۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۲

اشراف حزب الله بر فعاليتهاي آمريکا

معاون دبيرکل حزب الله لبنان با اشاره به اشراف حزب الله بر اقدامات جاسوسي آمريکا در لبنان گفت: اطلاعات اعلام شده درباره جاسوسي واشنگتن در لبنان تنها بخشي از اطلاعات به دست آمده توسط مقاومت است.
کد خبر : ۴۶۶۶۲

به گزارش صراط به نقل از العالم شيخ نعيم قاسم با اشاره به اطلاعات مطرح شده از سوي حسن فضل الله نماينده پارلمان لبنان درباره دستگاه اطلاعاتي آمريکا اعلام کرد: حزب الله شماري از پرونده هاي حساس را در اختيار دارد که اقدام به پيگيري آنها مي کند که مهم ترين آنها پرونده دستگاه اطلاعاتي آمريکا در باره جاسوسي در لبنان است.

وي افزود: اطلاعاتي که تا کنون از سوي حزب الله درباره دستگاه اطلاعاتي آمريکا در رسانه ها اعلام شده است، تنها بخشي از اطلاعات به دست آمده توسط نيروهاي مقاومت است.

شيخ نعيم قاسم در مراسم يادبودي در مجتمع شمس الدين در شاتيلا گفت: ساختار دستگاه اطلاعاتي آمريکا، کاملا کشف شده و افرادي که اقدام به جذب نيرو مي کنند براي ما شناخته شده هستند. بنابراين جزئيات جديدي در تعامل با آنها و مزدوران جذب شده توسط آنها وجود دارد و اين امر از سوي نيروهاي مقاومت تحت نظر است.

معاون دبيرکل حزب الله لبنان افزود: ورود حزب الله به اين موضوع دروازه اي براي رويارويي با پرونده رژيم صهيونيستي است. زيرا اهتمام اصلي مقاومت پرداختن به رويارويي با رژيم صهيونيستي، مزدوران و فعاليت هاي اين رژيم است.

شيخ نعيم قاسم اظهار داشت: در دوره هاي مختلفي سازمان هاي اطلاعاتي آمريکا و رژيم صهيونيستي با يکديگر همکاري کرده اند که از جمله مي توان به جنگ سي و سه روزه سال 2006 اشاره کرد. بنابراين بايد بيش از پيش در زمينه کشف فعاليت هاي اطلاعاتي آمريکا در لبنان تلاش کرد.

وي تصريح کرد: ما به خوبي مي دانيم بسياري از مزدوراني که با آمريکايي ها همکاري مي کنند با ديگران نيز تعامل دارند و برخي از افسران اطلاعاتي آنها به فساد مالي شهرت دارند و مي توان به راحتي آنها را به خدمت گرفت.

به گزارش العالم، شيخ نعيم قاسم گفت: بنابر اين در زمينه کشف و دستيابي به برخي اطلاعات دشواري زيادي مشاهده نمي شود و کساني که در حال فعاليت با سازمان سيا هستند يا مي خواهند وارد اين کار شوند بايد درنظر بگيرند که در جنگ اطلاعاتي ميان حزب الله و سازمان اطلاعات رژيم صهيونيستي و آمريکا، تصاوير و اطلاعات آنها کاملا کشف شده و در اختيار نيروهاي مقاومت قرار دارد.

معاون دبيرکل حزب الله لبنان تأکيد کرد: حزب الله اين پرونده و اطلاعات آن به همراه پرونده سازمان اطلاعات رژيم صهيونيستي و مزدوران آن را به دقت پيگري مي کند و اين مسايل تحت کنترل شديد نيروهاي مقاومت هستند.

شيخ نعيم قاسم افزود: اين بدان معني است که ما اطلاعات زيادي در اختيار داريم و اگر آنها گمان مي کنند که به طور مخفيانه در حال فعاليت هستند بايد بدانند که در اشتباه هستند.