۲۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۳

ادعای صدور کیفرخواست برای یک نماینده + واکنش

کد خبر : ۴۶۷۰۵

جواد کریمی قدوسی با اشاره به پرونده فساد مالی 2800 میلیارد تومانی گفت: قاضی رسیدگی کننده به این پرونده برای برخی از متهمین درگیر این پرونده کیفرخواست صادر کرده است که در میان آنها نام چند نماینده نیز وجود دارد.

نماینده مشهد در مجلس در گفت وگو با «بولتن» افزود: علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یکی از این متهمین است که برای وی کیفرخواست صادر شده و قاضی  نظر به بازداشت وی دارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اعترافات امیر منصور آریا متهم اصلی پرونده و همچنین با توجه به اعترافات فرزند بروجردی که در حال حاضر در بازداشت به سر می برد، علاءالدین بروجردی متهم این پرونده است و باید بازداشت شود.

کریمی قدوسی اظهار داشت: متأسفانه به رغم نظر قاضی پرونده بر بازداشت رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس هنوز وی بازداشت نشده است.


واکنش علاالدین بروجردی
علاالدین بروجردی در گفتگو با خبرنگار بولتن نیوز، با اشاره به این نکته که دروغ گویی شایسته یک نماینده مجلس نیست، گفت: اظهارات کریمی قدوسی جرم است.

 
علاءالدین بروجردی، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اظهارات نماینده مشهد و کلات در گفتگو با بولتن نیوز با اشاره به این نکته که این نخستین باری نیست که اینگونه مطالب کذب بر زبان آقای کریمی قدوسی جاری می شود، گفت: دروغگویی شایسته یک نماینده مجلس نظام اسلامی و حتی یک فرد مسلمان عادی نیست.
وی تاکید کرد: بارها گفته ام این مطالب غیرواقعی، کذب و از مصادیق بارز تشویش اذهان عمومی است،لذا این اظهارات آقای کریمی قدوسی جرم است.





نظرات بینندگان
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۲ - ۲۰ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
CANADA
|
۰۱:۴۳ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۰
۱
بابا این بنده خدا کلی محل تنفس استعمار پیر رو خفه کرد. کلی پشتیبانی از برادران حمله کننده به سفارت کرد. حقش نبود اینهمه استکبار ستیزی!!! رو اینطور جواب میدین!
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۵ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
ارزش خودمون رو بدانيم و به نام بسيج و بسيجي هر كاري رو انجام نديم.
آقاي نماينده آيا دروغ گويي در راستای ارزش های انقلاب اسلامی است؟ سوابق بروجردي نشون مي ده اهل اين مسائل نيست لطفا به جاي قاضي نظر نده قوه قضاييه سخنگو داره...