۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۳۳

اتهام یک نماینده در فساد مالی اخیر

کد خبر : ۴۶۴۶۴

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان گفت: یکی از نمایندگان گیلان سربرگ خود را به صورت سفید امضا کرده و تعدادی از آن را در اختیار متهمان پرونده فساد بانکی اخیر قرار داده بود.

غلامعلی رضوانی  با بیان اینکه درباره کاندیداهای احتمالی هیچگونه پیش‌داوری نمی‌شود کرد، اظهار داشت: این امکان وجود دارد برخی از داوطلبان در ایام ثبت‌نام انصراف دهند.

به گزارش فارس ، وی ادامه داد: پس از ثبت‌نام عده‌ای از نمایندگان رد صلاحیت می‌شوند زیرا برخی از آنها ممکن است مسائلی غیر از فتنه داشته باشند.

رضوانی سوء استفاده از موقعیت‌ها، رانت‌خواری و ... را از جمله موارد مهم در رد صلاحیت‌های کاندیداهای احتمالی عنوان کرد و افزود: رد پای برخی از افراد در پرونده فساد بانکی وجود دارد.
معاون استاندار گیلان با اشاره به اینکه برخی از متهمان در این راستا احضار شده‌اند، تصریح کرد: در بین داوطلبان نمایندگی مجلس افرادی هستند که به نحوی در اختلاس مذکور نقش دارند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نمایندگان گیلان سربرگ خود را به صورت سفید امضا کرده و تعدادی از آن را در اختیار اختلاس کنندگان قرار داده بود تا هر آنچه می‌خواهند در آن بنویسند و با امضای این نماینده اقدام کنند.

رضوانی با تاکید براینکه صلاحیت چنین فردی به صورت جدی بررسی می‌شود، اذعان داشت: هنگام تایید صلاحیت اینگونه افراد برای آنها مشکل ایجاد می‌شود اما در حال حاضر پیش‌داوری نمی‌کنیم و به صورت مستقیم در احراز صلاحیت‌ها دخالت نداریم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان برگزار کنندگان اصلی انتخابات را مردم دانست و ابراز داشت: هیئت‌های اجرایی در شهرستان‌ها در این زمینه فعالیت‌های خود را انجام می‌دهند.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز