۱۲ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۷

رقم ثبت شده قرارداد دنیزلی

قرارداد ثبتی مصطفی دنیزلی در هیات فوتبال تهران ، گران قیمت ترین قیمت رسمی ثبت شده برای مربیان شاغل در لیگ برتر است.
کد خبر : ۴۹۰۶۴
به گزارش صراط به نقل از خبرآنلاین، مصطفی دنیزلی که دو روز قبل، همراه با جمشید زارع، قائم مقام باشگاه پرسپولیس راهی هیات فوتبال تهران شد و قرارداد رسمی اش را امضا کرد، شاید یکی از معدود قراردادهایی را به امضا رساند که مبلغ ثبتی اش واقعی است و همان پولی را برای 18 ماه از تیم پرطرفدار پایتخت می گیرد که در قراردادش هم قید شده است.
دنیزلی که از روز اول بازگشت به تهران گفت، رقم قراردادش با پرسپولیس، کمی پایین تر از قرارداد تلویزیونی اش با TV لیگ ترکیه است، برای روز هیات فوتبال تهران، این رقم را به اثبات رساند. او همان پول دریافتی اش را خواسته بود که در قرارداد ثبتی، به ثبت برسانند.
مبلغی که تقریبا 4 برابر سقف رسمی قراردادهای مربیان لیگ برتر است. به همین دلیل هم بود که بیش از 10 دقیقه، مسئولان هیات تهران اقدام به ثبت قرارداد نمی کردند و برای این کار، نیاز به استعلام از سازمان لیگ داشتند.
عزیز محمدی در این باره با رئیس هیات فوتبال تهران و قائم مقام پرسپولیس سخن گفت تا سرانجام مشکل حل شد. عزیز محمدی تاکید داشت این رقم برای قرارداد با دنیزلی معقول است و قانون، محدودیتی را برای این قرارداد ایجاد نمی کند. عزیز محمدی پیش از این هم اعلام کرده بود تیم ها در صورت جذب مربی یا بازیکن طراز بالای خارجی، محدودیتی از بابت ثبت قرارداد ندارند و اصرار سازمان لیگ بر حفظ کیفیت بازی ها و فوتبال ایران است.»
دنیزلی که قبل از این، رقمی بیشتر را از پاس گرفته بود، حالا با این قرارداد جدید، رکورددار دریافت دستمزد در اسناد واقعی فوتبال کشور است اگر چه باشگاه پرسپولیس برای همین امسال اعلام کرده بود بازیکنانی دارد که کم از دنیزلی نگرفتند و فقط 6 بار به میدان رفته اند.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.

برچسب ها: قرارداد دنیزلی
نظرات بینندگان
په نه په
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
په نه په به من کارگر معدن با آن سختی و مشکلات کار بدهند ؟ این پول های میلیاری یا مفت بیت المال را کی به این بازیکنان میده که بقول خودتان 6 بار در زمین چمن راه برود و بازی بکند و بعد مردم عادی محتاج نان شبشان باشند ؟ آقای عدالت کجایی ؟