....نشونشون بدیم که برن دیگه پیداشون نشه . مگه مهندسین خودمون چشونه که بریم به اون عوضی های فرصت طلب بگیم بیان بازش کنن ؟؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب م.ا.ح :
اون کاربر من نیستم""
ولی با نظرش موافقم"
روس ها دست کمی از انگلیسی های پلید ندارند"
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
-----
آقای امین زنده به عشق ....... :

منم میدونم که روس ها دست کمی از انگلیسی های پلید ندارند....
اما برو اینو به عشقت بگو که براش زنده ای
----------------------------------------------
=======================
ممل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امین زنده هنوز با اکبر درگیری یا با خودت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۲۰
۳
ترسو های بزدل!

کسی که هدفی در این دنیا نداشته باشد هرچقدر هم که مجهز باشد نمی تواند کند.

این از اسیب های نظام سرمایه داری است که دامن خود سردمداران جنگ طلب غرب رو هم گرفته.

یا حسین جان،مرگ ما را شهادت در راه خودت قرار بده!انشاءالله
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا خودتو نکش ! اگه این تکنولوژی ها دست ما بود که تا الان دنیا را به توپ بسته بودیم یه ضرب المثل هست که میگه
خدا .......دقیقا برای تو و امثال تو شماها هیچی ندارین همرو میخواین بکشین وای به حال روزی که از این قبیل تکنولوژی ها داشته باشید
عرفان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۳
۶
عکس ندارید
سرباز کهن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۹ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۴
۳
البته جای خوشحالیه که یک همچین مظهر تکنلوژی توخاک ما فرود اومده یا سرنگون شده یا نرم افزار سیستم هدایتش هک شده ویا بعلت نقص فنی از کنترل خارج شده هر چه بود باعثخوشحالی ملت شد و حداقل کمی شیرینی بعد از بهای سنگین رفتار سرخود عده ای در باغ قلهک شد اما جای تعجب از سانسور خبر فوق جهت کم اثر کردن هوشیاری بدافند ارتش در شمال شرق کشور بود که روز اول روی سایتهای خبری اومد و تز روز دوم شد بدافند نیروهای مسلح من نمیدانم مظلومیت ارتش تا کجا ادامه دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
..... مهم اینه که عزیزان ارتش در قلب همه مردم ایران جای دارند ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هميشه منافقان تخم نفاق را مي پراكنند. اي نادانان منافق امروز ارتشيان دلاور ما به سپاه مي نازند و سپايان جان بركف ما به ارتش ظفرمند دلگرمند. اين حرفا چيه كه كي ديد؟ و كي زد؟ و كي چكار كرد؟ مهم اينه كه اين افتخار را داريم كه كشورمان همچين سرمايه هايي داره كه دهن آمريكا را بزنند.
مرگ بر آمريكاي جنايتكار و عوامل شان
"مريد آقا"
یونس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ماجرای تسخیر سفارت انگلیس خودش کلی حال داده حالا شاید به مضاق بعضی بیگانه پرست ها خوش نباشه . ما کاری به تبلیغ اونها نداریم درود بر دانشجوی بیدار
ناهيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۲ - ۱۶ آذر ۱۳۹۰
۱۶
۵
ملت غيور ايران به ياري خدا براي هميشه پيروز است. چون به حضرت سيد الشهدا ، امام حسين (ع) اقتداء كرده و به زودي شاهد نابودي آمريكاي جنايتكار خواهيم بود
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کی قراره آمریکا نابودشه؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سی و ساله که قراره نابود بشه هفتاد سال نظام کمونیستی شوروی میگفت آمریکا از بین میره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته هیچ کس فکر نمی کرد نظام قدرتمند شوروی (بعنوان یکی از دو ابر قدرت دنیا) نابود بشه. الان هم نظام سرمایه داری امریکا واسه خودش ابر قدرتی(!) هست.
ان الباطل کان زهوقا (به راستی که باطل رفتنی است)
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته فقط آمریکا باطل نیست، نظام هایی دیگه ای هم هستند که به اندازه وسعشون از باطل بودن دست کمی از آمریکا ندارند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۷
۳
به این میگن جنگ نه اینکه از دیوار سفارت بری بالا !!! انعکاس این خبر را با خبر اشغال سفارت انگلیس مقایسه کنید تا ببینید کدامیک بیشتر باعث غرور ایرانیان و بهت و حیرت غربی ها شد .
رحيم ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر درست بفهمي و بصيرتي كه حضرت آقا به آن هميشه اشاره و تاكيد دارند برسي مي بيني كه اشغال سفارت كه چه عرض كنم "لانه جاسوسي" انگليس هم نوعي پدافند است و كم از آن نيست.
یه ناشناس دیگه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب رحیم ش شما هم اگر به صحبتهای مقامات نظام بخصوص آیت الله مکارم شیرازی گوش میکردید میفهمیدید ایراد اشغال سفارت چیه ! جان من اول برو متن نامشو بخون بعد بیا اینجا دوباره جواب بده .
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۵
۱
كاش منصرف نمي شدن و دست به اين حماقت مي زدند تا ياري خدا كماندوهاشون رو هم مي گرفتيم.اونوقت ديگه دست ايران حسابي پر بود كه يه شكايت و تهاجم رسانه اي وسيع به اين شيطان بزرگ ترتيب بده.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اونوقت هم که اومدن طبس خدا به دادمون رسید وگرنه معلوم نبود چی میشد . شاید دوباره از کمک خدا برخوردار نشیم !
زاگرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا که شیر مردان ایرانی توانستنند باز با یاری خداوند متعال خود را به پرنده دیدبان برسانند و کمند به دو چرخ عقبش بیندازنند ؛ و در منطقه ای مثل محل پروازش بدون هیجگونه عکس العمل سالم فرود بیاید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا امیر تو که اینقدر از خودت مطمئن هستی هر شب دعا کن تا جنگ بشه اون موقع میفهمی که
جنگ الان فقط حسین فهمیده و همت و باکری نمیخواد بلکه مغز متفکر و تکنولوژی میخواد اون موقع میفهمی که جنگ با آمریکا به این آسونیا هم نیست
زاگرس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
محمد آقا اولا خدا نکند جنگ بشه دوما" و سوما" خدا نکند جنگ بشه ...
مگر جنگ های اسراییل با لبنان وغزه را فراموش کردی می دانی چه کسانی بودنند مقاومت می کردنند ؟؟؟
کسانی که درس اصلی رااز حسین فهمیده و همت و باکری گرفتنند ..
ضمنا اگر حسین فهمیده و همت و باکری تا آخرین لحظه جانشان از اسلام و ایران عزیز دفاع کردنند ؛ هم رزم هایشان هم با تلاش و کوشش فراوان توانستنند ؛ به جایی از علوم فضایی برسند که به راحتی پرنده دیدبان و جاسوس را به دام بیاندازنند
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۶
په نه په ما خوابیم و شما بیدار ؟
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی باحالی تا حالا کسی بهت گفته بود !
بهشته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
چراخودتونو گم کردید دارید باهم دعوا میکنید جواب به اونایی بدیدکه میخوان شمارو مشغول جنگ روانی کن .......
بچه های مامیدونن بید چیکار کنن
ممد مژگان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۳
۲
کاش آمریکا به خاطر این هواپیماش با ما میجنگید تا ما جوونا دوباره نشون بدیم همون جوونای 30 سا پیشیم
saed
|
UNITED STATES
|
۰۰:۰۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۰
۴
دزدی اونم توی مرز افغانستان تو روز روشن،دزدی که افتخار نداره،
ناشناس
|
UNITED STATES
دزد خودتی واربابت.
منگشت
|
UNITED STATES
ای درد و بلای پرنده آهنی که با فرمان اربابانت جهت دزدی به ایران فرستاده شده بود ؛ اما غیرتش اجازه نداد دیگر به نامردان روزگار خدمت کند بخور تو کله ی .. ؛
محمد
|
UNITED STATES
ناشناس جون اربابه توهم دزده ها نه؟
rasol
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
امریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند افرین به غیرت سربازان ایرانی
mehdi
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۵
۰
آخرین خبر:هواپیمای جاسوسی به دلیل نداشتن کارت سوخت و نداشتن بنزین سهمیه ای به زمین افتاده.کی میگه تحریم بده؟؟؟
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۴
۰
تسلیت به نوکران غرب و انانی که غرب را خدای خود می دانند
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا ما نمیدونستیم شما با یه هواپیمای جاسوسی اینقدر خوشحال میشید وگرنه براتون ناو هواپیمابری یا حداقل f37 براتون میفرستادیم
یه موقعی از شدت ذوق زدگی جان به جان آفرین تسلین نکنید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
خیلی شکر میل می فرمایند که خبوان از این غلطا بکنن.
کاری نکنن تا بچه شیر خواره هامون رگای گردن این جماعت رو بجوند.
احمد رضا محمدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۵
۱
آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
فقط از رله تحریم میخواهند با ایران مبارزه کنن
از راه یک بار جلو آمدن که هشت سال به طول انجامید و هیچ غلطی نتوانستند بکنند
کویر طبس هم بماند
این کشور مال امام زمان هستش خودش هم نگهدارش هست
اگه از وضع داخلی کسی ناراحته از این چیز ها همه جا هست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگه فرقی میکنه اصل یک حکومت رضایت مردمشه اصلا بر فرض محال ما تکنولوژی جنگیمو از آمریکا خیلی جلوتره ولی تا وقتی که مردم ناراضی هستن فایده ای داره؟ شاه هم در زمان خودش پیشرفته ترین سلاح ها رو داشت چرا نتونست کاری کنه ! شما فرع گرفتی اصل و بیخیال شده کجای دنیا اینقدر محدودیت هست که حکومت توی همه ی کارها از جمله بستن اینترنت تا این مقدار که خود
آقایون هم ناراضی هستند وجود داره کجای دنیا اینقدر دزدو کلاهبردار داره شما یا دنیا رو ندیدی یا از کشورت خبر نداری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
راه حل معضلات تهران بزرگ اینه که ....... ها و شهرستانی های عزیز به ...... و شهرستان های خود برگردند و تهران را برای تهرانیان عزیز خالی کنند.
دکتر قا......... هم بروند قالی شان را ببافند و شهر خود را آباد کنند البته من ایشان را خیلی دوست دارم
تهران را نابود کردید! مشکل با بزرگراه 4 طبقه هم حل نمی شود، راه حل همان است که من گفتم. مگه نه دوستان؟
البته من هم به دهات خودم بر می گردم، پس نوشته من به کسی بر نخورد!
من راه حل را گفتم همه شما هم آن را قبول دارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راه حلت درست و منطقیه منتها باید دید چرا مهاجرت به تهران افزایش پیدا کرد و چرا هرکسی آب تهرانو میخوره نمیتونه ازش دل بکنه ! از همه شهرها افرادی که یا سرمایه مادی داشتند و یا تجربه و علم در طول 200 سال به تهران مهاجرت کردند و تا وقتی که بین تهران و شهرهای دیگر اختلاف فاحشی از مظر امکانات وجود داشته باشد این امر میسر نخواهد شد .
ساعد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
آنقدر که ما به گرفتن این هواپیما نازیدیم آمریکا به ساختنش ننازید ، خداوکیلی !!!!
محمد طاها
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
سال 88هم یک هواپیمای بدون سرنشین آمریکا در منطقه نیاتک سیستان سقوط کرد وتقریباً سالم ماند ولی چنین بازتابی در کشور نداشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۹ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
آقا ساعد عزیز چون هواپیما جاسوسی بوده برای ساختنش نازیدن خودشون را به همه اعلام نکردن والا خیلی در ساختن یک چنین هواپیمایی به خودشون نازیدن و ما خبر نداریم تازه ما خیلی کمتر از آنها به خودمان نازیدیم حتی چین و روسیه هم تاکنون یک چنین کاری را نتوانسته اند بکنند که ما کریم