۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳

خوشحالم نام پدرم كنار منتظري قرار گرفته

کد خبر : ۴۶۴۱۱

به گزارش صراط به نقل از مشرق، محمدحسین کروبی در یادداشتی که در یک شبکه اجتماعی منتشر کرده، برخلاف سخنان چندی پیش فاطمه کروبی مبنی بر شدت گرفتن بیماری مهدی کروبی، خبر از ملاقات با پدرش در حالتی بشاش‌تر و سالم‌تر از قبل داده است.
او در یادداشت خود اضافه کرده است: پدرم گفت که هر روز روزنامه‌های "جام‌جم” و "اطلاعات” را برای مطالعه در اختیار دارد و از امکان هواخوری و قدم زدن هر روزه برخوردار است.
 محمدحسین کروبی همچنین پدرش را به مرحوم منتظری تشبیه کرده و نوشته است: اگرچه در حصر بودن پدر و محرومیت از زندگی و همراهی با ایشان برای من ناراحت‌کننده و دلگیرکننده است اما مسرور و خوشحالم از اینکه اکنون با تجربه چنین حصری، نام پدرم در کنار نام نیک روحانیون بزرگوار، همچون آیت‌الله العظمی منتظری قرار می‌گیرد.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۸
پدرش خیلی وقت مرده
خواهشاً جسد مرده را کالبدشکافی نکنید
علی جانباز 45٪بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب ناشناس یه ذره مردونگی داشته باش اسم واقعیت را بنویس.ضمنا"مرده که انقدر ترس نداره که حبسش کنند.آقای شیخ مهدی کروبی درقلب همه دوستاران واقعی امام خمینی(ره)وآزادگان وحق جویان ایران قراردارد.اگر شهامت دارند آزادش کنند واجازه یگ فراخوان وراهپیمای بهش بدند بعد ازحضور میلیونی مشخص می شود کی مرداست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مگر نمی گفتید فلانی دستگیر بشه ایران قیامت میشه؟! پس چرا قیامت نشد؟ کجایند هواداران میلیونی این شیخ؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۹
از قول من هم بگوييد كه انشااله همه ي آنها در جهنم هم در كنار يكديگر قرار خواهند گرفت
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا شما کی هستی؟
تسنیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۷
۰
خوشحال باش
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۵ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۵
۸
په نه په نام ایشان کنار اوباما قرار بگیره ؟
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی لوس و بیمزه بود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۵
۱۵
نام نیک؟! نیک برای چه کسانی ؟!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۹ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۴
۱۳
بیچاره اقای منتظری ببین نامش در کنار نام چه کسی میاد ...متخصص ........ ملانصرالدین
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نوبت اسم اوس محمود شما هم میشه!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
علی آقا:
آرزوی زمین زدن احمدی دلاور را به گور خواهی برد"
علی جانباز45٪بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۸
به امید بینایی بعضی هاکروبی زندهاست تا نام امام خمینی (ره)زنده است.کروبی زنده است تاحق وحقیقت ودرستی وشجاعت زنده است.مهدی فرزند احمد زنده است تاخاطره فاجعه جنایات کهریزک زنده است کروبی زنده است تاتاریخ وانسانیت زنده است .....آرزوی شما دست نیافتنی خودرا بیش ازاین عذاب ندهید یا توبه کنید یاکه برای عذاب اصلی خودرا آماده کنید روزی فقط اعمال صالحه بدرد میخورد .
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.
متاسفم برای جانباز بسیجی با چنین عقیده ای""

علی آقا...شما که باید خیلی خوب جنایت این آقا و همسرش یادتون باشه"""
ریاست بنیاد شهید""ریاست بیمارستان""برخورد اسفناک با خانواده شهدا و جانبازان""
برادر بزرگوار...چرا فکر میکنید....گذشته رو همه فراموش کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته واسه بعضی ها که گلچین شده و نورچشمی بودن.....اون زمان..واسشون خیلی رویایی بود"
منم بودم...جانانه دفاع میکردم"
علی جانباز 45٪بسیجی وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آقای امین زنده به عشق ویا احمدی دلاور به این وقت عزیز اگر اینجانب یاخانواده بغیر از یک وام 5میلیون مسکن کرفتم وبه یکی ازهمکاران نیازمند دادم ازبنیا امتیازی کرفته باشم.ضمنا"عملکرد جناب آقای کروبی وخانم کروبی به گواهی حضرت امام خمینی(ره)واکثر خانوداه محترم شهدا خوب وقابل دفاع می باشد.بخدای اهل بیت(ع)معیار دفاع اینجانب از افراد براساس حق وشناخت است نه منافع پست دنیوی.آخراگرآدم دنبال منافع دنیو ی باشد که باید ازطرف مقابل دفاع کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امام فرمودند: ملاک، حال فعلی افراد است.
گمان نکنم کروبی، از منتظری(مطرود امام و امت) مهم تر و بزرگتر بوده باشد.
جمال داودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۴
۹
در پاسخ به جانباز مجهول الهویه علی جانباز بسیجی وخانواده شهید

همانطور که گفته شد مهدی کروبی ملعون شد عین منتظری مطرود

منتظری رو مگه امام طرد نکرد؟چطور میگی امام و بعد از ملعون منتظری و کروبی بی ریشه حمایت میکنی؟

ثانیا مگه کروبی تا حالا شونصد! تا بیانیه ندادند؟ چرا خبری از میلیون ها نشد؟ چرا اون میلیون ها بهش رای ندادن؟

عذاب خدا روی شما نازل شده که شدید بازیچه اسراییل که امام گفت اه دیدید از شما حمایت میکنه بدانید راه را اشتباه رفتید

کروبی زنده است نامش تا وقتی یزید نامش زنده است به بد نامی و دشمنی با امام حسین

اه کسی با شما بود و ترسو نبودید باز بیرون می آمدید تا ببینید 9 دی چجوری باز شما رو تو سوراخ موش اسراییل و انگلیس فرو می بره


مرگ بر دشمنای ولایت فقیهی که امام دم از اون میزد



پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به کشور شما آسیب نرسد

*امام خمینی واقعی *
علی جانباز 45٪بسیجی وخانواده شهد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
میخواستم به این جمله اکتفا کنم که جواب ابلهان خاموشی است.ولی دیدم آقاجمال بجای ساندیس ردبول (ساندیس انرژی زا )خوردخیلی آتش تنداست .ضمنا"9دی منظور حماسه ساندیس که نیست.اگرنذاکت داشتی بامنطق بهت ثابت می کردم حق باکیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای جانباز محترم! لطفآ حماسه 9دی را که نشانه خشم مردم از هتاکی آشوبگران به ساحت مقدس امام حسین(ع) بود را به ساندیس نسبت نده. این حماسه را افراد بی دین و لامذهب تخریب و سیاه نمایی می کنند، نکند شما هم ...!؟
سعید
|
CANADA
|
۰۹:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲
۸
البته درست نیست که آدم به افرادی که دستشان از قدرت کوتاه شده گیر بده ولی جناب محمد حسین خان کروبی، پدر گرامی شما داره کیفر روزهایی رو پس میده که در قدرت بود. اون روزها هم پدر شما با مخالفین و منتقدین خارج از دایره نظام همون رفتاری داشت که الان این حضرات تازه بدوران رسیده دارند. وقتی پدر شما حکم جکومتی را برای قانون مطبوعات خواند وقتی بجای حمایت از نماینده های رد صلاحیت شده آنها رو مسامحه و گذشت از حقشون توصیه می کرد. هنوز نامه نگاری ها پدر گرامیتون در زمان قدرتمندی با پسر آیت الله منتظری یادمون نرفته اون موقع آیت الله حبس خانگی بود درست الان ایشون، ایشون چه برخوردی کردند؟ احوالی از آیت الله منتظری می پرسیدند؟ راستی پدر شما چیزی از اعدام های سال 67 یادش هست؟ انتخابات 88 هم مردم خیلی زجر کشیدند ولی فکر نکنم به اندازه دهه شصت شما؟ باز باید انصاف داشت مسئولین فعلی (هر چند با نظارت وزارت اطلاعات باشه )اجازه مجلس عزا و کفن و دفن در قبرستان رو به جانباخته دادند ولی شماها دهه شصت چی؟ اینها بنده ها خدا دورانی سرکار آمدند که انیترنت و موبایل و اینها همه گیر شده دوران شما از این خبرها نبود. راحت هر کاری دلتون میخواست با مخالفین و منتقدین می کردید. هنوز یادمون نرفته پدر ومخصوصاً والده گرامی شما فاطمه کروبی در بنیاد شهید و بیمارستان خاتم الانبیاء چه بارگاهی راه انداخته بودند. هنوز برخورد زیبای ابوی گرامی شما با ملی مذهبی و نهضت آزادی ها در دوران اوائل انقلاب و دوران جنگ خوب یادمون هست.
این عزیزانی که الان قدرت را گرفته اند و ابوی شما را خانه نشین کردند یادگار همون دوران هستند. یاداتان رفته چطور به مخالفینتان با راه انداختن تظاهرات حزب الله حمله می کردید؟ حالا نوبت خود شماست.
احمدی نژاد مسلماً عملکردی درست نداشته و ندارد ولی متاسفانه انتقاداتی که به پدر شما و میرحسین موسوی میکرد کاملاً درست بود. متاسفانه هم شماها و هم کسان دیگری که در قدرت هستند آتو زیاد دارند و این جماعتی که اخیراً جریان انحرافی نامیده می شوند (که در واقع معلول و فرزند ناخلف خود شماها هستند) به مدد همین آتو ها و همین نقط ضعف هاست که بالا آمده و سرپا مانده.
اینها حاصل عمل عزیزان شماست هرکسی باد بکارد طوفان درو می کند.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
CANADA
.
سعید کانادایی"

نماد یه آدم منافق و وطن فروش به تمام معنا
======================
که به این طرف و اون طرف میتوپه....که کل نظام رو زیر سوال ببره"
ناشناس
|
CANADA
کلیشه های تکراری مستندهای طنز بی بی سی و شبکه های لس آنجلسی!!
در کامنت شما هیچ جایی برای شعور مردم در نظر گرفته نشده. و اینکه هنوز متوجه نشده ای یا نمی خوای قبول کنی که هرکس از آرمانها مردم فاصله بگیرد، خود به خود حذف می شود.
کروبی و منتظری بهترین نمونه برای این ادعا هستند، طرفداران آنها قبل از طرد شدن از سوی مردم و پس از آن، قابل تامل است. خصوصآ درمورد منتظری.
سعید
|
CANADA
عزیزم مثل اینکه شما بی بی سی بیشتر از همه ما میبینی میشه لطف کنی بگی کدوم مستند بی بی سی این صحبت های بنده راجع به آقای کروبی رو پخش کرده.

بنده چیزی راجع به شعور مردم نگفتم و نفهمیدم که شما چطوری از گفته های بنده به این نتیجه رسیدید که به شعور مردم توهین شده.

این بنده خدا و سایرین از آرمانهای مردم دور نشده اند از مقامات نظام دور شده اند. اگر شما واقعاً طالب این هستید که کی از طرف مردم طرد شده لطف کنید یک انتخابات آزاد بدون فیلترینگ و نظارت شورای نگهبان منصوب رهبری و با نظارت بین المللی بگذارید (همون پیشنهادی که برای فلسطین و جاهای دیگه میدین) تا معلوم شود چه کسانی از طرف مردم طرد شده هستند. اگر اینگونه بود که شما می گویید احتیاج به اینهمه سانسور رسانه و اینترنت نبود عزیزم. نیازی هم نبود که شورای نگهبان شخصاً اقدام به محروم کردن کاندیداها از نمایندگی یا ریاست جمهوری بکند. فوقش می توانست به مردم اعلام کند که فلانی و فلانی در خط ما نیستند و اجازه میداد خود مردم تعیین تکلیف کنند.
ناشناس
|
CANADA
در انتخابات ریاست جمهوری 88، چهار نفر از فیلتر شورای نگهبان عبور کردند و مورد تایید نظام قرار گرفتند. اگه مردم با نظام نبودند، انتخابات رو تحریم می کردند و می گفتند که ما افرادی را که مورد تایید نظام باشند نمی خواهیم. ولی حضور کم نظیر بیش از 85 درصد مردم، نشون داد که اونها، صرفنظر از نامزد مورد علاقه، به اصل انتخابات و اصل نظام پایبند هستند.

ضمنآ فکر نمی کنم توی هیچ جای دنیا، اینقدر هرج و مرج باشه که به هر دزد و قاچاقچی و معتادی اجازه بدن کاندید ریاست جمهوری بشه و اینطوری به شعور مردم احترام بگذارند!
مثلآ توی خود امریکا، فکر نمی کنم افرادی که وابسته به القاعده یا باندهای مافیایی مواد مخدر باشند، بتونن وارد عرصه انتخابات بشن.
البته توی امریکا که مظهر دموکراسی هست، نامزدها فقط از درون دو حزب بیرون میان و اصولآ نامزد مستقل معنی نداره!

هر کشوری برای تایید صلاحیت نامزدها، قوانین خودش رو داره. شاید شما توقع داری ایران در این زمینه، شاهد بی قانونی و بی برنامگی باشه؟!
بنده خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۶
بنده خدا منظورش این است که پدر من هم مثل آقای منتظری آدم ساده ای است همانطور که منتظری نصیحت های امام خمینی رحمت الله علیه را در خصوص اعضای دفترش نادیده می گرفت آقای کروبی هم نصیحتهای رهبر معظم و معزز ایران را نادیده می گیرد و از سر سادگی آب به آسیاب دشمن می ریزد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۳
۴
ای ول سعید
علی جانباز45٪وخانواده شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۶
۰
جناب جمال داودی(ناشناس قبلی)خداراشکر حداقل این با اسم ورسم حالا چه واقعی یا جعلی مطلب دادی!بازهم خدا راسپاسگزارم که ازنظر شما وبعضی ها جانبازها وخانواده شهید ها مجهوا الهویه هستند.ماحق را باافرادی بغیر ازمعصوم (ع)نمی شناسیم بلکه افراد راباحق وعدالت ومعصوم (ع) می سنجیم.ما شخص پرست نیستیم.بلکه حق پرست هستیم.افسوس که سایت محترم صراط قادر نیست مطلب اینجانب را بصورت کامل درج کند اگرنه بامنطق وآیات وکلام معصوم (ع) به شماثابت میکردم کسی ویا تعداد زیادی از افرادی که شما می پرستی بخدای شهدا وجانبازان اهل دوزخند. مگر رضایت افرادی که به آنها ظلم کردند را بدست آورند که امکان آن بسیار کم است پس هیچ وقت سرنوشت خود رابدست اهل جهنم نسپار.ضمنا" اینجانب اگر امام خمینی (ره) راقبول نداشتم باشجاعت اعلام می کردم .من بنده خداوند هستم نه بنده امام(ره)وبغیراز خدا هم ازکسی ترس ندارم.شماهم مثل بزرگان خود عادت کرده اید که مخالفان خودرا امریکایی.اسرائیلی.صهیونیستی .مجهول الهویه و...بدانید!ولی ماپیروی حق هستم وادعای خودرا درخانواده با یک شهید ودو جانباز45٪بسیجی اثبات کرد وبه یاری خداوند بازهم اگرنیاز باشد بانثار جان خود در راه خداوند وملت ادعای خودرا به اثبات میرسانیم وباسوراخ موش وبستر گرم نسبتی نداریم.انشاالله.والسلام.این مطلب را یا بصورت کامل درج کنید یا برای همیشه خدانگهدار.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من قبل یا بعد نیستم ناشناس هم هیچوقت نبودم چون مثل شما از مواضع خودم نمی ترسم
جمال داودی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ضمنا حق هیچوقت دچار تناقض نمی شود و بدانید که هیچگاه امریکا اسراییل و.... از معصوم حمایت نمیکنند و هیچگاه دستگاه فراماسونریو صهیونیزم جهانی ار حق و معصوم حمایت نمیکنن

حق دچار تناقض نیس حال چطور منتظری و امام را یکی میکنی الله اعلم

بنده آنقدر معلوم الهویه هستم که خودم را علی جانباز ننامم وانقدر شعور دارم که بدونم طلحه و زبیر هم یاران پیامبر بودند که علیه معصوم به بهانه خون عثمان شمشیر کشیدند

شمر هم سرباز امام علی بود و سر مبارک معصوم رو برید

بنابراین جانباز شدن مهم است اما اگر با قرار گرفتن در سنگر دشمن همراه نباشه

چه بسا سیف الاسلام هایی که علیه اسلام و قران شمشیر کشیدند
فتح قلعه آسان است لیکن نگه داشتن موضع سخت

رهبری عزیز بکوری چشم بعضی ها فرمودند این فتنه است ومیدانیم که فتنه را عده ای مسلمان نمای جاهل یا متجاهل بین مسلمین می اندازند که تنها سود آن برای دشمن و رو سیاهی آن برای برای بد بخت های فریب خورده می ماند
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۳
-
به جان خودم من خیلی خوشحالم که نام بابات كنار منتظري قرار گرفته

تا وقتی که قرار نگرفته بود یعنی نفاق ، غبار ، دورویی ، یکی به نعل یکی به میخ ، آشوب ، فتنه و...
اما حالا هم ضدانقلاب و کافر و مشرک و مزدور و آمریکا و اسرائیل تکلیف خودشونو میدونند
و هم ما

=====================================
سید آبپخش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
سلام این قدر پشت سر مرده حرف نزنید خوبیت نداره.کروبی و اذنابش برای ملت حکم مرده را دارند.آقای 45% شمر،قاتل امام حسین هم جانباز جنگ صفین بود.هی جانبازی45% را به رخ مردم نکش.باعلی در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش روست.