۱۹ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۴

نماینده پیش فروش شده به درد نمی‌خورد

کد خبر : ۴۶۴۷۴

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه نباید افرادی که به باندهای ثروت و قدرت متصل هستند به مجلس نهم راه یابند، گفت: نماینده پیش فروش شده به درد مجلس نمی خورد.

آیت الله عباسعلی سلیمانی در گفتگو با مهر درباره نحوه حضور مردم و گروه ها در انتخابات پیش رو گفت: ما در انتخابات مجلس به دو موضوع مهم مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح ترین افراد برای مجلس باید توجه کنیم.

وی در توضیح مورد نخست گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی در سراسر جهان به عنوان یک الگوی برتر شناخته شده و باید به همین دلیل مقدمات برگزاری یک انتخابات با مشارکت حداکثری را مهیا کنیم تا دشمنان نا امید شده و اجازه نداشته باشند که درباره این نقطه قوت کشورمان مانور بدهند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری در خصوص نیاز دوم کشور در انتخابات نیز گفت: ما امروز به کسانی در مجلس نیاز داریم که نگاه جامعی به اوضاع کشور و جهان داشته باشند و با این دید قوانین را تصویب کنند.

وی بر حضور جریانات مختلف کشور در انتخابات پیش رو تاکید کرد و گفت: عناصر عاقل، عالم و اندیشمند و همچنین معتقد به نظام و انقلاب از هر جریانی می توانند در این انتخابات حضور داشته باشند.

آیت الله سلیمانی با تاکید بر این که نمایندگان مجلس آینده باید بیش از پیش به کار خود در قانون گذاری و نظارت تمرکز داشته باشند، تصریح کرد: رسالت نمایندگی مجلس بسیار سنگین است و باید نمایندگان مجلس در عین نظارت دقیق بر کار دولتیان از مداخله در امور اجرایی دولت پرهیز کنند.

وی با تاکید بر این که نباید افرادی که به باندهای ثروت و قدرت متصل هستند به مجلس نهم راه یابند، گفت: نماینده پیش فروش شده به درد مجلس نمی خورد.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان قوه مقننه و مجریه را بازوان ولایت دانست و گفت برای پیشبرد اهداف نظام این دو قوه باید تسلیم محض فرمان ولایت باشند.

وی در ادامه بر رعایت اخلاق در رقابت های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: کاندیدای انتخاباتی نباید از اخلاق اسلامی عدول کند و حتی نباید بگذارد هوادارانش خط قرمزهای اعتقادی را زیر پا بگذارند.

سلیمانی به کاندیدا ها توصیه کرد ادب اسلامی را در رقابت های انتخاباتی رعایت کنند و افزود: یک فرد متدین در نظام اسلامی به خود اجازه تهمت و افترا و در مجموع تخریب دیگران برای جذب رای را نمی دهد.

نظرات بینندگان
په نه په
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
په نه په اقساطی خوبه ؟ اینا آپشناشون زیاده ؟ به باند های زیادی متصل میشن ، یکیش ثروت ، یکیش قدرت ، یکیش جریانات انحرافی ، یکیش عوامل فتنه ، یکیش ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۹ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
قابل توجه بعضي ها . يك فرد متدين به خود اجازه نمي دهد براي جذب راي به ديگران تهمت و افترا بزند .
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز