۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۱

مایکل مور با دانشجویان تهرانی گفتگو می کند

کارگردان برجسته آمریکایی و مخالف نظام سرمایه داری ، یکشنبه از طریق ویدئو کنفرانس به صورت زنده با دانشجویان تهران گفتگو می کند.
کد خبر : ۴۶۳۸۳

به گزارش صراط به نقل از  واحد مرکزی خبر ،‌ معاون سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران در نشست خبری با اعلام این خبر و در تشریح مراسم روز دانشجو گفت: این مراسم یکشنبه 20 آذر از ساعت 13 در سالن شهید چمران دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.
وی شعار امسال مراسم روز دانشجو را آذر عاشورایی اعلام کرد و گفت:‌ تلاقی آذر و محرم از پیوند عمیق جنبش دانشجویی متاثر از قیام عاشورا حکایت دارد.
آقای میرحاجی ادامه داد: در مراسم روز دانشجو با توجه به تحولات منطقه و جهان ،‌ مایکل مور کارگردان برجسته آمریکایی در منطقه وال استریت و یکی از دانشجویان مصری موثر در انقلاب مصر و از تسخیر کنندگان سفارت رژیم صهیونیستی در این کشور نیز از طریق ویدئو کنفرانس ، زنده با دانشجویان گفتگو خواهند کرد.
میرحاجی با تاکید بر هویت استکبارستیزی جنبش دانشجویی در تبعیت از قیام عاشورای حسینی خاطرنشان کرد: عده ای سال ها تلاش کرده اند جنبش دانشجویی را از هویت استکبار ستیزی خارج و استحاله کنند اما با موج بیداری در دانشجویان از سال 83 به بعد دوباره جنبش دانشجویی با محرم و عاشورا پیوند خورد و در دفاع از ارزش های اسلامی همیشه در خط مقدم قرار گرفت .
وی گفت: دانشجویان همچنین با برگزاری مراسم روز دانشجو در مراسم دسته های سینه زنی و عزاداری در صحن دانشگاه شرکت خواهند کرد تا بار دیگر بر پیوند میان اخلاق و معنویت در دانشگاه تاکید کنند.
 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
دانشجویان عزیز مراقب باشند دهان این شخص بوی شراب میدهد و داشتن روابط غیر اخلاقی هم بعید نیست پس تمام حرفاشو به همین بهانه میشه رد کرد !
په نه په
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
په نه په با عوامل اختلاس یا فتنه گفتگو کنه ؟
پاپيون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
ناشناس جان پيامبر اسلام فرموده اند كه به سخن توجه كن نه به كسي كه سخن مي گويد....من فكر نمي كنم دليل شما منطقي باشه....خوبه شما رييس جمهوري چيزي نشديد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
همين كه شده اوج منطقه
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز