۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۳
عقل

چرا بخشدار کیش کتک خورد؟

او که به تازگی سمت بخشداری منطقه آزاد کیش را بر عهده گرفته است مسئولیتی سنگین و با توجه به حوادث اخیر باید بگوییم خطرناک در مواجهه با عناصر سودجو و قدرت طلب جریان انحرافی در پیش رو دارد
کد خبر : ۴۶۵۸۳
به گزارش سرویس وبلاگ صراط حسین ابراهیمی در وبلاگ عقل نوشت :
حضور جوانان متعهد و متخصصی که عامل حرکت در نظامند و در مسیر وظیفه محافظه کار نیستند در مدیریت اجرایی کشور همیشه مد نظر دلسوزان نظام و مقام عظمای ولایت بوده است و این در حالی است که همیشه عناصر قدرت طلب و منحرف به اینگونه افراد به عنوان افراد مزاحم و خارهایی در مسیر منفعت طلبی خویش می نگرند.


علیرضا فرقانی یکی از همین جوانان است؛او همانطور که در وبلاگ خود نوشته است قبل از آنکه دانشجوی علوم استراتژیک و فعال سیاسی باشد، یک بسیجی در طریق ولایت و عاشق قدم گذاردن در مسیر ارزشها است که البته سختیها و خطرات این طریق را نیز با آرزوی شهادت که جزو آمال هر جوان مومن است پذیرفته است.


او که به تازگی سمت بخشداری منطقه آزاد کیش را بر عهده گرفته است مسئولیتی سنگین و با توجه به حوادث اخیر باید بگوییم خطرناک در مواجهه با عناصر سودجو و قدرت طلب جریان انحرافی در پیش رو دارد که متاسفانه همانطور که در خبر گزاری های مختلف منتشر شد بعد نماز ظهر عاشورا از سوی نوچه های جریان انحرافی مورد ضرب و شتم قرار گرفت و اینگونه حرکات به منظور فشار برای استعفا دادن وی و باز شدن مسیرمنفعت طلبی برای ایشان در این منطقه صورت می گیرد.

در پایان با آرزوی سلامتی و موفقیت برای این جوان حزب اللهی و تمامی جوانان مومن و خوش فکر این مرز و بوم ، آرزو می کنیم که با عنایت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ریشه انحراف و منحرف از این سرزمین پاک برچیده شود.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۳:۲۷ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۵
۰
آرزو می کنیم که با عنایت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف ریشه انحراف و منحرف از این سرزمین پاک برچیده شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
بخشدار محترم کیش نمونه ای از صدها انسان کتک خورده از این جریانات دیکتاتوری فاسد و ظالم در کیش است , امید که داد همه را بستاند .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
بخشدار محترم کیش نمونه ای از صدها انسان کتک خورده از این جریانات دیکتاتوری فاسد و ظالم در کیش است , امید که داد همه را بستاند .