۱۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۶:۴۶

به‌همین شب‌های عزیز به‌مردم دروغ‌نگفتم

عزیز محمدی گفت :ما نه سند سازی کردیم و نه دروغ گفتیم. تراز های مالی باشگاه ها را فرستادیم اما تراکتورسازی مدارکش را ناقص فرستاد.
کد خبر : ۴۶۳۹۸
به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین ، عزیز محمدی  به اتهام سناریو بودن بحث دو نیم سهمیه ایران پاسخ داد و گفت:« به همین شب های عزیز از شما نمی گذرم. در تمام زندگی ام روی یک مسئله حساس بودم ، اینکه دروغ نگویم. در این دو سال هم دیدید که سعی کردم به کسی دروغ نگویم. مدام درباره مسائل مربوط به سهمیه ها هشدار دادم و همه حرف هایی هم که گفتم ، عین واقعیت بود. ما دو نیم سهمیه داشتیم و فقط یک بدشانسی باعث شد تا تیم های مان به هم بخورند.»

او در پاسخ به این سئوال که با قدرت گفته بود امکان ندارد این دو تیم با هم روبرو شوند ، گفت:« از قبل ما فکر می کردیم استقلال در سید ۴ قرار می گیرد و تیم های دیگر در سید ۳ اما ۳ روز مانده به بازی ها اعلام کردند قرعه کشی آزاد انجام می شود. تازه مراسم قرعه کشی هم که به صورت زنده از سایت کنفدراسیون پخش می شد و خود من هم دیدم. اول اسم استقلال را بیرون آوردند. بعد هم در عین بدشانسی ، اسم ذوب آهن. ما خودمان هم ناراحت هستیم اما واقعا به ما از ابتدا هم دو نیم سهمیه داده بودند . ناراحت می شوم وقتی تهمت دروغ گویی به من نسبت داده می شود درحالی که اصلا حتی برای لحظه ای غیر از واقعیت را نگفتم. »

عزیز محمدی همچنان با هیجان ادامه می دهد:« ما نه سند سازی کردیم و نه دروغ گفتیم. تراز های مالی باشگاه ها را فرستادیم اما تراکتورسازی مدارکش را ناقص فرستاد. یا مثلا یک سری اشتباه عجیب در مدارک مس سرچشمه بود که امتیازات زیادی از ما کم کرد. با این وجود ما به همراه ساکت و فتح الله زاده سر سهمیه ها دفاع کردیم ولی چون کسی را در هیات اجرایی کنفدراسیون نداشتیم ، سهم مان کم شد.»
نظرات بینندگان
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
په نه په ما دروغ گفتیم و باید ما دنبال کار باشگاه ها را میگرفتیم و شما با آقای خنده دنبال بازیکنان چند اخطاره باشید ؟
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز