۰۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱

عکس / رئیس جلسه دکتر رحیمی

کد خبر : ۴۸۳۹

خبرنامه دانشجویان ایران: درحالی که در آخرین جلسه هیات دولت دکتر محمود احمدی نژاد به استناد گزارش وزیر علوم خطاب قرار دادن معاون اول خود با لفظ "دکتر" را ممنوع کرده است، روز گذشته 4 خرداد ماه 89 بار دیگر آقای رحیمی "دکتر" شد.

 

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران» رحیمی روز سه شنبه 4 خرداد ماه برای شرکت در نشست کار گروه نمايندگان رئيس جمهور در امور نفت به عسلویه رفته بود و در نشستی که خود ریاستش را برعهده داشت "دکتر" خطاب شد.

دقت شود که دستور رئیس جمهور مربوط به قبل از سفر رحیمی بوده و لازم الاجرا است.

عکس های زیر را فارس منتشر کرده است و در آدرس زیر قابل دسترسی است.


لازم به ذکر است الف روز گذشته خبر داد: كامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري گزارش تحقيقات خود درباره مدرك تحصيلي محمدرضا رحيمي را به هيات دولت ارايه كرد.

در جلسه اخير هيات دولت وزير علوم براساس تحقيقات خود اعلام كرد آقاي محمدرضا رحيمي، مدرك دكتري ندارد و مدرك ارايه شده از سوي ايشان فاقد صحت و اعتبار است.

در اين جلسه آقاي احمدي نژاد پس از استماع گزارش وزير علوم اعلام كرد آقاي رحيمي از مدرك دكتري استفاده نمي‌كنند و ديگران هم نبايد ايشان را دكتر خطاب كنند.


يادآوري مي‌شود محمدرضا رحيمي در زمان رياست بر ديوان محاسبات نامه‌هاي خود را با عنوان دكتر امضا مي‌كرد و در زمان حضور در دولت هم سايت رسمي دفتر امور رسانه‌های ریاست‌جمهوری(president.ir) وي را «دكتر محمدرضا رحيمي» مي ناميد. وي در سال1382 با عنوان «دكتر محمد رضا رحيمي»، رياست دانشكده حقوق دانشگاه آزاد واحد تهران را به عهده داشته است. در جريان پيگيري هاي مدرك مرحوم كردان، محمدرضا رحيمي مدرك دكتر آن مرحوم را معتبر دانسته و  خواستار عدم پيگيري ماجرا توسط رسانه ها شده بود.
نظرات بینندگان
خشایار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۹ - ۰۶ خرداد ۱۳۸۹
۰
۱
این دولت و عواملش همه متقلب و دزد هستند . همین که با دزدیدن رای ملت بزرگترین سرقت تاریخ را کردند
كاظم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۱ - ۰۹ خرداد ۱۳۸۹
۰
۰
بابا يارو سال ها زحمت كشيده تا دكتر بشه اگه هم دكتريش جعليه آن هم مشمول زمان شده!
همه با هم به او بگيم آقا دكتر! انصف نيست!