۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۴
بهترین عکس خبری!

عکسی که همچنان خبرساز است

بری در پاسخ به سوالات پلیس بیت المقدس مدعی شده که به علت احساس خطر شدید این دو کودک فلسطینی را با ماشین زیر گرفته است!پلیس هم ضمن تاکید بر حق دیوید بری در دفاع از خویش پدر این دو کودک را به عنوان کفیل قانونی آن دو دستگیر و به ۱۰ ماه حبس محکوم کرده است!
کد خبر : ۴۷۱۷۵

"صراط" - روزنامه هاآرتص نوشت: عکسی که در آن یک مدیر دولتی اسراییل در حال برخورد با دو کودک فلسطینی سنگ به دست است جایزه بهترین عکس خبری جشنواره بین المللی عکاسان خبری را به خود اختصاص داد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، جشنواره عکس خبری در بخش محلی همزمان با جشنواره بین المللی عکاسان خبری در موزه ارتز تلاوویو در حال برگزاری است. راننده ای که در عکس برگزیده بخش محلی این جشنواره دیده می شود، دیوید بری- رئیس بنیاد صهیونیستی ایلاد است که هدف خود را اسکان یهودیان بی پناه دنیا در اسراییل عنوان کرده است. وی به هاآرتص گفته است: این عکاس گرایش های فلسطینی داشته است و ضمن هماهنگی با کودکان بیت المقدس بر سر راه من کمین کرده بودند!

یفیموویچ عکاس عکس مذکور ضمن رد ادعای مضحک بری اعلام کرده که از یک سال پیش از این واقعه در فلسطین اشغالی به همراه یک عکاس دیگر زندگی می کرده و بارها شاهد چنین رفتارهایی از سوی سربازان اسراییلی بوده است.

بری در پاسخ به سوالات پلیس بیت المقدس مدعی شده که به علت احساس خطر شدید، این دو کودک فلسطینی را با ماشین زیر گرفته است! پلیس هم ضمن تاکید بر حق دیوید بری در دفاع از خویش، پدر این دو کودک را به عنوان کفیل قانونی آن دو دستگیر و به ۱۰ ماه حبس محکوم کرده است!
بعد از این که شرکت ژاپنی تولید کننده اتوموبیل سوبارو از عکس مذکور به عنوان تبلیغ این وسیله در بیلبوردهای بیت المقدس استفاده کرد، مسلمانان کشورهای اسلامی اقدام به تحریم سوبارو کردند. با این وجود سوبارو هنوز در عربستان سعودی تبلیغات بازرگانی و متقاضی خرید دارد.
 
نظرات بینندگان
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱۰۰
۱۰
-
لعنة الله علی القوم الظالمین

=========================
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اینایی که رای منفی دادند می خواند بگن با چی مخالفند؟ نکنه توقع دارند بر ظالمان درود بفرستند ؟! من موندم یکی منو توجیح کنه اینایی که رای منفی دادن طرفدار قوم ظالمند؟! طرفدار اسرائیلند ؟! یعنی چی دقیقا این رای منفی؟! نکنه ذاتا مخالفند؟! باور نمی کنم کسی این قدر بی وجدان باشه .
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب بهائی های ایرانی هم این سایت رو میخونن دیگه. رای منفی دادن. خدا لعنتشون کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
در باره بهایی ها درس صحبت کن! محمد خان!مثلا اسمت از اسم یه ادم گرفته شده که منشا انسانیت بوده و به همه حتی زن نابکار امان می داده اون وقت تو...
teo
|
Iran (Islamic Republic of)
اینایی که به م.ا.ح نظر منفی دادن اصلا انسان نیستند
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
-
به نظرتون اگه واقعا کسی که به این حرف من منفی بده وجود نداشته باشه ، چرا باید امام زمان ظهور کنه؟؟؟؟

خب امام (ان شا الله) ظهور میکنن که ریشه این افراد رو بزنن دیگه

===============================================================
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۱:۴۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۵۴
۱۰
ای موسی کجایی تا ان فرعون ها و قارون هایی که برچسب تو را بر سینه زده اند نفرین کنی تا نیل انها را غرق کند یا زمین انها را ببلعد و واقعا ادم فکر میکند غرب وحشی است که به جنگ سرخپوستان بی سلاح امده است.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۴۳
۱۱
کجایند طرفداران شیطان بزرگ ؛ کسانی که خود را به خواب زده اند ؛ کسانی که سر را زیر برف کرده اند و جایی را نمی بینند و هر بلایی سرشان می آورند حاضر نیستنند تکانی به خود بدهند ؛ حقوق بشری ها ی مزدور دروغ گو کدام جهنم خوش می گذرانند و ........................................
کار عکاس جایزه بهترین عکس خبری جشنواره بین المللی عکاسان خبری را به خود اختصاص می دهد.
عمل وحشیانه اسراییلی جانور پست را دفاع از خود تلقی می کنند .وجایزه بهترین عکس خبری جشنواره بین المللی عکاسان خبری را به عکاس می دهند .
پدر این دو کودک را به عنوان کفیل قانونی آن دو دستگیر و به ۱۰ ماه حبس محکوم میکنند ...
شرکت ژاپنی تولید کننده اتوموبیل سوبارو از عکس مذکور به عنوان تبلیغ این وسیله در بیلبوردهای بیت المقدس استفاده می کند ،
مسلمانان کشورهای اسلامی اقدام به تحریم سوبارو کردند
اما عربستان سعودی ام الغراء کشورهای اسلامی که ادعا ی خادم الحرمین را یدک می کشند تبلیغات بازرگانی و متقاضی خرید و سود رساندن به دشمنان مسلمین را حاضر نیستند تعطیل کنند .
خداوکیلی کسانی که از اسراییل دفاع می کنند. بویی از انسانیت برده اند ؟؟؟
آیا با توجه به عملکرد بسیار بد آل سعود در قبال مسلمین مظلوم در صد سال گذشته طبق فرموده خمینی کبیر به حضرات خاین الحرمین گفته شود بهتر نیست ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۵۰
۱۴
خدایا ریشه صهیونیست را ویهود رابر کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
........ یهود رو چرا؟ من خودم یه یهودیم و مخالف صهیونیسم ها! چرا این طوری برخورد می کنید؟
علی زنده به عشق سیدعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۴۴
۱۴
خدا نابود که این آل سعود عمال یهود را که اینچنین شکم های برآمده شان جلوی چشم‌های هرزه شان را گرفته تا مظلومیت کودکان فلسطینی را نبینند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۳۹
۲۴
موسوی و کروبی و بدبختهای بدتر از خودشان کجایند تا شعار نه غزه و ... سر دهند تا امریکا و ایادی انها دهن مسلمانان را سرویس کنند
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
شما دیدی موسوی و کروبی چنین شعارهایی دادند آقای طرفدار دوست ملت اسراییل!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوی و کروبی در مقابل حمایت سران امریکا و اسرائیل از فرقه سبز، فقط سکوت کردند. این یعنی چی؟!!
ارشک
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران!
ناشناس اصلی اگه تو می خوای برو جانتو فدای غزه و لبنان کن!
چه ربطی به موسوی و مروبی داشت الان؟
شكيبا
|
Malaysia
|
۱۷:۲۳ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۱۰
۲۷
نمي دونم چرا طرفدارهاي احمدي نژاد اين جور جاها إظهار نظر نمي كنند!شايد ارزش نداره شايد هم .....!
م.ا.ح
|
Malaysia
-
لطفا حرف مفت نزنید

================================================
مروا
|
Netherlands
|
۲۳:۳۶ - ۲۴ آذر ۱۳۹۰
۳۵
۹
حتی نمی توان آنها را به حیوان تشبیه کرد. حیوانات از این قوم خیلی بهترن!!!!! انشالله به زودی شاهد نابودی این غده سرطانی باشیم.
سعید
|
Canada
|
۰۲:۳۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۱۰
یکی از وحشی ترین گروه ها صهیونیست و متعصبین یهودی ساکن اسرائیل هستند. (بخصوص اشکنازی ها متواری شده از شرق اروپا که بازمانده های قبیله سیزدهم یعنی خزرها هستند).متاسفانه منطقه خاورمیانه آوردگاه جریانهای متعصب و فاشیسم مذهبی از جمله صهیونیسم و رادیکالیسم ارتدکس یهودی شده و آمریکا و متحدینش هم چشم و گوش بسنه ازش دفاع می کنند. شکی نیست یکی از عوامل پیشرفت آمریکا در سده اخیر حضور متخصین و دانشمندان و بانکداران یهودی بوده و متاسفانه سهم مسلمانان و بخصوص اعراب در ساختار آمریکا و در پیشرفت تکنولوژی علم آن بسیار ناچیز است اما همه اینها دلیل نمیشه که آمریکا دفاع صد در صد از جنایت های اسرائیلی بکند و باید با اتخاذ رفتار مناسب آمریکا رو

بنظر من دست های پشت پردهوجود دارد که باعث می شود کسانی که با رفتارهای تند و غیر عقلانی خود توجیه گر مظلوم نمایی صهیونیسم ها شود این عوامل پشت پرده خودشان را در پشت اسلام و انقلاب و اینها گرفته و خودشان هم بهیچ وجه درگیر جنگ نمی شوند و فقط از باقی مایه می گذارند اینها اگر عمله صهیونیسم نباش مایه حیات آنها هستند.
از نظر من خطر یهودی های افراطی بمراتب از خطر اسلام گرا ها افراطی و بنیاد گرا بیشتره چون متاسفانه اونها قدرت های سخت افزاری و نرم افزاری زیادی در اختیار دارند و از جمله بمب اتمی. جا داره بدون شعار دادند و انجام رفتار تحریک آمیز و با روشهای سیاست ورزانه و عاقلانه و بدون بهانه دادن به این جماعت در درجه اول زمینه حذف یهودیان افراطی "مثل احزاب شاس و اسرائیل خانه ما" در ساختار اسرائیل فراهم بشه و بعد هم به تدریج و با فشار همه جانبه(و نه یک جانبه) زمینه برای تغییر قانون اساسی اسرائیل و تبدیل آن به کشوری که همه دارای حق برابر باشند بوجود بیاد و کاری کنیم که در فلسطین آینده همه چه مسلمان چه مسیحی چه یهودی دارای حقی برابر و سهم برابر در سیاست و اقتصاد و زندگی اجتماعی باشند.
ناشناس
|
Canada
به نظر من تو خودت یک آدم افراطی هستی . اگه می خوای مردم افراطی دنیا رو اصلاح کنی اول از خودت شروع کن . به هر حال مژدگانی که ...
سعید
|
Canada
اون کسی که خوراکش فحش و الفاظ رکیک و متلک بجای دادن جواب منطقی و جرات نداره اسم و مشخصاتش رو رو کنه بیشتر زیبنده صفت افراطیه
ناشناس
|
Canada
مثلا تو می تونی با اسم و مشخصات من چیکار کنی بنده خدا؟ تو فلکزده تو اسم و مشخصات خودتم موندی . اما از اینا گذشته لطفا ژست منطق نگیر . تو اصلا نمی دونی منطق چی هست . اگه می دونستی نوشته های خودت رو می خوندی و کشف می کردی که چه آدم افراطی و پریشانی هستی . به نظر من باید یه کم خودت رو جمع وجور کنی که وقتی از حق بچه های فلسطینی دفاع می کنی همه تعجب نکنن.
سعید
|
Canada
حداقلش اینه بیشتر با شخصیت روحانی شما آشنا میشیم عزیزم. استفاده از الفاظی نظیر فلک زده و اینها هم ببخشید البته من عذر میخواهم از یک انسان ارزشی بعیده مگر اینکه شما جز اون رده دیگه باشید که من گفتم عصبانی شدید. بنده دارم نوشته های شما رو هر روز میخوانم. ازتون خواهش می کنم حتماً ایمیل و وبلاگتون رو بدید ما بیشتر شما را بشناسیم. شما که مثل ما بقول خودتون سوسول های ضد انقلاب و ترسو نیستید ماشاالله هم ایمان قوی به کارهاتون دارید همه پشتتون به پشتیبانی امنیتی نظام گرمه. ما بفهمیم با کدوم یک از شخصیت های مبارز انقلابی ارزشی کشورمون افتخار هم کلامی رو داریم.
راجع بند آخر صحبت های حضرتعالی یعنی اینکه هر کسی مخالف شماها باشه نه باید از فلسطین دفاع بکنه نه از وطنش و نه اینکه از اسرائیل و آمریکا شاکی باشه شما ملاک هستید برای اینکه کی باید دفاع بکنه کی نباید دفاع بکنه.
راجع به تعجب کردن هم بهتر شما از طرف خودت صحبت بکنی و جمع نبندی. اینکه کسی مخالف شماها باشد و در عین حال مخالف هر طالم دیگری از جمله حکومت اسرائیل باشه هیچ تعجبی نداره. ظالم ظالمه چه در ایران در فلسطین اشفالی چه در روسیه چه در آمریکا و اروپا
ناشناس
|
Canada
خوب بگو ببینم سعید تو از بهایی ها خوشت می یاد؟
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۲۵
۲۸
آقای ناشناس چیکار به موسوی و کروبی داری؟ مگه ماشین ........ خودمون تو روز عاشورا همین کار را نکرد؟ بابا صد رحمت به یهودیا ما مسلمونا با هم میهن و برادر دینی خودمون چنین کردیم، اگه خواستی ایمیل بده فیلمشو واست بفرستم
خداوند تمام ظالمان و حامیانشان را از زمین بردارد
اگه مرد هستید چاپ کنید
میدونم که چاپ نمی کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
موسوی و کروبی چه ربطی دارند ؟ هیچی فقط ان کردند که صهیونیستها خوششان آمد.
در مورد ماشین نیروی انتظامی هم صحنه ها وجود دارد که چطور ادب دوستان به دو تا ماشین ناجا که فقط راننده هایشان در ان بودند داشتند گل پرتاب میکردند و راننده هم از سر شوق حواسشان پرت شد...یک خورده خجالت را چاشنی کارتان بکنید و البته سنگ پا تشریف نداشته باشید وقتی مثل قوم تاتار به دو خودرو حمله میکنید و راننده برای نجات جان خود دست پاچه و هراسان میشود انتظار دارید که در را باز کند و بگوید بفرمائید کتکم بزنید ؟ البته شما مسلمونها یک بسیجی را لخت نکردید زن و مردتان ... البته شما به مسجد و حسینیه حمله نکردید البته شما روز عاشورا به دسته جات عزاداری حمله نکردید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای ناشناس اگر کسی نظرتو کامل نخونه فکر میکنه داری حرکت وحشیانه صهیونیستهارو با حمله به ماشینش توجیه میکنید !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من همان ناشناس هستم ...خوب تا انتها بخواند ...هرچند جماعت سبز برای رد گم کردن به این توجیهات میپردازند تا اصل قضیه نادیده گرفته شود البته بازهم شما عادت دارید تستی رفتار کنید نه تشریحی .
در ضمن کجای حرف من توجیه عمل صهیونیستها است ؟ او عمدن به سمت بچه ها رفته است و تازه طلبکار هم هست ولی خودرو ناجا تنها بدلیل هجوم همه طرفه به سمتش دچار دست پاچه گی شده این کجا و آن کجا ؟ البته شما که نیازی به استدلال ندارید چون منطق سر خود هستید راستی تقلب چیست وچه مشخصاتی دارد ؟
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
به نظرت یه کمی دیر نشده برای دفاع از موج سبز و سرانش و حامیانش!! حالا که رنگ سبز تزویرش به قهواه ای گرویده بعد از اونکه توسط خوکهای کثیف استعماری خورده شد و به تفاله قهوه ای تبدیل شد؟؟!!
غلومی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۷
۱۰
سعيد ... با پولای خاوری خوب بساط گرفتين!‏ شنيدم با خاوری ميشينين سور بپا ميكنين و به ريش مردم ایران ميخندين؛ .... پاشين بياين تهرون تا حاليتون كنم .......!‏
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
کلا خذعبل گفتن برای یه عده بیسواد لات شده عادت
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۷
۷
سعید گالیور! چرا همه چی رو به اسلام ربط میدی؟ تو اگر تو این مملکت یه نفر بلایی سرت آورده و ........ شدی رفتی کانادا چرا همه چی رو هی سعی میکنی به اسلام ربط بدی؟ راستی کانادا خوش میگذره؟ از ........................ چه خبر؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
اسلام؟؟؟ تو اصلا مطلب این بنده خدا رو خوندی یا خواستی فقط خودت رو نشون بدی عقبه شعبون بی مخ!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
محسن کسی با اسلام مشکلی نداره. مشکل کسانی هستند که از اسلام و یهود دکانی درست کرده اند و از اسلام و یهود برای قدرت طلبی و زورگویی خودشون سوء استفاده می کنند.
سئوال اینجاست که تو چه بلایی سرت اومده که همیشه با این ادبیات و لحن بسیار زیبا صحبت می کنی.
جواب سئوال تکراری شما برادران ارزشی را قبلاً دادم برو از آقای اژه ای بپر چه خبره! ایشون قاعدتاً اطلاعاتشون بیشتره که تا بحال احضارشون نکردند.
یا علی
|
Netherlands
|
۲۲:۰۷ - ۲۵ آذر ۱۳۹۰
۱۷
۸
ایرانیهای هوشمند و با بصیرت بدرستی نوک پیکان را به سوی اسرائیل نشانه گرفته اند. اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود!!!
سعید
|
Netherlands
اون چیزی که باید حذف بشه بنیادگرایی و افراط گرایی و سوء استفاده از دین به قصد زورگویی و قدرت طلبی عزیزم حالا چه در یهود باشه چه در مسیحیت چه در اسلام
ناشناس
|
Netherlands
اون چیزی که باید حذف بشه، زورگویی به دیگر کشورها و غارت منابع اونهاست. حالا چه ابرقدرتی مثل شوروی باشه، چه ابرقدرتی مثل امریکا.
سعید
|
Netherlands
شما هم قدرت اون رو داشتی بدتر از اونها زورگویی میکردید کما اینکه در این 33 سال نسبت به مردم ایران این کار رو کردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۴ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۱۶
۷
اين حرام زاده ها فقط زورشان به زن و بچه مي رسد. حتي با ماشين هم جرأت ندارند به مردان فلسطيني نزدييك شوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه جرات ندارن چرا تا حالا بر اون ها پیروز شدن؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۵ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۷
۴
لابد شما خودتون را به بچه های مظلوم فلسطین مقایسه می کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۹ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۱
۶
یاد روز عاشورای 88 افتادم !
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقن که جماعت خدا جو تعزیه ای واقعی بپا کردند و بخاطر ارادتشان به یزید حمله به تکایا و دسته جات عزاداری و سوت و کف را بخشی از عبادت خود قرار دادند.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
و اون جماعتی که قهقه زنان و فریادزنان سوار بر موتورهاشون با باتوم و زنجیر و میله به مردم معترض حمله می کردند و با پشتیبانی نیروی انتظامی و یگان ویژه رجز می خواندند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته اقا سعید خودش بهتر میداند که دارد کانادا را تعریف میکند نه ایران را راستی تو اصلن میدانی ایران کجاست
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم فقط شما میدانید ایران کجاست مثل اینکه من تا شش ماه پیش آنجا بودم. هر کسی ضد شما باشه نه ایرانیه نه ایران میشناسه. الحمدالله ملاک ایرانی بودن و ایران شناس بودن شما شدید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عیول سعید! عیول ناشناس اصلی! منم یاد عاشورا افتادم!
بگم نگم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۴
۵
بگم ... نگم ، این م............... که از صهیونیست ومردم اسرائیل دفاع میکرد ؟ کجاست ، چرا هیچ حرفی به طرفداراش نمی زنه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اون وقت منظورت موسویه؟
کی طرفداری می کرد؟
چرا طرفداری می کرد؟
چاخان نگو؟
علي اكبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۴ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۱۴
۸
مرگ بر اسراييل
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۳ - ۲۷ آذر ۱۳۹۰
۹
۷
سعید گالیور پروتکل های یهود رو هم که حفظی! نکنه فک کردی اسلامی که تو تعریف میکنی بهترین اسلامه! اسلام کانادایی! اسلام شجریان! اسلام خاوری! البته تو که هنوز موضعت رو مشخص نکری و معلوم نیست از کدوم آیینی در مورد دین و آیین دیگران نظر نده. به گالیور سلام برسان. (امیدوارم صراط پخش کنه)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سعید گالیور کیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۸
۸
زیاد سنگ دیگران رو به سینه نزنید.برید ببینید چین و روسیه عزیزتون با مسلموناشون چه میکنند.هر کسی هم جای اون اسرائیلیه بود همین کارو میکرد.مثلا انتظار دارید که از ماشین پیاده میشد و میگفت بفرمایید پسرای گلم,این کله منو ماشین و سنگهای شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
پس تو هم ازون آدما هستی که در شرایط مشابه بچه ها رو زیر می گیری .
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
نه عزیزم منظورشون این بود که شما هم مثل غرب استاندارتون دوگانه است برای دوستان مثل روسیه و چین بیخیال هستید برای بقیه یاور مسلمین جهان میشین.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو از کجا می دونی منظور اون چیه ؟ چرا ادعاهای دیگران رو به گردن می گیری؟
mahmood
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۲:۴۲ - ۲۸ آذر ۱۳۹۰
۵
۱
واقعا بعضی ادما
تبدیل به حیوون میشن
من دلم نمیاد یه مو
از سر کسی کم بشه
اینا چطوری اینقد راحت بچه های معصوم رو زیر میکنن
سعید
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جداً برادر محمود در وطن اسلامی خودمان در میدان ولی عصر ماشین نیروی انتظامی همین بلا رو به سر یکی از هموطنان (البته از نوع به اصطلاح فتنه گرش!!!) آورد و جلوی چشم همه زیرش کرد. شما هم شکر خدا مثل اینکه ساکن خاک روباه پیر هستید بگردی راحت فیلمش رو می بینی.
ارتش اسرائیل حیوون شکی درش نیست منم باهات موافقم نیری انتظامی و یگان ویژه نظام اسلامی چی؟ شاید چون طفل نبوده مشکلی نداره!
میتونی یک نگاهی هم به فیلم هایی که از سوریه گرفته شده بندازی و رفتار بسیار بسیار انسانی نیروی های امنیتی حکومت دوست و برادر بعثی بشار اسد رئیس جمهور سلطنتی سوریه رو هم با اطفال ببینی!
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بازم دست مریزاد سعید خان!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
...گربه عابد شد ، عابد و زاهد و مسلمانا.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۱
سعید گالیورجان اولا که آتش اون معرکه رو امثال توی خارج نشین با چراغ سبز اربابتون آمریکا روشن کردین بعدش هم حواست باشه وقتیکه درگیری و اغتشاش رو بپا میکنین تو این شرایط حلوا خیرات نمیکنن که انتظار داشته باشین بیان و شماهایی که متاسفانه از کمترین منطق برخوردارین رو با حرف و قانون قانع بکنن.راستی اونها با یک جناح سیاسی خاص همراه بودن تو که به همه جناحهای سیاسی این مملکت بد و بیراه میگی چرا دردت گرفته؟ در ضمن اون هموطنای عزیز خونشون به حساب تو و امثال توی خارج نشینه که بالای گود نشستین و میگین لنگش کن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده جوابت رو دادم صراط صلاح ندیده منتشر کنه کلمه توهین آمیزی مثل اربابتون دردت گرفته و لنگش کن و اینها توش نبود. کشته مرده ادبیاتت هستند بنظر این ادبیات ارزشیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۰
۳
ملت ایران و اسرائیل هزاران سال است که با هم دوست بوده اند و اعراب دشمن مشترک . به امید دوستی دوباره
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۰ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۰
۰
سعید گالیور جان خوشحالم که ادبیاتت داره بهتر میشه. جای امیدواری داره. میبینم که کلمه ارزشی رو یاد گرفتی بالام جان. واقعا خوشحالم. از قدیم گفتن دیوونه که دیوونه رو میبینه عاقل میشه!! راستی گالیور هنوز ازت دلخوره.