۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۳

خوابگاه دختران در تصرف کشتی‌گیران

خوابگاه بانوان و شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی تهران با ظرفیت 400 نفر به تیم ملی کشتی اختصاص پیدا کرد تا بانوان ورزشکار راهی خانه‌های خود شوند.
کد خبر : ۴۶۶۳۹

به گزارش صراط به نقل از فارس، مجموعه ورزشی آزادی تهران به عنوان کامل‌ترین مجموعه مکانی برای برگزاری مسابقات مختلف داخلی و بین‌المللی و برپایی اردوهای تدارکاتی شناخته شده است.
در این مجموعه که مانند یک دهکده کوچک ورزشی است همه امکانات اسکان نیز در قالب خوابگاه‌های شماره یک (هتل المپیک)، 2 و بانوان وجود دارد.

خوابگاه شماره یک عموما به تیم‌های ملی در بخش مردان اختصاص پیدا می‌کند و خوابگاه شماره 2 با ظرفیت 200 نفر گاهی برای بانوان و گاهی هم برای مردان در نظر گرفته می‌شود، اما خوابگاه بانوان با همان ظرفیت همانطور که از نامش پیدا است قاعدتا باید به ورزشکاران زن اختصاص پیدا کند.

چندی پیش فدراسیون قایقرانی اعلام کرد که محل اسکان قایقرانان زن تیم آب‌های آرام از کانکس‌های کنار دریاچه آزادی به خوابگاه شماره ۲ منتقل خواهد شد تا ورزشکاران فصل سرما را در خوابگاه اسکان داشته باشند.
مدتی از انتشار این خبر نگذشته بود که مسئولان فدراسیون قایقرانی خبر از لغو این انتقال دادند و عنوان کردند که ظاهرا خوابگاه شماره ۲ قرار است به کشتی گیران داده شود.

محمد حسین محمدبیگی مسئول بهره‌برداری از اماکن ورزشی در این خصوص گفت: خوابگاه بانوان تا المپیک لندن به دستور مدیریت مجموعه آزادی به تیم ملی کشتی اختصاص پیدا می‌کند و خوابگاه شماره ۲ نیز از آن آقایان است. فدراسون قایقرانی هم حتما یک فکری برای ورزشکاران خود کرده است.

وی در جواب به چرایی این کار و وضعیت بانوان ورزشکار ترجیح داد که گوشی موبایل خود را خاموش کند.
در تماسی با خوابگاه بانوان همین جواب داده شد هر چند که انتظار می‌رفت تا مانند گذشته ۳ خانمی که مسئولیت خوابگاه را به شکل شیفتی بر عهده داشتند پاسخگو باشند، اما آقایی از آن سوی تلفن گفت: سالن بانوان تخلیه شده و به کشتی گیران داده و بانوان ورزشکار هم راهی خانه های خود شدند. (و تماس قطع شد)

سراغ اردشیر درویشی مسئول مجموعه ورزشی آزادی می‌رویم تا شاید وی در این مورد پاسخی داشته باشد، اما با وجود پیگیری‌های فراوان موفق به صحبت کردن با وی نشدیم.

شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از زمان تاسیس خود تمامی مجموعه‌های ورزشی دولتی که با هزینه ملی ساخته شده اند از جمله مجموعه ورزشی آزدی، مجموعه ورزشی شیرودی و مجموعه ورزشی کشوری را در اختیار گرفت.
این شرکت که منتسب به سازمان تربیت بدنی سابق است برای درآمدزایی از این مجموعه ها با عنوان نگهداری و تجهیز این اماکن را به مزایده می‌گذارد، اما نکته جالب این است که این مجموعه ها برای تیم‌های ملی و با هزینه ملی ساخته شده اند، اما این شرکت و پیمانکاران مربوطه به ازای استفاده ورزشکاران از امکانات این مجموعه ها اجاره دریافت می‌کنند، به طور مثال هر فدراسیون برای استفاده از خوابگاه‌های مجموعه ورزشی آزادی به ازای هر روز برای هر ورزشکار ۸ هزار تومان پول پرداخت می‌کند. به علاوه به نظر می رسد اولویت  استفاده از این امکانات نیز از سوی این شرکت مشخص می‌شود.
انتظار می رفت که این شرکت مجموعه های جدید ورزشی را تاسیس کند اما ظاهرا درآمد زایی از مجموعه های ساخته شده از قبل با هزینه های ملی سود بیشتری دارد.

 

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
باز هم تیترهای انحرافی در صراط !