۲۲ آذر ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵

عصبانیت راديو اسرائيل از دانشجویان ایرانی

رادیو اسرائیل به دنبال اقدام خودجوش دانشجویان در مقابل سفارت انگلیس ضمن توهین به «بسیج دانشجویی دانشگاه تهران» این دانشجویان را فاقد صلاحیت برای تنظیم «لایحه حقوقی» علیه بریتانیا دانست.
کد خبر : ۴۶۹۶۵

خبرنامه دانشجویان ایران نوشت: ۸ آذر ۱۳۹۰ دانشجویان دانشگاه‌های تهران با حضور در مقابل سفارت انگلستان خواستار قطع رابطه این مستکبر جهانی با ایران شدند و برای نشان دادن میزان جدیت در حرف خود این سفارتخانه را به تعطیلی کشاندند.

این اقدام خودجوش دانشجویان نه تنها مشت محکمی بر دهان انگلیس بود و هیمنه انگلیس را در جهان ریخت، بلکه معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران را بسیار شوکه کرد.

پس از وقوع این حرکت، رسانه‌های فارسی زبان ضد انقلاب مانند همیشه به دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی و بیان تراوشات ذهنی و توهمات فکری خود پرداختند، حرف‌های برخی از آنها به قدری باورناپذیر بود که کاربران خود آنها صدایشان درآمد که برای نمونه در برنامه «نوبت شما» شبکه «بی‌بی‌سی» کاربران و طرفداران این شبکه با بی‌ربط خواندن استدلال‌های آنها، تجمع مقابل سفارت انگلیس را نتیجه طبیعی خیانت‌های دولت انگلیس در حق ملت ایران دانستند.

سایت‌های ضدانقلاب رنگارنگ به طور همزمان دانشجویان ایرانی را «اراذل و اوباش» خواندند و به شدت از آنچه «حمله به سفارتخانه انگلیس» می‌خوانند، ابراز انزجار کردند.

رادیو فردا وابسته به سازمان جاسوسی ایالت متحده آمریکا به نقل مخاطبانش نوشت: «این وحشیا فکر می‌کنن هنوزم اوله انقلاب که توده ملت بی‌ توجه و کشورای غربی خوشحال از رفتن شاه بودن.»

بر این اساس رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی‌بی‌سی فارسی وابسته به سلطنتی انگلیس، سایت صهیونیستی بالاترین، مردمک، رادیو فردا، رادیو زمانه، گویا نیوز و ... دانشجویان را در بهترین حالت «عده‌ای معترض» و در بدترین حالت «عده‌ای وحشی و اراذل و اوباش» نامیدند!

در این میان حمله به تشکل‌های دانشجویی حامی تسخیر سفارت انگلیس و دانشجویان تسخیرکننده این سفارت، در میان رسانه‌های ضد انقلاب قوت دوباره گرفته است.

سایت ضد انقلاب جرس ضمن حمله به «اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور» از آن با عنوان «بازوی عملیاتی سرکوبگر نظام» یاد کرد و نظر یک جماعتی عظیم از دانشجویان سراسر کشور را بی ارزش و ساختگی خواند.

رادیو اسرائیل نیز به حدی از تنظیم لایحه حقوقی علیه دولت بریتانیا توسط دانشجویان دانشگاه تهران خشمگین شد که در توهین به تشکل هماهنگ‌کننده این برنامه، بسیج دانشگاه تهران، کم نگذاشت و آنها را عده‌ای «اوباش باج‌گیر و بازوی عملیاتی نظام در مدارس تحصیلات عالی» خواند.

رادیو اسرائیل در بخشی دیگر ضمن توهین مجدد به «بسیج دانشجویی دانشگاه تهران» این دانشجویان را فاقد صلاحیت برای تنظیم «لایحه حقوقی» علیه بریتانیا دانست.

این قبیل موضع‌گیری‌ها و توهین‌ها ما را به یاد جمله معروف امام خمینی (ره) انداخت که فرمودند: «هر گاه دشمنان ایران اسلامی از شما تعریف کردند بدانید از خط اسلام خارج شدید و هرگاه دشمنان ایران اسلامی از شما بد گفتند بدانید که در خط اسلام هستید!».

نظرات بینندگان
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
راست میگه خب.
مگه غیر اینه؟؟؟
اینو بذار رای مثبت . منفی رو ببینیم یه کم بخندیم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۳ - ۲۲ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
تشکر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز