۳۰ آذر ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۶

مجری‌چادری با شلوار لی پاره و چکمه فشن

کد خبر : ۴۷۸۹۸

اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه‌سروی در دفاع از این موضوع جای شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این تسامح بازخواست کرد اما از آن عجیب‌تر استدلال مجری برنامه بود که می‌گفت باید اجازه دهیم برخی اعمال که در خیابان وجود دارد (روابط نامشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!


به گزارش جهان به نقل از فارس آزاده نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

نامداری در سال ۱۳۸۴ به عنوان مجری بخش تازه‌ها در برنامه سیمای خانواده شبکه یک شروع به فعالیت کردکه تا ۴ سال ادامه داشت و در بهمن ۱۳۸۸ به اجرای خود در تازه‌ها پایان داد.

برنامه اخیر نامداری (جمع ما) که مدتی است به‌طور زنده از شبکه دوی سیما پخش می‌شود هر از چندی با حاشیه همراه بوده است و مورد رضایت چندان مسئولان قرار نگرفته است.

حتی یکی از مدیران رسانه ملی در واکنش به دعوت از مرد سه‌زنه در این برنامه، اظهار داشت: نظر شخصی من از جهت آوردن این فرد و بیان این مطالب، منفی است. به همین دلیل در برنامه «صرفاً جهت اطلاع» هم نقد خود را نسبت به آن نشان دادیم که کار خوبی نبود و نقد شد. سازنده آن نیز خودش بعد از پخش متوجه شد. آن برنامه (جمع ما) به نظر من یک برنامه فانتزی بود و خیلی نمی‌تواند دستاوردی داشته باشد، بعد از اینکه پخش شد تذکر هم داده شد.

هم چنین در برنامه هایی که درباره موضوع طلاق، ازدواج، علم بهتر است یا ثروت و... تهیه شده بود نیز موضوعاتی مطرح شد که صدای انتقاد کارشناسان دینی و علمی را در آورد.

در همین حال برنامه شب گذشته «در جمع ما» نیز همراه با حاشیه هایی بود. در این برنامه که به موضوع طرح تفکیک جنسیتی می پرداخت مجری برنامه که تحصیلات او در رشته مدیریت صنعتی است و فهم درستی از مباحث مربوط به دین و فرهنگ ندارد در قامت یک کارشناس مسائل دینی و فرهنگی وارد شده و با جسارت تمام طرح عفاف و حجاب و پوشش وزارت علوم را که بر اساس مصوبه ۱۲۱ جلسه مورخ ۶/۵/۶۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی بر حدود اخلاق اسلامی در برخوردها و معاشرت ها در دانشگاه تاکید کرده را مورد تمسخر قرار داد و حتی اجازه صحبت و دفاع کردن به میهمان برنامه که آقای خواجه سروی (معاونت فرهنگی وزرات علوم) بود را هم نداد.

اگر چه اهمال و تسامح عجیب آقای خواجه سروی در دفاع از این موضوع جای شک و شبهه دارد و باید از وی نیز در مورد این مسامحه کاری بازخواست کرد اما از آن عجیب تر استدلال مجری برنامه بود که می گفت این قانون مربوط به سال ۶۶ است و الان شرایط جامعه تغییر کرده است و به صراحت بیان می کند باید اجازه دهیم تا برخی اعمال و رفتار که در خیابان وجود دارد (روابط نا مشروع دختر و پسر) داخل دانشگاه اتفاق بیفتد!!!

مجری این برنامه که تصور می کند با گذاشتن چادری نیم بند بر سر خود، بدون آنکه بخواهد پایبند به فرهنگ حیا و حجاب که به مراتب مهم تر است باشد، خود را دختری چادری معرفی کرده که در محیطی مردانه کار می کند و مشکی هم ندارد.

نظر مجری برنامه این است که دختران و پسران جوان باید در دانشگاه با هم باشند تا شیوه تعامل با جنس مخالف (یعنی نامحرم) را بیاموزند! در این برنامه اشاره ای نشد که چه بسیارند دختران و پسران پاک و محجوبی که بعد از ورود به دانشگاه دچار فساد می شوند و قرار گرفتن دختر و سر در کنار هم راه حل مناسبی جهت ایجاد رابطه صحیح با جنس مخالف نیست.

خانم مجری حتی به صورت ذهنی پذیرفته است که در دانشگاه وضعیت مناسبی در روابط دخترها و پسرها وجود ندارد، او این مشکل را به کل جامعه تعمیم داده و می پرسد چرا باید از دانشگاه شروع کنیم؟

پس جوانان ما چگونه نحوه ارتباط با جنس مخالف را یاد بگیرند. اگر در دانشگاه محدودشان کنیم در جای دیگر کار خودشان را می کنند. ظاهرا مجری این را فرض گرفته در هر صورت جوانان ما باید با جنس مخالف ارتباط برقرار کنند حتی اگر این ارتباط نامشروع باشد و یا به فساد کشیده شود. و دانشگاه را زمینه مساعدی برای این ارتباط می داند.

در گزارشی که در این برنامه نیز پخش شد تعدادی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی در نقد این طرح صحبت کردند. نکته قابل تامل اینکه چهره این دانشجویان شطرنجی شده بود به طوری که به مخاطب اینگونه القا می شد که اگر این دانشجویان شناسایی شوند مجازات سنگینی در انتظار آنهاست و در ایران آزادی اظهار نظر و انتقاد وجود ندارد. در حالی که مجری برنامه خود به صراحت و آزادانه علیه این طرح و قانون صحبت می کرد.

معلوم نیست مسئولین صدا و سیما از ساخت چنین برنامه هایی دنبال چه هستند؟ آیا قرار است صدا و سیمای جمهوری اسلامی مبادرت به ساخت برنامه هایی با متد و شیوه مستندهای بی بی سی کند؟

آیا قرار است صدا و سیما از مبانی جمهوی اسلامی دفاع کند یا از مخالفان؟ آیا مسئولین مثلا رسانه ملی تصور می کنند با آوردن مجری مثلا چادری که از چادر تنها به عنوان یک زینت استفاده کرده و شلوار لی پاره و چکمه فشن بر پای دارد می توانند از انقلاب اسلامی حمایت کند؟ تا کی قرار است رسانه ملی جولانگاه چنین تهیه کنندگانی باشد که هیچ گونه اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند؟ تا کی قرار است چنین برنامه هایی با چنین مختصاتی بر روی آنت رود و مسئولین رسانه ملی نیز چشم خود را بر روی آن ببندند؟

نظرات بینندگان
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۲۹
۵۵
وقتي يک بجه که هنوز متاهل نشده مجري در مورد خانواده و ازدواج و... صحبت مي کند و فقط رفتار جلف رو نشان ميدهد چه انتظاري داريد اگر از صدا و سيما بندازندش بيرون مي شه رابين هود مثل فرزا حسنب
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قابل توجه مدعیان زمینه سازی ظهور
وقتی امامان میگن کل جهان پر از ظلم و فساد میشه منظور کل جهانه دیگه!
استثنا نداره
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه عکس ازش می ذاشتین بعدش ما بر اساس واقعیت نظر می دادیم!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ان شاا....باهم محشور بشید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۰۳
۱۹۶
همین خانم نامداری به خیلی از آدم های متعصب و ظاهر نمای دروغگو شرف داره . برین ازش ادب و معرفت و انسانیت یاد بگیرید . حرف زدن ازش یاد بگیرید . اخلاق ازش یاد بگیرید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نسبت حضرتعالی با خانم نامداری؟؟؟؟؟
HRSB
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما می تونی اين بنده خدا رو الگوی خودت کنی همه جا هم با افتخار جار بزنی اين موضوع رو.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگر ادب آنی است که ایشان در این جلسه اجرا کردند صد سال سیاه ادب نخواستیم مگر اینکه از باب ادب از که آموختی از بی ادبان منظورتان باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مرگ برامون بهتره تا از او بخوایم چیزی یاد بگیریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فامیلشی؟
آدم بی ارزشیه
زهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما؟ دوست...شی؟
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یه کلمه اخلاق شنیدی فکر میکنی خیلی حالیته؟
این خانم اگه چادر نذاره بهتره چون با اینکارش داره چادری های واقعی رو زیر سوال میبره
شما هم نطق هاتو برا خودت نگه دار ناشناس جان روشنفکر
ماني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ايول دمت گرم باهات موافقم بعضي ....... ها كه شايد هم خانم نامداري جاشون رو تنگ كرده يا جاشون رو گرفته با هر وسيله وابزاري در صدد تخريب اين مجري خوب هستن شايد هم بخاطر اينكه طرف دار احمدي نژاد تخريبش ميكنن
شهید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مصداق این دختره مصداق "محجبه ی بی حجاب" هست
چادر کرده سرش ، ولی نمی کرد سنگین تر بود

ان شا الله با الگویت محشور بشی، آمـــــــــــین
teo
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
.............. ... کوسه بخوره تو رو .... آدم قحط بود مردم از این سبک مغز کوته فکر سر تا پا افاده ..........؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۹ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۹۳
۳۰
تلويزيون كه نيست ماشاالله بقالي و ويترين شهرت. خوبه ديگه هم پول درمياره هم حرفها و عقده هاي خودشو ميزنه هم مشهور ميشه هم به اميد خدا يه شوهر خوب پيدا مي كنه!!!!!!!!!!!!!!!!!! نظر شما چيه؟؟؟؟؟؟
آقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من مجردم...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
به افتخار اقای دل بزنید دست قشنگرو...انشالله دامادیش...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شايدم خودشه كه از خودش تعريف كرده. آخه بچه عقده اي شد از بس همه ازش بد گفتن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۱ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴۸
۲۸
با نظر اولی کاملا موافق هستم. بعضی دوست دارن به روش غربی مسلمون باشن. فقط احساس مسلمون داشته باشن. هر جوری دلشون می خواد فکر و عمل کنن. این خانم واقعاً نفرت انگیزه. از فلان هنر پیشه هالیوودی نمیشه اینقدر نفرت داشت چون مرام و مسلک اون یه چیز دیگه اس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما سعی کن هم ظاهرت اسلامی باشه هم باطنت به اعتقاد شخصی بقیه هم کاری نداشته باش چون بعید نیست روز بیاد که اختیار ظاهرت دست خودت نباشه !
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو نفرت انگیزی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
عقایدی که یک مجری توی تلویزیون بیان می کنه دیگخ شخصی نیست . اون داره وانمود می کنه که این عقاید صدا و سیمای جمهوری اسلامیه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزیز ناشناس مجری برنامه باید در برابر مهمانی که از این طرح دفاع میکند سوالات و مسایل مطرح شده پیرامون این طرح بخصوص نظر مخالفان طرح را مطرح کند تا مهمان برنامه از طرح خودش دفاع کند . نمیشود که مجری برنامه مهمان مدافع طرح دعوت کتد و بدون توجه به نظر مخالفان از طرح تعریف و تمجید کند که در اینصورت اصلا نیازی به حضور شخص در صدا و سیما نبود . شما ظاهرا برنامه دیروز امروز و فردا را که دو طرف برای هم نوشابه باز میکنند زیاد نگاه کردی .! در برنامه اجتماعی نمیشود نظر اقشار مختلف را نادیده گرفت .
عباس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایول خوب گفتی بترکه چشم حسود
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۴ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴۶
۷
صدا و سيما. بابا بي خيال . حالم بهم ميخوره از فساد وقتي تلويزيون رو روشن مي كنم. عجب مديري است اين ضرغامي. ايول داداش تركوندي
جواد علی پور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۶۰
۲۰
دربرنامه مرتب میگفت باید در دانشگاه تعامل با جنس مخالف صورت بگیرد ... آیا ما مسلمانیم یا نومن ببعض و نکفرببعض هستیم
آیا درسیره حضرت زهرا س تعامل با نامحرم بود ؟ آیا مادران ما که تعامل با نامحرم نداشتند الان ما رانتوانسته اند بزرگ کنند ؟ یا این خانم ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه دیگه پیراهن عبثمان درست کردید ! اگر ارتباط در حد صحبت و آشنایی با عقاید طرف مقابل باشه ایرادش چیه !؟ چون یک عده فساد میکنند باید جلوی ارتباط شرعی افراد با همکلاسشونو گرفت ؟
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس انگليسی خيلی درست فرموده اند؛ واقعا روابط نامشروع اگر شرعی باشد چقدر خوب است، مثلا چشم چرانی شرعی ، .............. شرعی!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شرعی؟!؟!؟!؟!؟
کجای شرع در رابطه با ارتباط همکلاسی ها صحبت کرده ؟؟؟؟ بگو ما هم بریم مطالعه کنیم .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوستان عزیز شما چرا بیخودی روی نظر غلط خود پافشاری میکنید !؟ از دو حال خارج نیست : یا اکثریت قشر تحصیلکرده به دنبال مسایل حرام و غیر شرعی هستند ( که در اینصورت وای بر ما که بعد از انقلاب جوانانی تربیت کردیم که حتی با رفتن دانشگاه نیز به دنبال فساد هستند) یا مربوط به عده اندکی است . به خاطر سواستفاده تعداد محدودی از دانشگاه که نمیتوان جلوی تعامل دانشجویان را گرفت. من کی حرف از چشم چرانی زدم !؟ در نهایت جوانان چطور میخواهند با عقاید طرف مخالف آشنا شوند ؟ بیرون از دانشگاه چی ؟ دایناسورها هم همین حرفهای شما را زدند که نسلشان منقرض شد ! یعنی هیچکدام از شما در کلاسهای مختلط حضور نداشتید ؟ الان منحرف شدین یعنی !؟
علي (م)
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۶۱
۲۰
راديو وتلويزيون مقصره كه به اين جور افراد وافكار اجازه پخش وخود نمايي ميده
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۶۴
۱۰
اللهم عجل لوليك الفرج
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ایشالله آقا زودتر ظهور میکنه و مارو از شر این خشکه مقدس بازیها نجات میده .
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس انگليسی، کدوم آقا رو می گی؟!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انگلیسی جان شما دیگه حرف از آقا نزن بیگانه پرست
شما به همون خوشگذرانیت برس و از حرفهای خانم نامداری حالشو ببر
لعنت بر منافقینی که در لباس اسلام میان برا نفاق
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آشنا و مجید جان من با وی پی ان اومده بودم . من یه آقا میشناسم که قراره بیاد و دنیارو پر از عدل و داد کنه . اول انسانیت انسانهارو اصلاح میکنه بعد دیندارشونو ، حالا اینکه همون آقای شما هست یا نیست نمیدونم . مجید جان کدوم خوشگذرانی ؟ بحث یکطرفه که ارزش نداره . شما هم اگر طرفدار مهمان برنامه بودید باید از اینکه فرصتی پیش آمده از نظر خودش دفاع کنید خوشحال باشید بلاخره این مربوط به همه جامعه میشه و اگر یکعده نخوان به هر علتی قبولش کنند باید علتش ریشه یابی بشه و اصلاح بشه یا اگر امکانش نبود حذف بشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۴۲
۱۲
بابا جون
تمام کارا توی رسانه ملی رابطه ای هست.
فقط روابط مدیران میانی هست که سازمان را اداره می کند.
قانون حاکم نیست
همه چیز به نفع سایر اشخاص مصادره می شود.
اگر رسانه ملی اصلاح شود جامعه اصلاح می شود
اما رسانه ملی بی محابا پرده دری می کند.
این خانم به عقیده من اعتقادی به حجاب نداره
چون اگر داشت یا مانتویی حاضر می شد یا اینکه چادر را کامل به سر می کرد.
کجاست شهدایی که در وصیت نامه اش می گفت خواهرم زینت زن حجاب است
امیرحسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آقای ناشناس از خودت شروع کن چقدر به وصیت شهدا عمل می کنی؟اول خودت رو به حساب بکش بعد ...
مشکل ما می دونی چیه؟ اینه که اکثر آدم هایی که حرفهای خوب خوب می زنن متأسفانه چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳۶
۶۲
صد در صد با نظر این خانم موافقم...دوره این اراجیف گذشته....شما (صراط )هم کاسه و کوزه تون رو جمع کنید گم شید بیرون از این معرکه تا ملت خودشون پرتتون نکردن بیرون...
یه عده از خدا بی خبر و بیشعور با اقدامات نا بخردانه خودشون ارزش پول ملی ایران رو به قدری پایین میارن که در عرض یک روز 150 تومان رو قیمت دلار اضافه بشه و قدرت خرید مردم بیاد پایین ...اونا اینجوری خیانت میکنن شما هم با طرح مسائل حاشیه ای و انحراف افکار عمومی از موضوعات اساسی مملکت خیانت میکنید...لعنت خدا به همتون
engineer
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حرف دله مارو زدی این خانم هر جی گفته من کاری ندارم ولی با این حرفش وحرف ناشناس عزبز موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نظر این خانوم کاملا منطقی و صحیح بود و مهمان برنامه هیج منطق استدلال و توجیهی نداشت
lمحسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
زنده باشی دوست عزیز
با حرف هات کاملا موافقم
لعنت بر صراط نیوز .......... .........
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چسب زخم یا پماد سوختگی بدم خدمتتون؟!
باحال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوست عزيزي که پماد سوختگي ميدي
محل تجويزش رو هم مشخص کن ديگه!!!!
باحال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اينو خطاب به ناشناس اصلي!!! ميگم

زيادي غرغر کني
فوت ميکنم باد ببرتتا!!!
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
واقعا براتون متاسفام که اینطور از حرف های مسخره نامداری حمایت نکنید
البته بایدهم اینطور باشه چون مطمئنم خودتون هم لنگه اونید
با شلوار لی های پاره و مدل های فشن
خوب ازتون انتظاری بیشتر از این نیست
متاسفم که اینطور سطح پایین به اخلاق و روابط نگاه میکنید
آفرین به غیرتتون !!! شما دلتون میخواد ناموستون در دانشگاه با نامحرم روابط آزاد داشته باشه و روابط خیابونی در دانشگاه انجام بشه؟؟؟ ناموستون رو با هزار امید میفرستید دانشگاه درس بخونه یا رابطه با نامحرم رو یاد بگیره؟؟؟
با این حرفها موافقید؟؟
پس براتون متاسفم برید توبه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
مجید عزیز ، رابطه فاسد مطروده ولی دلیل نمیشه چون یک عده همیشه دنبال زیرآبی رفتن هستند ما همه جوانهارو به چشم یه عده آدم فاسد ببینیم که فقط منتظر فرصت هستن . اگر ناموس من به یک محیط مختلط بره و به فساد کشیده بشه اولین چیزی که قابل سرزنشه تربیت خانوادگیشه . مگه من و شما که رفتیم دانشگاه فاسد شدیم . کسی که ظرفیت نداشته باشه و تربیتش غلط هر فرصتی براش پیش بیاد کارشو میکنه . دانشگاه یا بیرون دانشگاه هم فرقی براش نداره ! برید نظر امام را در اوایل انقلاب مطالعه کنید و ببینید این است آن چیزی که قرار بود به آن برسیم ؟ یه عده جوان تحصیلکرده که خویشتنداری ندارن و مثل کودکان ما باید از هم دور نگهشون داریم .
mm2
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شمایی که نمیدونم پرچم کجارو به جای پرچم ایران زدی هنوز انقدرجرات نداری با افتخار بگی ایرانی هستی اون وقت میای برای ما نطق میکنی.برو هر وقت جرات دار شدی نظر بده. بای بای البته من به زبون شما گفتم به زبون ما میشه یاعلی، خداحافظ و...
گلناز اسدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۳۲
۲۱
آقا یا خانم ناشناس لطفا شما بفرماییدبرید سراغ فیس بوکتون و خبرها را از دشمنان دریافت کنید چیکار دارید به ما صراطی ها.کسی مجبورتون نکرده که چشم و گوشتون را روی حقایق باز کنید.میتونید همچنان با بی بی سی و صدای آمریکا به خواب خوبتون ادامه بدید. لا لا لا لایی......
وحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تجربه ثابت کرده آدمایی مثه شما که بیشتر از بقیه ادعای حمایت از نظام و ولی فقیه رو می کنند در دل بیش از همه دشمنی نسبت به رهبری عزیز و نظام دارند.لطفن ادعا نکنین و دیگران رو نرونین.این ناشناس و هر مخالف دیگه ای اگه حرفی می زنه سزاش فحش شنیدن و کتک خوردن نیست بلکه باید راهنماییش کنیم و از اهداف و آرمان هامون صادقانه براش بگیم تا به سمت ما باد نه اینکه تکفیرش کنیم و بندازیمش تو کوره آتیش.اگه پیرو ائمه و رهبری هستی این طوری که شما برادران و خواهران به اصطلاح بسیجی رفتار میکنین اصلن و اصلن ربطی به سیره این بزرگان نداره.پس لطفن خودتون رو جمع کنین(منظورم فقط گلناز خانوم نیست،به همه گفتم)اگه مرید رهبری هستیم باید از ایشون پیروی کنیم نه اینکه واسه خودمون جوگیر بشیم و خط و سیره ترسیم کنیم.اوکی؟
باحال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
داش وحيد
تجربه نشون داده الان هزار تا خط سبز شده
که هرکدوم هزاتا انشعاب داره واسه خودش
بعضي ها مثل شما ميان يه حرفايي ميزنن
که شبيه آش شوربا ميمونه
يا حرفتون را واضح بزنين
يا هيسسسسسسسسسسسس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بترکه چشم حسود!
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۲ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۵
۸
شما هم به چه چیزایی گیر میدین حالا این خوب خوبشه مگه ندیدین ....
انگاری همه چی درست شده الا مورد این خانوم که اونم با گیر شما درست میشه حتما .....
بیخیال یارو حساس نباش 100 سال اول سخته....
فاطمه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۶
۷
کاملا موافقم الناز جان.ناشناس عزیز اگه صراط بده خیلی ............. میای اینجا و نظر میذاری اونم بصورت توهین آمیز.برو ماهوارتو ببین کیف کن!!!!
در ضمن از قدیم گفتن حرفه حق خیلی تلخه،تو هم سعی کن سطحه شعورتو بالا ببری،خوب؟آفرین...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گفتم تو بالایی اینجا هم می گم: بترکه چشم حسود
فروغ
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۲
۷
ببشید یعنی خانمهای بی چادر و یا خانمهای مجرد همه مشکل دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
صحبت مشکل داشتن نیست و هیچ کس هم این حرف رو نمیزنه
صحبت شرع وملاک شرعی است و اینکه ما باید دنباله رو چه کسی باشیم فرهنگ غرب یا حضرت زهرا س
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
نه ولی اگه چادر میپوشه نباید نیم بند باشه و سنگ طرحی رو که مخالف عفته رو به سینه بزنه انگار مملکت هیچ مشکلی جز افزایش ارتباط با نامحرم نداره !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
انگاری!
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۳
۸
از اختلاس که بهتره! صحبتهای یک نفر فاغ از خوب یا بد بودنش اونقدر ضربه به نظام نمیزنه که این اختلاس لعنتی زده مردم دچار کم اعتمادی شدن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بعضی ها چقدر بی ربط حرف میزنن ..
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تا حدودی حق با شماست . ولی هر معضلی باید در جای خودش مورد بررسی قرار بگیره . . .
چه اختلاس 3 میلیارد دلاری !
چه ترویج انحرافات فکری از طریق صدا و سیما !
صدا و سیمایی که به قول پیر جماران قرار بود دانشگاه باشه
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باور کنیم که از کنار بعضی چیزهای اشتباه شده باید ارام و بی سر و صدا گذشت و به اون دامن نزد. این صحبت خانم هم از این ماجراهاست. اما اختلاس واقعا عدم اعتماد ایجاد کرده
مجید دلبندم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اختلاس نبود که یه کم اشتباه شده بود اونم یواش یواش حل میشه بیخیال. بارون بارون بارونه هییییییییییییییییییییییییی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۰
۱۴
۸
هر ننه قمری بلند میشه میاد(البته با پارتی بازی) تو صدا و سیما 2 روز بعد ادم میشه و تریپ های عجیب و غریب میزنه یا حرفایی میزنه که نشون بده من هم روشنفکرم
خدا به داد این مملکت برسه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱۶
۱۲
این دخترک فکر می کند مخ و مغز است
بی سواده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا دنیای مغز کجا بودی تو تاحالا
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۴۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱۵
۱۱
این خانم فعلا بهتره پاشه بره سوتیاشو جمع و جور کنه. واقعا در مخیله هم نمیگنجه کسی که تو راه رفتنشم مونده چه طور به خودش اجازه میده راجع به هر چیزی اظهارنظر کنه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
همون جوری که تو به خودت اجازه نظر دادن میدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تو راه رفتنشو از کجا دیدی؟!
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۵
۹
بابا همه سرکارید؟ف. ح.......... را یادیان هست؟یک شبه ره صد ساله را میخواست بپیماید؟ این بی اصلا لت هم دنیال دنیاو شهرت و .......... میگردد ؟ چرا بی اصالت؟ به خاطر اینکه به چیزی که ایمان ندارد تظاهر می کند ؟ برو بابا جون چادر را از سرت بردار و دسر توت فرنگی ات را درست کن ؟
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۴
۳
متاسفم.
ز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۴
۵
تیتر چه ربطی به متن داشت؟
تیتر واقعا چه ربطی به متن داشت؟
سعید
|
CANADA
|
۰۸:۲۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱۲
۸
جداً چقدر سطح تحمل برادران بالاست این بنده خدا تا همین دیروز از صبح تا شب مجیز می گفت و بخاطر کار و بار چادر بسر شده بود حالا یک کلام کارگردان برنامه و مسئولین صدا و سیما بهش گفتند برای جذب مخاطب برای این تلویزیون فلک زده که میلیاردها خرج میشه یک کم ادای آزادی بیان دربیاره همونم تحمل نمی کنید. الله اکبر از اینهمه سعه صدر. آقا وال استریت رو بچسبید و بحرین و یمن و مصر به امید خدا اونها هم به همین نعمت آزادی که الان در ایران موجود میرسند.

ننه قمر، بی سواد، خودنمایی، فساد صدا و سیما!!!!، نفرت انگیز، مسلمان غربی، بقالی، عقده ای، شوهر خوب پیدا نکرده، بی ارزش، جلف

الله اکبر از اینهمه مسلمانی و اخلاق و کرامت اسلامی، انسانی
ممل
|
CANADA
جای شکرش باقیه که اینجا از اخلاق دفاع میکنی و خودت بی اخلاقی نمیکنی و عرزشی و .... نمیگی ! خدایا شکرت
ناشناس
|
CANADA
شما فکر کردي همه عزيزان نشستن توي صدا و سيما چشمشون به دهن ضرغاميه؟؟؟!!
اين خانوم مدل حرف زدنش همينه
يه بار خودم ديدم توي تلويزيون يه شب برنامه داشت با آقاي شجاعي مهر
روز پدر بودش
ميگفت دوست من ... هزارتومن "پياده شد" که واسه شوهرش کت و شلوار بخره!!!!
اين طرز صحبت يه دختر جوونه؟؟!!!!

اونوقت فکر ميکنين مسؤولين بهش گفتن؟؟؟!!!
فرامرز
|
CANADA
"عرزشی" رو هم به صفات قوق اضافه کن .
بدترین مردم کسی است که عیب دیگران را بگوید و از عیب خویش غافل باشد ( نقل به مضمون از امیرالمومنین علی علیه السلام)
تو اول برو زبان و کلام خودت رو اصلاح کن بعد بیا اینجا منبر برو !!!
حمید
|
CANADA
دیگه با اظهار نظرهای یکسویت فیگور روشنفکریت رنگی نداره آقای آزادی خواه ! جرم سایت صراط از نظر امثال تو فقط مطرح کردن وال استریت و بحرین و یمن و مصر و جاسوسی آمریکا و اقتدار ایران در نشوندن پهپاد آخرین مدل و دستگیری جاسوسها و ....نیست بلکه باید فقط و فقط در بزرگنمایی یکطرفه حوادث سوریه که قدرتهای نظامی و اقتصادی و سیاسی عامل اصلی بیثباتش شدند به عنوان قطره ای به دریای رسانه صهیونیستها اضافه بشه. از نظر تو اعتراض مردم کشورهایی که با نفرت از اقدامشون یاد کردی اغتشاشه و حاکمان آنها دیکتاتورهای خوبند و ترورهای مسلحانه در سوریه جز فریاد آزادی خواهی نیست! اگه غیر اینه که میگم باید حداقل یکصدم اون مقداری که حنجرتو برای عملکرد امثال صراط پاره میکنی انتقادت از عملکرد دوستان دموکراسی خواهت رو هم میدیدیم. البته شرایطت قابل درکه چون که تازه 6 ماهه رفتی در پناه عمو سام نمیخای با فکر کردن و مطرح کردن تناقضات عملکردی اونا خواب خرگوشیت به هم بخوره !
اقاي دل
|
CANADA
سلام...استاد سعيد همراه رفيقدوست و خاوري...راستي اين سوالم هنوز بي جواب مونده.....چرا هركي دزدي ميكنه ميره كانادا؟؟؟؟؟
سعید
|
CANADA
متاسفانه صراط نظر بنده در جواب شما منتشر نمی کنه و مثل اینکه اینطوری میخواهد ثابت کنه که من و امثال من جوابی در مقابل شما نداریم و تفکر شماها تفکر غالب بازدید کننده های این سایته. متاسفم برای شما ولی بازهم تکرار میکنم که من در جواب همین کلمات زیبایی که شما به بقیه (اعم از این مجری و هر کسی که اندکی مخالف میل شما باشه) نثار می کنید بجای ارزشی از لفظ عرزشی استفاده کردم چون شما واقعاً به ارزش اعتقاد ندارید و فقط ارزشها را جار می زنید. در ثانی من فقط از لفظ عرزشی استفاده کردم شما چه قبل از استفاده من چه بعد از آن صد ها فحش و متلک رکیک و ناموسی نثار بنده و امثال بنده کردید که عرزشی در مقابل آنها هیچ است. بد نیست بعضی وقت ها کسانی که ادعای اسلام و شیعه و ارزشها مثل شما ندارند آینه کوچکی جلوی روی خود شما بگذارند.

امیدوارم این بار مسئولین این سایت ذره ای انصاف داشته باشند و جواب بنده را منتشر کنند.
بنده بهیچ فیگور روشنفکری نگرفته ام و می دانید توهین و اتهام زدن به هر شخصی در هر سطحی بدون اینکه حق دفاع از خودش داشته باشد درست نیست. اون مسائل نفهمیدم چه ربطی به قضیه این خانوم داره شما شکر خدا هر چیزی را به هر چیزی نسبت می دهید لابد پس فردا بابت همین صحبت این خانوم اونو بعنوان مزدور و جاسوس اسرائیل در صدا و سیما برای انحراف افکار مسلمین محاکمه هم می کنید
ناشناس
|
CANADA
سعید جان اگه یک بار توی سایت ها و وبلاگ های دوستان ضد انقلاب رفته باشی و نظری داده باشی که فقط کمی، غلظت دشمنی با جمهوری اسلامی توش کم باشه (نمی گم طرفداری از نظام)، اون وقت معنی فحش رکیک و ناموسی رو می فهمی. همفکران شما در فحاشی بر ضد ما و دوستداران نظام، بسیار استاد هستند!
سعید
|
CANADA
عزیز بنده بهیچ وجه دفاعی از فحاشی ها اونها نمی کنم اونها کار درستی نمی کنند شما که ادعای ارزشی بودن و اخلاق گرا بودن دارید از آنها دست کمی ندارید. تازه الان فکر یک مقدار زیادی از همین عزیزان طرفدار نظام سانسور میشه چون در وبلاگ های بعضی از عزیزان بسیج دانشجویی من بمراتب مطالب زننده تر دیدم. دلیل نیست که چون فلانی می کند شما هم همین کار بکنید مگر بنده مسئول تمام آنها هستم یا این خانوم و هر کسی که با شما تفاوت دیدگاه و نظر داشته باشه جز آنهاست یا نماینده آنهاست. این چه توجیهی هست؟ شما در رابطه با رفتارتان با مخالفین هرجا کم میارید میگین( البته بعضا با اغراق) آمریکا و غرب این کار رو کرد یا فلان گروه ضد نظام این کار رو کرد. ببخشید فرق شما با آنها چیه. اونهایی که فحش ناموس میدن نه همفکر من هستند نه همفکر هر کسی هستند که قصدش درست کردن یک ایران جدید منطبق بر عقل و نه تعصب بیجاست. بنده نه ارادتی به آقایان موسوی و کروبی و کلاً اصلاح طلبها دارم نه سلطنت طلبها و نه مجاهدین خلق و نه هر گروه دیگه ای
ناشناس
|
CANADA
سعید خیلی ازت خوشم اومد تو توحرفات برخلاف این ظاهرنماها یه کلمه هم حرف زشت نزدی موفق باشی
mohamad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۱۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۷
۵
به غير از اخبار صدا و سيما كدوم برنامه اش درسته كه اين بخواد درست باشه
گارگردانهايي مثل ت.می........... رو بايد از كشور انداخت بيرون
نميدونم چي به سر رسانه اوردن
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره بنظر منم سلحشور کلاً برای سینما و صدا سیما کافیه بقیه رو باید بندازیم بیرون. فقط یک کم مشکل سناریو داره و هنرپیشه زن هم که بخواهد باهاش کار کنه کمه....
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
البته تازمانی که کلید سیما رو دودستی به شجریان و گوگوش و تقدیم نکنید و اخبار بی بی سی امثال آقا سعید راضی بشو نیستند !
اقاي دل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
آره به نظرمنم. ها؟؟؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
حمید جان من اصلاً علاقه ای به گوگوش ندارم، شجریان هم ادعایی راجع به صدا و سیما نکرده اون موقع هم که آثارش پخش میشد یا دعوت میشد نرفته بود در صدا و سیما التماس کنه آثار منو پخش کنید یا منو نشون بدید.
در مورد بی بی سی هم اگر منظور از لحاظ صداقت نسبی(و نه مطلق) اخباره که به صدا و سیما و شبکه خبر شما شرف داره. هر چند که ما اینجا از لحاظ زمانی و مکانی امکان مشاهده این شبکه رو نداریم و بعضاً در کنار خواندن سایت های شما سایت اون هم یک سرکی میکشیم حداقلش اینه که حرف دو طرف ماجرا رو میگه مخصوصاً در قضیه سوریه
mort
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱۱
۹
کاش تمامی آسمان اشک می شد و بر سر این ابلهان فرو می ریخت که این برنامه را می بینند یا می سازند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۵ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۸
۳
من فکر می کنم از اعلام نظرات احساسی باید دور بشیم.
این مجری تجربه لازم برای ارائه نظرات رو نداره.
توانمندی و صلاحیت برخی احکام رو هم نداره.
پوشش رو تلویزیون میچینه. این که حالا چرا چادوری چکمه پوش آوردن رو باید تو مسوولین دید. شاید این فرد اصلا چادر رو قبول نداره.
غضنفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱۴
۵
کشت خودش رو از بس معرفی کرد
سلام من آزاده نامداری هستم،خوب هستی که باش اه اه زشته بابا اینقدر خودت رو معرفی نکن فکر کنم دیگه همه اون هایی که باید می فهمیدن فهمیدن،
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
تابلو .............. است ...حاضره هر کاری بکنه تا ججالی بشه ....از هل دادن میز میز وسط استدیو تا شکستن صندلی میهمان برنامه ...خیلی دلش میخواد اسمش بیفته سر زبونها ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
من فکر می کنم از اعلام نظرات احساسی باید دور بشیم.
این مجری تجربه لازم برای ارائه نظرات رو نداره.
توانمندی و صلاحیت برخی احکام رو هم نداره.
پوشش رو تلویزیون میچینه. این که حالا چرا چادوری چکمه پوش آوردن رو باید تو مسوولین دید. شاید این فرد اصلا چادر رو قبول نداره.
.
|
GERMANY
|
۱۳:۰۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۳
۲
خجالت بکشید....بخدا همتون سرکارید.یعنی واقعاً موضوع مهمتر از این تو مملکت ما وجود نداره؟؟؟!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
با چیه پاره ؟
گلناز اسدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۱
نظر وحید آقا خوبه ولی آخه بعضی ها معلومه اومدن توی این سایت فقط برای اینکه ناسزابگن وتوهین کنن.آخه مجبور که نیستن. ولی به هرحال من احساس میکنم باید از این به بعدبیشتر مراقب باشم.ممنون از تذکرتون
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۱
دیگه اخلزمان شده حالادیگه بچه نا مسلمونا برا مسلمونا تعیین تکلیف میکنن
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ها که همیشه از زمین و زمون ایراد میگیرید یه نگاه به خودتون بندازید معصوم که نیستید
واعظان کاین وعظ در محراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
پرسشی دارم زمجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۱
آنچه در مورد حجاب يك زن مسلمان از قرآن ، احاديث و كلام بزرگان دين فهم مي شود اين است كه زن مسلمان بايستي تمام بدن خود را از ديدگان نامحرم بپوشاند.
سوال: آيا پوششهاي ذيل حجاب محسوب مي شوند؟
- پوشيدن لباسهايي كه برجستگيهاي بدن يك زن را معلوم مي كند.
- بيرون گذاشتن موي سر،پوشيدن لباسهاي كوتاه و نمايان شدن بعضي از اندامها
- خلاصه هر نوع پوششي كه موجبات بيرون ماندن اندام زنان و يا نمايان شدن آنهاست.
توصيه صريح قرآن كريم در سوره نور به داشتن حجاب براي زنان ، توصيه ائمه اطهار و بزرگان دين براي حجاب براي آنست كه حرمت ، شخصيت و انسانيت يك زن بزرگتر از آنست كه او با پوشش نامناسب در جامعه ظاهر شود و يا مورد تعرض هوس بازان قرار گيرد. آيا حيثيت وكرامت يك زن پوشش و حجاب حفظ مي شود يا در بي حجابي او ؟
hamid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۶
۰
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۶
۱
پس عکس با شلوار و چکمش کو؟؟!!!
پژواک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۳
اینا میخوان ریشه اسلام رو بکنن جدا سازی میکنن و الا زمان پیامبر و اماما مرد و زن باهم تو جلسات حاضر میشدن
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما خودتون مواظب باشید به اسلام ضربه نزنید با این دفاعیات تندمنشانه نمیخاد نگران اسلام باشید
نینا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۷ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۰
۲
واقعا خجالت داره که توی این دوره و زمونه ای که قبح بدترین چیزا توی دنیا ریخته،به کسی که فقط گناهش اظهار نظر شخصیه اینطور توهین کنند.لابد اگه این بدبخت دم دست امثال شما بود تکه تکه اش می کردید! کل مملکت دست اونایی افتاده که دم از دین داری می زنند و اگر کسی نظر مخالفی بده یا ایراد بگیره میشه مفسد فی الارض!
آخه یک کمی جنبه هم خوب چیزیه!
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شما ها که همیشه از زمین و زمون ایراد میگیرید یه نگاه به خودتون بندازید معصوم که نیستید
واعظان کاین وعظ در محراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروند ان کار دیگر میکنند
پرسشی دارم زمجلس باز پرس
توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر میکنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۰
جشم اقای ضرغام روشن
دوست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۶ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۱
۰
رفتنی می رود وامدنی می اید شدنی میشود وغصه به ما می ماند مشکل اینجاست که انسانیت از خود بیگانه افتاده لذا نمیداند چیا به نفع وچیا به ضررشه بشر رو نشناخته حقوقو نشناخته میاین حقوق بشر وضع میکنند نتیجه اش میشه سقوط انسان بنابراین مشکل ریشه ای تر از چادری و چکمه ایه خدایا مارا با خویشتن خویش اشنا بفرما
اسماعیل
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۱ - ۰۱ دی ۱۳۹۰
۲
۲
وای از روزی که گدا معتبر شود.
ارش نیک روان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۱
۰
خیلی جالبه بعضی ادمای روان پریش واسه رسیدن به اهداف خودتن به هرذلتی میدن.ای کاش باهم صادق بودیم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۴
۲
برنامه اجرا نميكنه كه ! اشوه مياد ! انقد بدم مياد از اجراش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۵ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۶
۱
نمیدونید چقدر خنده دار بود وقتی چادرش را تا زانو میزد بالا که چکمه هاش معلوم بشه ( انگار میخواد اب حوض بکشه )
من نمیگم چادرخوبه یا بد من نمیگم چکمه و شلوار لی پاره خوبه یا بد .......اما تلفیق این دو وضعیت احمقانه است ....اگه به چادر و حجاب اعتقاد داری پس !!!!!!!!!!!!! شایدم برای مصلحته ....
مهندسی از نسل سوخته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۲
۱
یه کم فکر کنید موضوع اصلا خانم نامداری نیست با این جوامع بزرگ امروزی دختر و پسر توی دانشگاه با هم آشنا نشن (حراست) تو جامعه آشنا نشن (گشت) تو اداره نمیشه (باز هم حراست) تو خانواده نمیشه (غیرت و آبرو) تو وب همه که نمیشه پس کجا میشه دو نفر با هم آشنا بشن مسلمه که کار ختم به خونه خالی میشه مگر هر کسی نیتش از آشنایی همینه که گفتم همه ملت که منحرف نیستن ولی به چوب منحرفین زده میشن بر ای اینکه قدرت دست کسانی است که کفه فکریشون در سمت انحرافی این مسئله سنگین تره و راه حلی منطقی برای این مسئله ندارند...
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۴
۱
مجری آگاه و با اطلاع در صدا و سیما نایابه . ما مگه چند تا مثل شهیدی فر و مدرس داریم ؟؟
شما از فرزاد حسنی و رضا رشیدپور و ... بگیر تا برسی به این دختر بچه !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شهیدی فر و مدرسی؟!!

هه!

یادمون نرفته چه قدر همین مدرس رو از مدل موهاش و ریشش و رنگ کردن موهاش ایراد میگرفتن!!!!
حالا این بنده خدا هم یه ایرادایی داره اما این همه توهین و فحاشی درسته؟؟
فک کنید طرف خواهر خودتونه. حاضرید یکی این توهینا رو بهش بکنه؟؟؟
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۲ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۵
۴
با این تلوزیون هم همش گریه و آخوند و غم خدا زدگی نشون میده حالا یه برنامه اومده داره واقعیت ها رو میگه یه مشت بی ..... و خیلی ببخشید کوته فکر چه نظراتی میدن برنامه داره واقعیت رو میگه هر کس که ادعای بیشتر مسلمونیش میشه از همه ریاکارتر مزورتر خودشه باید مسلمونهای واقعی بزنن تو دهن اینطور افراد
شقايق-ازاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۸
۸
اخه به تو چه!خوشش اومده چكمه پوشيدن عيبه؟شلوار لي عيبه؟همين شمايين كه حلال خدا رو حروم مي كنين و مسلمون رو كافر!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
خودتو ناراحت نکن...اینا فهمیدن آخر خطن...نفسهای آخرشونه
mahmood
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اشتباهی مثبت دادم
راضی نیستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شقایق خانم نگران نباش در طول تاریخ خیلی ها اومدن و ادعای نمایندگی خدا روی زمین داشتند که خدا ریششونو از روی زمین زده حتی با یه پشه مثل یکیشون که رفت تو مخ معیوبش .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۳ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۵
۴
اینها چادرشون از سر دین داری و درد ایمان و تقوا نیست. چادرشون سنتی اه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۱
۴
اینهمه دزدی و اختلاس و ناامنی و فساد اداری و معضلات فراوان اجتمایی مثل اعتیاد و طلاق و . . . تو این کشور هست حالا شما بخاطر فرافکنی و توجه دادن افکار عمومی به سمتی دیگر ,میرین سراغ نوع چکمه یک مجری؟آقایون و خانومهای ارزشسی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
یک مثال:
وقتی یک قاتل رو دستگیر می کنند، به خاطر بزرگی جرمش نمیرن بقیه سارق ها و کیف قاپ ها رو آزاد کنند! . توجه به جرم های بزرگ نباید باعث بشه که از جرم های کوچک تر غافل بشیم. چه بسا همین جرم های کوچک، زمینه ساز اون فسادهای بزرگ باشند.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جداً چه جرمی هم مرتکب شده این خانم بنده خدا یک کلام مخالف شما گفته و بعد هم بابت همین صحبتش کشف شده پاچه شلوارش اینطوریه
نه که دیدم چقدر به اون جرمهای بزرگش را رسیدگی کردین. بقول عزیران کشش ندین!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اگه یه موقع طی یک قتلی همسایتون بیاد باباتو بکشه بازم میگی بابا ول کنید دنبال قاتل نگردین بچسبین به مساله فساد بزرگ مالی؟؟؟؟!!!!!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناشناس جان الان مورد این خانوم در حد قتله؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۹ - ۰۲ دی ۱۳۹۰
۱
۱
متاسفم براتون که نظر من رو نزدید جناب ....
این خانم تو .............. هم منفی شده ولی با وساطت مدیران داره کار می کنه
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳
۰
جناب مهندس از نسل سوخته که معلوم نیست کجایت و چرا سوخته؟؟؟؟؟؟
برو از بزرگان فامیلت بپرس که چگونه با هم اشنا شدند و راز تدام زندگی اکثر این بزرگان در تمام خانواده های ایرانی نسل قدیم در چیست؟

نمیدمنم چه مقدار و به چه میزان از وقایع دنیا به خصوص در بعد فر هنگی و اجتماعی
با خبری ؟حالا نگاهمان را عوض میکنیم و سری میکشیم به دنیای ایده ال تو و امثال
تو؟مثلا امریکا؟ کشور رویاهایت جائی که پسر و دختر از اول پیش دبستانی با هم هستند تا اخر دانشگاه بریم سری بزنیم به شرکت هایشان و یا دیسکو هایشان و هر جائی که تو نام بردی در ایران از مقابله این دو جنس جلو گیری میشود؟ اقای مهندس ایا امار حرامزاده ها و فرزندانی که بواسطه طلاق نزد مادر یا پدر زندگی میکنند یا جامعه ............. ها چه زن یا مرد و در صد بالای جنایت توسط همین حرامزاده ها وووووووو را در امریکا میدانی ؟
ایا نگاهی به انتخابات ریگان تا رئیس جمهوری فعلی امریکایعنی اوباما
داشته ای ؟یکی از اساسی ترین شعار های انتخاباتی انها (فمیلی ولیو )بوده وخواهد بود؟(ببخشید چون مهندس نیستم نتوانستم به انکلیسی بنویسم معنی ان میشود ......... ارزش های خانواده)
همان چیزی که تو امثال تو به انها میگوئید
عقب افتادگی یا امل و یا هر چیز دیگر؟
میدانم سر تو و امثال تو را درد اوردم؟ اما اگر تا به اینجای عرایض بنده با غرض و مرض نگاه کرده باشی خواهش میکنم این یک قسمت را با تمام وجودت حس کن!
در امریکا همه دانش اموزان طرحی دارند بنام
( اوور نایت اسلیپینگ) یعنی دانش اموزان باید هر از چند صباحی شبها در منزل دوستان خود بمانند؟ یک پدر ایرانی از این طرح استقبال نکرد! فردای انروز مدیر مدرسه
او را احظار و تهدید به کزارشی به شورای امور خانواده کرد! پدر بیچاره علرغم باورهای دینی و فرهنگی تن به این کار داد! حدس بزن چه شد.....همان شبی که دختر او شب را نزد دوستش بسر میبرد شبانگاه مورد تجاوز پدر دوستش قرار گرفت ؟؟؟؟؟
باقی داستان را فاکتور میگیرم و و فقط به این مسئله بسنده میکنم که بعد از به صدا نرسیدن این پدر در هیچ محکمه ای یک شب این پدر خانه و خانواده را به اتش کشید و از بین رفتند؟ و فردای انروز در روزنامه های محلی گفتند یک ایرانی که مشکل روانی داشته خانه و فرزندانش را به اتش کشید غافل از اینکه این مرد بخت برگشته تمامی مشکلاتش را به دوستش گفته بود؟ اگر جای سوالی برایت مانده از دفتر حافظ منافع ایران در امریکا سوال کن که چه تعداد از این وقایع برای ایرانی ها ی مقیم امریکا و فقط امریکا.... بوجود می اید/
راستی تو اگر جای ان پدر بودی چه کا ر میکردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پیشاپیش از سایت صراط به واسطه مطول بودن عرایضم پوزش میطلبم.
مهندسی از نسل سوخته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب آقای قیصر عزیز میگن ادب مرد به ز دولت اوست شکر خدا بدنم سالمه اما روحم سوخته از اینکه شما 31 خط نوشتی و متوجه منظور من نشدی شما با چه قیاسی مرا در کفه ی منحرفین و مدافعین این مسئله قرار دادید مگر شما هم در این جامعه نیستید و یا مسائلی رو که ذکر کردم نمی بینید من که گفتم عاقبت کار به کجا ختم میشه گیرم من منحرف میشه راه کار بدید کجا میشه آشنا شد عذر میخوام ولی اگه تو مسجد خدا هم بخوای با کسی صحبت کنی باز هم با سوء ظن طرفی نه حسن ظن . چرا شما آرمان و مدینه فاضله حرفهای مرا در ناهنجاریها ، تجاوز و ......... قرار دادید .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۲
۰
من فکر میکنم زمان برخورد علمی با مسائل فرا رسیده است تجربه نشان داده که با زور وتحدید وشعار نمیتوان مشکلات را حل کرد با مخفی کردن مشکل فقط مشکل را تقویت میکنیم یک عمل تا موقعی خطرناک است که شناخته نشده باشه
111111111
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱
۳
به نظر من ایرادی نداره که جین بپوشه با چکمه چون اصل رعایت حجاب (موی سر )از همه مهمتره واسه استخدام که چادر سرش کرده و استخدام شده و حالام دیگه آب از سرش گذشته داره پول پارو می کنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اختیار داری عزیزم ما چون خیلیییییی مسلمان هستیم باید اونهارو هم حرام کنیم حالا خدا نگفته ایرادی نداره ما که وکالت تام الاختیار داریم ازش !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
فلسفه حجاب چیست؟
عدم خودنمایی.

حل شد؟
استقلال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۲
۲
جدا از این بحث؛کلا برنامه بی مفهوم ولوسیه.
چنن برنامه ای چنین مجری هم میخواد دیگه.نه؟
شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳
۲
راست ميگه پس عكسش كو اومده بودم عكس ببينم؟؟؟؟؟؟؟
sogand
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۹ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۲
۲
واقعا که، شما اسم خودتونو می گذارید مسلمان؟
مگه شما آیت الکرسی نمی خونید؟
یعنی اینقدر درک ندارید که بفهمید قرآن خوندن بدون دانستن معنی اش بی ارزشه؟
الحمدلله که کتابهای تفسیر قرآن و سی دی و دی وی دی های در این رابطه و برنامه ی موبایل در این مدخل زیاده ولی تا بازی های کامپیوتری برای آقایون و سی دی های مدل لباس برای خانوما مونده کی میره قرآن رو با تفسیرش بخونه!
بی سوادایی که اسم خودتونو گذاشتید بسیجی و مسلمون ، مسلمون نیستید، اگه بودین ، اگه اقلا آیت الکرسی رو یکبار با معنی اش خونده بودید می فهمیدید که خدا می گه لا اکراه فی الدین ، قد تبین الرشد من الغی.
یعنی اجباری در دین نیست ، هدایت ز گمراهی مشخص است . خدا با همه ی بزرگی به انسان زور نمی گه و بهش اختیار اده ، شما بنده های ضعیف و ناچیز حرف حسابتون چیه که می خواهید اختیار رو از بنده اش بگیرید؟هر انسانی شعور و قدرت تمیز داره ، چرا فکر می کنید همه چیز به جبر جواب می ده؟جبر مطلق خداست نه شما ، که خدا هم گفته بنده ی من می تونه هرجور خواست منو عبادت کنه ، مگه قصه ی موسی و شبان یا قصه ی دعای بارون حضرت موسی و ان جوان رو نشنیدید؟
تو کار خدا هم دخالت می کنید ؟ به شما چه که نظرش جور دیگه است؟ مگه همه باید مثل شما نظر بدن ؟ یا همه باید مثل شما فکر کنن؟نکنه مثل بعضی از بسیجی های خالی از فکر می خواهید بگید ایران رو دوست نداره می تونه بره بیرون؟
واقعا که!
ایران وطن ماست . وطن همه مون . حتی وطن اونهایی که مثل ما مسلمان نیستن و کلیمی و ترسا و زرتشتی ان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
............... که از قرآن فقط همون یه عبارت رو فهمیدی. تو اگه قرآن خوان بودی می فهمیدی که منظور خدا از همون لااکراه هم دعوت به دین است.
واقعا شما چرا اینقدر نفهم هستی؟
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اتفاقا sogand خیلی هم فهمیه نفهمیدن سوگند نفهمیه
صدر اعظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۳ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۳
۲
من مخالف آزاادی جنسی و بی بند و باری هستم و معتقدم قوانین اسلام شیعی باید در جامعه حاکم باشه نوکر سید علی هم هستم اما به خدا اینی هم که هست راهش نیست و جواب نمیده با هزار جور پرهیز و تقوا و مسجد و منبر رفتن باز هم از دستمون در میره شما که اینقدر این مجری رو میکوبین که نا حدودی به حق هم هست یه رویه آلترناتیو به جای این تابو معرفی کنید
(هر استعداد طبیعی منشا یک حق طبیعیی)
ناشناس 54321
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱
۰
موضوع وقتی به چالش کشیده شود خوب و بد آن معلوم میشود تا کی باید دیوارهای شیشه ای را بلند کرد بله خیلی از همین ادمهای جادری بودند که چادرها را زیر سوال بردند اوضاع شاید خرابه شاید هم که نه یقیننا همین کوته بینی هاست که خوبی ها را نمیبینیم ولی خیلی کوچلوها را کوه میکنیم و عاقبت این میشه که دانشگاهیان را زیر سوال میبرید و خانواده ها را بی اعتماد متاسفم اجراشون جذاب و گیرا است به همین خاطر خیلی حساسیت ها مشهود است .مرگ بر ظاهر سازیها و درنگیه که افت دینه
امیر
|
SWITZERLAND
|
۲۲:۰۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۴
۱
سلام
اول بکم که من هیچ اطلاعی راجع به شرائط احراز شغل مجری گری ندارم ولی نظراتم رو از دید یک شنونده و بیننده صدا و سیما بیان میکنم.
1- ایشون با توجه به اینکه بسیار تند تند صحبت میکنند با ورود به برنامه تازه ها بخش اعظم منتقدین را در این مورد به خود اختصاص دادند.
2- با پوشیدن چادر رنگ خاص نیز بسیار معروف شدند.
3- بلوتوس اجرای ایشان نیز که با شکستن صندلی مهمان محترم (خانم) همراه بود و عدم کمک ایشان و نگرانی ایشان از قطع نشدن برنامه زنده ( برای خم و راست شدن ایشان و کمک به میهمان ) نیز ادب ایشان را نشان داد.
به هر حال در اینکه ایشان با رابطه وارد صدا و سیما شده هی شکی نیست . تپق های ایشان در برنامه های مختلف مخصوصا در اجرای زنده برنامه نوروزی ایشان و اطلاعات ضعیف وی که به این تپق زندن ها دامن میزند، در کنار دیگر مجریان خانم با ادب و با فرهنگ، با صدای زیبا و رسا و جمله بندی های مناسب، اطلاعات قوی ( به برنامه های تخصصی با مجری خانم دقت کنید) حضور و حمایت های لوث از ایشان را چندش آور مینماید. ما به عنوان بیننده فقط با تعویض کانال میتوانیم خود را از آزار صدا و جمله بندی و .. ایشان خلاص نماییم.
سعید
|
SWITZERLAND
امیر حان بنده فرمایش شما را قبول میکنم فقط خواستم بپرسم بعد از این صحبت های اخیر ایشون بود که شما متوجه این مشکلات شدید؟ از باقی دوستان هم می خواستم بپرسم اگر این مجریان یا هنرپیشه ها چیزی برخلاف میل شما نگفته بودند آیا شما همین داستان پاچه شلوار جین و اینها را علم می کردید؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۰۳ دی ۱۳۹۰
۱
۰
وای به دل امام زمان از حرکات ما
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱
۰
سوگند؟؟؟؟؟؟
ایا از قران کریم همین یک ایه را یاد گرفتته ای؟
مثل باقی هم کیشانت که در زمان لزوم و کم اوردن ؟ بعضی ایات را به کمک میگیرند و ان الغریب فریاد میکنند ؟؟
شما و همکیشانتان بروید بودائی بشوید؟ این مهم نیست! مهم این است که ادم باشی؟ خیلی مواقع انسانهائی پیدا میشوند که حتی دین هم ندارند ولی با ارزش و مورد احترام هستند؟
خانم با سواد مسلمان؟؟؟ مسلمانی به قران خواندن با تفسیر نیست که اگر این بود
همه خوارج از خلقت انسان تا وهابی های منافق امروز به زعم شما مسلمان هستند؟؟؟؟
خانم ارزشی؟؟؟این درست است که در هر قشر و سازمان و ارگانی افرادی وجود دارند
که با ساختار ان سازمان همخوانی ندارند و حضورشان باعث شائبه میشود؟لطفا همه را با یک چوب نزنید؟شما که اشراف کامل به علم وتاریخ و قران وانسانیت و ادبیات دارید به حرمت ان جوانهای دریا دل و مومن و فداکار که اتفاقا نام انها هم بسیجی بود و اجازه ندادند یک وجب از خاک این سرزمین
به یغما برود و بزرگترین و با ارزشترین مو هبت الهی را که همان جان انسان میباشد را تقدیم این مرز و بوم کردندکه افرادی مثل تو؟ ازادانه در یک سایت مذهبی هر چی دلت تنگشان میخواهد بگویند؟ الهی شکر
که معنی زور و تحمیل و اراده را هم فهمیدیم؟نمیدونم کجای ایران زندگی میکنی؟فقط دفعه بعد که خواستی بری بیرون چشماتو بهتر باز کن و ببین که چه شهر فرنگی داریم ؟ اره راست میگوئی ایران
مال همه است !ولی نه مال خائنینو وطن فروشان؟ هیچ وقت یادت نرود که اگر همین
بچه های بسیج مخلص و از جان گذشته نبودندخدا میداند و تاریخ؟ که چه به سر این مملکت می افتادو کلام اخر!!!
میدونی تو همین سایت صراط بسیجیانی هستند که با اشک چشم نسبت به این توهین ها و نمک نشناسی ها بدون غرض و مرض مطالب تو امثال تو را بدون سانسور حتی یک کلمه بروی صفحه می اورند؟؟
دریغ از یک جو غیرت و معرفت؟!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
من نمی دانم چرا هر وقت کسی مخالف شما صحبت می کنه میگین طرف مسلمان نیست خوب همین کارهارو میکنید جوانان مملکت رو نسبت به اسلام بری می کنید. تا کسی حرف میزنه می فرمایید ما بودیم که خاک این سرزمین رو نجات دادیم برادر من بینی و بین الله الان تمام کسانی که در حنگ شرکت داشتند و از مرزهای ایران دفاع کردند حرف های شما رو قبول دارند که شما از اونها مایه می گذارید. چرا هر کسی مخالف شما نظر میده رو انگ وطن فروشی بهش می زنید آخرش به کجا میخواهید برسید ندید قبلاً تمام حکومت های توتالیتر و دیکتاتوری با همین اتهام هایی که به مخالفینشون میزدند به کجا رسیدند؟ مگر محمدرضا شاه هم نمی گفت هر کسی با من مخالفه وطن فروشه؟
من شرمندم شما سر مساله ای از وطن و مملکت و رزمنده سوء استفاده کردید.
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سعید جان نوکرتم دستتو میبوسم خوب اومدی
bbb
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۳
۱
واقعا متاسفم
مينو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۸ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۳
۰
اللهم عجل لوليك الفرج
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۵ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۰
۱
نمیدونم چی بگم!
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۰۴ دی ۱۳۹۰
۱
۱
سعید جان
سه سوالی که همه منتظریم که تو بالاخره جواب خواهی داد؟
1-نگفتی که بالاخره بابات امریکائیه یا مامان جونت؟
2-نگفتی در کجای تاریخ رندگیت گیر کرده ای که فکر میکنی نماینده کل مردم ایران هستی؟ ( امان از بی کسی و تنهائی )
3- نگفتی 9 دی سال88 کجا بودی؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
1- کسی که به نظام اسلامی انتقاد و مخالفت دارد = پدر یا مادرش آمریکایی هستند
2- ادب و اخلاقهمیشه نزد برادران ولایی مسلمان است.
3- بنده ادعای نمایندگی ایران رو نکردم برعکس شماها هستید که همیشه ادعا نمایندگی مردم ایران ذو کردید.
4- بنده خیلی وقت نیست اینجام قرارهم نیست که همیشه اینجا بمونم.
5- چون اهل ریا و تظاهر نبودم و فکر می کردم رضایت از یک حکومت در انجام تظاهرات های فرمایشی بلکه در انتخابات آزاد با نظارت همگانی مشخص میشود نه در این تظاهرات شرکت کردم نه در هیچ تظاهرات دیگر شما. وانگهی اگر مثل امثال اصلاح طلب های حکومتی در آن شرکت می کردم بازهم قرین فحش ها و متلک ها و برخورد فیزیکی شماها بودم.

عزیزم تاریخ پر است از این تظاهرات ها. درست روزهای آخر صدام حسین تلویزیون نظام بعثی تظاهرات مردم عراق در شهرهای مختلف در حمایت از صدام حسین رو پخش میکرد. تلویزیون لیبی هم در ماههای آخر حکومت قذافی پشت سرهم تظاهرات مردم در میدان سبز را منتشر میکرد. اگر به تظاهرات عده ای در چند خیابان بود که بقول خودتان باید موسوی برنده اعلام میشد. اگر به تظاهرات بود پس چه نیازی به انتخابات و مهمتر از آن محروم کردن کاندیدا ها بجرم عدم التزام به ولایت فقیه بود. خود شورای نگهبان به مردم (که به زعم شما اکثراً در 9 دی بودند) اعلام می کردند که فلانی و فلانی با نظام مشکل دارند و خود همین ملت همیشه در صحنه با رای منفی شان تکلیف را روشن می کردند
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
باهات موافقم
saraaaaaaaaaaaa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۰
۱
kiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii????????????????????????
رویا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۰۵ دی ۱۳۹۰
۳
۱
مردشورشو ببرن
حامد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۴
۱
باسلام
من پيش بيني مي كنم اين خانم چند وقت ديگه توي bbc يك مصاحبه رديف انجام ميده .
حالا ببين كي گفتم( البته بصورت ..........).
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۲
۰
همچنان از الطاف برادران صراط به خاطر پخش نکردن نظرات متشکریم.
taha
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۰
۱
سلام به دوستان
متاسفانه امروزه کسانی که از اسلام و فرهنگ اسلامی چیزی نمی دونن نظر می دن و فکر می کنن خیلی حالیشونه طرف عمرش را صرف کرده تا تونسته اسلام را بشناسه ولی برخی ها یک روزه شدن متفکر و اسلام شناس
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۲
۲
حالم ازش به هم ميخوره....هنوز دهنش بوي شير ميده ...دم از اسلام و حجاب ميزنه ...مايهي ننگ ما چادري هاست
کنیزالزهرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۳
۱
بسم الله
بابا ماهم دانشجوی علامه ایم چرا کسی نظر مارو نمی پرسه؟ فقط کسایی که دانشگاه رو با کازینو اشتباه گرفتن حق حرف زدن دارن؟
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱
۱
شما چرا اسلام رو پذيرفتيد؟ اگه واقعا اسلام رو با تحقيق و پژوهش پذيرفتيد پس بايد بتونيد جوابي قانع كننده به جوان ها بدهي و به تمامه سوالاتشون پاسخ صحيح و منطقي بدهيد. خانم نامداري
در اين برنامه حرفه عده ي كثيري از مردمه جامعه رو زد. جوانهاي ما .... نيستن كه ............ بگين تو اين زمين نرو ديگه نرند. براي هر چيز دليلو منطقه درست مي خوان بايد وايسيد بههمه ي سوالاتشون پاسخ هاي صحيح بديد نه اينكه زور بگيد و فقط حرف خودتونو بزنيد.
مریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۲
۰
به به دوستان مسلمونی که ادعای ادب و اسلام و وقار می کنن به نظر میرسه در فضای مجازی بدجوری ............. می شن! اینکه تند تند به دیگران توهینهای ....... و ......... کنی مسلمونیه؟ بنازم به مسلمونیت!!!
با نه نه آقای همه کار داری. مثل لات خیابونی که متلک می ندازی، اسمتم که قیصره، یه باره بگو از باغ ....میای دیگه!
چیه چشم نداری ببینی یه دختر هم حجابی که خودش می خاد و می گذاره و هم نظری متفاوت از تو داره!
بابا شماها که همتون یه مشت لات خیابونی بیشتر نیستین چطور تحلیل جامعه شناختی هم دارین و سنگ اسلام و به سینه می زنین؟
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۰
۰
چه منتی می گذارین که کامنتهاتونو سانسور نمی کنین!!!
بابا نکنین این کارو اشک چشم و درد و گریه و زاری نداره، مثل قبل همینطوری گتره ای بشینین پای صفحه نظرات خودتونم برای خودتون نظر بدین!
و هی تندتند تایید کنین. بعد بگید به به چه آزادی بیانی دادیم به مخاطبمان!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۶ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۱
۰
چطور جلو چاپ یک مقله در خاتون که اندکی از جامعه می خوانند فریادها بلند می شود اما این که از رسانه ملی پخش می شود همه خاموشند باید دید آب کج است یا نو کج است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۰ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۲
۲
اللهم عجل لولیک الفرج
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۳
۲
موضوع کم داشتید که درباره خانم نامداری نوشتید کجای حجابش مشکلداره ؟؟!!!!!!!!!برید خودتان رو اصلاح کنید وبدگویی نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۱ - ۰۶ دی ۱۳۹۰
۶
۲
وقتی 10 سال رسانه ملی یک کشور را دست یک نفر بدهی بهتر از این نباید هم بشود. نمیدانم دوستانی که ادعا دارند تا امروز نامه 53 نهج البلاغه ، که خبرگان از آن به عنوان منشور حکومت علی(علیه السلام)
یاد می کنند، را خوانده اند. دقت کنید ببینید حضرت در مورد انتصاب ها چه ها می فرمایند.
من به عنوان یک پژوهشگر مسائل اجتماعی که حداقل بیست سال هست در این زمینه ها تحقیق داشته ام به جرات می گویم که اینگونه موارد ناشی از نگاه ابزاری به چادر است یعنی فقط به عنوان یک لباس به آن نگام می شود. به بیان بهتر چادر نباید فقط یک لباس باشد بلکه باید یک تفکر باشد. وقتی اینگونه نبود یک خانم با پوشش چادر می بینی اما در عمل بی حجاب.من منظورم این خانم نیست کلی می گویم اما مثلا دختر چادری که در دانشگاه با همکلاسی نامحرم شوخی می کند و گرم می گیرد مصداق این مطلب است. در واقع چادر برای این دختر فقط یک لباس است و تفکر نیست که اگر تفکر بود مانع از این کار او میشد. زیاده عرضی نیست.
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۱
۰
اقا سعید و سعید نامها
مشکل اطلی شمامخالفت بانظام اسلامی نیست ؟ بلکه با واقعیت هاست ؟تو مثل هر انسان دیگر میتوانی مخالف خیلی از چیزها باشی! هیچکس ادعا ندارد که جمهوری اسلامی مدینه فاضله است یا خواهد بود؟
ولی مخالفت تو نه از روی دلسوزی و اگاهی بلکه از روی وطن فروشی توست ؟
برو ومروری دوباره وصد باره داشته باش به انچه که تا به حال گفته ای؟ صحبت از ادب و اخلاق کردی ؟ اگر منظورت از ادب و بی
ادبی به کار بردن واژه هائی است که باعث مسرت خاطر تو شود؟ کاملا در اشتباهی؟
الفاظ دقیقا الفاطی است که در شان تو و امثال توست و هیچ جایگزین دیگری برای ان نمیتوان پیدا کرد؟
به عنوان مثال ... اگر به تو میگوئیم که بی سوادی و هیچ اطلاع دقیقی و حتی نسبی نسبت به موضوع مورد بحثت نداری انگ بی ادبی به ما میبندی؟
بله تاریخ پر است از تطاهرات؟
ولی چگونه تضاهراتی و با چه اتگیزه ای؟
در کجای تاریخ تو خواتده ای و یا دیده ای
که یک ملت به پا خواسته اینقدر موردظلم و ستم و انواع واقسام حجمه های سنگین نظامی سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی ووو قرار بگیرد؟ و کماکان با افتخار روی پای خود ایستاده باشد؟
دلیل این ایستادگی انهم به مدت سی و اندی ؟بر چیست؟.. تو میگوئی دیکتا توری ؟....اتاق فکر بنیاد راکفلر.. اتاق فکر دفاع از دموکراسی)f.d.d)....مرکزمطالعات راهبردی وببین اللملل )c.s.i.s ) ...l...مرکز مطالعات بنیاد اسمیت ریچاردسون...امریکن اینترپرایز.... و افرادی چون پیترنیک..سوزان مالونی...و رابرت گارد.. و جان بولتو ن... پاول بیکس...جرج میچل.... دنیس راس.. انتونیلیک... و مارتین اینداک...و اندیشکده هریتیج ) c.p.s. ) و بنیاد صهیو نیستی اپک.. و خانم باربارا اسلاوین عضو ارشد شورای اتلانتیک ( متخصص در مسائل آیران و انقلاب اسلامی)ووووووو
که همگی به روی پروژه ایران کار میکنند متفقا به این امر واقف شده اند که جمهوری اسلامی از حمایت بیدریغ قاطبه مردم بر خور دار است لذا هر کذامشان در پروژزه ای به هدف جدائی مردم از حکومت تلاش میکنند لذا انها به عبارتی همان چیزی را میگویند که ما میگوئیم مردم سالری دینی که با عرض پوزش از سایت صراط و همه خوانندگان عزیز به خاطر مطول شدن
عرایضم از تشریح برنامه های انان خودداری میکنم مگر اقا سعید و اقا سعید نام ها اصرار داشته باشند که بیشتر به ماهیت دروغ اربابانشان پی ببرند؟ بسنده میکنم به
فرموده گوبلز که میگوید دروغ بزرگ قابل باور است.
ع
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
قیصر خیلی بی عفت کلامی
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۳ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۲
۰
راستی مریم خانم مسلمون که به نظر میرسه خدای ادب و وقار و انسانیت هستی و اطلا نمیدونی تهمت یعنی چه؟ عجب اسم معصومی برای خودت انتخاب کرده ای ؟
ایا چیزی از مطالب ما لاتهای سر خیابون سر در میاوری؟؟؟
;dv ;gtj
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۸ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۲
۰
ي بدبختها همون موقع كه خانم مجري داشت برنامه به اون قشنگي رو اجرا ميكرد بسياري از مزنان ايران زمين در حال .......براي درآوردن لقمه ناني بودند مشكل مملكت چكمه اين خانم شده كه همه مي پوشند ...........
ابی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۷ - ۰۷ دی ۱۳۹۰
۳
۰
این صدا و سیمای ما نه به درد دنیا می خوره و نه به درد آخرت
lhg;
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۰
۱
نه مشکل مملکت نه این خانم و نه چکمه های این خانمهای بی ارزش است؟ مشکل ...گاگول هائی مثل تو هستند که از این همه کامنت های جورو واجور به...چکمه های خانم مجری رسیدی؟
عاب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۰
۰
درج اینگونه مطالب تنگ نظرانه علاوه براینکه به حیثیت سایت شما لطمه می زند اعنبار دینداران را هم خدشه دار می کند . مطمئن باشید اینگونه تنگ نظری ها که مستندات شرعی و عرفی هم ندارد ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱
۱
بالاخره همه جا حسود است . این و نگن چی بگن .
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۰
۰
شما دلولپس حییثیت سایت و اعتبار انها نباش
بگو اب بیاوریم کجاتو خاموش کنیم؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱
۰
وا... چی بگ ؟مسیله جنسی چیزی نیست که پنهانش کرد ولی چون ما پنهانش می کنیم چه گنهد که بار نمیاریم الان خیلی از دختر و پسرای مقطع راهنمایی هست که با جنس مخالفشان ارتباط دارن ولی خیلی از دختر و پسرای بین 20-30ساله هم هستن که خدارو شکر وارد گناه نشدن باید چاره ای اندیشید چونمسایل جنسی چیزی نیست که با آخ و پیف رکدن و پنهانکاری درستش کرد
ماني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
بابا ايول دمت گرم اينجور مسايل تو كشور ما جا نيفتاده اما چهار تا كشور اونور تر مثل لبنان كاملا درك شده و براشون راحته اينهمه ميگيم تو ايران مثلا آدم ايدزي نيست يا كمه تورو به خدا يه آمار بگيريد آگه ايران رتبه ي اول نشد
ق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۴۵ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۰
۱
قربون مامان جونت بری.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۹ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۴
۱
3000میلیارد چی شد؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
گفتن کشش ندید مگه نمیفهمی باید یک سوژه ای مثل این بنده خدا جور کنند برای سرکار گذاشتن امت حزب الله
قیصر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۸ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۰
۰
کسی دیگه نبود؟ تمومه ما بریم؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۱
۰
۰
من نمی دونم نویسنده شلوار لی پاره و چکمه فشن مجری رو چطوری دیده! عجب چشمای حریصی داره... خدا هدایتش کنه انشا الله
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۸ - ۱۴ مهر ۱۳۹۱
۳
۰
همه ی مشکل اون جوونای محجوبی که با وارد شدن به دانشگاه فاسد شدن اینه که هیچ جا یادشون ندادن که چه جوری میتونن با جنس مخالف یکجا ولی سالم زندگی کنن, با تفکیک جنسیت توی دانشگاهها اونا رو هار تر نکنید تورو خدااا, به جای این کارا فرهنگ سازی کنید, یادشوبدین که جوری میتونن در کنار هم سالم زندگی کنن, خودتون رو هم به حماقت نزنین, همه مون میدونیم ,جوونا که هیچی پیر مرد و پیر زنا هم الان دیگه تو فکر ارتباط با جنس مخالفن! به جای پاک کردن صورت مساله دنبال حل کردنش باشین تا اوضاع از این خرابتر نشده!