۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
مهدي باقربيگي

دوست دارم در سينما بازي كنم اما..

کد خبر : ۴۶۶۳۳

كه به تازگي در دو فيلم تلويزيوني بازي كرده است، دوست دارد در سينما نيز مانند تلويزيون ايفاي نقش كند.
اين بازيگر تلويزيون كه پس از سال‌ها هنوز هم بسياري از مردم او را با نوجوان «قصه‌هاي مجيد» مي‌شناسند، در گفت‌وگويي با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در پاسخ به اين پرسش كه آيا قصد ندارد در فيلمي سينمايي بازي كند؟ گفت:‌ من علاقه‌ي زيادي دارم كه در فيلم‌هاي سينمايي هم كار كنم، ‌چرا كه كارم را با نگاتيو آغاز كردم و كساني كه تجربه‌ي كار با نگاتيو را دارند مي‌دانند كه حس و حال آن بسيار بيشتر از ساير انواع فيلم است‌.

وي درعين حال تاكيد كرد:‌ تاكنون پيشنهادهايي براي بازي در فيلم‌هاي سينمايي داشته‌ام، اما تاكيد دارم كه با پيشنهاد باارزشي كارم را در سينما آغاز كنم.


اين بازيگر تلويزيون سپس در پاسخ به پرسشي درباره‌ي آخرين فعاليت‌هايش در نقش بازيگر اظهار كرد: در حال حاضر دو تله فيلم كاركرده‌ام كه هنوز هيچ يك از آنها پخش نشده‌اند‌؛ تله فيلم «مرگ سپيد» كه كارگرداني آن را آقاي آتش زمزم برعهده داشتند و حتي كپي 35 ميلي‌متري هم از اين فيلم گرفته شد تا در صورت امكان در اصفهان اكران شود.

باقربيگي افزود: همچنين در تله فيلم «قبر شماره 1313» به كارگرداني مهدي شهسواري هم به ايفاي نقش پرداخته‌ام كه اين تله فيلم براي اصفهان ساخته شده است.


 

برچسب ها: مجید جان سینما