۲۱ آذر ۱۳۹۰ - ۰۸:۲۱

میلیاردر ایرانی:در آمریکا تو سری خورم!+عکس

کد خبر : ۴۶۷۲۱
به گزارش صراط به نقل از آتی نیوز، «سام نظریان» 36 ساله،با پروژه یلوهت قصد افزایش میزان شهرت خود را در میان آمریکایی‌ها دارد.این ایرانی در حال حاضر به دنبال معرفی خود در جمع هتلداران برتر دنیاست.
 


 وی تصمیم دارد جدیدترین هتلش  را در بهترین نقطه «لاس وگاس» افتتاح کند. نظریان در این مدت برای شناساندن خود به دنیا به عنوان یک غیرحرفه‌ای به شدت مشغول به کار بود.


به گفته بیزنس‌ویک، سام نظریان در حال حاضر دغدغه‌های مهمه در زمینه افتتاح جدیدترین پروژه اش، محل کلاب شبانه و این که نوع معاملاتی که باید انجام دهد،دارد.
 
او نیز مثل ایرانیان صاحب نام داخل کشور از هیچ خبرنگاری برای مصاحبه در ماشین بوگاتی میلیون دلاری‌اش برای گشت در بورلی هیلز دعوت نمی‌کند. همچنین او هیچ تمایلی به حضور در برابر دوربین‌ها و شوهای تلویزیون آمریکا ندارد.


نظریان این روزها در امریکا به شدت مشغول انجام کارهای کمپانی معروفش است؛ هتل‌ها و کلوب‌های شرکت محوری  300میلیون دلاری که او امیدوار است روزی رقیب سرسخت هتلداران بزرگ سراسر دنیا شود.


این ایرانی با اینکه به دنبال توسعه هتل‌ها یش در 10شهر بزرگ آمریکاست اما مهمترین و لذت بخش ترین فعالیت خود را در دوسال آینده توسعه و گسترش هتل 1622 اتاقه در لاس وگاس عنوان می کند.


نظریان در جواب به سوال خبرنگار بیزنس ویک، مبنی بر اینکه اگر در تجارت خود شکست بخورد چه حسی خواهد داشت؟ لبخند می‌زند و می‌گوید این ها را در 2سال اینده بپرسد اما من از پس همه کارها برآمدم، همه موارد را آموخته‌ام که بعضی از آنها نیازمند پیمودن راه‌های سختی بود اما من همه را انجام دادم.


افتتاح و راه‌اندزی یک هتل لوکس  در میامی و همچنین راه اندزی و گسترش رستوران‌های زنجیره‌ای در نیویورک و سایر شهرهای آمریکا تا سال2014 طرح‌های مهم او تا سال 2014 هستند. هرچند به عقیده بیزنس ویک، با توجه به وضع اقتصادی نامناسب آمریکا این کار ناظریان می‌تواند منجر به شکست وی شود. البته شریک آمریکایی وی نیز معتقد است که طرح گسترش هتل‌ها توسط ناظریان یک نبرد سربالایی است زیرا که قلب لاس وگاس در حال حاضر ضعیف است و به کندی میزند.


اما این ایرانی ثروتمند در جواب شریکش می‌گوید که من اینجا توسری خور شده ام! فراموش کن وقتی را که مردم می‌گفتند اینجا هیچ اتفاقی نمی‌افتد!
 
بیزنس ویک همچنين مي‌نويسد اگر سام نظریان به حرف مردم عمل کند به زودی شاهد از بین رفتن ثروت به ارث رسیده از پدرش خواهد بود.

نظرات بینندگان
جلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۰ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۴
۱
شما به جای این اخبار به فکر مردمی که در ایران به سختی روزگارمیگذرانندباشید ونگران این اقا نباشید
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۰۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۱
آقای سام ، موقعیت خودت رو دو دستی بچسب که اگه اینجا بودی و مخصوصاً اگه طرفدار دولت هم بودی و مخصوصاً اگر دولت کوچکترین حمایتی ازت کرده بود ، الآن همه پروژه هات روی هوا بود و اقتدار گرایان تا حالا با شایعات هم که شده ارث پدریت رو به باد فنا داده بودند! حالا خودت الآن کجا بودی ؟؟؟؟ بماند !
حق یار
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چه ربطی داشت
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۲ - ۲۱ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
حالا میگین ما چیکار کنیم؟ می خواین کمک مالی بهش بکنیم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۹ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
چرا بعنوان یک ایرانی نباید احساس امنیت سرمایه گذاری در ایران را داشته باشد ؟! مانند بسیاری ار ایرانیان موفق دیگر در خارج از کشور.
سوزان
|
UNITED STATES
|
۲۲:۰۲ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
درود...
بعنوان یک ایرانی بشما افتخار میکنم. اینکه توانایی مقابله با هر اتفاق رو در خود رشد دادین بخود ببالید.
امیدوارم که شاد و پرانرژی باقی بمانید.
باشد که اهورامزدا شما را بپایاد...
بدرود...
ناشناس
|
LITHUANIA
|
۱۵:۰۶ - ۲۱ تير ۱۳۹۱
۰
۰
نظرییان لاس وگاسو بی خیال شو