۱۷ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۵۲
بازتاب گسترده شاهكار جنگ الكترونيك ايران

واكنش رسانه هاي بيگانه به نمايش RQ170 غنيمت گرفته شده+تصاوير

اهميت هواپيماي به غنيمت گرفته شده كه جز تجهيزات سري ارتش آمريكا بشمار مي رود به حدي است كه روزنامه وال استريت ژورنال پيش از اين از سه سناريوي مقامات آمريكايي براي اعزام كماندو به داخل خاك ايران براي خارج كردن يا انهدام اين هواپيما خبر داده بود.
کد خبر : ۴۶۴۳۰

"صراط"-موفقيت نيروهاي نظامي كشور در مراقبت كامل از آسمان ايران و شكار يك فروند هواپيماي جاسوسي فوق مدرن آمريكا بازتابهاي گسترده اي در رسانه هاي بيگانه داشته است.

‌بنابراين گزارش، شبکه خبری CBS آمریکا طی خبری ضمن نمايش تصاویر منتشر شده از تلویزیون ایران درباره هواپیمای پیشرفته جاسوسی به غنیمت گرفته شده گفت:اگر هواپیمای به نمايش در آمده در تلویزیون ایران همان هواپیمای "جانور قندهار" باشد،بدترین کابوس‌های های تحلیلگران اطلاعاتی به حقیقت خواهد پیوست.
 
این شبکه آمریکایی در ادامه با تاكيد بر سالم بودن اين هواپيما افزود: سالم بودن هواپيما این فرصت بزرگ را به ایران داده است تا فناوری های جمع آوری اطلاعات حساس را در اختیار بگیرد.
  
CBS در ادامه با اشاره به برخي اظهار نظرها درباره عدم توانايي ایران براي بازیابی اطلاعات جاسوسی از این RQ170 خاطر نشان كرد:این گمانه زنی ها به قبل از انتشار تصاویر اين هواپيما مربوط است در حاليكه اين تصاویر نشان می دهد هواپیما به طور گسترده ای سالم است.
 
از سوي ديگر "جو سیرینسیونه" عضو شورای روابط خارجی آمریکا در گفت و گو با اين شبکه خبری با تاكيد بر پيشرفته بودن هواپیماهای به غنيمت گرفته شده تصريح كرد: دستیابی به فناوری این هواپیما، به اضافه دسترسی به اطلاعات طبقه بندی شده از سامانه های آن يك شکست جدی برای  امنیت ملی آمریکا به شمار مي رود.
بر اساس اين گزارش موفقيت نيروهاي نظامي كشورمان در شكار RQ170 به غنيمت گرفته شده در رسانه هاي صهيونيستي نيز بازتاب گشترده ايي داشته است.
در همين زمينه روزنامه صهیونیستی "ها آرتص" ‌نوشت:یک روز پس از ابراز نگراني مقامات آمریکایی پيرامون امكان دستیابی ایران به اطلاعات طبقه بندی شده هواپيماي به غنيمت گرفته شده، ایران روز پنجشنبه تصاویر هواپیمای جاسوسی سرنگون شده آمریکایی  را منتشر کرد.
 
هاآرتص افزود:پیش از اين برخی کارشناسان آمریکایی اعلام کرده بودند که حتی اگر ایران به این هواپیمای سرنگون شده دست یابد، بهره کمی از آن خواهد برد زيرا احتمالا این هواپیما از ارتفاع بالایی سرنگون شده است و لاشه آن قطعه قطعه شده است.
BBC تلويزيون دولتي انگلستان نيز در خبري پيرامون انتشار تصاویر هواپیمای جاسوسی به غنیمت گرفته شده گفت:تصاویر تلويزيون ايران نشان می دهد که هواپیمای جاسوسی پیشرفته RQ170 آمریکا آسیبی ندیده است.
   
گفتني است اهميت هواپيماي به غنيمت گرفته شده كه جز تجهيزات سري ارتش آمريكا بشمار مي رود به حدي است كه روزنامه وال استريت ژورنال در خبري از سه سناريوي مقامات آمريكايي براي اعزام كماندو به داخل خاك ايران براي خارج كردن يا انهدام اين هواپيما خبر داده بود كه البته به نوشته اين روزنامه ترس آمريكايي ها از درگيري احتمالي با نيروهاي نظامي ايران اجراي هر سه سناريو را منتفي كرد.

 

نظرات بینندگان
ANK
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۳۹
۹
چرا بردنش تو سالن ورزشي ؟!
ش-ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بردنش یک کم نرمش کنه گرم شه بعد بپره بره برای ما از آمریکاییا خبر بیاره.
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به خاطر روحیه ورزشکاری
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين مكان موقت بوده و براي فيلمبرداري است تا موقعيت مكاني محل قابل شناسايي نباشد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چون هنوز مطمئن نیستن خودشون ساقطش کردن یا خودش ساقط شده. میترسن اسب تروا باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب میاوردن توی خیابون؟!
mohammad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو جای بهتری سراغ داری بگو بیارن اونجا جلو در شما جای پارک هست اگه هست بگو بیارن اونجا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پ ن پ بذارنش وسط میدون ولی عصر . ای کیو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه اسب ترواست پس امريكاييها خيلي احمقند كه اين هواپيماي فوق مدرن و سري رو در اختيار ايران بذارند بخاطر استفاده از تاكتيك اسب تروا!!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا سعید یکم غیرت داشته باش حتی امریکا هم اذعان کرده پهپاد رو ایرانی ها نشوندن خیلی پرتی از مرحله
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان فکر می کنی آمریکا فقط همین یک هواپیما رو ساخته؟ یا مثلاً تمام قوه دفاعیش تو همین هواپیما بوده. حالا درست بهتون گفت جو گیر بشین و برای دلخوشی مردم بینوا هی بزرگش کنین ولی خدایش یک کم فکر بکن. شما شکر خدا تو این مدت، بقول خودتون بدون کمک خارجی!!!!!! چندین مدل هواپیما نظامی و موشک ساختید مردم حق دارند بپرسند شما که اینقدر هنر دارید چطور تا بحال بوینگ و ایرباس که یک سری هواپیماهای عادی مسافربریه مهندسی معکوس نکردین. یعنی جان مردم ایران اینقدر ارزش نداره که بمب و موشک و هواپیمای نظامی کپی کردن داره؟ چرا این مهندسی معکوس کردن رو در زمینه قطارهای پر سرعت بکار نمی برین. چرا در کشوری با این تکنولوژی!!! هنوز مدرسه هاش با بخاری های عهد بوق گرم میشند.
مدل شما متاسفانه مدل کره شمالیه که مردمش دارن از قحطی و گرسنگی میمرند ولی حکومت با قطع ارتباطشون با دنیا و بزرگ نمایی روی مسائل هسته ای بهوش تلقین کرده که بزرگترین، مرفه ترین و پیشرفته ترین کشور روی زمین هستند و باقی کشورها بخصوص کشورهای امپریالسیم در بدبختی غوطه ور. آخر فکر شما برای ایران همینه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای سعید از کانادا ف مثل اینکه بدجوری حسودیش شده
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این هواپیما ها رو آمریکا میتونه موقعیت جفرافیشو بفمه . دقیقا میدونند که این هواپیما الان کجای ایرانه . بنابراین بردنش یک جای معلوم الحال نه داخل یک مکان سری تحقیقاتی سپاه که لو بریم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر موقع نام " اسب تروا " رو می شنوم ، یاد حماقت " بعضی ها " در روز 22 بهمن سال 88 میفتم !!!!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
این آقا سعید رو باش آمریکا آبروش رفته بعد میاد میگه این فکر کردی تمام توان آمریکا بود این رو میشه گفت این جدید ترین نسل هواپیماهای بی سرنشین بود آقا سعید برو کمی مطالعه کن بعد بیا اظهار نظر کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جون خیلی دلت میخواد مردم آگاه ایران رو با کره شمالی مقایسه کنی و بگی از دنیا بی خبرند، ولی متاسفانه اینگونه نیست، مردم با خبرند ولی مثل عده ای ساده لوح و زود باور نیستند که دروغ های رسانه های بیگانه رو باور کنند.
ضمنآ عصبانیت شما از این اتفاق بزرگ (دستگیری جاسوس فوق پیشرفته امریکا) قابل درک هست. هرچی باشه وطنی گفتند، وطن پرستی گفتند!!
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا سعيد كانادايي! از قديم گفتن اگه كسي كه گوشتش را گربه خورده نگه به درك، دق مي‌كنه! خود آمريكا داره جيليز و ويليز مي‌زنه كه چرا اين هواپيما افتاده دست ايران و چطوري ايران تونسته كد آنرا بشكنه و جلوي انفجارش رو هوا را هم بگيره، حالا شما بگو به درك تا دق نكردي!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای اين که خاطرش را می خواهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب شما اگر بخواهی یک وسیله را 26 متر طول بال یک جائی بنمایش در بیاوری بهترین جا بنظرتان کجاست که این مساحت را داشته باشه ؟ در ضمن اینهائی که میگن این اسب ترواست بهتر است کمی اخبار را گوش دهند شوکی که به نیروهای انها بابت این مسئله وارد شده هزینه ای بسیار بالتر از این است تازه اسب تروا را به داخل قلعه بردند نه مرکزی که میتواند تحت شدیدترین تذابیر امنیتی و حفاظتی از هر بابت که شما فکر ش را بکنید مورد بررسی قرار میگیرد حداقل اگر شک دارید و این سخن را طرح کردید برای شعور دانشمندان خودمان هم این مقدار را قائل باشید که این مسئله را مد نظر داشته باشند چطور توانستند که در این وسیله بسیار پیچیده نفوذ کنندولی .... البته بیشتر بوی سوختن می اید تا تردید
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان سعید ازکانادا تولید ایرباس رو کار کوچیک وعادی میدونه ایشون سعیده برادران رایته شایدم بلندگوی اسراییل یا امریکا آقا سعید چرا زورت گرفته تو این نقدات 1 بار نگفتی دستشون درد نکنه چرا؟!!! شما که ایرانی نیستی درسته!!!!؟؟؟
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا دوستان قبل از مهندسی معکوس این پرنده و بوئینگ و اف-16 اینا و بلکن بهترش یک حرکی بزنند استارت یا همان خازن لامپ مهتابی تولید کنند تا پول ندید از خارج و خصوصا کره جنوبی وارد کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ss عزیز !!! یه کم فکر کن ، با خازن لامپ مهتابی که نمیشه حفظ حکومت کرد !
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ss تا کور شود آنکس که نتوان دید استارت لامپ خونتون خراب شده بلد نیستی درستش کنی بگو میخرم برات.
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظور خریدن نیست برادر منظور ساختن اونه حالا نمیشه برادران بجای تکنولوژی بزنند یک مدت تو خط تخم مرغ اخه نایاب شده از چین و ترکیه وارد میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضی ها اگه تخم مرغ و سیب زمینی شون به راه باشه دیگه غمی ندارن!!
ss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلا متاسفانه بسیاری از جامعه غم نان دارند چه برسد به غم هایی که شما گفتی، شما این غمها کوچک را که مسخره می کنید برطرف کنید هر چه آقازاده ها و مواجب بگیران غم نان ندارند، اینطوری کمی هم استراحت می کنید از اداره دنیا آسانتر است
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یعنی خدایش استاد این هستید که خودتان را به کوچه علی چپ بزنید. این بنده خدا منظورش این است که شما در درست کردن و مدیریت بدیهی ترین و ساده ترین چیزها درمانده اید حالا شما بگو اینها دنبال تخم مرغ و نان اند.

راستی چطور زمان خاتمی برای اینکه مردم را جلب کنید مدام دم از حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم می زدید و می فرمودید مردم توسعه سیاسی نمی خواهند و مشکل معیشت و توسعه اقتصادی می خواهند حالا که بخودتان رسیده از صحبت های کردن راجع به نان و خوراک مردم حالتان بد میشود. بلاخره ما کدام منش شما را قبول کنیم وقتی در قدرت نیستند دم از درست کردن معیشت مردم می زنید وقتی بر سرکارید مردم را بخاطر درخواست برای معیشت و رفاه ملامت می کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
وضع معیشتی بسیار هم مهم است و از اولویت های دولت های نهم و دهم بوده، ولی نه اینه صد در صد تمرکز بر روی قیمت تخم مرغ و سیب زمینی باشه و از سایر مسائل داخلی و بین المللی غافل بشیم.
دولت اصلاحات هم کلآ چه در زمینه اقتصادی و چه روابط بین المللی، کارنامه ضعیفی داشت. باز اگه توی روابط خارجی اش قوی و عزتمدانه عمل میکرد، ضعف های اقتصادی اش کمتر به چشم می اومد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دولت اصلاحات مشکل اصلی اش ضعف و زبونی در مورد کانون های قدرت های انتسابی بود و ادعایی در مورد مسائل اقتصادی نداشت ولی عملکرد اقتصادی اش بمراتب بهتر از دولت مهرورز بود کافی است به میزان درآمد نفتی اون موقع و میزان تورم وپروژه های انجام شده نگاه کنیم و نگاهی هم به عملکرد اقتصادی دولت مهرورز بکنیم که بگفته خود همین سایت صراط هر روز بدتر از دیروزه و هر چه میگذره بیشتر خرابکاری ها چند ساله خودشون رو نشون میدهند. مشکل هم عزیزم فقط قیمت تخم مرغ و گوجه نیست شما عادت دارید هر موضوعی رو لوث کنید یک نگاهی به آمار بیکاران و آمار کسانی که حقوق یکسال شون را نگرفتند بنداز یک نگاهی به قیمت ارز و طلا بنداز یک نگاهی به افزایش نرخ اجاره و خرید مسکن بنداز یک نگاهی به آمار رشد رسید بزه و جرم و جنایت بنداز.

راجع به ضعف در روابط بین الملل هم بد نیست عملکرد این چند سالتون را ببینید هر سال چند قطعنامه در موارد مختلف علیه حکومت ایران صادر میشه (که همش هم از طرف شورای امنیت که بقول شما ابرقدرت ها در آن نفوذ کامل دارند نیست مجمع عمومی هم که در آن کشورها حق برابر دارند هم علیه شماست) نگاهی به عملکرد خودتون در موضوع ملوان های انگلیسی، کوهنوردهای آمریکا بکنید.نگاهی به رابطه تون با کشورهای همسایه بکنید. اگر منظورتون از تقطه ضعف و ذلت قضیه تعلیق که اون موضوع مربوط به شورای امنیت ملی که مقام رهبری تایید کننده اصلی اونه و خود ایشون هم بارها تایید کردند که تصمیم گیری ها اون موقع در موضوع هسته ای مورد تایید ایشون بود و (حتماً هم بوده چرا که اگر غیر از این بود اقتدار ولایت فقیه در نظام زیر سئوال میرفت) پس لطف کنید تصمیم گیریهای جمعی خودتون که مقام رهبری هم تایید کردند به حساب دولت اصلاحات ندازید. اون کسی که تعلیق رو لغو کرد دولت احمدی نژاد نبود دولت خاتمی بود
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا سعید بیدار شو!پاشو دیگه؟بیدارشدی خب خوبی؟خودزنی میکنی شما الان دقیقا تو کوچه یزید چپ قرارداری میخوای بیای بیرون خستت نشده آقا تو دلسوز ما نباش بهونت رو از اینجا میگیرن میری 8 سال قبل باز جوابت رو میدن میری 16 سال قبل بادلیل جوابت رو میدن میری 32 سال قبل کجا میخوای بری معلوم هست
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رضا جان من متوجه عرایضت نشدم خودت متوجه شدی؟ میشه بیشتر توضیح بدی. من دلسوز شما نیستم به سهم خودم دلم برای وطنم و هموطنام میسوزه نه برای حکومت و مسئولین شما
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فکر کنم بحران اقتصادی یک موضوع جهانی هست و ربطی به کشور خاصی مثل ایران نداره. فکر نم جرم و جنایت در همه جای دنیا (خصوصآ امریکا) اتفاق می افته و فقط مخصوص ایران نیست. هیچ کشوری هم بدون مشکل نیست، یکی بیشتر، یکی کمتر.
ضمنآ یک دستمریزاد باید گفت به مسئولین کشورمون که با وجود تحریم های همه جانبه و ناعادلانه، همه سعی شون بر این هست که مشکلات اقتصادی مردم کمتر بشه. حالا اگه یک عده خائن و فرصت طلب هم پیدا میشن که به فکر منافع خودشون هستند (باز در همه جای دنیا هست)، ربطی به اصل سیستم نداره.
مردم ایران، با برخی مشکلات اقتصادی مواجه اند و کسی منکر این قضیه نیست، ولی عامل اصلی این مشکلات، حمایت اونها از نظامی هست که حاضر نیست به خارجی ها باج بده. کشوری که تا این اندازه منابع گاز و نفت داشته باشه و سرشار از نعمت ها و منابع مهم باشه، طبیعتآ وسوسه قدرت ها رو بر می انگیزه و وقتی می بینند این کشور دیگه تحت کنترل و سلطه اونها نیست، اون هم کشوری که تا چند دهه قبل، هر تکه ایش دست یک ابرقدر خارجی بود، به روشهای مختلف به مردم و دولت فشار وارد می کنند تا از راه خودشون دست بکشند.
ان مع العسر یسرا ...
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم شما سی و ساله که تو بحران اقتصادی هستید بعد شما میگین بحران اقتصادی در غرب بنده الان خودم در غرب هستم بخدا که ما تورمی تو این مدت داشته باشیم. قیمت اجناس از همان ماهی که من آمدم بالا که نرفته بعضاً پایین هم آمده. در همین پنج شش ماه بنده با بستگانم صحبت کردم هر روز قیمت یکی از مایحتاج اساسی مردم گران شده. شما یک بار نمی بینید مردم به بانک ها هجوم ببرند تا پولشان را تبدیل به دلار آمریکا یا طلا بکنند. قیاس هایی می کند مرغ نپخته را هم به خنده وا میدارد. مشکلات اقتصادی نظام اسلامی کجا و اینجا کجا. در نظام اسلامی اصلاً اهمیتی برا اقتصاد قائل نمی شوند دقیقاً از روزی که من آمد یک سر ارزش دلار کانادا روز به روز بالا رفته.کاش فقط دلار بود قیمت مواد خوراکی هم همین داستان رو داشته شما تورم خودتون رو با تورم غرب مقایسه کنید بعد صحبت کنید خدا شاهده کشورهای شاهد جنگ و هچوم بیگانه هم این حالت ایران را ندارند. در منابع طبیعی هم که فرمودید همین الان شرکت های غربی با کمک قطر و عراق و آذربایجان مشغول خالی کردن ذخایر مشترک هستند ...... دیگه چه نیاز به حمله و تصاحب هست وقتی شما بخاطر نداشتن نیرو و فنانوری نه قادر به ایجاد چاههای جدید هستید نه حتی می توانید از چاههای موجود نگهداری کنید که به رکود نرسند. فرمودید یک مشت سودجو چرا حکومت و قوه قضاییه که شکر خدا دست به سرکوبش برای مخالفین سیاسی و عقیدتی خوبه با این یغما گران منابع اقتصادی مردم و سودجویان برخورد نمی کنه الان بعد از اینهمه کشمکش پرونده اختلاس میلیاردی به کجا رسیدیم. آیا می شود باور کرد که در کشوری که آب خوردن افراد هم تحت کنترل حکومت است کسانی به این راحتی و بدون وصل بودن به قدرت و رانت حکومتی چنین سوء استفاده های مالی انجام دهند. پس اینهمه تشکیلات که برای پاییدن مخالفین سیاسی و عقیدتی و منتقدین در وزارت اطلاعات و قوه قضاییه کار می کنند چرا برای این مسائل بکار می روند آیا در سیستم شما امنیت نظام مهمتر است یا امنیت و آرامش و ثبات اقتصادی مردم.
فرمودید ملت صبر می کنند شما از همه این ملت نظر سنجی کردید که به این قاطعیت از طرف ملت صحبت می کنید؟ سی و سه سال است که صبر کردن کمونیست ها 70 سال می گفتند صبر کنید سقوط کاپیتالیسم نزدیک است. مگر تمام کشورهایی که مردمانشان در آرامش و رفاه زندگی می کنند جیره خوار و نوکر آمریکا و غرب هستند. درست عین کره شمالی که ملت بیچاره اش را به این دلخوش کرده که ما باید در مبارزه با امپریالیسم زجر بکشیمو شما هم با این ادعا روزگار می گذارنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
لطفآ ملت ایران رو یک مشت نادان فرض نکن که حکومت بهشون دلخوشی میده و اونها هم گول می خورند. مردم از شما و امثال شما بهتر مسائل دنیا را می دانند و مشکلات خودشون رو هم می دونند. دلیل اینکه این مشکلات اونها رو به زانو در نمیاره، به خاطر ایمان و اعتقاد قوی اونهاست. چیزی که شما ظاهرآ از درکش عاجز هستی و مدام تلاش می کنی که ایران رو با کره شمالی مقایسه کنی. و اصلآ فاکتور ایمان مردم و حمایت اونها از نظام شون رو در نظر نمی گیری (و یا نمی خوای که ببینی).

شوروی یک ابرقدرت بزرگ بود، هیچ کس احتمال نمی داد که یک روز اون طور نابود بشه. خصوصآ اعضای حزب توده که وابسته به شوروی بودند، از عظمت و شکست ناپذیری این ابرقدرت برای مردم می گفتند.
شوروی امروز کجاست و توده ای ها چه شدند؟ بهت توصیه می کنم از سرنوشت توده ای ها عبرت بگیری و گول ابرقدرت بودن امریکا رو نخوری که شوروی هم یک ابرقدرت بود.

راستی نکنه شما در همه ی کشورهای اروپایی و همه ایالات امریکا به صورت همزمان زندگی می کنی که با این قاطعیت از نبود مشکل اقتصادی صحبت می کنی؟! اگه خبری نیست پس این تصاویر قیام وال استریت در امریکا و اروپا که توی اینترنت پخش میشه و شبکه های خبری نشونش میدن، مربوط به جر و بحث های خانوادگی و خاله زنکی هست؟!!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۸۳
۱۱
درود بر سپاه پاسدران دشمن امریکا
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۴۳
بالاخره سپاه هم یک کاری کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پ نه پ ، فکر کردی تاحالا بقیه داشتن کاری میکردن
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این همه کار رو نمیبینی ....
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا کور شود هر آنکه نتواند دید.
یکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کار ارتش بوده برادر.
شهاب
|
CHINA
|
۰۰:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۴۳
۶
من هکش کردم بین خودمون بمونه ریا نشه.
آمریکا دهنش صاف شد!
ناشناس
|
CHINA
میشه یکی هم برای من هک کنی ؟؟
من B2 میخوام
م.ا.ح
|
CHINA
--
منم F-16 میخوام

==================
ش-ب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۵۳
۸
آقا بگید بقیه شونم بفرسته جاسوسی بعد غنیمت ما شن .
عجب حالی کردیم از این اقدام سپاه. کور شه هر کی دشمنشه.
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ساده لوح نباش مومن!
شاید که نه حتما بخشی از یک برنامه جاسوسیه
وقتی یه گوشی قابلیت امحا اطلاعات رو زمان گم شدن داشته مگه ممکنه که این هواپیما نداشته باشه ؟؟؟
یا قابلیت انفجار لیزری راه دور نداشته باشه؟
تفکر
تفکر
تفکر
....
مرتضی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهندس عزیز به سادگی و با قرار دادن یک پوشش فلزی به دور مکان نگه داری هواپیما می توان از برقراری هر نوع ارتباط با خارج جلوگیری کرد
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهنتس باباجان! اين هواپيما خيلي مهم‌ترش را داره. اون مي‌تونه در صورت به خطر افتادن، خودش خودش را منفجر كنه. يكي از دلايلي كه نشونش دادند هم همين بود كه ارباب و نوچه‌ها را خرفهم كنند كه حتي عزيزان ما تونستند اين سيستم را هم تحت كنترل خودشون در آورند و جلوي انفجارش را بگيرند. فكر كردي براي چي دارند اينقدر جلزولز مي‌كنند!
جواد58
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اين مهندس جوري كامنت گذاشته كه انگار ما بقيه سيكليم حداكثر!عمو جان نبرد الكترونيكي بوده آمريكاي عشق شما اندكي شكست خورده است...ما كه نگفتيم آمريكا به خاك سياه نشست يا اينكه ما به لحاظ تكنولوژيك برتريم اما اين اتفاق نشون مي ده ايران از حد انتظار غرب پيشرفته تر شده.اين جوري هم براي ما اداي آدم متفكرارو درنيار
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مهنتس خودتی مرتضي.ام.

به مرتضی :
قبلش که گم شد که دورش هیچی نیود ؟ پس ارتباط بود .
میشه بگیم اگه میخواستن همچین امکانی رو قرار میدادند که به محض قطع ارتباط کامل خودکار منفجر بشه.

به جواد58 :
شما سیکل نیستی دکتری!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا ولش کنین مهندسه رو...
یه چیزی گفت حالا
خودشم پشیمونه
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقا مرتضی فکر کردی میخوای جلوی پارازیت lmb رو بگیری مرد حسابی مگه تو کارشناس اپتیکی که از این اظهار نظرا میکنی یا فکر کردی از این لیزر هایی که بچه ها باهاش بازی میکنن میندازه؟
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
--
کاش میشد چندتا از بازیگرها و هنرمندانشون رو هم غنیمت میگرفتیم......

================
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۴۵
۶
ایول , اینا حالا حالاها باید تو خماری این هواپیما بمونن و فکر کنن ایران چطور تونسته این هواپیما رو کنترل کنه و نفوذ کنه تو سیستم کنترلی بسیار پیشرفته این هواپیما که هر چند ثانیه یک بار تغییر فرکانس می داده , دم سپاه گرم , پیروز باد کشور ولایی جمهوری اسلامی
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چقدر حقير و پستند آن وطن فروشانی که نوکری اين پهلوان پنبه را می کنند! واقعا آمريکا ببر کاغذی است. البته پاره پاره کردن اين ببر کاغذی هم کار هر کسی نيست؛ نيروهای مسلح متکی به خدا هستند که می توانند هيبت دروغين استکبار را فرو بريزند. وارثان راستين همت و حاج احمد متوسليان و حاج احمد کاظمی و حسن مقدم دست مريزاد!
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امير عزيز، پاسخ من تأييد حرف های اميد بخشت بود نه مخالفت.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای محسن فاضلی شما که میگی این ببر کاغذی پس چرا اینقدر خوشحالی اگه میتونی یه مدل از اینا رو بساز تو که هیچی تمام دانشمندای ماهم جمع شوتد نمیتونن وگرنه مگه کسی نمیدونست از این قبیل هواپیماهای جاسوسی ساخته شده چرا تا به حال کسی تو ایران نتونسته به این مدرنی که شماها میگین بسازه
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد از كجا مي‌دوني نساخته‌اند؟! پـ.نـ.پـ. حتما بايد بيان گزارششو صاف بگذارند كف دست شما آمريكايي‌ها؟ عمرا!
حاجی دیده بان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۴۳
۳
درود بر سربازان تلاشگر و جهاد گر در عرصه علم و سازندگی .. درود بر تمامی داش جویان راه ولایت .. درود بر رهروان خون پاک شهیدان .. واقعا گل کاشتید .واقعا برای مردم ایران غرور در سطح جهانی ارمفان اوردید .. اجرتان با صاحب الزمان (عج)
یک ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۳
۴
افرین بر پاسداران درود برشما که قدرت امت اسلامی را به رخ غرب و غرب باوران کشیدید این قدرت امت اسلام است . ..
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۰۹:۲۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۹
۲۵
کف سالن را دادن سربازا حسابی تی بکشن ! هنوز خیسه!!
امیر
|
UNITED KINGDOM
اگه از خیسی بخوایم حرف بزنیم آمریکایی ها حسابی خیس کردن
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
مثل اینکه شما تو اینگلیس حسودیت شده ! میخواستی خودت داوطلب طی کشیدن میشدی
مصطفی
|
UNITED KINGDOM
از حسودی مردین نمیدونین به چی گیر بدین. عجب حالی کردیم به خدا. دم بچه های سپاه گرم حسابی صورت امریکایی هارو کش اوردن
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
آمريکايی ها خيس کرده بودند، دادند بچه ها آب بکشند ولی هر چی آب ريختند هنوز اثر نجاستش نرفته
محسن فاضلی
|
UNITED KINGDOM
بهتره شما برويد شلوار خيس اربابهای چشم آبی تون را بشوييد!
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲۷
۴
باید نمایش نمی دادند تا امریکا در شوک بماند
درود سلام بر دانشمندان هوا فضا
حسين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۸
۵
احسنت بر بچه هاي ايران
اين موفقيت بزرگ را به ملت ايران و بخصوص رهبر شجاع مون تبريك عرض ميكنم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آفرين بر تمام خدمت گذران ملت ايران
کاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۶
۳۰
سلام تا حالا فکر کردین که این هواپیما تقلبی باشه و برای توجیه استقرار سپر دفاع موشکی آمریکا در برابر مخالفتهای روسیه گفته شه که توان موشکی ایران اونقدر قوی شده که سپر دفاعی رو توجیه میکنه.
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
په نه په هلیکوپتره ولی ملخ نداره ،کاظم جان دنیا به این باور رسیده که ایران توان وقدرت دفاعی بالایی داره ، سالم گرفتن این نوع هواپیما جاسوسی و رادار گریز حاکی از این نکته است و استقرار سیستم سپر دفاعی موشکی در خاک ترکیه نامرد یکی دیگر از شاخه های توان بالای دفاعی و حمله نیروهای مسلح ما را به دشمنان ابله میرساند ، شما هم باور داشته باشید این غیور مردان را و تصاویر و اعتراف دشمنان حاکی از همین قدرت است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی فکرت خنده دار بود ! اینقدر زور نزن برات خوب نیس
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خود آمریکا مسئله رو تایید کرد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا تو دیگه چقدر ...
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا حالا فکر کردی کسی به حماقت نمی گه تحليل استراتژيک!! مثل اين که هنوز در عصر خيال و اوهام زندگی می کنی! آمريکای غول بيابونی تموم شد، موريانه خوردتش، همين روزها جنازه اش رو بايد تشييع کنيد. البته اگه جنازه ای باقی بمونه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه تا حالا همچين فكري نكرديم
اين خزعبلات به فكر ايراني حزب اللهي خطور نميكنه هيچ بلكه دماغ سوخته هم ميخره
دماغت انگار سوخته تو
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲۸
۴
دستشون طلا واقعا گل کاشتن، کارشون عالی بود، درود به بچه های سپاه و ارتش
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۴
۴
درود بر رزمندگان اسلام
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۱
۲
اینست نتیجه تحریم های یکطرفه ی ناجوانمردانه ؛ دیدید چگونه پرنده هوشمندتات هم متوجه زورگویی هایتان شده ؛ خود را با تمام اطلاعات محرمانه و عادی تسلیم نیروی های ایران اسلامی نمود .
مگر نه یادش داده بودید اگر ارتباطش با اطاق فرمان قطع شد خود را سریعا از همان راهی که رفته بود به آشیانه اش بر ساند ..
دستور دیگری هم بهش داده بودید که هر وقت به دست یبگانگان افتادید فورا" خود بدون وقفه از بین ببرد ... می دانید چه شد که از فرمانتان سرپیچی کرده ...
بله این پرنده آهنی متوجه شد شما احمق ها برای خوشنودی تعداد صهیو نیسم شیطان صفت حاضرید نصف ساکنین زمین را از بین ببرید . لذا غیرتش از خیلی از نامردان روزگار بیشتر بود ودیگر توان فرمانبری از شیاطین را از دست داد و خود را تسلیم کسانی کرد که عمری است آتش جهنمی به جانتان انداخته ؛ باز منتظر سوختن های دیگر در آینده نزدیک باشید ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عجب پرنده هوشمند و با وجدانی !!!!
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این است غیرت این پرنده هوشمند با وجدان که خودش را تحویل کلانتری داد..
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۲
۳
تا کور شود هر انکه تنواند دید.
درود بر دلاور مردان ایران زمین که بار دیگر بزرگی و عظمت فرزندات ایران را به همگان ثابت کردند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا مگه چه کار کردن؟!!! یه هواپیمای امریکایی رو که کنترلشو از دست داده بوده رو گرفتن! این خیلی زحمت داشت؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
... شو برادر ناشناس...دهنتو گل بگیر لطفا!
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اولي! اگه دوزار اطلاعات داشتي مي‌دونستي كه شكستن كد كنترلي يه همچين هواپيمايي و در اختيار گرفتن كنترل آن يعني چي! حالا به بقيه چيزهاشم كار نداريم. شما دوزار سوادتو ببر بالا يه روز به دردت مي‌خوره باور كن.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس بدبخت، اين هواپيمای زبون بسته از دست ارباب جنايتکارش فرار کرده و کنترلش را خودش دست گرفته، تو چقدر بيچاره ای که هنوز کنترلت دست اون جنايتکارهاست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس اولي
تو چرت نويس خوبي ميشي
ادرس ايميلتو ميدادي اون اربابان كوته فكرت واسه فيلم تخيلي يا روزنامه هاشون استخدامت كنن
درضمن اجرت با باراك اوباما انشاالله
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اقای مرتضي.ام خدای اطلاعات تو میدونی ساختن ماکت یه همچین هواپیمایی چقدر آسون تره وگرنه تو از کجا میتونستی بفهمی که این هواپیما سالم هست از کجا معلو که
ایران تونسته اون رو سالم فرود بیاره ما هواپیما های خودمونو نمیتونیم سالم فرود بیاریم و فقط بستگی به تبحر خلبان ایرانی داره حالا فرود این پیش کش
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا محمد همين كه جيغ شما و امثال شما در آمده يعني ماكت هم كه باشه، كارش درست بوده و زده به هدف :﴾ آره اخوي! خوشبختانه زمستونه و نياز به يخم نيست. برو توي حياط و بقيشم كه خودت بلدي با اين هوش بالات! ﴿ضمنا! اون هواپيماهايي هم كه ميزنيم زمين، مال جاهايي است كه خلبانيش دست دوستان شماست. توي هواپيماهاي نظامي كه راه ورود دوستان شما بهش بسته است، خلبانان شير مرد ما هواپيماي تك بال مي‌شونن زمين مثل هلو﴾.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مستر مرتضي.ام تو که بیشتر داره بهت فشار میاد اگه تو با این هواپیمای بدون سرنشین اینقدر خوشحال میشی اگه تانک آمریکایی بگیری که دیگه خودکشی کردی تو که میگی ما از اینجور هواپیماها زیاد ساختیم خوب این همه خوشحالیت واسه ی چیه ولی بر عکس ما آمریکاییها اینقدر از این نوع تکنولوژی ها داریم که حالاحالاها باید بسوزی!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۸
۴
نابودشون میکنیم.این سفاکان روزگار رو به یاری حسین (ع).انشاءالله
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
با شعار و حرف یا با عمل.
الان آمریکا پشت مرز ببینیم چکاره هستید
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۰
۴
درود خدا بر اين سربازان اسلام و رهبري
مهران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲۳
۲
آهای ارتش هم کمک کرده ها حواستون جمع باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خوب !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
که چی؟کمک کرده که کرده....کار اصلی رو سپاه کرده.
بعدشم از کجا فهمیدی؟
مزدور بیگانه ها...من که می دونم می خوایی از این حرفت چی در بیاری!!
سپاه و ارتش باهم برادر هستند و خواهند بود...!
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بله مهران جان! برادران ارتش و سپاه دو بال دفاع از انقلابن. به هردوشان درود.
محسن فاضلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
هر دو نيروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی هستند، هر دو گوش به فرمان فرمانده کل قوا هستند و مظهر اقتدار مردم مؤمن کشورمان.
ممدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پس پلیس کجا بوده!!!چرا زنگ نزدتد به 110؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۹ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۲۷
۴
درود بر شهیدان گمنام سپاه مانند تهرانی مقدم و دیگر سربازان گمنام امام زمان . نمیدونم بعضی ها چه مرضی دارند که میخواهند این دستاورد بزرگ که امریکا و نوکرانش را دیونه کرده را کوچک جلوه بدهند وطن فروشان بی خاصیت
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حالا تو چرا اینقدر ذوق میکنی مگه ارث باباتو دادن اگه ایران میتونست ناو هواپیمابر آمریکا رو بگیره که تو دیگه خودکشی کرده بودی
ناشناس بعدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهید تهرانی مقدم گمنامه؟؟؟
چشماتو می بندی دهنتو باز می کنی!
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۲
په نه په این هواپیما را امریکاییا به ایران بخاطر ایستادگی مردم در مقابل استکبار هدیه کردند ،یا اینکه چون در زمینه های ارسال ماهواره به فضا ، سلول های رویان ، نانو تکنولوژی ، انرژی هسته ای ، ساخت وتولید انواع موشک و ده ها طرح های علمی و صنعتی که باعث گیجی و منگی دشمنان احمق ما شده است ، داده اند . درود خدا بر مردم بزرگ جمهوری اسلامی ایران و جوانان مبتکر و خلاق متعهدش.
مستر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۳۵
۴
مرگ بر آمریکا
جانم فدای سید علی
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۴ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۴
۱
دم همه دلاور مردان عرصه جهاد گرم.با این ضرب شستی که شما از خودتون نشون دادید در ایام غم واندوه ماه محرم دل همه بچه شیعه ها رو شاد کردین.
یالثارات الحسین(ع)
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۸
۳
خوب به تصویر نگاه کنید ...
هواپیما رو طوری گذاشتند که معلوم نشه چرخ نداره . و همچینین زیرش که موقع فرود به زمین ساییده شده معلوم نیست .
احتمالا نتونستند به طور کامل هدایت هواپیما رو به دست بگیرند و یا اینکه بلد نبودن چرخ هارو باز کنند بنابراین هواپیما رو همون طور بدون چرخ روی باندی که کف آتشنشانی روش ریخته شده فرود آوردند .
که البته کارشون خیلی خوب بوده چون همین مقدار تسلط روی هواپیما و نشوندنش بدون آسیب جدی کار سختی است .
ما سال پیش جت بمب افکن بدون سرنشین کرار رو رونمایی کردیم . این یعنی ما دانش پایه و مقدماتی هواپیما بدون سرنشین رو خودمون داریم و زمانی که بتونیم از مهندسی این هواپیما سر در بیاریم ، اونوقت میتونیم دومین کشوری باشیم که میتونه همچین هواپیمای مدرنی بسازه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه تکنولوزیجت کرار با این مقایسه میکنی !؟ مثل مقایسه پراید با فراریه !!! امیدوارم واقعا این پهپاد واقعی باشه تا به درد تحقیقات بخوره هرچند بعید نیست یه نمونه ناقص باشه برای اهداف نامعلوم آمریکا ! میدونید که از این دم بریده ها هر کاری برمیاد .
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من گفتم دانش مقدماتی هواپیما بدون سرنشین رو داریم نه دانش این آر کیو 170 رو . وقتی بتونی پراید بسازی ، با یکم تلاش میتونی از پیچ و خم فراری هم سردر بیاری
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخوي ناشناس! گيريم قلابي و از همين موشك كاغذي‌هاي بچه مدرسه‌اي‌هاي خودمون باشه! چي از دست مي‌ديم؟! يعني شما فكر مي‌كني اون عزيزاني كه به انرژي هسته‌اي و هوا-فضا و غيره از هيچ دست پيدا كردند، قد شما نمي‌فهمند كه اين را بفهمند؟! حداقل از تبليغاتش كه مي‌شه بر عليه اونا استفاده كرد. هميني كه نوچه‌ۀاي داخلي آمريكا بسيج شدند تا اثر اين شكست فاحش را ماست مالي كنند خودش حكايت از واقعي بودن موضوع داره.
سپهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شرط می بندم چرخها ودوربین زیرش سالمه.
نخواستند تا آمریکاییها از تمام حال وروز این هواپیما باخبر بشوند.آمریکاییها الان دلشون مثل سیر وسرکه میجوشه که زیر پهباد چقدر سالم مونده.
سعید
|
CANADA
|
۱۹:۳۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۶
۱۴
یکی از دوستان به نکته خوبی اشاره کرد،
"باید نمایش نمی دادند تا امریکا در شوک بماند " مسلماً این اتفاق برای ما فقط نیفتده و برای قدرت هایی مثل روسیه یا چین هم بارها و بارها اتفاق افتاده که هواپیما یا سلاح پیشرفته ای از آمریکا کشف کنند. همینطور که برای آمریکا هم پیش آمده که سلاح های پیشرفته آنها رو کشف کنه. ولی اونها در این موارد صداش در نمیارند چون چیزی که براشون اهمیت داره شناخت و مقابله با این تسلیحاته نه تبلیغات و سرگرم کردن مردم. اگر منظور اثبات نفوذ ناپذیری و قدرت باشه که خود ارتش آمریکا هم موقع که هواپیما از کنترلش خارج شده و گرفته شده فهمیده و اگر ناخواسته بوده(یعنی واقعاً توسط نبرد الکترونیکی این هواپیما گرفته شده) حتماً یک حساب دیگر روی پدافند هوایی و سیستم راداری ایران باز میکنه و نیاز به جنجال نیست اما حکومت ایران نیاز به تبلیغات داره که در این وانفسا به مردم ساده دل طرفدارش ای دلخوشی رو بده که ما پوزه آمریکا رو با گرفتن یک هواپیما بخاک مالیدیم. این نشون میده که حکومت از لحاظ تکنولوژی چشم امیدی نداره که از مهندسی معکوس به جایی برسه و در عوض می خواد از تبلیغاتش بهره داخلی یا شایدم منطقه ای رو ببره. یادمه صدام حسین هم در جریان حمله آمریکا به عراق یک و دو مورد هواپیمای آمریکای زد و کلی هم در تلویزیون عراق جشن گرفتند.
بهرصورت اونهایی که آگاه هستند همیشه این سئوال براشون مطرحه که اگر واقعاً حکومت اسلامی اینهمه علم و تکنولوژی خودی داره چطور در موارد غیر نظامی کار خاصی انجام نمیشه و هواپیماهای مسافربری ایران بخاطر تحریم آمریکا به این حال و روز افتادند. چرا در زمینه های دیگه رشدکشور با قسمت نظامی و هسته ای یکسان نیست و چرا نحوه پیشرفت ما مثل کره شمالی شده.
از دو حالت خارج نیست یا این پیشرفت های نظامی و هسته ای پروپاگاندا و کذب هستند و نهایتاً حکومت این تکنولوژی ها رو از کشورهای دیگه خریده یا اینکه حکومت صرفاً برای بقاء خودش دنبال تسلیحات نظامیه و تحقیقاته و دلش نمی خواهد پول و امکاناتش رو بطور جدی صرف امور غیر نظامی و رفاه و آبادانی کشور و ملت در امور غیر نظامی بکنه.
ناشناس
|
CANADA
زیاد به مخت فشار نیار!!!!رِ.....دی عزیزم با این تحلیل آبکی ات!
زنده باد سید علی و پاینده باد پیروان حقیقی اش.
سروش
|
CANADA
اولا جنجال و تبلیغات رو آمریکا با رسانه هاش نیاز داره که 30 سال است داره تهدید به حمله میکنه ولی هیچوقت حمله نمیکنه . تبلیغات توخالی کار اونها است .
دوما اگه منظورت پیشرفت علمی غیر نظامی است . به نظرت پیشرفتهای علمی در زمینه های سلولهای بنیادی ، نانو تکنولوژی ، پرتاب ماهواره مخابراتی ، تولید انواع دارو هایی که تا قبل فقط نمونه خارجی داشت و ... رو مگه ندیدی ؟؟؟ یا اینکه فقط مشکلات رو میبینی ؟؟؟
در ضمن فناوری هواپیما مسافربری با جنگنده زمین تا آسمون فرق میکنه .
ناشناس
|
CANADA
الان شما دقیقآ از چه چیزی ناراحتی؟! کنترل هواپیمای فوق پیشرفته امریکا توسط نیروهای سپاه؟ اون هم هواپیمایی که جز ایالات متحده، هیچ کشوری نمونه اش رو نداره و از فناوریش اطلاعاتی در دست نیست. یا از به خاک مالیده شدن پوزه امریکا در این اتفاق عصبانی هستی؟!

دو حالت داره. یا شما دستاوردهای پزشکی، سد سازی، هوا فضا، عمران و نفت و پتروشیمی و همینطور ساخت هواپیمای مسافربری با حد اقل امکانات (و طبیعتآ پایین تر از سطح مطلوب جهانی) و پیشرفت های علمی دیگه در ایران رو ازش خبر نداری، و یا اینکه اینقدر در رسانه های غربی به گوشتون خوندن که ایران فقط در حال ساخت بمب هست که باورتون شده. نه عزیزم، به همون اندازه که در صنعت دفاعی به خودکفایی رسیدیم، در صنایع دیگه از جمله بنزین هم به نقطه خوبی دست یافتیم. به نحوی که تحریم بنزین ایران، با مدیریت مطلوب و تولید کافی در داخل، عملآ تبدیل به یک پروژه مضحک شد. در زمینه های علمی و اقتصادی دیگه هم با وجود تحریم های ناجوانمردانه غربی ها، خدا رو شکر تونستیم به پیشرفت های خوبی برسیم و رشد علمی مون در خاورمیانه در سطح کشورهای برتر باشه.

چطور وقتی امریکا یک شخص دست پرورده خودشون (بن لادن) رو ظاهرآ به قتل می رسونند، یا وقتی یک نفر رو به جرم جاسوسی برای ایران در امریکا بازداشت می کنند، به صورت بیست و چهار ساعته روش مانور میدن و تبلیغ می کنند، ولی وقتی جمهوری اسلامی یک جاسوس فوق پیشرفته امریکا در خاک کشور رو به کنترل خودش درمیاره، نباید روش تبلیغ کنه؟! شاید شما توقع داری هواپیمای فوق پیشرفته جاسوسی رو دو دستی تقدیم امریکا کنیم و بگیم ببخشید که جاسوس تون وارد کشور ما شد؟!!

ضمنآ ایران اول فقط گفت که ما یک هواپیمای امریکایی رو کنترل کردیم و گرفتیم، بعدش که امریکایی ها با پر رویی این خبر رو تکذیب کردند و خواستند به دنیا القا کنند که ایرانی ها دروغ میگن، سپاه هم اون هواپیما رو نشون داد که دیگه توش حرفی نباشه.
عصبانیت امریکایی ها از این قضیه کاملآ قابل درک هست، چیزی که عجیبه، ناراحتی و عصبانیت شما از این قضیه است!!
ناشناس
|
CANADA
وقتی پیشرفته ترین هواپیمای آمریکا توان گریز ازدست پدافند ایران را ندارد چگونه می تواند ادعای حمله به ایران را بکند وجان سالم بدر کند شما هم بدون تجهیزات پیشرفته نظامی برای ما با این همه دشمن از هواپیمای مسافربری واجب تره نمونه پاکستان هرهفته چند نفر با همین هواپیماها کشته می شوند و توان وجرات همچین عملیاتی روندارند
محمد
|
CANADA
سلام سعید جان خوبی ان شاء الله!
ان شاء الله هواپیمای مسافربری هم می سازیم ولی بدان که دین ما به ما آموخته از حق خودمون دفاع کنیم، چه انرژی صلح آمیز هسته ای باشه و چه هر چیز دیگه ای.
مطمئن باش ما پای حقوق خودمون می مانیم حتی اگر به قیمت جونمون تموم بشه.
من راضی هستم که گرسنه بخوابم ولی عزتم رو زیر پا نگذارم و در مقابل دشمنانی که بیش از 300هزار نفر از ما را به شهادت رسوندن کوتاه نیایم.
بله معلومه که کشوری که سال ها تحت سلطه دست نشانده های اجنبی ها بوده و 8 سال جنگ رو به او تحمیل کرده اند و همواره در تحریم باشه وضع سختی خواهد داشت ولی ان شاء الله تحمل خواهیم کرد و راضی هستیم تا این نظام اسلامی حفظ شود و البته تلاش می کنیم و تنها به خدا توکل می کنیم.
ناشناس
|
CANADA
از طرز صحبت کردن و نوشتن سعید که تو ایرانه و نمی دونم چرا خودشو چسبونده به کانادا و آمریکا معلومه که داره از درون و فیه ما خالدونش می سوزه و ما هم همین سوزش دشمنان اسلام رو میخوایم.
محسن فاضلی
|
CANADA
در هر حال بد موقعی مزدوری اجنبی را پيشه کرده ای، چون روزهای بدبختی ارباب برای نوکر خيلی تلخ تر خواهد بود چون همه ناکامی ها را به گردن نوکرش می اندازه! با اين حرف های قلمبه و سلمبه نه مرحمی به زخم اربابت گذاشته ای و نه سرپوشی بر فضاحتش. پس بی جهت خودت را اذيت نکن.
ناشناس
|
CANADA
جناب سروش نیت واقعی آمرکا از تهدید ایران و مخوف نشان دادن ایران در این 30 سال فقط بهره برداری از اثرات آن بر اعراب است . ایران لولو سر خرمن نشون میدن و به همین بهانه پول مفت اعراب از چنگشون در میارن الانم بعید میدونم واقعا بخوان به ابران حمله کنند . تو این شرایط اقتصادی دنیا نیاز دارن تا چرخ صنعت تسلیحاتشون بچرخه البته با اسکل کردن کشورهای منطقه !!
سروش
|
CANADA
جناب ناشناس
یعنی واقعا فکر میکنی اعراب اینقدر خر اند که این همه سال ، تهدید های تو خالی آمریکا رو نفهمیدن و هنوزم فکر می کنند ایران میخواد بهشون حمله کنه ؟؟؟
یعنی این موضوع رو شما فهمیدی ولی کارشناسای سیاسی عربستان نفهمیدند ؟؟
اعراب هم بخاطر ترس از آمریکا و هم منافع شخصی ای که همپیمانی با آمریکا براشون داره با آمریکا همکاری می کنند .
سعید
|
CANADA
این بخش از تصنیف مشهور عارف قزوینی بعینه مصداق امروز ایران عزیزمان است.

خوابند وکیلان و خرابند وزیران
بردند به سرقت همه سیم و زر ایران
ما را نگذارند به یک خانهٔ ویران
یارب بستان داد فقیران ز امیران

چه کج‌رفتاری ای چرخ / چه بدکرداری ای چرخ
سر کین داری ای چرخ / نه دین داری، نه آیین داری ای چرخ
ناشناس
|
CANADA
البته اگر امثال سعید امروز بر ایران عزیز حاکم بودند، این بخش از تصنیف عارف قزوینی مصداق پیدا می کرد. ولی شکر خدا که امثال این وطن دوستان(!) امروز در داخل هیچی نیستند.
سعید
|
CANADA
من دوبار جواب برادران را بصورت مفصل دادم یکبار قبل از آن شعری که گذاشتم یکبار بعد از آن. گویا عزیزان در صراط و خصوصاً برادر ناشناس (که احتمالاً از خود عزیزان هستند) صلاح ندیدند که جواب بنده را منتشر کنند.
مدیر پایگاه با سلام
برادر گرامی لطفا برای انتشار پیام در نوشتن ایجاز را رعایت فرمایید تا مطالعه ی پیام شما هم برای ما و هم برای مخاطبان ملال آور نباشد
ناشناس
|
CANADA
سعید خان برادر ناشناسی که فکر می کنم منظور شما باشه بنده هستم، ولی متاسفانه (یا شاید هم خوشبختانه!) ، ارتباطی با دست اندرکاران محترم سایت صراط ندارم. ممکنه در خیلی از موارد با خبرگزاری ارزشمند صراط هم عقیده باشم، ولی در برخی موارد هم انتقاداتی به عزیزان دارم. البته از نوع انتقاد برادر به برادر.
فقط خواستم یک موقع به اشتباه گمان نکنید که دوستان صراط نشسته اند تا به کامنت های شما جواب بدهند.
سعید
|
CANADA
برادران صراط،
شما شکر خدا در جواب هر نظر من به ده نفر مخالف بنده مجال میدهید که جواب بدهند و حالا وقتی من می خواهیم جواب این ده نفر را بدهم بهانه می آورید که نظر شما طولانی و ملال آور است؟
پر مشخص است که نظر بنده برای شماها ملال آور باشد چون کاخ رویاهای شما را خراب می کند.

امیدوارم این جواب موجز برای شما و دوستان ارزشی ملال آور نباشد که اگر وطن پرستی و غیرت به این شیوه نظامیگری هاست که آلمان هیتلری و شوروی استالین آخر وطن پرستی بودند و لابد مخالفان آنها در آلمان و روسیه از دید شما وطن فروش! من مشکلی با تقویت بنیه دفاعی ایران ندارم اما این تبلیغات داخلی و این شو ها برای تقویت بنیه نظامی و تهدید دشمن نیست بلکه برای سرگرم کردن ذهن مردم و دلخوش کردن آنها در این واتفسای شرایط بد اقتصادی و اجتماعی در ایران است.
سعید
|
CANADA
جالبه که این بار جواب کوتاه بود شما بازهم جواب بنده رو نگذاشتید. مشکل فکر کنم یک چیز دیگه است برادرها!
سعید
|
CANADA
عزیزان ایجاز هم بکار بردیم شما منتشر نکردید. گویا مشکل چیز دیگریه
ناشناس
|
CANADA
آقا سعید اینکه صراط میگه با کسی عقد اخوت نبسته راست میگه، چون چند بار هم پاسخ های بنده (که حالا کمی هم طولانی بوده) به کامنت های شما، منتشر نشده. کاری به اصل این قضیه ندارم ولی خواستم بگم شامل حال ما هم شده.

ضمنآ شما به صورت غیر مستقیم، مردم فهیم ایران رو عده ای ساده لوح توصیف می کنی و فقط خودت رو باهوش میدونی. وقتی میگی این کارها واسه دلخوشی و سره کار گذاشتن مردم هست، یعنی مردم نمی فهمند و سره کار می روند و فریب می خورند، و فقط شما و امثال شما می فهمید که قضیه چی هست!
مشکلی که اکثر روشنفکرنما های بریده از مردم و متوهم به آن دچار بوده و هستند.
سعید
|
CANADA
والا اونی که شعور مردم و عقل مردم و نظر رای مردم رو بحساب نمیاره شما هستید و این کاملاً از پرخاشگریها و اهانت ها و متلک های بقول خودتون کوچه بازاریتون مشهود. مسئولین و بزرگان فکری شما هم رای مردم رو باور ندارند اگر غیر از این بود، داستان نظارت استصوابی شورای نگهبان و .................... در جامعه حاکم نبودند.
ناشناس
|
CANADA
کجای دنیا به هر کی از راه رسید میگن بفرمایید نامزد ریاست جمهور بشید که توقع داری توی ایران هیچ نظارتی وجود نداشته باشه؟
سعید
|
CANADA
کجای دنیا حق کاندیدا شدن رو بدون دادن توضیح به مردم و با عناوین کلی ضدیت با حاکم وقت سلب می کنند. شما یک مورد در آمریکا مثال بیارید که طرف کاندید شده و بخاطر ضدیت با رئیس جمهور وقت حتی مهلت کاندید شدن و در معرض قضاوت مردم قرار گرفتن هم بهش نداده باشند. اکثر اینهایی که شما رد صلاحیت می کنید علت رد صلاحیتشان عدم تبعیت از منویات مقامات است و اینقدر به خودتان بی اعتماد هستید که جرات نمی کنید نظرتان را قبل از انتخابات به مردم اعلام کنید و از آنها بخواهید با رایشان نظر و گزینش شما را تایید کنند.
ناشناس
|
CANADA
از امریکا صحبت نکن که اونجا اگه عضو یکی از دو حزب معروف نباشی و قبل از کاندیداتوری، توی لابی صهیونیست ها (آیپک) سخنرانی نکنی و ابراز نوکری به اسرائیل نداشته باشی، حمایت اون یک درصد سرمایه دار صهیونیست رو از دست میدی و خود به خود از عرصه رقابت حذف میشی! اصولآ کاندیدای مستقل از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در امریکا معنی نداره.
ضمنآ مناظره های داغ قبل از انتخابات 88 در ایران و حملات همه جانبه اصلاح طلبان به دولت وقت، نمونه ای از ابراز عقیده آزاد نامزدها قبل از انتخابات است.
هر کشوری برای خودش قوانینی داره و انتظار بی قانونی، انتظاری بی مورد است.
سعید
|
CANADA
شما مدرک یا نمونه ای داری که کسی کاندید شده و بخاطر این چیزهایی که گفتی اجازه حضور در انتخابات را بهش نداده باشند؟ یعنی تا بحال هیچ کاندید مسنقلی وارد انتخابات نشده؟
درمورد کشورهای دیگر اروپایی و حتی آسیایی مثل سویس و فنلاند و سوئذ و ترکیه و هند و اینها چی؟ اونجا هم دیدی کسی رو بصرف عدم تبعیت از مقامات بالا از انتخابات محروم کنند و مصداق عدم تبعیتشون هم نظر چند شخص از یک باند مشخص باشه؟
ناشناس
|
CANADA
شما یک نمونه از روسای جمهور امریکا در صد سال اخیر مثال بزن که جمهوریخواه یا دموکرات نبوده باشه. اصولآ کاندیدای ریاست جمهوری امریکا شدن، بدون اینکه به یکی از این دو حزب بزرگ امریکا وابسته باشی بی معنی هست. این حرف من نیست، سیستم خودشونه.
هیچ کجای دنیا، بی قانونی در سیستم انتخابات وجود نداره.
سعید
|
CANADA
ببین عزیزم ما بحثمون سر حق انتخاب شدن بود. اینکه حالا چرا فقط این دو حزب رای میارن یک چیز دیگه است من از شما میخوام بپرسم آیا در تاریخ آمریکا شما دیدید کسی رد صلاحیت بشه و از حق شرکت در انتخابات محروم بشه یا نه؟ بیخود سوژه رو عوض نکنید. اینکه چرا بغیر از این دو حزب کسی برنده انتخاب نمیشه رو باید از مردم آمریکا بپرسید وگرنه شما اگر با یک خد نصابی امضاء از مردم جمع بکنی می تونی در انتخابات کاندید بشی.
ناشناس
|
CANADA
بحث اینه که چرا همه روسای جمهور امریکا باید از کانال این دو حزب عبور کنند. و آیا تا به حال هیچ فردی در امریکا پید نشده که مستقل از سیاست های کاملآ مشابه این دو حزب عمل کنه؟ یعنی واقعآ در امریکا، مثل کره شمالی، باید فقط احزابی مورد تایید سران سیستم حاکمه وجود داشته باشند و مقامات هم همگی یا دموکرات باشند یا جمهوریخواه؟! پس فرق امریکا با کره شمالی چیه؟! شاید در تعداد احزاب!
و اینکه شما چرا همونطور که به کانال شورای نگهبان ایراد می گیری، به کانال این دو حزب امریکایی ایراد نمی گیری که باید شخص مورد نظر برای کاندیداتوری، از درون یکی از این دو تا حزب بیرون بیاد!
چرا کارهای نامعقول امریکا و غرب برای شما توجیه شدنی و منطقی هست، ولی کارهای منطقی و قانونی نظام جمهوری اسلامی برای شما مردود و نشان نبود آزادی است؟ چرا انتخاب شدن نمایندگان مجلس ششم و دولت اصلاحات، و تایید صلاحیت کاندیدای آنها در سال 88 که مورد تایید و حمایت اکثر گروههای اپوزیسیون بود، برای شما نشانه آزادی منتقدان حکومت برای شرکت در انتخابات نیست؟ چرا مخالفت با نظام، سبب شده که شما در بقیه زمینه ها، انصاف و عدالت رو کنار بگذاری و فقط ساز مخالفت با نظام رو بنوازی؟! حالا به هر قیمتی!
یا علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۴
۳
امام فرمود امذیکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. دم بچه های سپاه و ارتش گرم که با اینکار اقدام دانشجویان در لانه جاسوسی انگلیس را تکمیل و شادی را به دل مردم ولایی ایران آوردند و هراس را در دل دشمنان انداختند. یاد امداد غیبی طبس زنده باد!!!
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۵
۴
من نمیدونم چرا بعضیا هنوزقدرت دفاعی کشور خودشون باورندارن ودرضمن چرا بعضیا درمقابل پیام تبریک که حاکی ازشادی وغرورملی هست منفی میزارن ... تو سره بعضیاکنم
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باور دارن اخوي. حسابي هم باور دارند. فقط اگه اينا رو نگن با سوختگي چيكار كنند؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوابتو من ميدم دوست عزيزم
چون اونا نه اين مملكتو مملكت خودشون ميدونن و نه خودشونو از اين مملكت.
ما توي ايران عزيزمون علاوه بر انواع سوختهاي مفيد (به كوري چشم بعضيها) سوختهاي بي فايده هم داريم كه اين افراد مذكور از اون دسته هستن
بزار بسوزن!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برادرها
شاهنامه آخرش خوشه.
شما راحت باشید خودتون مکدر نکنید.
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۳۷ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۱
دم بروبچ سپاه گرم...درود به غیرتشون!
خوشم اومـــــــــــد....اول فک کردم بلوفه ایرانه،ولی بعد دیدم نه...بچه های ما همونایی اند که ریگی رو تو آسمون گرفتن..
سیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۶ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۵
۲
چرا توانایی هارو به دولت نسبت میدین مگه دانشمندایی که ترور شدن کی بودن .به نظر من امریکا می خواد ما هم مثل کشورای عربی باشیم ولی هر ایرانی که غیرت داشته باشه همیشه از سیاستهای آمریکا متنفره چون آمریکا فقط یه انگله که همیشه دنبال میزبانه باید عزت نفس داشت و از روزی ترسید که آمریکا بگه ایران دوست ماست .یه چیزی که همیشه آزارم داده اینه که محمدرضا پهلوی برای حکومت کردن در ایران حق توحش می گرفته این یه فکر ایرانی نیست انگلیسیه آمریکایه؟
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۷
۱
دستتون درد نکنه کارتون خوب بود این یه مقدمه واسه پیشرفت کشورمون بود من یه دونه میخوام بسازم بفرستم آسمون آمریکا البته بچه ها رادار گریز نیست خوب حالا بفرستیم ببینیم چی میشه.دس سپاه درد نکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۲
خیلی عالی بود تبارکالله خسته نباشید هذا من فضل ربی
حیدری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۲
سلام کسی حماقت کردند که بیگانگان را می خواهند ما افتخار می کنیم سرباز نظام ولایی باشم
سرباز گمنام
|
SWEDEN
|
۲۳:۳۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۸
۰
بنام خدا

ضمن تبریک این موفقیت امیدوارم هر چه زودتر به محل امن تری منتقل بشود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۰ - ۱۸ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۰
تبریک به دلاورمردان سپاه و همه دوستداران امنیت ایران، و تسلیت به وطن فروشانی که خاطر ارباب شان آزرده شده است!
فرزان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۰
خدا با ماست و هر چند وقت یک بار روی امریکا رو کم میکنه
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احسنت!
اسماعيل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۷
۰
دم بچه هاي ايراني گرم .ولي دوستان عزيز ما مي توانيم يادتون نره !!!
خواستن توانستن است يادتون نره كه ما هر چي كه ندادن ساختيم حالا بهترين رو هم داريم وروسيه وچين هم دارن دنبال رو ما ميشن ببينن اين چيه ايران صيد كرده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۰
خدا قوت دلاوران بسيجي
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۹
۱
اصلا این خارج نشینها حق نظر دادن در مرد ایران ندارن حلا که نظر اقا چیزی جز حسادت نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
رهبر انقلاب هم وقتی خارج بود درباره ایران نظر میداد . چرا ؟ چون قلبش برای این مملکت میتپید . دلیل نمیشه همه خارج نشینها دشمن ایران و مزدور باشن .
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر بنده موافق میل اینها صحبت کنم ولو اینکه ایرانی نباشم و اصلاً هم ایران رو ندیده باشم تعریف و تحسین برادران عرزشی شروع میشه ولی اگر ذره ای برخلاف میلشون باشه اصلاً بدون حق میشه ولو اینکه تا چند ماه پیش در ایران باشه و درگیر کار در قسمت های مختلف ارگانها و ادارات باشه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عرزش شما رو ملکه تعیین می کنه یا عمو سام ؟!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره عزیز تو فکر کن هر کسی علیه شما صحبت میکنه ملکه و عمو سام ارزشش رو مشخص میکنه متاسفانه شما فکر میکنید همه باید یک ارباب و یک آقا بالا سر داشته باشند برای شما اپیدمی و اصلاً تصور اینکه طرف مستقل و با عقل و درایت خودش صحبت کنه در مخیله شما عزیزان عرزشی نمیگنجه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امثال شما که در طول تاریخ نشون دادن بدجوری مستقل هستند!
اتفاقآ مشکل ما هم همین مستقل بودن مون هست. اگه نوکرشون بودیم که اینقدر بهمون حمله نمی کردند و تحریم و تجاوز و ... به کار نمی بردند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
احتمالاً هند و روسیه و چین و فنلاند و سوئیس و اینها همه نوکر آمریکا هستند و هر کسی هم بیشتر فحش بده و بیشتر شعار بده مستقل تر. بد نیست یک نگاهی به ویتنام بندازید. فکر نکنم آمریکا در هیچ جایی بیشتر از ویتنام جنایت کرده باشه، الان رابطه ویتنام با آمریکا و غرب چطوریه؟ اونها هم الان نوکر آمریکاست.
بنظر من این فقط حکومت های بقول شما دست نشانده نیستند که باعث سیطره غرب میشند حکومت های پر سروصدایی مثل حکومت های شما و صدام حسین و قذافی و اسد بیشتر از این حکومت در خدمت منافع غرب هستند و با حرکاتشون حضور اونها رو توجیه می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا زمانی که یاد نگیرند به نظر ملت ها احترام بگذارند و از امثال محمدرضا پهلوی ها و حسنی مبارک ها و آل سعودها در مقابل مردم حمایت کنند، همین آش است و همین کاسه.
استعمارگری در خون غربی ها رفته و ملت های منطقه باید کم کم این ویروس را از خون آن ها خارج کنند. البته مدتی مقابله می کنند ولی قطعآ، تسلیم اراده ملت ها خواهند شد.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
الان مثلاً روسیه یادگرفته به نظر ملت ها اهمیت بزاره و بخاطر همینهم بود که به گرجستان حمله کرد. چین هم خوب یادگرفته که مردم مسلمان سینگ کیانگ چین رو به خاک و خون کشید فقط آمریکا یادنگرفته.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
امریکا از روسیه بدتر، روسیه از امریکا بدتر، انگلیس از هردو بدتر.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فعلاً که روسیه و چین شدن واسه شما یار جون جونی و جشم امیدتون به اونهاست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ما با برخی کشورها روابط بهتری داریم و با برخی روابط کمتر، مهم اینه که به احدی وابسته نیستیم، به احدی باج نمی دیم و سر منافع ملی هم با کسی شوخی و رودربایستی نداریم.
چشم امید ما قطعآ به کسانی که به قطعنامه تحریم ایران رای مثبت دادند دوخته نشده. چشم امید نظام، فقط و فقط به حمایت های مردمی است.
نه شرقی نه غربی هم از شعارها و الگوهای اصلی ماست.
اردشیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۹
۰
آقا سعید گل از کانادا چقدر به خودت فشار می آری یکجوری موضوع رو بی اهمیت جلوه بدی نمی دونم چرا؟ کم کم داشت ازت خوشم می اومد که این اصرارهات منو از منطق بودن و واقع بین بودنت به شک انداخته برو اگه از این نظام خوشت نمی یاد دست کم آزاده باش. همین آمریکایی که برای اون داد می زنی می دونی تو چند کشور کودتا کردن، تو چه کشتار هایی دست داشتن حقوق بشر رو به گند کشیدن یه جا کور می شنن حقوق بشر تو عربستان نمی بینن اما اگه دو تا رای تو ایران جا بجا بشه ... اتفاقات ایران 88 مقایسه کن با اتفاقات حاضر بحرین برادر سعی کن مرد باش. اگه تو یک کشوری که 1000سال نوری از زمین فاصله داشته باشه با 4 نفر جمعیت حکومتی مستقل و بخصوص شیعه و پوپا در آن دخالت می کردند البته نه از این کشور های بی بخار سالها سال اون همه نماز می خوانن نه هیبتی دارند نه قابل احترام بلکه قابل ترحم اند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ببخشید این خیمه شب بازی چه ربطی به سرپوش گذاشتن جنایت های آمریکا داره بنظرت با این خیمه شب بازی ها تمام اون چیزهایی که میگی درست میشه؟ آمریکا با پرنده بدون سرنشین وارد این منطقه نشده برادر من با جهالت و بخصوص بی درایتی مسئولین حکومت های منطقه (چه آنهایی که بقول شما زیر دست آمریکاند و چه آنهایی که ادعا ضد آمریکایی بودن دارند) وارد این منطقه شده. تا وقتی هم که شما و امثال شما به این پیروزی های کاغذی دلتان خوش باشه همین جا هست. اون از خداشه که شما به این چیزها راضی باشین و به مردم ساده دلتان بگید ببینید ما آمریکا را اینطوری ذلیل کردیم تا خودش راحت تر به کارهای مهمترش که چاپیدن نفت و فروش اسلحه هاش باشه برسه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان تا وقتی که مردم رو یک مشت ساده لوح فرض کنی و خودت رو فهمیده تر از همه بدونی، همین آشه و همین کاسه. مشکل روشنفکرنما ها همیشه همین بوده که خودشون رو خیلی فهمیده تر از مردم می دونستند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم بنده مردم رو ساده لوح فرض نکردم. اون کسی که مردم رو ساده لوح فرض میکنه شما هستید که هر از چندگاهی یک نمایشی مثل این راه می اندازید تا بلکه شما را باور کنند. مردم آزادی و امنیت (بمعنی تمام آن و نه امنیت حکمرانان) و رفاه می خواهند. بخش قابل توجهی از مردم ایران حق دارند بپرسند چرا ما نباید حداقل های رفاه و امنیت کشورهایی مثل ترکیه، کره جنوبی یا مالزی را داشته باشیم. برای بخش قابل توجهی ازمردم قابل قبول نیست که روستا نشینان ما مدارسشان با بخاری های عهد بوق گرم شود و بچه هایشان با نقاله از رودخانه ها بگذرند و شما ادعای مدیریت جهان بکنید. این شما بودید که وعده ژاپن اسلامی دارید حالا به کره شمالی اسلامی رسیدید!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مردم همه کمبود ها را می دانند، ولی وقتی می بینند یک مشت کشور قلدر که هنوز فکر می کنند ایران مستعمره آنهاست، به ما زور می گویند و میگن اگه فلان کا رو نکنید، تحریم و تنبیه می شوید(مثلآ اگه از انرژی صلح آمیز هسته ای صرفنظر نکنید!)، غیرت اسلامی ایرانی شون به جوش میاد و با همه کمبودهای ناشی از تحریم های ناجوانمردانه، دست از حمایت از جمهوری اسلامی بر نمی دارند.
البته وضعیت حتی روستاهای ما، امروز با زمان طاغوت اصلآ قابل قیاس نیست. خصوصآ در دولت های نهم و دهم که با سفر های استانی بی سابقه و سرکشی هیئت دولت به دورافتاده ترین مناطق و گفتگوی رو در رو با مردم محروم، مسائل و مشکلات آنها سریتر به گوش مسئولین می رسد و طبیعتآ سرعت رسیدگی هم بالا خواهد رفت.
عاملی که در اکثر مردم باعث می شود با مشکلات کنار بیایند و برای سرفرازی ایران تلاش کنند، ایمان و اعتقاد قوی است. اکثر مردم ما، بردباری و ایستادگی را از اجداد غیور خود به ارث برده و برای رسیدن به چرب و شیرین دنیا، عزت خود را نمی فروشند. خودشان تلاش می کنند تا عزت و شکوه را بیابند ولی آن را از کسی گدایی نکنند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز این صحبت های قشنگت وقتی صادقه که دولت خدمتگزار شما شفاف مثل همون آمریکای بقول شما کافر اعلام کنه بابت این داستانها مردم چقدر هزینه پرداخت میکنند( نه فقط مالی کلاً مالی اجتماعی سیاسی بین المللی) و این هزینه ها از کجا تامین میشه.
این شعارهایی که شما و امثال شما میدین همون شعارهای کره شمالیه که پنجاه ساله میگه ما استکبار غرب رو ساقط می کنم در حالیکه خودشون در مملکت خودشون از صدتا استکبار بدترندو هر سال مردم بیچاره تر از پارساله)
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۴
۰
مثل اينكه ما اول جبهه داخلي امريكا را قانع كنيم بعد خود امريكا را .ظاهرا خود امريكا ئيها قانع شدند .ولي نميدانم داخليها چرا كاسه داغ تر از آش هستند.ولي قدر مسلم اين جريان براي ايران صرفه جويي زيادي رادر چوب كبريت و فندك داشته البته براي جيره خواران داخلي امريكا و ان روشن كردن سيگار و .....با ........خود چون انقدر داغ و سوخته شده كه حالا حالاها كار ميده.
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مي‌گن يه بنده خدايي مي‌گفت مراد ما هر هفته مي‌ره معراج. بهش گفتند: "بابا فقط پيغمبر رفت معراج، اين چه حرفيه كه مي‌زني". طرف قانع نشد كه نشد تا اينكه قرار شد بروند از خود مراد بپرسند. رفتند و سخن مريد را به مراد گفتند. مراد گفت: "نعوذ بالله! من كي به معراج مي‌روم. فقط پيامبر اكرم بود كه به معراج رفت". هنوز اين سخن از دهان مراد در نيامده بود كه مريد فرياد زد: "اينم از پدرسئختگيشه كه مي‌گه من نمي‌رم معراج. من مي‌دونم كه مي‌ره!".

حالا شده حكايت بعضي از نوچه‌هاي داخلي آمريكا. پدره خودش داره مي‌گه بايد ببينيم از كجا ركب خورديم! بچه‌ها مي‌گن: "اينم از پدرسوختگيشه كه اينو مي‌گه. آمريكا! مگه مي‌شه اشتباه كنه! معاذالله!!".
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک کم شبیه ستون گفت و شنود کیهان بود برادر مرتضی همینطور جلو بری انشآء الله یک پستی در این بخش میگیری. خوشحالم که شما هموطن عزیز با این چیزها شادی و خوشحال.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حتی یادآوری سخنان شریعتمداری عزیز هم برای گوگولی های ضد انقلاب دردناک و آزار دهنده است. درود بر این مرد انقلابی که اینگونه دشمنان ملت رامی سوزاند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درد آور نیست عزیزم. تکراریه. یک کم از خودت مایه بگذار و سبک نوشتن خودتو داشته باش.
ضمناً خیلی ها در داخل جناح های داخل حکومت هم از کیهان دلخوشی ندارند لابد آنها هم گوگولی های ضد انقلاب هستند. نمی دانم شما در میان خانوادیتان هم از همین عبارات (نظیر گوگولیها و اینها) استفاده میکنید. ادبیات غنی دارید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باید به طرف ات نگاه کنی، درمورد شما بسیار مودبانه گفتم! گوگولی که چیزی نیست، ظرفیت امثال شما بیش از اینهاست!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من فکر می کنم شما بیشتر ظرفیت خانواده محترم خودتون رو در نظر گرفتید.
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۵
۲
و خداوند دشمنان اسلام را از احمق ها قرار داد. تاکنون موارد بسیاری برای متلاشی کردن این ملت اسلامی که پرچم آن در آخر و به لطف خدا انشا الله به دست حضرت مهدی صاحب الزمان داده خواهد شد از طرف دشمنان این مرز و بام انجام گرفته است که به حمد الاهی به دست برادران اگاه و بیدار نیروهای مقاومت و رهبر آگاه انقلاب هر کدام از نقشه ها سر نگون شده است. دوستان به نظر شما هر کدام از مواردی که در عمر انقلاب از طرف دشمنان این سرزمین رخ داده است اگر به هدف می نشست نمی توانست ضربه محکمی به بدنه این انقلاب وارد کند؟ چرا می توانست اما این دست مولایمان امام زمان و آگاهی رهبر ما وبرادران نیروهای مقاومت را نشان می دهد با کمی اندیشه و انصاف می تواند هر انسان عادی بگوید که دست خدا با اسلام است، با ملت اسلامی است .پس سعی کنیم به رهبر خود ایمان آورده و همانند مردم کوفه در هنگامی که اماممان حسین تنها مانده بود او را تنها نگذاریم.
و چه راست گفت مولایمان کل یوم عاشورا و کل الرض کربلا
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اینکه فرمودید احمق البته لطف مستدام شما برادران عرزشیه که هر کسی مخالف میلتون صحبت میکنه با این القاب خطاب می کنید. اینکه دشمنان خودتون رو دشمنان اسلام خطاب می کنید جفای بزرگی در حق اسلام امیداورم مرد باشید و لااقل از خودتان مایه بگذارید و اسلام و نعوذبالله خدا را باخودتان یکی نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فقط دوستان غیر ارزشی و ضدانقلاب فهمیده هستند و بس!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما جایی از نوشته ها بنده دیدید که بنده ادعا کنم که فقط من یا ما می فهمیم؟ این حس و این لقب تنها برازنده شماست عزیزم
كاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۸ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
ببين سعيدجان اگه تاريخ صنايع آمريكا رو هم نگاه كني مي بيني كه صنايع نظامي موتور توسعه صنعتي اش بوده حتي همين اينترنت كه حالا تو و من از آن استفاده مي كنيم يك صنعت نظامي بوده كه بعدها تجاري شده. پس سرمايه گذاري در صناي نظامي نه تنها بد نيست كه خوب هم هست. هم استفاده نظامي داره و هم پايه توسعه صنعتي است يك كم تريخ بويژه تاريخ صنعت رو بخوني بد نيست.
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
كاملا باهاتون موافقم. جهت اطلاع دوستان بگم كه خيلي از صنايعي كه ما داريم دقيقا از كنار صنعت نظاميمون در آمده. به عنوان يه نمونه كوچك مثلا شركت‌هاي باتري‌سازي نيرو، صاايران، صنايع قطعات الكترونيك ايران و خيلي‌هاي ديگه ﴿كه همه از تنوع توليد و كيفيت محصولاتشون خبر دارند﴾ همگي مال وزارت دفاع هستند و دانسته‌هاي دفاعي را به پروژه‌هاي صنعتي عمومي تبديل كرده‌اند!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم راستی قبلاً ما یک سری محصولات با نام صاایران داشتیم( اعم از تلویزیون و رادیو و تلفن همراه و غیرهم) میشه از شما بپرسم که در سایه سار دانسته های نظامی شما به کجا رسیده اند. الان باتری سازی نیرو چه تحول عمده ای نسبت به چند سال قبلش پیدا کرده و آیا بنظرت باطری سازی تکنولوژی بالایی در حد تکنولوژی ها ناسا محسوب میشه؟

صحبت شما زمانی درست که موضوع ما پیشرفت در مورد اختراعات و اکتشافات و تکنولوژی های نوین باشه نه چیزهایی که قبلاً وجود داشتند و اختراع شده اند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایران در فناوری رادیو داروها و تجهیزات پزشکی هم به جایگاه خوبی حد اقل درخاورمیانه رسیده است. سوزش دوستان ضد انقلاب فقط از بابت پیشرفت های نظامی نیست!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه ما که نباید خودمونو با خاورمیانه مقایسه کنیم ! چند تا کشور درب و داغون دور و بر ایرانه که یا در حال جنکن یا در حال مفت خوری با پول نفت . فقط میمونه ترکیه که اونم داره از ما جلو میزنه حتی تو دیپلماسی ! الان 30 ساله f-14 دست ایرانه تو این مدت تونستیم یه موشکشو مهندسی معکوس کنیم ؟ البته گرفتن این پرنده افتخار بزرگیه ولی مهندسی معکوس چنین فناوری کار آسونی نیست .
به نام خدا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سلام
فراموش نکنید که خداوند وظیفه شرعی و دینی مردم و حکومت اسلامی قرار که در مقابل بیگانگان و متجاوزان و ظالمان بایستد حتی اگر احتمال پیروزی در آن نباشد حالا آقا سعید شما که میگی آمریکا فلان و فلان ما قبول داریم شما که میگی ما عقب افتاده هستیم اقا قبببببببببببببببببببببببول
وظیفه دینی ماست که در مقابل ظلم بایستیم می فهمی برادر؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
کسی نگفته وای نیستین. گفتم سر مردم رو با این چیزها گرم نکنید. استحکام یک نظام فقط به بنیه نظامیش نیست عزیزم. شما یک نظری به اقتصاد فروپاشیدتون بکنید. یک نظری به آمارها در مشکلات اجتماعیتون بکنید. اگر به بنیه نظامی باشه که آلمان هیتلری و شوروی استالین از شما بمراتب پرقدرت بودند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خدا فقط همین یک وظیفه رو برای حکومت اسلامی مشخص کرده دیگه حکومت اسلامی وظیفه دیگه ای نداره
ولایت مدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۲ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۶
۰
بجه ها به نظر من پچه های سپاه و ارتش در مرحله اول گل کاشتن.اما با توجه به ماهیت جاسوسی هواپیما امیدوارم مهندسی معکوس این بهپاد نتیجه گمراه کننده نداشته باشه ،یعنی یه جوری بهمون رکب نزنن.میدونیدکه از این خباثتها دارن.ضمنامامیتونیم از روسیه و چین در مورد بررسی اون کمک و حتی امتیاز بگیریم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
روسیه هروقت اس 300 هارو با جریمه دیرکرد تحویل داد بعد تازه میتونیم جواب سلامشو بدیم !
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
راستی از اس 300 وطنی که فرماندهان سپاه خبرش رو دادند چه خبر؟ گفتند ما دیگه احتیاج به اس 300 روسی نداریم خودمان ساختیم. چی شد پس؟
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۴
آره موافقم
کاش مهندسی معکوس رو روی قطار تند رو ، حمل و نقل و سیتم اموزشی میذاشتن نه همش جنگ افزار ولی

اگر قراره یکی تراوا بفرسته یه چیز خوب و چشم گیر میفرسته و بعد الکی جلز و ولز میکنه.
چرا فکر نمیکنید که اگر هواپیما گم شد اونا که تحت هر شرایط میتونند با هواپیما ارتباط داشته باشند چرا تا الان منهدمش نکردند؟
چرا با این سیستم های پیشرفته اطلاعاتشو از بین نبردند؟
پس زیرک باشید.
همش ساده ننگریم شاید یک تله است و کاری نکنیم که بعدا پشیمان شویم.
به نظر من خوبه که به این وسیله تمام باج هایی که به روسیه و چین و اروپا دادیم بخش کوچکی شونو برگردونیم.

یا مهدی عجل علی ظهورک
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اخوي اگه بقيه به جاي اينكه بودجه را در جاي درستش خرج كنند، مي‌برند براي سمينهار، و بولتن، جزوه و تراكت و يه مشت آت و آشغال ديگه ﴿البته براي مردم، نه براي خودشون كه يقينا توي اين كارها ناني نهفته است كه مگو!﴾ خرج مي‌كنند، بايد خر آنها را گرفت، نهبه آن عزيزاني كه بهترين استفاده را از بودجه مي‌برند و بيشترين دست‌اوردها را با آن دارند.
جواداراک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۴ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۷
۲
بامیدروزی که بفرموده امام خامنه ای غرب برای کسب علم مجبوربشه فارسی یادبگیره
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۵ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
123456789
ناشناس
|
UNITED STATES
الان ای که وگفتی یعنی چه !؟ شمارش معکوس بود یا پیام رمزی فرستادی از آمریکا دوباره هواپیما فعال بشه یواشکی برگرده خونه !!!!؟
ولایت مدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۴
۰
مهندس میدونم از روی دلسوزی حرف زدی،اما باید بگم اصطلاح مهندسی معکوس در مواردیکه اسرار سری و فوق محرمانه در یکی از حیطه ها اعم از صنعت ،تکنولوژی یا غیره بکار رفته و دارنده حاضر نیست ااون رو در اختیار اغیار بگذاره.خوب البته توهم درست میگی فکر کن اگر در حمل و نقل اگربه فن آوری ژاپن میرسیدیم چی میشد.اما فکر کنم نخواستن والا اون با پول شدنیه.
مهندس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
علیکم السلام
همیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن!!!!
نمیخواهند .نمیخواهند .نمیخواهند ...

پس طبق نظر شما اگر بخواهند میتوانند ؟ مگه پول نداریم ؟ دانش نداریم ؟
پس چرا نمی خواهند؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
سیستم های داخلی به کلی از بین رفته از ناحیه بالها اسیب جدی وارد شده ارابه فرود وزیر بدنه از بین رفته توسط پدافند غیر راداری سرنگون شده پرواز در اینده امکان پذیر نیست مگر باسیستمها ی دیگر
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
البته آقا سعید کانادادرای درست این ضرب المثل اینه:
اگه قمارباز موقعی که می بازه نگه به ......... جای دیگش بدجوری می سوزه
آره داداش
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حسین جان برادر عرزشی و مکتبی و اخلاق گرا.
ممنون از ادبیات غنی و زیبایی که بکار بردی. با توجه به این لحن کلام و تمثیلات بکار برده خودت مشخص کردی که اون حالت برای کی صادقه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه بسیار سیاستمداران اتو کشیده ای که خیلی محترمانه و مودبانه، وطن خود را فروختند و نوکری ملکه و چشم آبی ها را برگزیدند.
و چه بسیار بچه های باغیرت و وطن دوست که با همان ادبیات ساده و کوچه بازاری خودشان، در مقابل دشمن ایستادند و اجازه ندادند خاک و ناموس شان به دست بیگانه بیافتد.
کدامیک ارزشمند تر است؟!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظورتون ادبیات ساده و کوچه بازاری یعنی فحاشی کردن به مخالفین دیگه؟

زمان پیامبر و ائمه هم از این مدل ادبیات ساده و کوچه بازاری صحبت می کردند. یعنی زمان پیامبر هم صحابه به مخالفین و اینها می گفتند "گوگولی" و "جای دیگش سوخته". جداً این که مثلاً ادعا دارید جلوی دشمن ایستاده اید دلیل میشه هر لفظ و لغتی رو بکار ببرید. کدام از بزرگان دینی ما با این الفاظ صحبت کردند.( تازه معلوم هم نیست بایستید چون هنوز خبری نشده که ادعای شما ثابت بشه و آخر زورتون و فحاشیتون برای کسانی که قدرتی ندارند )

راستی شما چرا از این ادبیات ساده و کوچه بازاری فقط برای مخالفین خودتون استفاده می کنید؟ بد نیست موقع صحبت کردن با مسئولین و مقامات کشوری هم از این شیوه استفاده کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
منظور بنده این بود که فروختن وطن و خیانت به کشور و مقدسات که الان خیلی از آقایون اتوکشیده و ظاهرآ مودب مرتکبش شدند و در تاریخ کشورمون هم سابقه داره، خیلی فجیع تر و تکان دهنده تر از بکار بدن الفاظ کوچه و بازاری توسط عده ای از افراد است.
یعنی یک انسان با این ادبیات ساده اگه نسبت به ناموس و وطن و مقدسات اش حساس باشه، خیلی بهتر از سیاست مدار ظاهرآ مودب و محترمی هست که برای منافع دشمن کار می کنه و مثلآ قرار داد فروش خاک و عزت مملکتش رو امضا می کنه (چیزی که در دوران پهلوی از طرف سیاستمداران وطن پرست! زیاد دیده شد).
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس عزیز متاسفانه بدجور خودتو رو لو دادی با این سرعتی که نظرات تو همزمان با نظر بنده منتشر میشه شکی ندارم که جزء خود صراطی هستی. وگرنه شما چطور قبل از نمایش نظر من اونو میخونید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان یک نگاهی به ساعت نظر من و خودت بنداز بعد صحبت کن. حد اقل اگه از دست اندرکاران صراط هم باشم اینقدر می دونم که همزمان نظرات رو منتشر نکنم! بعضی وقت ها نظرات به سرعت منتشر میشه و گاهی وقت ها هم با تاخیر.
شما سعی می کنی با نسبت دادن من به سایت صراط، بگی من حقوق بگیر هستم و نشستم اینجا که جواب حرف های کلیشه ای و تکراری شما (که از همون اول انقلاب داره از طرف ضد انقلاب تکرار میشه) رو بدم. ظاهرآ استقلال نظر برای شما تعریف نشده و عادت داری که همه رو به یک جایی منتسب کنی!
به قول معروف "کافر همه را به کیش خود پندارد".
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیرم نکته اینجاست که نظرات شما در مورد نظر بنده درست همزمان با نمایش نظرات بنده منتشر میشه اگر شما پیش از انتشار نظرات بنده اونهارو نمی بینی چطور میشه که نظر میدهی و نظراتت در جواب نظر منتشر نشده همزمان با اون نمایش داده میشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من همیشه نظرات نمایش داده شده جنابعالی و بقیه دوستان رو روی سایت می خونم و بعد، اگه پاسخ یا نظری داشته باشم می نویسم. این به من مربوط نمیشه که نظر من یا شما، همون لحظه تایید میشه یا دو روز بعد.
ضمنآ بهتره سعی نکنید افراد رو به یک جایی منتصب کنید و بگید هر کسی به یک جایی وصل هست بجز من!
هموطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۳
۱
سلام دوستان
یه چیزی بگم
شما فک کنید که این هواپیما بصورت عمد به ما دادند
میدونی ممکنه چه اتفاقاتی بیفته
1- میتونه در زمان مشخص منفجر بشه
2- میتونه کلیه گفت و شنود های ما رو ثبت وضبط کنه و بفرسته
3- یه کوچولو فک کنید که کسی که اینو درست میکنه حتما حدس هم میزنه که احتمال داره بدست دیگران بیفته حتما برای اینکار نقشه هایی هم داره
4- یک جاسوس تمام عیار میتونه باشه
5- میتونه از فشار جنبش وال استریت تو آمریکا کم کنه
6- میتونه فشارهایی که تو سازمان ملل بر علیه رژیم صهیونیستی هست بکاهه
و ...................

حتما دوستان تو سپاه خیلی مواظب باشن هر چی بگی از این یانکی بر میاد

اینم صفحه همین پهپاد در ویکی پدیا انگلیسی و چن تا عکس هم گذاشتن

http://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_RQ-170_Sentinel
HAMED
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۳ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۲
چرا رنگش عوض شد
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
برای اینکه ماکتشه
منگشت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آخه یک کم خجالتی کمی هم ترسیده ؛ رنگش همچی کمی تغییر کرده
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۴
صراط خوشم میاد که یه موقعی به دلیل نحوه ی کامتها با تعداد اراء ازت انتقاد میشد حالا فکر کردی ما نمیفهمیم که هر کامنتی رو که تو دوست داری تعداد آراش چند برابر مخالفاته خودتو اصلاح کن مردم خوب میفهمن!
اونم کسی مثل من که مدیر یه سایت هست
میدونم سانسور میکنی !
م.ا.ح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
-
نکنه تو منوشه امیر هستی؟؟؟؟
========
ای ناقلا ! بالاخره خودتو لو دادی
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره بالاخره با این خنگیت منو شناختی نه!
بسیجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
برادران سپاه دستتون درد نکنه
حواستون به بقیه پرنده ای جاسوسی باشه نکنه تله باشه
بیکار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
من نه وطن فروشم.نه عشق آمریکا.وطن و ملتم رو هم دوست دارم.جوجه رو آخر پاییز میشمورن
مسلمان ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
هر کسی از ظن خودش اظهاری میکنی من میگم قدرت الکترونیکی ،مهندسی معکوس، انفعال دشمن و.....همه اینها ظاهره اصل عنایت خداست به این کشور باید شاکر باشیم
سوال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۵ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
نمی توانید از یک پیشرفت در زمینه فرکانس بالا که طراحی مدارات و بستن ان در ازمایشگاههای برق و جواب گرفتن آن خوشحال باشید وهی آیه یاس می خوانید !! اگر می دانشتید یک مدار ساده فرکانس بالا چقدر سخت جواب می دهد اینقدر این کار را زیر سوال نمی بردید !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دقیقا چون میدونن سخته باور نمیکنن !
میرممد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۸ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۳
صراط بابا سوالی ازت داشتم:همه میدونیم که روی موج ماهواره دولت ما پارازیت میندازه که خیلی هم قویه وبرای سلامت انسان مضره ایا این بهپاد میتونه بخاطر برخورد با این پارازیتها قاطی کرده باشه وسقوط کرده باشه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
این پارازیتهای خیرخواهانه آدم سالم را میفرسته سینه قبرستون حالا پهپادو نمیدونم !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه از اون ارتفاع با این وزنش سقوط می کرد و به زمین می خورد فکر می کنی چیزی ازش باقی می موند؟!!
عبدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۳۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
با عرض سلام به همه اقا سعید های داخلی و خارجی .در تمام دنیا و در تمام فرهنگ های جورو واجور وطن پرستی یک اصل است سعید جان نمی دونم چند سالته؟ چه به لحاظ شعوری و جه به لحاظ سنی فقط میتوانم حدس بزنم خیلی در مورد ایران مخصوصا ایران فعلی چیزی نمی دانی؟ وهر چه که میدانی همان اطلاعاتی است که به خورد شما وامثال شما میدهند
حتما برنامه سیاسی( 60 دقیقه) را در انجا دیده یا شنیده ای؟خودشان اذعان دارند که غربی ها اطلاعات کافی و وافی نسبت به جریان های جهان ندارند؟ یک امریکائی نمی داند اسرائیلی که جان و مالشان صرف او میشود در کجا واقع است؟صد در صد خبر از بایکوت خبری نضامیان امریکائی در زمان جنگشان با عراق و افغانستان وووو نداری ؟ و صد ها مثال دیگر. ایا زمان جنگ عراق یا بهتر بگویم جنگ غرب علیه کشوری که تازه انقلاب کرده بود و از یوغ چندین دهه اسیری وفقر فلاکت و بردگی ازاد شده بود را به خاطر می اوری ؟بی تفاودترین انسان ها ان جنگ نابرابر را محکوم کردند مگر عده ای خائن و وطن فروش و منافق و معاند؟
ایا بودی ؟ دیدی؟ یا خواندی؟که به سر این ملت چه ها که نکردند؟ ایا شنیده ای که حتی سیم خاردار را هم از ما دریغ میکردند؟
و سرانجام چه شد؟عزت و سر بلندی برای کشور تو؟ایا چیزی از تاریخ ایران میدانی ؟ ان چیزی که مایه سربلندی این ملت در طول این انقلاب گردیده ایمان و اراده اهاد ملت است. این داستان سر دراز دارد. تنها سوال من از تو واثال تو این است که در کجای تاریخ جا مانده ای ؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عبدی جان، خدا هر کسی که این داستان سیم خاردار را به شما یاد داد نگه داره که تا بحال صد بار اینو جاهای مختلف بکار بردید. انگار که نه انگار محمدرضا پهلوی اسلحه برای این روزها ذخیره کرده بود و انگار که نه انگار که ما داستان خرید اسلحه از آمریکا و اسرائیل و قضیه مک فارلین رو نمیدونیم.

برادر من اگر وطن پرستی به نظامی گری است که با این حساب باید مخالفین آلمان نازی و شوروی دوران استالین هم وطن فروشان آلمانی و روسی باشند. هرطور فکر کنی این دو حکومت هم در جهت مخالفت با غرب بودند و بیشترین تکیه شون هم بر تقویت بنیه نظامی بود و عاقبت آنها رو هم دیدیم. کسی مخالف تقویت بنیه نظامی کشور نیست اما تا چه حد و با چه هزینه ای. البته امیدوارم که این چیزهایی که نمایش میدهید واقعاً زمان جنگ واقعی هم عمل کنند و شو نباشد. باید دید چه کسانی از فضای نظامیگری سود می برند؟ فرماندهان سپاه که.........................، سیاستمدارو مسئولینی که در مملکتداری و گرداندن چرخ اقتصاد درمانده اند و بدنبال بهانه ای برای فرافکنی و حذف مخالفین و منتقدین به اتهام ستون پنجم بودن دشمن هستند. عزت و سربلندی به موشک و بمب داشتن و هواپیما گرفتن نیست اگر به اینها بود کره شمالی، آلمان هیتلری و شوروی دوران استالین از حکومت شما خیلی سربلندتر هستند و بودند.

محض اطلاع بنده تا چند ماه پیش ایران بودم هر روز هم دارم سایت های خبری شما و اخبار شبکه های شما رو از اینترنت میبینم اینجا مثل ایران سانسور نیست که کسی نتونه اخبار رو از شما نگیره. لطف کنید در مورد چیزهایی که نمی دانید اظهار نظر نکنید بر خلاف شما که تمام سایت های خبری حتی بزبانهای فرانسه و آلمانی و عربی را بسته اید اینجا تمام سایت های خبری شما باز و ما براحتی و با سرعت بیش از ایران می توانیم اخبار رسانه های شما را بخونیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
درسته اگه قدرت نظامی مهم بود، الان امریکا(ابر قدرت نظامی دنیا) توی ایران همه کاره بود و برای پس گرفتن هواپیماش، اینجوری التماس نمی کرد.
شوروی هم یک ابرقدرت بود و کسی تصور نمی کرد یک روز اون طور از بین بره. درست مثل امریکا که امروز ظاهرآ ابرقدرت هست و دوستدارانش، بدجوری بهش امید بستند. مثل توده ای ها که دل شان به شوروی خوش بود ولی...!

برخی دوستان دلشان می خواهد ما بنشینیم تا دشمن وحشی به ما حمله کند و تازه آن وقت به فکر دفاع بیافتیم. آیا این عاقلانه است؟!

ضمنآ منافقین خلق هم با همین استدلالات شما که همکاری با دشمن خیانت نیست، به استخدام سازمان استخبارات صدام در آمدند و آن جنایت ها را در حق ملت خود مرتکب شدند. استدلال جالبی برای توجیه وطن فروشی هست!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم آقای اوباما و دولت آمریکا غلط بیجا فرمودند ولی شما از صحبت آقای اوباما التماس استنباط کردید؟ وعده ای دادند قولی دادند کلمه محترمانه ای بکار بردند؟ خدایش خوشید بخدا! یارو رسماً با لحن تحکم آمیز میگه هواپیما رو پس بدید میگید التماس!
شوروی و حکومت هایی مثل شوروی و شماها تمام سعی و توانشون رو روی مسائل نظامی و امنیتی گذاشته بودند بخاطر همین هم مضمحل شدند.
امیداورم که کسی به ایران حمله نکنه ولی شک دارم شما وزیر شعارها کاری برای مملکت بکنید شما تا وقتی که زورتون میزنه بلبل زبان هستید و مصداق این شعر هستید:
ماهمه شیریم شیران علم، حمله مان از باد باشد دم به دم.
در آینده نزدیک مشخص میشه عزیزم که شما با اینهمه ادعا به کجا میرسید.
کسی هم دل به آمریکا و غرب خوش کرده این رو من دهها بار گفتم (هر چند که شما دلت نمی خواهد درک کنی) که ما هم میدونیم آمریکا و غرب دنبال منافع خودشه وفقط شماها نیستید که می فهمید. منتهی من تعجبم در اینه که شما که ناپایداری ابرقدرت ها را دیدید چرا دل به روسیه و چین خوش کردید. اونهم با اون سابقه عهد شکنی و منفعت طلبی. بد نیست یک نیشتر به مقامات نظامتون هم بزنید که به روسیه و چین هم نمیشه اعتماد کرد همونطور که به آمریکا و غرب نمیشه اعتماد کرد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوباما از واژه ask استفاده کرد یعنی ما از ایران خواستیم که پس بدهد، حالا بایدببینیم ایران چه واکنشی نشان می دهد.
من نمی دونم کجای این حرف، لحن تحکم آمیز داره. البته شما ظاهرآ عادت دارید از امریکا لحن تحکم آمیز و قلدر مآبانه بشنوید و خواهش او از ایران، برای شما گرون تموم میشه. ولی خوشبختانه دوره تحکم امریکا در دنیا، مثل شوری سابق به سر رسیده.

جمهوری اسلامی هیچ وقت به هچ قدرت خارجی ای تکیه نداشته، چون اصولآ عامل ایجاد این نظام، هیچ دولت و قدرت خارجی ای نبوده. شعار ما از اول هم نه شرقی و نه غربی بوده، ولی با برخی کشورها روابط بیشتری داریم و با برخی کمتر. این سیاست هر کشور و حکومتی هست.
البته ماجراهایی مثل شکایت ایران از روسیه بابت اس 300 و ...، نشون داده که ما در منافع ملی مون به هیچ کشور شرقی یا غربی باج نمی دیم و با کسی هم شوخی نداریم.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم ask بمعنی خواهش نیست و اگر ایشون قصدشون خواهش بود می گفت که اگر شما این هواپیمارو بما برگردونید ما فلان کار رو می کنیم و یا باعث فلان چیز میشه. در حالیکه هیچکدام از اینها رو نگفت.
منهم مثل تو از صحبت های قلدر مابانه خوشم نمیاد چه از طرف اوباما یا یکی از سران غرب باشه چه از طرف مقامات و مسئولین نظام اسلامی و برادران ولایتمدار! قبلاً هم گفتم بازهم تکرار می کتم که اوباما و آمریکا شکر خورده که تقاضای هواپیمای جاسوسیش رو میکنه. شما هم بهتر بیخود رفتار خودتون را به بقیه بسط ندین متاسفانه این باور شما شده که هر کسی مخالف شماست مرعوب غربه در حالیکه در عمل ما خلاف اینرو دیدیم. در موضوع ملوانان انگلیسی حکومت اسلامی سربازان متجاوز رو قبل از ضرب الاجل انگلیس با کت و شلوار و پسته و سلام و صلوات آزاد کرد و من امیدوارم عین این موضوع برای این هواپیما تکرار نشه. در موضوع روسیه فقط توجه شما رو جلب می کنم به بذل و بخشش های حکومت در موضوع خلیح فارس و سکوت در مورد جنایات روسها به مسلمانان چچن و داغستان. در مورد اس 300 و جریمه تاخیرهای روسیه در نصب نیروگاه هم اصراری از طرف شما دیده نشده. صنعت ایران هم کلاً با ورود بی رویه جنس چینی به ویرانی کشیده شده. .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوباما از ایران درخواست کرد و هیچ تحکم و دستور دادنی هم در کار نبود. البته خیلی هم بیخود کرد.
ضمنآ دستگیری یک نظامی و بعد فرستادن اون با کت و شلوار و پسته، بدترین توهین به اوست. به نحوی که بعد از خروج هواپیما از مرز ایران، به نظامیان انگلیسی دستور داده شد که در همون آسمان، لباس خود را عوض کرده و لباس نظامی به تن کنند و موقع خروج از هواپیما و در فرودگاه، به هیچ وجه لبخند نزنند (بر عکس لبخند های ملیح و احمقانه شون توی فرودگاه تهران که خیلی پیام واسه سران انگلیس و دنیا داشت). اصولآ این کار ایران تحقیر بسیار بزرگی برای انگلیس محسوب می شد که حالا حالا ها از ذهن شون پاک نمیشه.
ضمنآ ایران به خاطر تحویل ندادن اس 300، رسمآ از روسیه شکایت کرد که خود روس ها هم از این باب ناراحت شدند و بابت موافقت چین و روسیه با تحریم های یکی دو سال پیش، رسمآ به سفارت خانه های این دو کشور در تهران اعتراض شد.
این یعنی ما با کسی عقد اخوت نبسته ایم و شعار امروز مان، همان شعار دیروز مان است. نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اوباما درخواست کرد چیزی هم در کنارش گفت که مثلاً معنی التماس یا سازش بده؟
جالبه جدیداً کت و شلوار دادن و پسته دادن شده توهین پس وقتی آمریکایی ها مقامات سپاه قدس شما رو به عراق پس دادن کت و شلوار و سوغاتی دستشان ندادند تا بحال من ندیده بودم کسانی اسیر را با کت و شلوار و سوغات پس بدهد. وقتی اسرای ایران از عراق آزاد شدند با کت و شلوار و سوغات بودند؟ حالا همه اینها بکنار شما دیده اید که حکومتی متجاوزین به خاکش را با بدرقه رئیس جمهور و مقامات عالیه دولت تحویل سفارت بدهد؟ راجع به ضرب العجل دولت بریتانیا در مورد تحویل این ملوانان هم گویا نمی خواهید چیزی بشنوید. خدا رو شکر که شما حتی در اوج ذلت هم باشید توجیهی برای خودتان پیدا می کنید. کافی بود یکی از همین داستانها توسط آمریکا یا انگلیس انجام میشد و اونوقت شما 180 درجه داستان را برعکس می کردید و اسرای آزاد شده خودتان را آزاده شده با غرور و پیروزی خطاب می کردید. خوب خدا رو شکر که شما تعابیر نظامی جدید می سازید لابد بخاطر همین هم الان این سربازان انگلیس از کار بیکار شدند و خودکشی کردند و افسردگی گرفتند.

عزیزم آخر شکایت شما در مورد اس 300 بکجا رسید پولی گرفتید؟ آیا رابطتون رو بخاطر این بدقولی ها محدود کردید؟ آیا محدودیت برای تجارت و مبادله و مناسبات با روسیه وضع شد؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
و البته شما هم ظاهرآ نمی خواهید در مورد نامه عذرخواهی رسمی دولت انگلیس از تجاوز ملوانانش به حریم ایران که در وزارت خارجه موجود است، چیزی بشنوید. به هر حال تحقیر شدن یک ارباب برای زیردستان بسیار دردناک و آزار دهنده است و بنده هم این را درک می کنم.
نفس شکایت از روسیه(صرفنظر از نتیجه شکایت)، به این معنی بود که ما بر سر منافع ملی نه با کسی شوخی داریم و نه به کسی باج می دیم.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقا نامه را منتشر کنند از چی میترسند الان هم که رابطه قطع شده فقط شما خبر دارید نامه هست خوب منتشرش کنند همه ببینید چرا منتشر نمی کنند انگلیس رسوا بشه؟
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۴
۰
دوستان عزیز خواهش میکنم شما تو زمین سعید کانادایی بازی نکنید. جواب ندادن به ایشان بهترین جوابه. این بابا اجیره. شما از اول تا آخر کامنتاشو بخونید کلا ساز مخالف میزنه.دوست صمیمی گالیوره.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خب اینجوری که قسمت نظرات باید جمعش کنه صراط دیگه ! همه از همدیگه تعریف میکنیم . میشه عین سری جدید برنامه دیروز امروز فردا !
پابرهنه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
سعید امیدوارم بابت این همه وقت گذاشتنت لاقل یه پولی از این سفارت مجازی بگیری والا خسر الدنیا و الآخره.

بابا جون کی گفته ما ته تکنولوژی هستیم اما مسئله اینه که اونی که ادعا داره هر غلطی بخواد میکنه لااقل این یه بار بهش گفتیم:
هیچ غلطی نمی تواند بکند.

مجید جان افتاد!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجید جان اگر شما پولی بابت تهمت ها و متلک هات میگیری لابد منهم میگیرم. از قدیم گفتند کافر همه را به کیش خویش بیند.

خوب راست گفتی (هیچ غلطی) نمی تونند بکنند.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۸ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
به این سعید خود فروش و خود باخته بگید بخواهد یا نخواهد دیگه آبروی آمریکای جنایتکار بر باد رفت - سعید خود باخته خودت قضاوت کن دوست داری یکی بیاید از بالای پشت بامت خانواده ات را نگاه کند . احمق اوبامای بیشرف همین کار را میکند مگه از این کمتره . چه حقی بر سرزمین ما دارد هواپیمای جاسوسی می فرستد . امیدوارم درس عبرتی برای اوبا و شما خود فروش شده باشد -
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خیلی ممنون که مطابق معمول بذل محبت کردید و بسان یک مسلمان واقعی در مورد برادر مسلمانت در تهمت زدن پیشی گرفتی
اوباما خیلی غلط کرد آمریکا خیلی بیجا کرد . نمایشنامه شما برای آبرو بردن اوباماست یا برای خوراک داخلی و مشغول کردن مردم. شما عادت دارید آمریکا و اسرائیل رو چماق بکنید رو سر هر کسی که مخالف میلتون حرف میزنه. الان اینهمه شو نشون دادید از این هواپیما برای مثلاً آبرو بری آمریکا بود یا دلخوشی به امت؟؟؟؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان یعنی مردم نادان هستند و سریع دلخوش می شوند، و فقط شما و امثال شما دانا و فهمیده هستید و قضایا را به درستی درک می کنید؟!
لطفآ به شعور هموطنان خود توهین نکنید.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عضو محترم هیات تحریریه صراط که نظرات بنده را زودتر از انتشارشان می خوانی و نظر میدی

اکثریت مردم تبلیغات شما را دیدند منظور من از امت همه مردم نبود تنها آن بخشی بود که به هر دلیلی دل در گرو شما دارند و متاسفانه اکثراً رسانه ای بغیر از رسانه های شما ندارند.
نه بنده و اطرافیان بنده همه مردم هستند و نه شما و طرفداران شماها
مدیر پایگاه با سلام خدمت شما کاربر گرامی
برادر عزیز و گرامی انتشار نظرات در پایگاه خبری تحلیلی صراط بین ساعات 15 تا 19 سرعت می گیرد بنابراین کاربرانی که در این زمان اقدام به درج کامنت کنند نظرشان با تاخیر بسیار کمتری منتشر خواهد شد و همین مسئله باعث ایجاد شبهه در ذهن شما کاربر گرامی گردیده است
با تشکر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید خان اگه امت از نظر شما همون عده ی اندک طرفداران نظام هست، پس دیگه دلخوش بودن و نبودن شون چه اهمیتی داره؟! و اگه اهمیت داره، پس یعنی قبول کردی که به قول خودت "اندک" نیستند.
در مجموع خدا رو شکر مردم فهمیده و هوشمندی داریم که به این سادگی ها گول نمی خورند. و بالطبع نمیشه بهشون دروغ گفت. همونطور که پیگیر تخلفات مالی و غیر مالی در داخل کشور هستند، درعین حال دروغ های رسانه های ضد انقلاب رو هم باور نمی کنند و این، تفاوت آنهاست با شما.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان شما هر کسی که علیه تون صحبت کنه فریب خورده رسانه ها میدانید و شاید بخاطر همینه که برای اینکه ملت ایران (که ظاهراً از دید شما فهیم و باشعور هستند ولی در باطن آنها را دارای استعداد بالا برای فریب خوردن میدانید) فریب نخورند اینهمه سانسور و فیلترینگ و پارازیت درست کردید و میلیارد میلیارد پول بیت المال را خرج این فیلترینگ ها و پارازیت انداز ها می کنید.. منهم خوب میدانم که بخش قابل توجهی از ملت دیگه تحت تاثیر این نمایشها قرار نمی گیرند و خود شماهم در صدا و سیما بخوبی می دانید چقدر مخاطب دارید. موضوع همان گروهی است که هنوز از سر اعتقادات خاص دل در گرو شما دارند و شما برای دلخوشی اون عزیزان که بکلی از دنیا توسط سانسور و پارازیت و محدودیت اخبار جداشون کردین این گونه اخبار رو پر و بال میدید درست مثل کره شمالی. اتفاقاً انگیزه منهم برای نوشتن در این سایت آگاه کردن همین بخش از مردم و ارتباط با آنهاست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف های شما بشدت با هم تناقض داره! اگه اکثریت ملت ایران رو فهیم می دونید که رسانه های بیگانه رو می بینند و فریب حکومت! رو نمی خوردند، پس دیگه مقایسه ایران با کره شمالی بی معنی هست.
و اگه معتقدی فقط یک عده اندک طرفداران نظام هستند که گول می خورند، خوب یک عده اندک! در مقابل اون جمعیت عظیمی که شما میگی به چشم نمیاد.
مشکل اصلی شما اینه که با وجود آگاه بودن مردم ایران، تفکرات شما در بین اونها خریدار نداره و به همین دلیل به تناقض گویی افتادی!
و البته اگه شما این حرف های تکراری اربابان در این سی و چند سال رو توی این سایت نمی گفتی، ملت ایران جمیعآ در گمراهی باقی می موندند. آفرین به این پشتکار و دلسوزی!!
سيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
در حديث داريم كه اكثر اهل جهنم به خاطر زبانشان به اين وادي افتاده اند. عزيزا مواظب باشين اگه يه كسي حرفي زد كه مخالف عقايد و نظرات شما بود فكر نكنيد اون تو لشكر معاويه اس و شما تو لشكر حضرت علي، خيلي از نظرات و عقايدي كه ما الان راجع به مسائل داريم شايد ده سال پيش 180 درجه مخالف اين عقيده را داشتيم. اگه ميبيند ايران تو مسائلي مثل پزشكي، هسته اي، ساخت سلاح و موشك و... پيشرفت ميكنه به خاطر اينكه افراد قابل و كاربلد تو اون زمينه رو گذاشته سر كاري كه بلدن و تخصص دارن. اگه تو همه زمينه ها از افراد متخصص تو همون زمينه استفاده بشه مثل خيلي از كشورهاي ديگه، اون وقت مي بينيد كه ايران چه مدينه فاضله اي ميشه.
حبیب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
سعید(دوست گالیور) از کانادا: من مییییدونم که هر چی شما میگین غلطه.من میییییدونم که فقط خودم راست میگم.من میییییدونم. من میییییییدونم.گالیور
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تیپ حرف زدنت منو کشته حبیب جان تو پایگاه بسیح مسجد محل جمع میشین این شوخی ها بچه تازه بالغ ها رو باهم میکنید؟
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۳
۰
سعید نمیدونم تو ایران چه بلایی سرت آوردن که اینجوری عقده ای شدی. پیشنهاد میکنم یه مدت نظر نده. چون با اینجور نظر دادن ممکنه بهت شک کنن. اخر عزیز دل فقط کسایی اینجوری نظر میدن که زبونم لال....بووووق....
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا با این لحت کلامی که شما بکار بردی حامد جان احساس میکنم این شما هستی که بخاطر دیدن نظرات بنده دچار مشکلاتی این چنینی شده مجدداً از ادبیات غنی شما تشکر می کنم
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جوابتو دادم صراط منتشر نکرد عزیزم
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
بايد تكنولو‍‍‍ژي اين هواپيمارو در اختيار مهندسين شركت س..... قرار بدن تا به اميد خدا شاهد اين باشيم كه مدل هاي RQ-171 , 172,173,174,175,176,177,178,179 در امسال و در سال آينده مدل RQ-170 SX آن باشيم
علی رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
بنده از تمام کسانی که در به سلامت نشاندن این پهباد زحمت کشیدند تشکر میکنم و از خداوند بزرگ برایشان آرزوی طول عمر با عزت دارم به امید دستاوردهای بزرگ .
عبدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اقا سعید بازم سلام
دوستانه چند تا سوال کردم؟ دنبال خراب کردن تو و امثال تو نیستم چون احتیاجی نداریم انچه که عیان است چه حاجت به بیان است.
حدس زدم که چیزی از تاریخ ایران به ویژه تاریخ معاصر ایران نمی دانی ؟
نگفتی در زمان جنگ کجا بودی؟ یا میان راه در سلب پدر بودی؟احتما پدر و مادری داشته ای که برای تو تعریف کنند روزای اول جنگ در خرمشهر مردم با غیرت وشرف ووطن خواهی پای کار ایستادند نه با ادوات اهدائی امریکا به شاه خائن؟ شاید فکر کنی که مردم نذر داشتند با چند تا ار پی جی و اسلحه و امثال ان جلوی ارتش تا دندان مسلح صدام بایستند؟نه بابا جون خائن و خود فروخته و وطن فروشی چون بنی صدرها داشتیم وداریم.
کفتم که مطالعه ای کن بعد به جنگ حقیقت برو؟ ایا بزرگترهایت به تو نگفتند چه تعداد نیروهای مستشار نظامی امریکائی در ایران وجود داشت؟میفهمی یعنی چی؟درک میکنی بعد از یک مدت کوتاهی تمام ان ادوات جنگی اهدائی که با پول خون مردم
خریداری شد که سگ بپای امریکا در منطقه باشیم قابل بهره برداری نبود؟
مگر به نیرو وخود باوری همین برو بچه هائی که این اخر( شبح)را به زمین زدند؟راستی نگفتی در کجای تاریخ جا مانده ای؟تو واقعا در انطرف اب هستی؟ ایا تودر انجا ازادی از همه نوعش مثل ازادی بیان و ازادی انتخاب و ازادی رای و ازادی انتقاد و ازادی بر مخالفت
و حقوق بشر و دموکراسی وووووو را نمی بینی؟ ایا در سراسر غرب کسی حق دارد پایش را از خط قرمز ها فراتر بگذارد؟ ایا کتاب 110 را خوانده ای که اگر کسی یک جلد از انرا داشته باشد محاکمه می شود
ایا واقعا دل خوش کرده ای به چند تا سایت
کنترل شده ؟ خبر داری که وقتش برسد تو اطاق خواب تو و هر کس دیگر وارد میشوند ؟ راستی خانم رز که یکی از قدیمی ترین
خبرنگاران امریکاست و به قول خود شما
همیشه صندلی مخصوص داشت به محض اشاره فقط اشاره به ماجرای درغین هو لو کاست برای همیشه بایکوت وخانه نشین شد؟راستی اگر واقعا یک مسلمان بودی؟
و همسر شما چار قت به سر بود به راحتی تردد کنی؟
تو راست میگوئی وطن پرستی به نظامی گری نیست؟ولی ما این را یاد گرفته ایم در مقابل سیلی باید بنوانیم سیلی بزنیم.
ما از تو نمی خواهیم وطن پرست باشی؟
( مهر ال الله و ایران را با سیم و زر نتوان خرید ) ولی از انجائی که نام ایران را به یدک میکشی لا اقل انسان باش ؟اگر دیدی بچه های معصوم را در غزه و لبنان و افغانستان و عراق وحتی در کانادا؟ به نام تروریست میکشند ازار میدهند خانه بر سر انها خراب میکنند به اسارت میبرند پدر را نزد خانواده اش میبرند؟ زن را پیش چشمان فرزندانش میزنند فرزند بی پناه را که پشت پدرش پناه گرفته میکشند؟و هزاران جنایت دیگر؟؟؟راستی به کدامین گناه دنیا باید تاوان خود خواهی های این یک درصدی ها را
پرداخت کند ؟ اصلا چیزی از مو ضوعات بالا به گوشت خورده ؟ ایا کوچکتر ین فیلمی از وقایع ذکر شده را در جوامع ازاد غرب دیده ای؟ راستی فراموش کردم که یاد تو بیاندازم واقعه وال استریت در تمام سایت های ازادی که تو از ان دم میزنی بسته شده مگر مثل همیشه دروغ هائی را که به دنیا تحویل میدهند.راستی میتوانی به من بگوئئی که وطن فروشان خائن در کجای تاریخ گیر کرده اند؟
چون بچه مسلمان هستی ؟عرایضم را با حدیثی از مولا علی ع خاتمه میدهم حتما اسمش به گوشت خورده ؟
ایشان می فرمایند ارزش تو بالاست خود را به چیزی کمتر از بهشت نفروش!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جواب رو دادم صراط منتشر نکرد.
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اقا سعید گو..........ل
این ضرب المثل ایرانی را شنیده ای؟ راستی تو که ایرانی نیستی جهنم گوش کن و یاد بگیر
از مو ده را ازمودن خطاست؟
حالا یابابات ایرانیه یا ننجونت ما نمی دونیم ! ولی میدونیم که یکی از اونا امریکائیه. از اونی که ایرونیه بپرس معنی این ضرب المثل چیه؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عزیزم شکر خدا هم پدر و مادر ایرانی هستند هم متولد ایران هستم و هم اینکه تا شش ماه پیش ایران زندگی می کردم.
شما مسلمان ارزشی چطور به این راحتی در مورد اصل و نسب مردم نظر میدی. چطوری بخودت که اجازه میدی کسی که ندیدی و نمی شناسی صرفاً بخاطر اینکه نظراتش با شما جور نیست تهمت و اهانت ایرانی نبودن بزنی. آیا از مبانی اخلاق اسلامی و ولایی شماست که به راحتی به هر کسی نسبت بدهی و نظر بدی
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
سعید ما چیزی نگفتیم که اینجوری برتافتی. از شما و امثال شما که شعار آزادی بیان رو میدین دیگه این حرفا بعیده. چرا داغ میکنی دوست عزیز گالیور. راستی از استاد شجریان و آقای خاوری چه خبر؟ جیره مواجب این ماهت رو دادن؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای خاوری میفرمایند احوالشون رو باید از ................................. بپرسین که چرا ..................................(سوژه های تکرار برادران عرزشی حالا من نمیدونم کانادا نبودم چه چیزی رو علم می کردید.) محمدرضا شجریان هم بکوری چشم شما خوب و داره از کنسرت موسیقی و صدای زیباش زندگی می کنه.
عزیزم اینکه شما مواجب ماهانه داری دلیل نیست که بقیه داشته باشند. بعضی وقتها یک کم ادب و شعور بد نیست.ناسلامتی ادعای اسلام و مسلمانی دارید هر کسی که کوچکترین انتقاد علیه شما می کن بدون اینکه دیده باشیش آشنایی داشته باشش سریع بهش تهمت می زنید و اهانت می کنید ما بقول شما کافر و منافق و جیره خور شما چی؟ شما واقعاً مسلمان هستید؟ شما واقعاً به اون دنیا اعتقاد دارید که بهمین راحتی صرفاً چون نظر بنده خلاف نظر شما و مقامات نظامه برچسب می زنی . جواب سئوال و انتقاد رو با این برچسب ها و اهانت میدی چون جوابی نداری
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۳ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۱
۱
ی فضابیما هم برای من هک کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
درودخدا بر دلاور مردان س÷اه اسلام.این همان قدرت ایمان به خداست. کور شود انکه به وعده های الهی باور ندارد
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۲ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
آقای سعید تو که خودت با این حساب از همه بی .....تری!! تو با چه منطقی نتیجه های بالا رو در مورد حامد گرفتی. با این منطقی که تو داری تمام مواردی که گفتی قبل از اینکه به کسی بچسبه برازنده خودته.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشان فرمودند بنده جیره خوارم بنده هم از همان منظق خود ایشان استفاده کردم گفتم شاید شما این حالت را دارید که هر کسی صحبت می کند حتماً از جایی جیره و مواجب می گیرد پس با این استدلال خود شما هم باید از جایی جیره و مواجب بکیرید.
بنده نسبتی به کسی ندادم که برازنده ام باشه ایشون نسبتی دادند و بنده هم عین شما گفتم این نسب با این منطق برازنده خود حامد آقاست شما اول این نصیحت ها را به ایشون بکن (البته اگر استاندارد دوگانه خودی و ناخودی ندارید) بعد به بقیه گیر بده.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
سعید گالیور جان فک کنم دچار توهم شدی چونکه همه رو (عرضشی یا بسیجی) میبینی!! یا شاید هم بیماری سوءظن داری. خوشحالم که حدسم درست از آب درومد چونکه معلومه با استاد ارتباط نزدیک داری و از احوالاتش باخبری .گفته بودم اجیرت کرده. راستی تو از کجا فهمیدی که من مسلمونم؟!! بازم تاکید میکنم خودت رو به دکتر روانشناس نشون بده. اینم نشون دهنده توهمات و خیال پردازیاته. امثال تو فک کردین تو این مملکت فقط مسلمونا زندگی میکنن؟ راستی خیلی در مورد ادب صحبت نکن که اوضاع خودت خیلی بی ریخته.برو دیرت نشه. برو دستبوس استاد و خاوری
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون حامد جان و ممنون از سایت ارزشی صراط که استفاده از کلماتی مثل اینکه خودت رو به روانشناس نشده بده براش اصلاً توهین و اهانت محسوب نمیشه.

استاد خاوری میگن آقا حامد باید از دادستان کل و قوه قضاییه پیگیر بشند که چرا از طریق پلیس بین الملل ایشان رو جلب نمی کنند.

حامد جان از ادبیات شما فیض بردیم. اینکه حضرت عالی مسلمان هستید یا نه خدا عالم است ولی مسلماً جزء برادران عرزشی هستید. عرزشی بودن یعنی حال و هوایی که شما دارید و همین طرز صحبت کردن. نمی دانم مسلمانی به چه شکل است ولی در قرآن وقتی از کفار و منافقین صحبت میشد کسانی بودند که در مقابل سئوال و پرسش و نظر دیگران آنها را استهزا می کردند و فحش می دهند و به آنها تهمت می بستند. شما مشکلتان نظرات بنده است و خوب جوابی ندارید این است که چون بنده کانادا هستم ( حالا نمی دانم اگر استرالیا بودم چه میگفتید) لق لقه زبانتان شده خاوری . خودتان بهتر میدانید خاوری با اجازه کی به کانادا آمده و چطور تا بحال از طرف حکومت ایران درخواستی برای جلبش از طریق اینترپول صادر نشده. خاور مایه ننگ ایرانیان مقیم کاناداست و شما هم خودتان خوب میدانید. اگر می خواهید با این لودگی ها و مسخره بازی ها دل خودتان را خوش کنید خودتان میدانید.
خدا به شما خیر بده که چطور برای فرار کردن از مشکلاتی که دارید برای خودتان جوک درست می کنید خودتان هم با جوک های خودتان می خندید و بعوض فکر کردن و جواب دادن به استهزاء دیگران می پردازید.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
سعید گالیور. حدسم درست بود. پس با خاوری هم میونت خوبه. راستی رشته وکالت خوندی؟ نکنه وکیل شخصی خاوری هستی. نه بابا بهت نمیاد. همونی که گفتم درسته. دانشجوی اخراجی دانشگاه آزاد دلقوزتپه! به دلایل سیاسی! فردا ش هم یک درخواست پناهندگی و پرواز به کانادا. از اینکه فهمیدی که نباید زود در مورد مذهب افراد قضاوت کرد خوشحالم. ولی باز قضاوت در مورد عرزشی بودن رو باید کار کنی. در ضمن تو که هنوز در مورد مذهب من به نتیجه نرسیدی چگونه از آیات قرآن برای من دلیل و برهان میاری؟پیشنهاد میکنم اگر سوفیسط نیستی برو یک دوره منطق ارسطویی پاس کن. در ضمن اگر وقت کردی یه آمار از حرفای مفتی که زدی بگیر تا بفهمی کی بیشتر فحش میده و یا مزخرف میگه. به گالیور سلام برسون
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
والا کلاً تصوراتت حامد جان خیلی خوبه عزیزم. بنده مهندسی کامپیوتر خوندم. دوست شما برادر خاوری که هنوز از طرف قوه قضاییه خودتی نه احضار شده نه حکم جلبی براش صادر شده(که باید از دادستان محترم کشور پرسید چرا!) یک شهر دیگست. من دانشگاه آزاد نبودم. پناهندگی سیاسی هم نکردم از طریق تخصص فنی ایم که برنامه نویسی کامپیوتر بوده اینجا آمده دلیلی هم نداره می خواهی باور بکن می خوای نکن. من کاری به مذهب تو ندارم اما گویا تو از حکومتی دفاع می کنی که ادعا داره اسلام و اخلاق برش حاکمه و پیروانش هم آراسته به این دو هستند. در همین دو خط آخر و با ذکر کلماتی مثل( حرف مفت) مزخرف و گالیور خواندن (که شکر خدا از دید مسئولین سایت صراط فحش و اهانت تلقی نمیشه و سانسور نمیشه) بهترین دلیل و منطق برای مدعای بنده است.
عبدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اقا سعید سلام
راستی داشتم فکر میکردم در قبال این همه مخاطب چرا تو تنها معترض هستی؟؟؟
یعنی در میان اینهمه خواننده و بار دید کننده این سایت فقط تو به تنهائی داری جور هم مسلکی هایت را میکشی؟
عجب اراده و همتی؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شاید منظورت اینه که من و امثال من خیلی کم هستیم و اکثراً با شماها هستند. شاید شما درست بگید باید از مسئولین سایت بپرسید مخاطبان این سایت کی ها هستند و آیا جواب بقیه رو هم نمایش میدهند. البته یک چیز جالبی که هست این که طرز حرف زدن اکثر کسانی که بمن جواب میدند تکیه کلام ها و این که همیشه این خاوری تکیه کلامشونه برام جالبه مثل اینکه کلاً یک الگو دارند برای برخورد با مخالفین
سعيد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
من اشتباه كردم ببخشيد
خلبان شکاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
من خیلی تصادفی داشتم بازتاب خبر این دستاورد رو بررسی می کردم این مطالب دوستان نظرم را جلب کرد واقعا واسم جالبه گروهی خودشون را کارشناس همه چیز می دانند گروهی افراط و گروهی تفریط می کنند خواستم به اون دوستانی که گفتند چرا هواپیما را مهندسی معکوس نمی کنند بگم اولا راه چند دهه رفته را نمی شود یه شبه رفت ولی تلاشهای خحوبی صورت پذیرفته اون آقا یا خانمی هم که در خصوص ساخت بویینگ گفتن بدون خط تولید هواپیما معمولا بین چند کشور است حتی جنگنده ها چون کار زمان بریست ضمنا اورهال هواپیما هم کار ساده ای نیست که ما داریم تو کشور انجام می دیم کاش بجای اینکه فقط در بعد نظامی که اونم بخاطر تهدیدات همیشگی است پیشرفت می کردیم در همه زمینه ها پیشرفت می کردیم
عبدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
اقا سعید بازم سلام
داره کم کم از شما خوشم میاد هیچ رقم نمی خواهی کم بیاوری؟ ولو به قیمت دوختن اسمان و زمین به همدیگر؟ دوست عزیز تو که هر چی می خوای به هر زبان و فر هنگ و ادبیات و توهین و دروغ و تهمت.... در همین سایت به عرض مردم میرسانی؟ چه لزومی دارد فرمایشات دیگر مخالفین را که نمی تواند داغ تر از فرمایشات
جنا بعالی باشد را منعکس نکنند ؟
مگر اینکه مثل باقی اذنابتان ملت را به باد فحش و یاوه گو ئی کنند ؟ که در این صورت با اجازه شما این لیچار ها را وارد معرکه نکنند همان شما یکی کافی هستی؟
راستی هنوز جواب این سوال را ندادی در کجای تاریخ جا مانده ای ؟
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۱ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
سعید گالیور. فک کنم یا از اخبار دنیا بی اطلاعی یا اینکه از بس نشستی پشت این اینترنت بی صاحاب و از استاد و خاوری و اربابانت دفاع میکنی نفهمیدی حکم جلب خاوری به پلیس بین الملل اعلام شده.و به زودی دوست صمیمی تو اگر اربابانت نخوان در قوانین بین الملل دبه کنن و اونو تحویل ندن دستگیر میشه. البته اگر هم این کار رو نکنن خدا رو شکر دستگاه اطلاعاتی این مملکت اونقدر قوی هست که مثل آب خوردن بگیرنش. ولی به خاطر گرفتن بهانه و اتمام حجت فعلا دادن دست اینترپل. اونقدر کوته بینی که فک کردی گرفتن جوجه هایی مثل شهرام جزایری و خاوری و .... برای سیستم اطلاعاتی قدرتمند این مملکت کار سختیه! جوجه رو آخر پاییز میشمارن. شماها استاد هوچی گری و هیاهو هستین. اگر طرف رو بگیرنش میگین چرا بیگناه رو گرفتین! و قوه قضاییه ایران حقوق بشر رو رعایت نمیکنه! اگر هم گرفتنش طول بکشه هیاهو راه میندازین که چرا طرف رو نگرفتین! طرف خائنه! راستی من نمیدونم چرا اینقده سجاده آب میکشی و هی از ادب دم میزنی! اگر وقت کردی کامنتایی که گذاشتی رو مرور کن تا بفهمی کی بیشتر توهین میکنه و چه جور باید جوابش رو داد. هما نطور که حدس زده بودم در مورد زیاد بودن منتقدانت هم دچار توهم هستی و باز طبق معمول اونو انداختی گردن صراط که نظرات شما رو سانسور میکنه! (ادبیات دوست گالیور!).البته شعار ما بیشماریم امثال شما که نوعی توهم کاذب برایشان ایجاد کرده بود میتواند درس عبرتی برای تو باشد. در مورد دانشگاه گفتی که دانشگاه آزاد نبودی. یه سوال دارم؟ تو که این مملکت و حکومتش رو قبول نداری چه جوری از امکانات اون برای تحصیلاتت استفاده کردی و حالا هم که با امکانات این مملکت به قول خودت مدرک تخصصی فنی گرفتی پرواز کردی اونور آب و الان هم زبونت دراز شده و این مملکت و همه چیشو به باد انتقاد گرفتی؟! آیا نام این حرکت بغیر از خیانت چیز دیگه ای میتونه باشه؟ مهم اینه که خیلی ها الان دانشگاه رو سکوی پرواز کردن برای کانادا اونم با جار و جنجال سیاسی و هیاهو.در ضمن گالیور بسیار آدم محترمیه و از اینکه تو رو دوست اون خطاب میکنم ناراحت نشو. از خدات هم باشه. اون بیچاره باید ناراحت باشه که مجبوره نق زدنای تو رو تحمل کنه!
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
صراط سانسورچی کماکان از الطاف شما تشکر میکنم. دست تمام سانسورچی ها رو از پشت بستی. این سعید کانادایی هر چی میخواد میگه جواب ما رو هم که پخش نمیکنی. و این فرصت جولان وسمپاشی رو برای ایشان فراهم میکنه.
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۲۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
صراط جان هدفت از این بازیها چیه؟ اصل جواب رو پخش نمیکنی و به دنبالش اعتراض ما رو نسبت به پخش نشدن کامنت پخش میکنی. که چی بشه؟ که به سعید کانادایی ثابت کنی بی طرفی؟ که ثابت کنی عدالت رو در مورد تمام کاربرانت رعایت میکنی؟
اسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۰
۱
ولله /هیچکدومتان دو کلام حرف منطقی مثل سعید تا حالا نزدید . انگار یه ایران است و بقیه دنیا بلاد کفر و نادان . هزاران نفر مانند سعید فکر میکنن ولی شما ها انگاری مسخ شدید . یاد داستان فردی که در دربار فرعون به طرفداری از موسی برخاست افتادم .خدا برادران عرزشی را رحمت کند .
حسام جی.اچ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
بووووووووووووووق
پسر ایران
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۴۶ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
سعید جان شما بهتره یه کم از اتیش تند انتقادات کم کنی تا یه سری چیزارو بهتر ببینی.
حرف اول رو تو یه کشور امنیت ملی اون کشور میزنه. حالا بفهم که چرا سریعا RQ170مهندسی معکوس شد. ثانیا تو از کجا میدونی که هواپیماهای مسافری ما مهندسی معکوس نشدن؟ ابزارهای حیاتی یه سری از این هواپیماها با مهندسی معکوس ساخته میشه نه کل هواپیما. در اینده منتظر این باش که ایرباسهای ایرانی رو ببینی همچنین قطارهای تندروی ایرانی رو.
در جواب به اون دوستمون که گفت این هواپیما که سیستم خود انفجاری داشت و برنامه ی ضد هک چطور ممکنه سالم بشینه باید بگم بعد از گذشتن از مرز ایران این هواپیما که رادار گریزهم هست گیر رادارهای ایرانی میفتهبعد شروع به هک برنامه میکنن و سیستمهای انفجاری و امنیتی اونو غیر فعال میکنن بعد سالم مینشوننش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۱ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
مگه خودشون نگفتن ارتش این هواپیمارو زمین گیر کرد؟؟؟
پس چرا حرفی از ارتش نیست؟؟؟