۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۹

دستگيري رمال شيطان صفت

رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان از دستگيري رمالي خبر داد كه با جعل عناوين و ادعاي ارتباط با مسئولان اقدام به اغفال و سواستفاده از دختران جوان مي‌كرد.
کد خبر : ۴۶۶۵۸

 به گزارش صراط به نقل از ایسنا، سرهنگ ميرعباس صوفي‌وند گفت: در پي كسب خبري مبني بر اين كه فردي به نام «داريوش» ‌با رمالي، جعل عنوان و ادعاي ارتباط با مسئولان اقدام به اغفال دختران جوان و سوء استفاده از آنها مي‌كند، موضوع در دستور كار ماموران عملياتي اين يگان قرار گرفت.

وي با بيان اينكه در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد‌، نامبرده در منزلي سه طبقه سكونت دارد كه يكي از طبقات آن را به اقدامات مجرمانه خود اختصاص داده و در زمان هاي خاص از شبانه روز به اين منزل تردد دارد؛ گفت: ماموران هنگامي كه متهم قصد سوء استفاده از يك دختر جوان را داشت با هماهنگي مقام‌قضايي در يك عمليات غافلگيرانه وارد منزل شده و وي را دستگير كردند.

رييس پليس امنيت عمومي استان اصفهان گفت: در بازرسي از منزل متهم تعداد قابل توجهي اوراق، كتب و وسائل دعانويسي و رمالي شامل 30 جلد كتاب با موضوعات رمالي و فال‌گيري و دعانويسي، تعدادي اوراق رمالي و دعانوشته، تعدادي كارت كف‌بيني و فالگيري، يك عدد پايپ، مقداري سوخته ترياك، تعدادي سكه و قطعه برنجي حاوي تصاوير طلسم و رمالي كشف و ضبط شد.

صوفي‌وند با بيان اينكه متهم همراه پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع‌قضائي شد از تمامي افرادي كه مورد سواستفاده و اغفال وي قرار گرفته‌اند خواست تا به پليس امنيت عمومي استان واقع در خيابان رودكي مراجعه و شكايت خود را بر عليه وي تنظيم كنند.

وي همچنين به شهروندان توصيه كرد براي رفع مشكلات خود به افرادي امثال اين شخص مراجعه نكنند زيرا آنان نه تنها مشكلات شما را حل نخواهند كرد بلكه با اين شيوه به دنبال سركيسه‌كردن و سوء استفاده از طعمه‌هاي خود هستند.