۲۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۳
اقدام انقلابی رئیس جدید دانشگاه آزاد

آیا حکم ماموریت مهدی هاشمی باطل می شود؟

امید است با تغییر ریاست این دانشگاه، تکلیف حکم کذایی مهدی هاشمی نیز مشخص شود و با پایان دوران تحصیل متهم در اکسفورد بالاخره ایشان به مام میهن بازگردند تا قوه قضاییه به تخلفات متعدد ایشان رسیدگی کند.
کد خبر : ۵۰۲۹۸
"صراط" - بالاخره بعد از کش و قوس های فراوان و علی رغم عدم پذیرش شخص عبدالله جاسبی و ضد انقلاب، حکومت ۲۹ ساله وی بر دانشگاه آزاد به پایان رسید. فرهاد دانشجو به عنوان منتخب هیئت امنای دانشگاه به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده و امید است که به زودی حکم ریاست جدید نیز صادر شود.

اما شاید یکی از خواسته های به حق مردم و حتی قاضی پرونده مهدی هاشمی مشخص شدن تکلیف ماموریت نامبرده به عنوان کارمند دانشگاه آزاد در خارج از کشور باشد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، ابتدا دانشگاه آزاد زیر بار هزینه نام این دانشگاه برای پسر فراری و متخلف هاشمی رفسنجانی نمی رفت اما مشخص نشد سرانجام بعد از اعلام رسمی سفر دور دنیا و بی پایان مهدی هاشمی برای افتتاح دفاتر دانشگاه آزاد توسط پدر، چطور مسئولین این مرکز زیر بار رفتند و بر خلاف نظرات رسمی قبلی شان اعلام کردند که مهدی در ماموریت است اما ماموریتی که معاون پارلمانی این دانشگاه - کریم زارع- نیز از آن بی اطلاع است!

امید است با تغییر ریاست این دانشگاه، تکلیف حکم کذایی مهدی هاشمی نیز مشخص شود و با پایان دوران تحصیل متهم در اکسفورد بالاخره ایشان به مام میهن بازگردند تا قوه قضاییه به تخلفات متعدد ایشان رسیدگی کند.

زنگ ها برای هاشمی رفسنجانی و اطرافیان وی به صدا در آمده است شاید بی مناسبت نباشد سال ۱۳۹۰ را سال سقوط و حذف قانون نانوشته مصونیت آقازادگی در بهار ۳۳ سالگی انقلاب اسلامی ایران بنامیم. سالی که در آن فائزه هاشمی رفسنجانی محاکمه شد؛ صلاحیت علی مطهری رد شد؛ علیرضا بهشتی دوران محکومیت خود را گذراند و مهدی خزعلی برای پاسخ به اتهامات اش به اوین فرستاده شد.

نظرات بینندگان
بصیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۵۵
۲۳
دمت گرم صراط
الحق که خوب وقتی اینو مطرح کردی
اون سقوط آقا زاده ها هم باحال بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
*ایول داری صراط*

"بنازم به اون مغزی که بند آخر..ازش تراوش کرده"
_________________________________
آماده بشیم که سقوط* مبارک*را جشن بگیریم !!!
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
مهدی رفته انگلیس ساندویچ بخره!!یا برای مراسم اربعین لباس عزا بخره!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
توجه داشته باشیم که بهمن ماه امسال ،پایان دوره 5 ساله مجمع تشخیص مصلحت هم هست.آیا در بهمن ماه امسال انقلابی علیه ".........." مجمع صورت میگیرد؟؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط محترم !! اومدیم و با توجه به مراودات دوستانه اخیر جریان ظهور اح ....... با جریان سازندگی ها ........ با یکدیگر ، منصوب احتمالی جریان عدالت محور ! ولایتمدار .......... ! در دانشگاه ماموریت آقازاده مهدی جان رو تمدید کرد اونوقت چی ؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
ضمنا صراط یه سوال دارم ، فارغ از شخصیت و اعتقادات و درستی یا نادرستی رد صلاحیت علی مطهری ، با توجه به رد صلاحیت نامبرده از سوی هیات اجرایی وزارت کشور که یکی از دلایلش عدم التزام عملی به ولایت مطلقه فقیه بوده و این قسمت از نامه علی مطهری به وزارت کشور ( البته وفاداري و التزام عملي اينجانب به اصل ولايت فقيه به آن شدت نيست كه يازده روز در مقابل حكم ابقاي وزير اطلاعات مقاومت و خانه نشيني كنم و يا بر تعبير «بيداري انساني» در مقابل «بيداري اسلامي» درباره نهضتهاي اجتماعي منطقه اصرار بورزم)
با عنایت به اینکه علی مطهری به دلیل عدم اعتقاد به ولایت فقیه رد صلاحیت شده ، اگه قرار باشه همین الان صلاحیت اح ...... رو برای بررسی به 1- همین هیات اجرایی وزارت کشور و 2- شورای نگهبان بدن نتیجه اعلام شده از سوی این دو مرجع چی میشه ؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۵۰
۱۶
واقعا از رئیس جدید دانشگاه آزاد خواهشمندیم اگر جرات داره حکم مهدی هاشمی رو باطل کنه تا ببینیم بهونه بعذی برای برنگشتن به ایران چیه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
اینترپل که واسه عمه خواجه حافظ شیرازی نیست!!
مگه ادعای بی گناهی نداره؟پس چرا برنمیگرده؟

ور دل ملکه الیزابت نشسته،داره از پسته باغ باباش (همونی که ایران افتاده توش) میخوره، و نامه مینویسه واسه اژه ای که من بی گناهم !! ((آره ارواح عمه کلینتون ات ))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خواهشمند نیستیم. وظیفه داره باید اینکارو بکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۴۰
۹
اگر باطل هم کنند عمرأ بر نمیگرده. دوباره یک بهانه دیگر و یک بازی جدید.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ایندفعه از طرف مجمع تشخیص حکم میگیره !!!

به نظر من که باید نفت ریخت توی لونه مورچه ها (منافق ها) !!
چگینی
|
Iran (Islamic Republic of)
شنیدید وقتی خبر شهادت حضرت علی (ع)را در شام مردم شنیدن گفتند مگر علی نماز می خواند !!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۳۰
۷
.
حلقه دار رو از الان روی گردن ه........ می بینم"
شریعتمداری که سکته کرد و مرد""
دیدید پیش بینی امام راحل را؟؟
ه...... هم اگه عقل داشته باشه"اشتباهاتشو میفهمد و شرمنده میشود و سکته میکنه*

ولی اینی که من میبینم از رو نمیره"عینهو .............. !
شرم و حیا براش معنی نداره"
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بابا آخر میبینی یا نمیبینی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
روز به روز بر درجه وقاحت و بی شرمی ات اضافه میشه! نوبت گدایی شما هم میشه! این نیز بگذرد
ضدپاچه خوار
|
Iran (Islamic Republic of)
تو باز قرص روانگردان مصرف کردی جوجه عاشق
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
ناشناس دوم:
16 سال در راس بودید""امثال من..کمر خم نکردند و سر تعظیم فرود نیاوردند"
خیال نکن همه مثل خودتون هستند""
شرم و حیا برای امثال شما اجنبی پرستان معنی نداره"
=========================
پاچه خور ها.......(علی زنده به عشق سید علی !! (کدوم سیدعلی نمیدونم)
دورو منافق !!
آخه خودت همیشه شیشه میزنی ! میای از خودت اراجیف ول میدی""منو متهم میکنی چرا ؟؟؟؟!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
سکته کنه بمیره!!! ..به همین راحتی این حالا حالا ها باید تقاص پس بده چون اه و نفرین خیلی ها دنبالشه.....
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۲۵
۷
می گویند خطر مارهای زخمی صد برابر مارهایی که ضربه نخورده اند ؛ می باشد .
این را همه باید بدانند ؛ که صاحبان زر مسلح به زور و تزویر هم هستنند .
آخه آقایان را امت بعنوان نوکر و خدمتگزار استخدام نمود . که به امور مملکت با توجه به قوانین برسند . حالا نمی گویم کاری نکردنند ؛ اما قطعا اگر خدایی وبر اساس دستورات معمار انقلاب پیش می رفتنند ؛ حالا وضع شکل دیگری داشت . ضمنا نوکری خود را فراموش کردنند . وخود را ارباب وبعضا توسط آقازادگانشان القاب بدتری به ولی نعمت های خود که آن ها را عرشی نمودنند ؛ می کنند
علی ایحال باید منتظر نیش زدن های آقازاده های محروم شده از مال بی حدی که در اختیار داشتنند ؛ بود
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
محکوم مظلوم: کاوه اشتهاردی :::

« بسم الله الرحمن الرحیم

ریاست محترم دادگاه و اعضای محترم هیأت منصفه

با عرض سلام و احترام »

« از اینکه امروز در جایگاه متهم در برابر شکایت آقای مهدی هاشمی قرار دارم از دو جهت خوشحالم. اول اینکه افتخار می کنم عوامل و سران فتنه 88 را آنچنان رسوا کرده ایم که دست به شکایت زده اند. دوم اینکه دادگاه را محمل و جایگاهی برای شفاف سازی و افشای مفاسد اقتصادی و جرایم امنیتی یکی از نمادهای اصلی فتنه 88 یعنی آقای مهدی هاشمی می دانم.
روزنامه ایران در ایام فتنه 88 ، هزاران خبر، گزارش، تحلیل و گفتگو در افشای ماهیت فتنه و عوامل اصلی آن مانند آقای مهدی هاشمی منتشر کرد، که به این نوشته ها افتخار می کنیم و البته افشای عملکرد سران فتنه و تبیین ماهیت آن را وظیفه خود می دانیم و ان شاء الله از این به بعد نیز با توانی بیشتر، این مسیر را پی خواهیم گرفت و از سرزنش بدخواهان نمی هراسیم که "اذلة علی المؤمنین اعزة علی الکافرین یجاهدون فی سبیل الله و لایخافون لومة لائم " »
مهران آزادپی
|
Netherlands
|
۱۵:۰۴ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۲۵
۷
خدائیش گل گفتی صراط جان ! البته از آنجا که ظاهراً فقط به یکی از جرم های ارتکابی در دادگاه صالحه پرداخته شده ، و رسیدگی به سایر جرائم فائزه را از قلم انداختید ، حقیر با اجازه شما برادران خوبم آنرا اضافه می کنم !
و همینطور تصویب لایحه از کجا آورده اید و تبدیل آن به قانون عمومی در مجلس نهم که در مجلس هشتم توان کافی برای تصویب آن نداشتند !
حق یار
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Netherlands
.
از امثال مط....... و توک...... و ناد........ و باه....... و زاک....... و فد....... و کات....... و مص.....مق...... و عبا........ انتظاری نبود!!!

آخه سرشون توی آ.خ.و.ر ها........ هست!!! و خیانت به صاحب!! محاله...محاله"
ممل
|
Netherlands
مهران خیلی بهت مزه نکنه چون سگ زرد برادر شغاله !!
سمانه
|
Netherlands
تلاش های همین آقایانی که گفتی نتیجه داده است عمو دلاور!!
وگرنه بعضی ها که داشتند با هاشمی می بستند؛ یادت رفته تاخیر 2 ساله را انگار!
مهران آزادپی
|
Netherlands
جناب جوجممغلا.....................................!!! سارق آثار ادبی ! اینطور که از نوع ادبیاتت معلومه ، تو هم از نوه ، نتیجه های هر دو تاشونی ! علی الخصوص که در بعضی از کامنت هات با نام جن ظاهر میشی !!!
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۱۱
۲۹
قبل از اح...... انقلابی ؟! به اصطلاح بعضی ها کشور دست ادمهای دزد. خائن . جاسوس. وضدانقلاب.و..... بوده؟؟!!ایشان رااوردند تا کشور را ابادکند! وانقلاب را به مسیر امام باز کرداند؟! ولی وسط راه منحرف شد و کشور را به یک ویرانه تبدیل کرد . اکنون نوبت اقای دانشجو انقلابی؟! است که نقش وراه اح........ انقلابی ؟!را بازی کند.ودزدان وخائنان و... را از دانشگاه اخراج کند ! ؟؟ تا شاهد دزدی 30000000000000000000000000000 ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!! نباشیم را اوردند کشور به یک ویرانه تبدیل شد؟!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
=========================
رحيم جان به کوري چشم تو و امثال تو"
احمدي دلاور مومن انقلابي است و به مثال بازوي رهبري است"
به طور خودکار با مشت کوبنده""فک خودفروخته ها و آدم هاي دون پايه رو مياره پايين"
_________________________________
راستي:
دانشگاه آزاد رو کي ميخواست قورت بده؟؟؟
کي ميخواست به 25000000000000000000000000000000000 ميليارد تومن !! بگه هلو بپر تو گلو؟؟؟؟
_________________________________
رحيم جان.....سه روز شادي عمومي ملت ايران نزديک است"
عزرائيل وارد ميشود (به اون يارو بگو!!)
حمزه هاشمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۲۲
۲۲
اصلاً صحیح نیست از آیت الله خزعلی عزیز ذهنیت ناشایست ایجاد شود. بهتر بود می گفتید که ایشان خود، فرزندش را به دست قانون و عدالت سپرده و از او اعلام برائت نموده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
آفرین - باهات موافقم
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
اشتباه برداشت نشود...آیت الله خزعلی از رفتار فرزندشان برائت جسته اند اما مهدی هم چنان خودش را آقازاده آیت الله خزعلی معرفی می کند و به دنبال رانت است. منظور این موضوع بوده است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
3 حالت وجود داره:
يا هاشمي به مانند آيت الله خزعلي عمل کند...و از پسرش اعلام برائت کند!!
يا
مهدي هاشمي براي اثبات بي گناهيش به ايران برگرده!!
که دو امر فوق محال ممکن است!!!!!
پس تنها راه: محاکمه مهدي هاشمي است"چرا که مردم،بهترين قاضي و تصميم گيرنده اند*
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۹
۲۳
الهم الشغل اظالمین بالظالمین ، همدیگر تکه پاره کنید که همانا حقتان میباشد !!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اتفاقا حدیث در مورد شما سبزک ها مصداق دارد ما ناخالصی ها را حذف میکنیم.
ولایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۲۵
۴
قانون برای همه یکسان است ،انشاالله
علیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۰ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۸
۴۰
البته اینکه می گویند رئیس هر دانشگاهی بیش از 10 سال صحیح نیست که در مقامش بماند حرف صحیح و منطقی است

ولی نباید فراموش کرد که دکتر جاسبی یک دانشمند بزرگ است و ملت ایران نباید از اندیشه های چنین فیلسوفی محروم شود.

درود بر هاشمی - درود بر جاسبی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
قله های علم و دانشی رو که فتح کرده نام میبردی تا کور شوند حسودان !!!!!!
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
جاسبی دانشمند بزرگ؟؟
فیلسوف؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
کسی که پیام بالا رو داده یحتمل خود آقای جاسبی بوده
آخه کسی که خودش به خودش دکترا بده دکتره؟
فیلسوف دیگه چیه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا این دانشمند را باید نگهش داشت آخه کی میتوانست کارخانه مدرک سازی قانوی راه بیاندازد ؟
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
علیزاده جان:
شما با این حالتون...چراااااااااااااااااااااا ؟؟!!
______
دکتراشو از کجا گرفته این آقای جا............ ؟؟!!
______
مواظبش باش این دانشمند فرهیخته رو ندزدن (ببخید ترور نکنن !!) (اخه این صهیون ها ...چشم دیدن نوابغ ایران !! رو ندارن)
((مـــــــــــــــن بـــــــــــراش نگـــــــــــــــــرانم ))
هموطن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۳۰
۹
دانشگاه آزاد را خدا آزاد کرد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۰
۲۳
۱
سلام اول از رئیس جدید دانشگاه میخوام یه خورده شهریه ها رو کم کنه، بابا کمرمون شکست!!!!!
دوم آقای صراط یه طور نوشتی "سالی که در آن فائزه هاشمی رفسنجانی محاکمه شد" که انگار حکم اعدامش رو دادن!!
آخه یه همچین حکم آبکی ای رو هم، میشه محــــــــــــــاکمه نامید!!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
همین که آوردنش دادگاه خیلی شجاعت به خرج دادن !!!
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
گاماس گاماس! تا الان هر غلطی می کردند و کسی هم جلودارشان نبود.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سمانه خانم:
_________________
فاطمه رجبي:
هاشميزم يعني فرهنگي که هرکاري که اينها مي‌کنند بدون پاسخگويي است و حتي بدون جواز پرسش!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۲۴
۴
آقای هاشمی باید از مرحوم آیت ا... مشکینی وآیت ا... خزعلی درس بگیرد که به خاطر انقلاب از خانواده گذشتند.
سرباز آقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۲۰
۱
اگه قوه غذاییه بخواد مثل حکم فائزه برای این یکی بپیچه همون بهتر و سنگینتر که مهدی اونجا بمونه
حداقل دلمون خوشه اینجا نیست
من
|
Iran (Islamic Republic of)
قوه غذاییه دیگه چه قوه ای هستش ؟
جدید اومده ؟ توش غذا میدن ؟ ساندویچ میدن ؟
به فائزه هاشمی هم میدن ؟
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۶ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۴
۲۶
بايد انصاف داشته باشيد جاسبي خدمت يزرگي به فرزندان اين مزربوم كرده تا روانه كشورهاي بيگانه نگردهاند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
بله بزگترین خدمتی که کردند همان مدارک+قلابه که بجز شرم علمی بین المللی برامون چیزی نداشته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۲۰
۲
صراط جان دلت خیلی خوش است قوه قضائیه با فائزه چه کرد که میخواد با مهدی آقا بکند هرکسی غیر از فائزه بود قوه قضاییه پدرش را درمیاورد اما بعد از مدت طولانی حکم کذایی دیدیم
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۷
۲۱
خوب عقده گشایی کردی صراط!
یک حق گفتی با آن بقیه حق و باطل را در هم آمیختی و طبق معمول شعبون بی مخ تیله باز عاشقت آمد وسط و در قسمت کامنت ها با فحاشی و آرزوی مرگ بساطتت را کامل کرد. اما با توجه به ادعای نداشتن عقد اخوت با کسی!!!!!!!!!!!!!! این چند تا عرض بنده را هم منتشر بفرمایید:

1- با صدای بلند و در مطلع امر مثل همیشه از اینکه دستگاه قضایی تحت اراده آیت الله آملی (و نه منحرفین وابسته به دولت!) به اتهامات فرزندان آیت الله هاشمی رسیدگی فرمایند حمایت قاطع خود را اعلام می کنیم. سند حضور فعال این افراد در فتنه 88 باید یکبار برای همیشه مورد ارزیابی دقیق قضایی قرار گیرد.

2- در بحث آقازادگی فرمودید "صلاحیت علی مطهری رد شد" چرا؟ خطای ایشان چه بود؟ انجام وظایف نمایندگی؟ پیگیری مطالبات شرعی و قانونی ملت با سوال از رییس جمهور قانون گریز؟ اینکه شرفش را مثل بعضی متزلزلین ناپایدار به بهای وکیل الدولگی نفروخت! بفرمایید خطاهای ایشان را تا برای ما هم مشخص شود که ایشان از رانت آقازادگی استفاده کرد یا هیات اجرایی دست نشان دولت از رانت قدرت برای حذف مخالفین جریان اشمئزاز آور انحرافی!

3- کم از صدبار نیست که مطرح کردم، چرا اینطور که روزی n بار داستان فرزندان هاشمی مطرح می شود اماکسی دیگر پیگیر حضور آقازاده احمدی نژاد و خاندان سببی اش در سفر نیویورک و و اقامت ماه عسل در بهترین هتل استکبار جهانی نیست! نکند این آقازاده های نورسیده بدلیل حضور در راس قدرت نباید خیلی دیده شوند یا از فحاشی جوجه های عاشق می ترسید

4- دوستی که فرمود " دانشگاه آزاد را خدا آزاد کرد" بنده هم خدا را شاکرم که این دانشگاه از انحصار سی ساله خارج شد! اما برای اینکه باور کنیم که واقعا آزاد شد یا اسیر عده دیگری تا به جای سو استفاده انتخاباتی قدمای سیاست پول تامین سیب زمینی مجانی و پرداخت سهام عدالت روستائیان و ستادهای حمیت مردمی!!!جریان انحرافی جدید را تامین کند، برادر جان خبری از آزادی نیست! حکایت چاله است و چاه
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
از صراطی ها میخوام:
آی پی سه نفر درظاهرمتفاوت رو چک کنه؟؟!!

1-علی زنده به عشق سیدعلی
2-ضدپاچه خوار
3-لاله آباد
___________________
سردبیر عزیز...لطفا فقط همین یکبار"اینکار رو انجام بده و اعلام کن*
تا سیه روی شود...هرکه در او غش باشد!!
____________________
لعنت بر منافقان هزاررنگ"
آدم های بی هویت....از بی هویتی خسته شدند"و برای جبرانش دارای چندین هویت میشوند
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سلام به لاله جون خودم !!
______________________
من جایی،فحاشی نکردم"هرچی نوشتم و خواهم نوشت شما و اون ارباب تان،شایستگی و لیاقتش رو دارید*

سردبیر محترم سایت وزین صراط:
خواهش میکنم این کامنتم رو بدون سانسور منتشر کن"میخوام جواب این پسته خور !! رو بدم"
لطفا برای وقتی که گذاشتم برای تایپ کردن این کامنت،ارزش قائل باش*
_______________________
کاربر گرامی:
هروقت م.ه........ به این اتهامات پاسخ داد،اونوقت او را بی گناه معرفی کنید"

1-اخذ مدرک م.ه.ر بدون طی مراحل قانونی

2-استفاده از رانت های دانشگاه آزاد و قرارداد های صوری

3-ارتباط با بیگانگان،مفاسد اقتصادی و هدایت فتنه

4-پرونده 16 سال پیش م.ه............ و ماجرای .....................
5-ارتباط با سفارت خانه های انگلیس و عربستان

6-پاکسازی دفترم.ه........... در ............. به دستور شخص خود م.
7- ......... و ........... درسازمان ................
8-....... در زمان مدیریت شرکت ......................
9-....... از شرکت مهندسی ساخت ...............
10-وجود اسناد ............ در دفتر ..............
11-فعال بودن در فتنه 88 و اتهامات در بوجود آوردن اغتشاشات در تهران

12-مدیریت سایت ضدانقلابی ج........
13-استفاده از بیت المال برای هزینه های انتخابات

14-فاکتورهای صوری
((1- ش.ع
2- ر.ب
3- غ.ک
4- ع.ه
5- م.ن
6- ح.م
7- ا.ا))
_________________
امیدوارم مهدی هاشمی بر سر قوه قضاییه و ملت ایران منت بگذارد ! و برای خرد وخاکشیر کردن امثال من...به اتهامات پاسخ بدن!!

انشاءلله .................................................................................*
=========================
2-پیرامون مسئله جناب مطهری:که روی هرچی ..... و ...... است رو سفید کرده*

فقط چطور شد که 180 درجه چرخش داشت؟؟؟؟؟
مگه همين ع.مطهري صدها حرف نثار ها...... نکرد؟؟؟؟؟؟

تاثير صندلي مجلس بر يک نماينده:

ع.مطهري سال 86:
براي مقابله با اصلاح طلبان کانديداي مجلس شدم !

ع.مطهري سال 90:
حاضرم در ليست اصلاح طلبان باشم !!!
_________________________________
نامه ع.مطهري به احمدي دلاور (شهريور 85):

«بدون شك انتخاب جنابعالي به عنوان رئيس جمهور در سال گذشته از الطاف خفيه الهي بود و مردم با انتخاب خود انقلاب اسلامي را به مسير اصلي آن بازگرداندند و خطر بزرگي يعني غربزدگي و ايدئولوژي‌گريزي را كه تشخيص آن براي توده مردم مشكل بود از اين انقلاب الهي دفع كردند. اين دولت بيش از دولت هاي پيشين در مسير عدالت علي (ع) حرکت کرده است و البته کساني که مانند دوره عثمان به تبعيض عادت کرده‌اند مشکلاتي ايجاد کرده و خواهند کرد.»
_________________________________

الطاف خفيه الهي""الان شده منحرف ليبرال ؟؟!!!!

اونوقت:

ها............""الان شده يار رهبر و مظلوم !!!!
_________________________________
اولين اظهارنظر رسمي ع.مطهري (20 دي 86) :

« با توجه به اينكه گروه‌هاي اصلاح طلب با تمام توان وارد عرصه انتخابات شدند، من احساس خطر كرده و براساس وظيفه ثبت‌نام كردم.»

ع.مطهري که الان شده .................. :
چرا سال 86 سايه ه........ و م......... و ....... رو با تير ميزد؟؟؟؟

به اين توجه کن:
مطهري حتي نسبت به اظهار نظر هاي افرادي چون حسين مرعشي برادر همسر آقاي هاشمي که ادعا کرده بود اسلام نظام اقتصادي ندارد مقاله اي تند و تيز در مرداد 86 نوشت و کنايه وار خطاب به آقاي هاشمي گفت:«حال سوال اين است كه چرا افرادي با چنين افكاري سالها در پستهاي حساس نظام جمهوري اسلامي مسووليت داشته اند؟ اميدواريم مسوولان در انتصابات خود بيشتر، افكار افراد را مورد توجه قرار دهند و نه روابط حزبي و گروهي و احيانا فاميلي.»
_________________________________
حالا که ايشون ردصلاحيت شده""
اينطوري که اين جناب ....................... "بايد پستي در تشخيص مصلحت خانواده حضرت عاليجناب برايش در نظر بگيريم !!!!
=========================
لعنت بر خودفروخته ها""لعنت به هرچی منافق دورو هست"
_________________________________
_________________________________
3-شکرخدا که یه مسئله پیدا کردید و اونو پیرهن عثمان کرده اید"
کاشکی اوج اشتباهات هر رییس جمهوری.....بردن چندتن از خانواده به نیویورک باشه""نه چیز دیگه !!!
___________________
توی این 6 سال گشتید و گشتید تا یه دونه پیدا کردید((اونم چیزی که هنوز معلوم نیست..هزینه اش از بیت المال باشه))

احمدی دلاور...همون رییس جمهوری هست که ضیافت استانداران رو دستور داد که هزینه اش توسط خود میزبان پرداخت شود"نه از بیت المال!!!!!!
حکایت شما مثل بعضی خانم ها هست که موقع رانندگی...تیر چراغ برق به اون بزرگی رو نمی بینند !!!!!! ولی یه تار موی رنگ شده براق رو روی کت شوهرشون پیدا میکنند!!!!!!
لاله آباد (ضد پاچه خوارهای نفرت انگیز)
|
Iran (Islamic Republic of)
جوجه عاشق بی تربیت!

بنده خودم صراحتا در جایی از هردو عنوان ضدپاچه خوار و لاله آباد استفاده کردم و اینکار برخلاف رفتار منافقانه اوباشی مثل توئه که با هزار عنوان پاچه خواری رییس دولت می کنی! شاهد این مساله هم برادر ارزشی و گرانقدر جناب آقای مهران آزادپی هستند که هر دوعنوان باهم و در بحثی با ایشان استفاده شد! هرچند برای کوردل چاله میدونی مثل تو ضرورتی نداره تا توضیح بدم! اما در مورد آن جناب خنثی اولی ( که لیلی به لالای آدمهای هتاکی مثل تو میگذاره) هم قبلا بهت توضیح دادم! تو اگر زبان شیرین فارسی رو نمی فهمی مشکل من نیست!

اما شما مدیران به ظاهر ارزشی صراط!
راجع به استفاده از لفظ "سلام به لاله جون خودم " توسط این منحرف بی اصل و نسب! با این جوجه کاری ندارم! اما مدیر صراط را به خدا واگذار می کنم و روز قیامت!

فقط امیدوارم هیچ رذلی دیگه جرات نکنه در یک سایت ظاهرا مدعی ارزشها با ناموس مردم اینطور حرف بزنه!

حتی اگر این کامنت منتشر نشه! خود مدیر صراط کافی است بداند که من حلالش نمی کنم!
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
اما در پاسخ به اون قسمت که از لفظ مودبانه! استفاده شد:
1- بنده کجا شخص موردنظر شما را بی گناه معرفی کردم؟ واقعا هوچی گری مرام شما شده است! اکیدا از همه برادران واقعا اهل اصول و ارزشها و نه جوجه منحرفین متوهم عاشق! خواهشمندم بعد از مطالعه بند 1 عرایض من بیطرفانه بفرمایند از عرایض من حمایت از محاکمه قانونی آقازاده فراری احساس می شود یا حمایت از شخص او و همشیره فتنه گر ایشان! باقی قصه ای که تعریف کردی برای من جای طرح ندارد و گریه کردن سر قبری بود که در آن مرده ای نیست!

2- در مورد آقای علی مطهری! با تقلیدی بچگانه از شیوه نگارش شیخ المنحرفین علی اکبرخان کوته فکر! نظرات دکتر علی مطهری در دو ظرف زمانی متفاوت با هم مقایسه شد! یک ایران امروز از استحاله فکری رییس جمهور در اثر نفوذ باند مشاءالدوله نگران است! احمدی نژاد امروز شاید برای متملقینش هنوز بت باشد اما برای ما دوستداران احمدی نژاد 84 که به اصولش! ارزشهایش! سادگی اش و مقاومت ایشان در برابر جریان های فساد رای داده بودیم خط قرمزهای امروزش یعنی استحاله! بگم بگم های غیرمستند یعنی استحاله! قهر 11 روزه یعنی احمدی نژاد دیگر! جریان جزئی!!!!!! گردان صدنفره مقیم در هتل وارویک یعنی میل سرخ و دستان عقیل از یاد رفت! ما مثل بعضی ها از هول حلیم عاشق نشدیم بیافتیم در دیگ انحراف! و علی مطهری هم مردی از همین جنس بود...
او مقاومت بچه هیاتی دیروز را در برابر قانون عفاف و حجاب لیبرالیسم فرهنگی می داند! و
استفسارهای مشاالدوله را از مسائل فرهنگی کشور با قدرت روزافزونی که او و باندش در کشور پیدا می کنند برنمی تابد!
اصا سلوک شما منحرفین همین سواستفاده هاست! طنز روزگار اینکه او که به ولایت فقیه ایمان دارد و مردانه پای اعتقادش ایستاده از ترس موفقیتش از سوی افرادی محکوم می شود که بر پیشانی رییسشان داغ ننگ قهر 11 روزه با ولی چسبیده است!!!

3- اصولا شما هرجا پای فضاحت های عشقتان وسط است خیلی ملایم و ساده انگار می شوید! در مورد "اوج اشتباهات!" غلط اومدی! فضاحت عظیم این بابا ایستادن جلوی حکم حضرت آقاست! این جریان داماد مشاءالدوله نقل روییدن یک آقازاده جدیده که دیگه موضوعش از لاپوشانی امثال شما گذشته و بویش هفت محله را برداشته! اینکه شما چنین مواقعی خودت را به نفهمی میزنی که اصلا از کجا معلوم...!!!! مسلما مشکلی برای ذهن بیدار و شعور ملت ایجاد نمی کنه!

ضمنا اگر احساس توهینی در متن های من داشتی خواستم با استدلال خودت بگم:
من جایی،فحاشی نکردم"هرچی نوشتم و خواهم نوشت شما و اون عشقتان،شایستگی و لیاقتش رو دارید*!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور (با افتخار تمام ازش دفاع میکنم و فک خودفروخته ها رو میارم پایین!)
|
Iran (Islamic Republic of)
.
سردبیر جان امیدوارم سانسور نکنید"
این که ع.م نیست !!شکایت و اون قضایا !!
=========================
اول از همه بي تربيت و منحرف و هتاک و بي اصل ونسب صفات حضرتعالي ميباشد " که به زور ميخواهيد به بقيه قالب کنيد"

من نميدونم چرا همه ميخوان عنوان *ولايتمدار* رو با فحش و بي منطقي يدک بکشند"

خودت که قبول داري از دو اسم استفاده کردي"ولي علي زنده به عشق سيدعلي رو قبول نداري"
کاري نداره....يه خواهش از صراطي ها مي مونه و بررسي آي پي !
_________________________________
تو مديرصراط رو به روز قيامت حواله کردي""دقيقا همين حرف هم خانم مر........ (همسر مکرمه ! ابوالفتنه خطاب به برگزار کنندگان انتخابات(درواقع مردم ايران) گفت:

شما شاهد هستيد که من در راي خود نام ميرحسين موسوي را نوشتم و اميدوارم که تقلبي صورت نگيرد که اگر اين اتفاق بيافتد من در پل صراط از آنها نخواهم گذشت".

حالا لاله جونم:شماها....ماها رو واگذار کنيد به اونطرف و خوشحال باشيد که اتوبان بهشت منتظر ورود شما با لکسوس! است"
جون من"ازم بگذر که بتونم با اين پرايدم رد بشم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

موندم اگه جاي خدا بودي.....چه ميکردي؟؟
=========================
ببين پاچه خور ها............:
من حرفم رو اونطوري که دوست دارم ميزنم"واسه منم نميخواد بري رو منبر...رفتار اخلاقي و برخورد با يه خانم رو به من يادآوري کني (لاله جونم !!!!!!!)"
_______________________
ميگم:يعني اگه صراط کامنت ات رو منتشر نميکرد....تو اونو حلالش !! نميکردي"
متاسفـــــــــــــــــــــم برات"
=========================
اما در پاسخ به کامنت اصلي:

1-تو گفتي:
دستگاه قضايي تحت اراده آيت الله آملي (و نه منحرفين وابسته به دولت!) به اتهامات فرزندان آيت الله ها......... رسيدگي فرمايند !!!
________
اين يعني چي؟؟مگه اتهاماتش فرق ميکنه؟؟
هرجا کم مياريد ميگيد: منحرف"
دلقک بازي هم حدي داره"
از نظر شما ک.ا........... منحرف بود؟؟؟
از نظر شما ک.ا......... تهمت زد يا فحاشي کرد؟؟؟
ازنظر شما ک.ا.......... بدون مدرک حرف زد؟؟؟
نتيجه دادگاه چي شد؟؟
به کدوم يک از مسائل رسيدگي شد؟؟
مگه در دستگاه قضايي نبود؟؟؟
به حکمش افتخار کنيم؟؟
به اينکه يه فراري متهم به اختلاس و پولشويي و اغتشاش به کمک وکيل ممنوع الخروجش !! عليه عدالت محکوم مظلوم سربلند(ک.ا........) پيروز شد..افتخار کنيم؟؟؟

قبلا بهت گفتم:بازم بهت ميگم:
**حالم از امثال شما که اداي مومن بودن درمياريد بهم ميخوره**
**لعنت بر اونايي که 1000 کيلومتر با خاکريز دشمن فاصله داشتند...اما بواسطه چاپلوسي و يه چفيه برگردن(نفاق) به همه جا رسيدن**

انقلاب نکرديم که يه مشت آقازاده بيشعور که توي اوج درگيري ها برن خارج از کشور تحصيل کنند و وقتي برگشتند..في الفور بشينند روي صندلي رياست!!!!!!!!

درجواب اتهامات مهدي ه......... به من ميگي:
« باقي قصه اي که تعريف کردي براي من جاي طرح ندارد و گريه کردن سر قبري بود که در آن مرده اي نيست! »

اي بنازم به اون منطق ات !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بنظرم حالا کاربراي ديگه بهتر ميتونن قضاوت کنند که من منحرف ! دروغ ميگم"" يا تويي که پشت مذهبي بودن و ولايتمداري دروغين ! پنهان شدي"
=========================
2-من جواب نگرفتم!!
به سه چهارکلمه قلمبه سلمبه از جواب دادن طفره رفتي!!!!!
اصلا بنا به اداي پوچ شماها:
بگيم چون عقايد احمدي دلاور علني تر شده...مط.... برگشته"قبول !!
اما:
چطور خاندان ها...... الان واسه مط..... شده بت ؟؟؟
چرا واسه فائزه غش ميکنه؟؟
______________________
به فائزه توهين شد.....اين آقا چنان دادوفريادي راه انداخت که بيا ببين!!!
آسمون اومده زمين""اي مردم کجاييد که به دخترمظلوم ها......... (آره ..........)!!! هتاکي کردند"

کم مونده بود...جامه از تن بدرد و پنجه بر صورت بکشد!!!
_________________________________
ولي قضاياي هتاکي به ولايت فقيه و تمثال امام راحل و بي حرمتي به سيدالشهدا (من شرمنده ام) اصلا ارزشي نداره که بخواد يه بيانيه بده""
دقيقا مثل جناب حسن مص.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!
___________
ايشون ...............::
اگر همين الان ازش بپرسي:
چه دليلي باعث شد مسلمانان سر قضيه قرآن سر نيزه کردن ها ،گول بخورند؟؟

100% مطمئن باش،ميگه:
بخاطر حرفهايي که احمدي نژاد توي مناظره ها گفت !!!شک نکن!!!
_________________________________
مط...... حتي نسبت به اظهار نظر هاي افرادي چون حسين مر....... برادر همسر آقاي ها........... که ادعا کرده بود اسلام نظام اقتصادي ندارد مقاله اي تند و تيز در مرداد 86 نوشت و کنايه وار خطاب به آقاي ها........ گفت:«حال سوال اين است كه چرا افرادي با چنين افكاري سالها در پستهاي حساس نظام جمهوري اسلامي مسووليت داشته اند؟ اميدواريم مسوولان در انتصابات خود بيشتر، افكار افراد را مورد توجه قرار دهند و نه روابط حزبي و گروهي و احيانا فاميلي.»

ع.م........:درسال 85-86 درخواست برخورد با آقازاده هاي ها....... رو ميکند"
ولي در سال 90 ميشه وکيل مدافع اونا !!!

لابد اينم بخاطر منحرف شدن احمدي دلاور است...نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شما خودتان رو گول بزنيد""کي به کيه؟؟!!
=========================
3- دلقک بازي يه عده !! در تخزيب وجهه احمدي دلاور تاثير نداره*
يه جمله از ع.م........ ميگم:
مط......... (شهريور 85 ) به احمدي دلاور گفت:
« اين دولت بيش از دولت هاي پيشين در مسير عدالت علي (ع) حرکت کرده است و البته کساني که مانند دوره عثمان به تبعيض عادت کرده‌اند مشکلاتي ايجاد کرده و خواهند کرد.»
___________
اينجا رو باهاش موافقم((بدنيست شما،خودتان رو به ......... نزنيد"و منظور از تبعيض عادت کردند !! را بدونيد کيا بودند و هستند))
=========================
شب ها قبل از خواب دوتا پسته بنداز بالا""راحت بخوابي!!
سعي کن توي نظرهايت خلاق باشي"و جمله از من کف نري !!!!!!
=========================
**زنده باد احمدي دلاور**

****خار در چشم مجمع تشخيص و سلطنت طلب ها و منافقين داخلي و اصول نماها و اصلاح طلبان و پادشاهي و چپ و راست و شمال و جنوب!!****
________________________________
خوشم مياد پا روي دم همه گذاشته.....جايي نيست که احمدي دلاور پا نذاره...و صداي کسي بلند نشه !!!
____________________________
******* بترکه چشم اونايي که چشم ديدن احمدي دلاور رو ندارند *******
لاله آباد (ضد پاچه خوار سابق)
|
Iran (Islamic Republic of)
خوشم میاد صراط تا سرو صدای این جوجه متوهم بیمار رو می بینه کم میاره!
اما در تربیت شما ظاهرا چندان با مفاهیم مرتبط با نوامیس آشنا نشده ای! یا احیانا افراد غریبه با براحتی برای خواهر و مادر شما لفظ جونم! را استفاده می کنند که برای شما عادی است!!! اما من از صراط به عنوان یک پایگاه اینترنتی مدعی دینی بودن تعجب کردم که چنین لفاظی هایی را منتشر می کند که ظاهرا تعجب من از اصل اشتباه بود! چون بجای بازهم بجای انتشار یک عذرخواهی ساده که حداقل حق من بود ادامه گستاخی تورا منتشر کرد تا من به ظرفیت دینی صراط شک کنم! اما اینکه شما هتاک! بی ادب! و ظاهرا ..... زبان هم هستی فهمیدنش تعجبی نداشت! در این خیل عشاق مثل تو کم ندیدیم!

من خیلی ساده گفتم با ناموس مردم طوری حرف بزن که دوست داری با ناموس شما صحبت شود! این دیگر چه ربطی به داستان های انتخابات داشت نمی دانم!

از خدا می خواهم توفیق چنین ادبیاتی برای نوامیس شما هم حاصل شود، انشالله!

ضمنا می توانید از جناب آزادپی تحقیق کنید! بنده هردو عنوان را همزمان در یک متن استفاده کردم تا بوضوح مشخص باشد که متعلق به چه کسی است! چون لفظ ضدپاچه خوار وسیله ای شده بود برای هتاکی بیشتر شما و آن دوست مزدور انگلیستان برای فحاشی! به ایشان امیدی نبود اما خیلی امیدوارم شما کمی در ادبیاتتان شرم کنید که متاسفانه معلوم شد خیلی قماشتان فرق نمی کند! پس من دورنگی نداشتم! در مورد عنوان دیگر هم به دلایلی که ضرورت ندارد امثال تو بدانند فقط قاطعانه بگویم صاحب عنوان"علی زنده به عشق سیدعلی" حتی حاضر نشد مطلب "فائزه پروری" را بخواند! چون معتقد است کسی حق ندارد خانمی را حتی اگر مجرم باشد به اسم و هتاکانه معرفی کند و لذا طرح این بحث از اساس ایراد دارد! توضیحات لازم در مورد تفاوت های نظر من و آن اقا همانجا داده شد اما شما یا ندیدی یا نخواستی ببینی!

به هرحال این کامنت را با ارزوی هدایت و کمی حسن خلق نبوی برای دست اندرکاران صراط به پایان می برم چرا که ثابت شده شما دارو دسته نیویورکی انحراف هدایت شدنی نیستید! سرتان که با فساد هزاران میلیاردی و فضاحت تورم کمرشکن اقتصادی و انواع ابتذال فرهنگی (بدنیست پیام تبریک برادر شمقدری را به اصغر فرهادی برای جایزه گلدن گلوب بخوانی) و انزوای سیاسی داد از شکوفایی اقتصاد و فرهنگ و سیاست می زند و برای بقیه شاخ و شانه بگم بگم میکشد! تو کجای قصه ای شاعر درباری ...!
مدیر پایگاه سلام
کاربر گرامی در مطلب شما اشاره ای به جنسیت جنابعالی نشده است بنابراین دلخوری شما از صراط بی مورد است
ولی در هر صورت اگر جسارتی صورت گرفت عذر خواهی ما را بپذیرید.
با تشکر
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
اما کامنت اصلی: گفتم
« باقي قصه اي که تعريف کردي براي من جاي طرح ندارد و گريه کردن سر قبري بود که در آن مرده اي نيست! »
مهندس!!!پروفسور!!! ادیب فرزانه!!! یعنی آقازاده ریز و درشت فتنه گر و فاسد بدم میاد! مهدی هاشمی هم اگر در یک دادگاه صالحه جمهوری اسلامی اتهاماتش اثبات بشه که مطمئنا این اتفاق در مورد خودش و همشیره اش خواهد افتاد و اصلا درحال روی دادنه من هم مثل هر ایرانی رنج کشیده از تبعیض دیگری از ایم موضوع استقبال می کنم !

2- اما نمی دانم شما واقعا از کوچک نمایی گندهای آقازاده منسوب به خودتان چه هدفی دارید! چرا زورت میاد دوتا خط موضع گیری محکم و بدون اما و اگر در برابر فضاحت داستان نیویورک هم انجام بدی! نکنه آقازاده عشقت باید در برابر قانون مساوی تر باشه!

برادران و خواهران دیگر حامی دولت! سفیر! مهران آزادپی! کیوان! قیصر! نرگس! سمانه!و ... من پسته خورم یا این جوجه بهش پسمانده های شبکه مشاالدوله ساخته!!!!
آدم های آزاده نون به نرخ روز نخور! حال شما ازمن بهم میخوره یا از افراط بعضی ها در آرزوی مرگ مخالفین و تفریطشان در لاپوشانی گند عشقشان!

2- جواب نگرفتی تا نخواستی بگیری!
بابا احمدی نژاد شما فرق می کنه با احمدی نژاد ما! تو این فرق را نمیخوای بفهمی به ما چه! " احمدی نژاد: مش..... به اندازه ی نیم قرن کار کرد و میراث فرهنگی را متحول کرد " بابا این آدم دیگر در مشایی ذوب شده! خط قرمز می کشه دور و بر این آدم و از طرف دیگه می بینیم مخالفین درون چهارچوب نظامش را هم قلع و قمع می کنه! داد همه دراومده!
"رئیس مرکز پژوهش های مجلس با انتقاد شدید از اتفاقات اخیر در کشور همچون رد صلاحیت مطهری تحت عنوان عدم التزام به ولایت فقیه گفت: هجمه‌هایی که این روزها به بهانه دفاع از ولایت فقیه که افتخار فقه سیاسی اسلام است پیش آمده نگران کننده است."
لابد توکلی هم یک معلوم الحالی! آقازاده ای! چیزیه! اصلا اینها همه ظامند و ک.ا...... و جو....... که برای مقابله به دستور قضاییش از بالا دستور میاد سرور مظلومان عالمند!!!

راستی اگر دوتا موضع مختلف در دوظرف زمانی متفاوت دلیل بر انحراف فکری علی مطهریه! چرا عشق حضرتعالی در انتخابات ریاست جمهوری ششم آیت الله ها..... رییس ستاد انتخاباتی ایشان در نارمک بود و امروز حتی حاضر به تحمل دیدن ایشان هم نیست!
منصفانه اینکه اگر شما بخودتان حق می دهید تغییر در ها........ را دلیل بدانید ما هم چنین نظری را نسبت به رفتار دلاورت! داریم!!!

راستی اگر جدی قصد ترکاندن چشم حسود و این حرفا داره بعد از این تملقهایی که عمدتا میفرمایی چندتا اسپند هم واسش دود کن! میگن تاثیرگذاره!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب لاله آباد - متاسفانه یا خوشبختانه چند وقتیه که این آقا قلدره ، از ترس روشن شدن ماهیت پلیدش ، کامنت های اینجانب رو که بطور محض روشنگریه و نکات غیر اخلاقی هم نداره ، منتشر نمی کنه !( علی الخصوص از زمانی که ماجرای دریافت 206 و غیره رو مطرح کردم ) - حقیر ، نه از سر طرفداری کور کورانه از حلقه دولت که در جهت شفاف سازی موضوعاتی که تنها و تنها مسموعات شماست ، ادله محکمی برای بحق بودن رفتار دولت دارم که قطعاً با شنیدن آن قانع خواهید شد ! و البته از آنجا که آقا قلدره تاب و توان شنیدن این حرف ها رو نداره و طبق گزارشات رسیده ، چند بار با دیدن کامنت های این حقیر ، از ترس و هول و ولا ، خودش رو به در و دیوار کوبیده و یکی دو بار هم از حال رفته که با هزار مصیبت به هوشش آوردند ، اگر بتونید آدرس ایمیل حقیر رو از همین آقا قلدره که رابط ما و شماست بگیرید ، با مکاتباتی که خواهیم داشت ، قطعاً زوایای پنهان موضوع برای شما روشن خواهد شد . هر چند که می دونم این آقا قلدره نه این کامنت رو نمایش میده و نه آدرس الکترونیکی حقیر رو به شما خواهد داد .
حق یار
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
خدا رو شاهد میگیرم که الان فهمیدم...طرفم یه خانمه" و اونقدر شعور داشتم که لحنم رو بهتر کنم"
________________________________
جمله ای که گفتم *سلام به لاله جون خودم* به نوعی تمسخر و طعنه به نام کاربری "لاله آباد" بود.
اما پیرامون متلک هایی که نثار من کردی"اگر جنسیت خودت رو ذکر نمیکردی...جملات آبداری نثارت میکردم که دیگه اسم خانواده و اصل و نسب نیاری"
برخوردم با هرکسی به خودم ربط داره...شما رو سننه؟؟!!
___________________
خانم محترم..شما خودتون رو خیلی بالا بالا حساب میکنید که فکرمیکنید:همه یه عذرخواهی به شما بدهکارند"
صراط هم اشتباه کرده عذرخواهی کرده"هرگز عذرخواهی نمیکنم....چون قصد و غرضی از گفتن جملاتم نداشتم"
((حالا اگه شما به شنیدن اون جملات عادت دارید..مشکل من نیست=جای اون هم توی یه سایت ارزشی مثل صراط نیست))فکرها منحرفه !! چه میشه کرد!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________
حالا که میگید علی زنده به عشق شما نبودید"
پس بنا به دلیلی که ضرورت ندارد امثال تو بداند....مطمئنم که از یک دستگاه رایانه استفاده میکنید"(احتمالا نسبیتی نزدیک به شما داشته باشد"و متاسفانه همفکر شما)"
خانم محترم شما در جایگاهی نیستید که تقوا و آدمیت کسی رو مشخص و تایید کنید"
البته آدمایی که همیشه عادت کردند پشت دین مخفی بشن و هرجا کم میارن از دین و ایضا رهبری مایه بذارند...خود را درجایگاه خداوند هم می بینند"

به علی زنده به عشق بگو:
منافق رو باید رسوا کرد"چه فائزه باشد چه هرکسی دیگه"
اینکه گند کاری هاشو ببینی و دم نزنی و گیر بدی به هتل محل اقامت احمدی دلاور...پسته خور بودن رو مشخص میکنه!

خدا به اون بزرگیش همه رو قابل هدایت میدونه...اونوقت بنده کوچک سرتاپا گناه امیدی به هدایت من منحرف ! و صراط (که شما لقب دارودسته نیویورکی دادید!!) نداره"
من واسه شما دعایی ندارم...ادعایی هم نمیکنم که تو زندگیم گناه نکردم"" ولی اونقدر وجودشو داشتم که اعتراف کنم...نه اینکه خاک بریزم روی ..............!!!
در جامعه پاک بودن هنر است نه اينکه در گوشه ي خانه نشستن"
__________________
کم کم پی به صحت حرفهای مهران آزادپی می برم (برخلاف میل باطنیم) که آدم هایی هستند که همیشه و در هر دوره ای دنبال منفعت خود هستند با وجود حامیانی چون شما که خود را مظهر تقوا و بصیرت و بنده پاک خدا میدانید"
اما خانم محترم...اینقدرها به خود مطمئن نباش"شاید گلشیفته .........................................!(خودم سانسور کردم....ننوشتن اش .جمله رو آشکارتر میکنه)
=========================
درپاسخ به کامنت اصلی ات:
1-کامنت ات تکراری و بی معنی است"
وقتی ........ کاریهای آقازاده .............. ! که آقای ....... ...................."با یک سفر پسر احمدی دلاور به نیویورک توی 6 سال مقایسه میکنید...خودش داره داد میزنه که پسته خور قهار هستید و چشمان خود را روی خیلی از مسائل بستید"

2-چرا خودتون رو گول میزنید...احمدی دلاور هیچ فرقی با گذشته نداره"
منتها از موقعی که خیلی به امثال شما نمیرسه و دم بعضی ها رو قیچی کرده...شده آدم بده فیلم"
بعدش نقشه میکشید که چطور احمدی دلاور رو با چندتا نقشه حساب شده نظیر متهم کردن به اختلاس و سفر نیویورک و لباس مشکی !! و حکم حکومتی و در راس همه اون مش...... "با مخ بزنید زمین"

شما به تمسخر حرف های احمدی دلاور توی مناظره رو بگم بگم میخوانید"
ولی خانم محترم کاشکی اونقدر شهامت داشتید و در پی حق بودید که ببینید کدوم بگم بگم احمدی دلاور دروغ بود!!
صراط اینجا رو سانسور نکن..بذار حرفمو بزنم"
خانم محترم:
آقای ن.ن...... (معرف حضور هست که انشاءالله؟) خانه چندهزارمتری توی ف...... رو از کجا بدست آورده؟؟

2-هتل ن.......... و مجموعه وسيع حاشيه آن در شمال کشور را از چه طريقي بدست آورده اند وآيا هزينه آن صرف اداره منزل ف........ مي شود يا…

3-آقازاده ایشون(م.....) در کشور کانادا با سرمايه چه کسي اقامت دايم دريافت کرده ومشغول جمع آوري ثروت براي مردم مستضعف !!!!!! است!؟

4- آقازاده دیگر ایشون با ثروت چه کسی شرکت معظم بیمه ای راه اندازی کرده است؟؟

5-حفاريهاي تاريخي در برخي مناطق شمالي از جمله ...... و ...... و ..... و…واستخراج اشياي عتيقه وارتباط آن با شرکت.......…و ........... خبري دارند؟

6-ارتباط مالي ....... با ايشان چگونه است؟همچنين در مورد کارخانه ..... همين سوال را تکرار فرماييد؟

این سخن چه کسی است:
من آخر ......های ه........ هستم ؟؟
پاسخ: ن.ن...........!!!

خانم محترم...اونو قت شما همچین خیانت هایی رو با سفر پسر احمدی دلاور به نیویورک مقایسه میکنید؟؟؟؟؟خجالت بکش!!
______________________________
صراط عزیز خواهش میکنم سانسور نکن:خواهش میکنم:
این حرف احمدی دلاور توی مناظره هست:

يک مورد آن ........ است که بدون هيچ مزايده اي آنرا به همسر جناب آقاي ک...... و همسر آقاي ق.... داده اند و کارخانه را از بن برچيدند تا زمين آنرا به فروش برسانند و دهها مورد اينگونه وجود دارد.
4-اما جناب اقاي مو...... بسياري از مديران شما و جناب اقاي ه...... دست خالي آمدند و با يک امتياز دلار 7 توماني يا واردات و صادرات ميلياردر شدند. اقاي ص....... مدير دولت شماست که از دولت شما پولدار شده و فهرست بلندي در اين زمينه است و نمي خواهم در اينجا اسم ببرم. پسران اقاي ه........ در کشور چه کار مي کنند ؟
5- فهرستي از زمين هايي را که مديران گرفته اند را دارم و مي توانند آنرا بخوانند که در آن زمين هاي 40 ، 50 ، 80 و 400 هکتار وجود دارد. 400 هکتار زمين را در هرمزگان گرفته اند اما مردم به منظور اشتغال جوانانشان براي 2 هکتار زمين مستاصل هستند.
6-جناب آقاي مو.......... اينگونه مسائل و قرارداد ......... بي قانوني است که يک فرد در ايران محاکمه و محکوم مي شود اما از زندان فراري داده مي شود و به خارج مي رود و عقبه آن پسر آقاي ........ است.

7-بي قانوني در پسران برخي از اين آقايان که از شما حمايت مي کنند،‌است پسر آقاي ....... چگونه ميلياردر شد؟ و اکنون چگونه زندگي مي کند؟ اينها حاميان شمايند.

خانم محترم..حتی دیگه خواجه حافظ هم این چیزا رو میدونه"
پشت لباس روحانیت که نمیشه هرغلطی دلت خواست بکنی"
آیا این عدالت علی (ع) است؟؟ یقین داشته باش...اگر اون زمان بودی...قطعا جزو خوارج می بودی ...نه سپاه حق و عدالت""

یه نکته دیگه:
خانم محترم! نوکری و پسته خوری ها...... از هر ننگی بالاتره"شما توی کامنت تون گفتید:
رنج کشیده از تبعیض ام:
اما بدانید:
اين ه....... بود که شروع کرد به زدن ساز رياست جمهوري مادام العمر ودادن لقب مسخره سردار سازندگي بخود
اين ه........... بود در سالهاييکه همه جوانهاي اين مملکت از بشت ميز مدرسه ودانشگاه به جبهه ها رفته وبربر شدند اقا زاده هاي خود را براي تحصيل به کانادا وبلزيک دو کشور شديدا غربي فرستاد
اين ه.......... بود در سا
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
چندتا چی یادم رفت!
پیرامون جناب توکلی :

بله ایشون ظالمند""اگه خواستی بهت میگم دلیلامو"
جوان فکر هم هیچ ربطی به مواضع من نداره! کلا از طرز فکرش هم خوشم نمیاد (سعی نکنید برای تحمیل نظر خود..منو به اشخاص دیگه ربط بدید"

هرجمعه بعازظهر واسش اسپند دود میکنم"تا چشم هرکسی که نمیتونه اقتدار و عدالت اش رو ببینه از حدقه دربیاد"
خانم محترم:من از احمدی دلاور هیچی نخواستم و انتظاری هم ازش نداشته و ندارم"
من از اون اول احمدی نژادی نبودم"اما بعد از انتخابات 84 مات او شدم"و الان افتخار میکنم...طرفدار کوچک احمدی نژادم"بخاطر لجن پراکنی اشخاصی مثل ع.مط....... و ا.تو ............. و ا. ناد............ و با ....... و ........ به حقانیت احمدی دلاور شک نمیکنم"
_________________________________
خانم جان:
لیاقت طرفداری احمدی دلاور رو نداری"
هرچند میگ اولش بودی(بنا به ادعا شما):
اما:
بودن مهم نيست ماندن مهم است"

اتب تند زود ميچاد!!

احمدي نژاد اشتباه مي کنه ولي هنوزم جيگر منه
_________________________________
"برهنه ات مي کنند تا بهتر شکسته شوي
نترس گردوي کوچک
آنچه سياه مي شود روي تو نيست، دست آنهاست"
کارچاق کن شاگرد آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
من موندم صراط با چه انگیزه ای اراجبف این آدم آشغال دربند پی رو منتشر میکنه
جالبه که همه نظرات چرت و پرتش منعکس میشه بازم غر میزنه و معترضه که نظرات من پس از افشاگری منتشر نمیشود
ببینم آقای دربند پی تو که اینقدر اطلاعات از 206 و مسائل پشت پرده داری چرا روی سایتهاتون که رئیست پول داده راه انداختی منتشر نمیکنی اسنادشو ببینیم؟؟
خوبه منم بگم توی اون 72 تن و وعاظ ولایی چیکار میکردی؟ بگم پول دفترتو از کجا آووردی؟
بزن اسناد این 206 رو تا ما هم فحش بدیم به صراط یا منتشر کن یا ببند دهنتو عملی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
لاله خانم:
دوکامنت ارسال کردم..مثل اینکه کامنت اول از نظر دوستان صراط"قابل انتشار نیست...چون نتایج غیرقابل انتشار از 12 به 13 تغییر کرده"
______________________
متاسفانه تا وقتی صراط بخواد اینگونه عمل کنه...ره به جایی نخواهیم برد"
کامنتم فقط کارهای تو آقازاده معروف بود...که خواستم شما بیشتر از این رنج کشیده از تبعیض نباشید(طبق گفته خودتون)!!!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
صراط جان:
متاسفانه حق با مهران هست"
از این 13 تا غ ق انتشار"
8 تاش مال منه!!
______________________
کامنت آخرم به لاله آباد چه مشکلی داشت"
مگه نه اینه که این خانم از تبعیض رنج کشیده بود!! پس چرا شهامت درج اونو نداری؟؟
کاشکی به جای اینکه الکی واسه یه کار نکرده...از این خانم عذرخواهی کنی"بجاش بخاطر منتشر نکردن کامنت هایی که حاصل وقت هایی است برای تایپ کردن" عذرخواهی میکردی!!
_________________________________
آیا سایتی توی ایران هست که در اون عدالت رعایت بشه؟؟اگه هست آدرشو لطف کنید"
لاله آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام خدمت برادر آزادپی!
واقعا بنده هم متاثرم که صراط ظرفیت جامعه مدنی برای آزاداندیشی مورد تاکید مقام معظم رهبری را برنمی تابه و نظرات شما را منتشر نکرده که بنده بتوانم از تضارب آرا با شما که بی شک یک حامی سرسخت اما بسیار متواضع و مودب دولت هستید استفاده ببرم! و واقعا جای تعجب داره که در طرف مقابل این افراط گرفتار تفریط شده و مشعشعات توهم آلود یک کودک بیست ساله را که قطعا چیزی از مصائب جامعه ما حداقل از بعد اقتصادی را درک نمی کند و کاملا واضح است که پول نفت حداقل به خوبی به سر سفره ایشان رسیده را با تمامی جسارتهایش منتشر می کند!
تازه بی ادبی می کند! با توهین و الفاظ زننده با خانواده مردم حرف می زند! بعد هم عذرخواهی که اصلا در قاموسش نیست! من که قبلا وقتی دلم از این رفتارش شکست دعایی برای نوامیسشان داشتم که نوشتم و هرچند قبلا دلم رضا نبود اما امروز مصمم از درگاه الهی می خواهم که محقق شود انشالله تا زجر قرار گرفتن در برابر چنین زبان هتاکی را خودش هم با پوست و گوشتش حس کند! البته اگر غیرتی باشد...!
از شما هم گلایه مندم! که روزی که به شما جسارت شد، من مردانه!! در برابر آن مزدور انگلیسی ایستادم و آنروز هتاکی هایی از جنس همین که امروز این بچه نثارم کرد شنیدم! اما دفاع از یک برادر ارزشی در برابر یک منافق در لباس دوستدار ولایت حلاوتی داشت که رنج شنیدن وزوز مگس ها به چشم هم نمی آمد!
اما با درد سرشکستگی امروز شنیدن این همه حرف تلخ از یک عاشق متوهم چه کنم؟ تنهایم رابجز محضر آقایمان امام زمان به چه کسی عرضه کنم! جوانان حزب اللهی مثل شما آیا آنقدر ذوب در طرفداری ها شده اند که بی تفاوت در برابر ندای تظلم من سربرگردانید!

مرا با این بچه کاری نیست؟ اما کاش شما و سفیر و قیصر و ... جوابی برای جده ام زهرا داشته باشید!
لاله آباد (همان ضد پاچه خوار!)
|
Iran (Islamic Republic of)
اما عاشق اسپند دودکن محترم!!

قطعا بسیاری ازنظرات دیگر مرا نخواندی که فکر می کنم شما کمتر می خوانی چون بیشتر حرف میزنی و خیلی هم به گسترش شایعات برعلیه مخالفان دولت علاقه مندی!

1- این اولی اش را آفرین! این دوقطبی ها....... و اح..... دم انتخاباتها دیگر تهش درآمده و خیلی رقت آور و خسته کننده شده و باور کن هرچه قدر هیاهوی دزدگیری راه بیاندازید بدبختانه دیگر با عملی که داشته اید کمتر کسی نیت امثال شما را باور می کند.
راستی می دانید مهدی ها........... یا همان آقازاده فراری در میان سیل این همه اتهامات شما به چه جرمی اکنون احضاریه دادگاه دارند؟ شما که ....................... و این اصلا به من ربطی ندارد!!!! عیب است که به متن این احضاریه دسترسی نداشته باشی! راستی دولتی که این همه سند و مدرک از طریق یک نوجوان 20 ساله مثل تو دارد (باز کشف نکن من آن آقای مورد نظر شما هستم! بنده خدا در تعریف و تمجید ساده لوحانه از شما! قبلا این موضوع سن شما را به من گوشزد کرده بود!) چرا همه اینها و احتمالا 100 برابر بدتر از اینها را تحویل دستگاه قضایی نمی دهد؟ یا اگر گزارش جامع و مستندی داده شده و از سوی قضات اهمالی می شود چرا رییس جمهور به عنوان شخص دوم مملکت خیلی روشن و واضح اصلاح و تغییرات اساسی در ساختار قضایی سهل انگار در امر رسیدگی به این پرونده های کلان فساد اقتصادی نمی خواهد؟
چند حالت جدی دارد:
1- ایشان خواسته اما رهبری توجه نکرده اند که من و شما می دانیم این فرض از اساس غلط است!
2- ایشان چون در اطراف خودش هم کم از این باندهای ....... ندارند نظیر پرونده خیابان ...... داستان اراضی منطقه ........، هتل های ...... و ارتباطات بعضی از همه فن حریف های اطرافش با مجموعه آریا و ... خود را ناچار به سکوت می بینید! البته ارتباط با آقای ز. صاحب بانک ... را هم که شکرخدا همه شنیده اند
3- ایشان اهل معامله هستند و با در اختیار داشتن برخی اطلاعات از پرونده های آقازاده های وابسته به رانتهای قدرت و ثروت نظیر برخی افراد که فرمودید در حال معامله هستند
شما بفرمایید به کدام گزینه رسیده اید یا اینکه سکوت تجلی گر وحدت!!! ایشان را در برابر مفسدان اقتصادی خیلی شفاف و بدون صحبت کردن از آینده مبهم و نامعلوم چگونه توجیه می کنید؟!

ناسلامتی ایشان از روزی که آمده دارد لیست بسیاری از مفسدان اقتصادی را رو میکند! اما ناگهان می بینیم یکی از همین هایی که در لیستش بوده می آید بیرون و ماشین ایشان رادر یک اقدام تبلیغاتی می خرد!!!!!

2- پسرجان! فساد فساد است و با متر اندازه گیری نمی شود! خیلی از آنهایی من با تو در فساد اقتصادی شان هم نظرم از مادر آقازاده مفسد اقتصادی زاییده نشده اند! دوباره داستان آهن تفتیده مولا و خواهش برادرش عقیل را برای شما تکرار کنم! فساد دار و دسته نیویورکی به قول شما تخم مرغ دزدی است! بله ما هم با همین اندک شعورمان این را می فهمیم ! اما از لاپوشانی امثال شما و در نتیجه سهل انگاری و کوچک جلوه دادنش ظاهرا باید منتظر یک آقازاده شتردزد جدید باشیم! چرا عارت می آید دوتا کلمه صریح و پوست کنده این ماجرا را محکوم کنی و بگویی وقتی پای بیت المال و حق الناس وسط است فرزند عشقم و آقازاده فراری فرقی ندارد! مگر مولایمان علی به دخترش نفرمود اگر رسید تو به خزانه دار نبود دستانت را بجرم گرفتن یک گردنبند از بیت المال قطع می کردم! حاکم اسلامی باید نسبت به خانواده اش سخت گیرتر باشد نه اینکه قد و وزن فساد را اندازه گیری کند که این بیشتر است یا آن!
شما که از داستان دردآور توهین به تمثال مبارک امام شهیدان و بیانگذار کبیر انقلاب می گویید مگر نمی دانید ایشان با اقتدا به مولای متقیان مسئولان نظام را ضمن دعوت به ساده زیستی حتی از حشر و نشر با سرمایه داران منع می کردند که می فرمود" هیچ کاخی ساخته نمی شود مگر رنج آه کوخ نشینی در دل آن باشد" یا "من یک موی شما کوخ نشینان را به همه کاخ نشینان عالم نمی دهم"
پس وزیر همه کاره ............ که هردو می دانیم ایشان هنوز محرم اسرار است و قابل دل کندن نیست در انواع مناصب وزارتی در دولت دلاورت چه می کرده؟؟؟

3- ما شکر خدا دستمان در جیب خودمان است و مجیز کسی نگفته ایم و شاهد آنچه است سادگی زندگی ام است شما لطف کنید دمتان را حداقل مدتی بردارید تا بلکه باقی ملت نفس بکشند! قیچی پیشکش!!!
شما اصلا هیچ کدام ازمنتقدان دولت را قبول داری؟ یا همه از بیخ و بن مهدورالدم هستند؟!!!
راستی میدانی: ظرف 4 ماه با تدابیر داهیانه دولت!!! ارزش پول ملی نصف شده! می دانی بجز مغازه های دم محله عشقت تورم کمرشکن چه بلایی سر ملت آورده! راستی می دانی با این قیمت ها چند درصد مردم کشور حتی سال بسال رنگ گوشت و مرغ راهم نمی بینند؟ می دانی دلال اصلی ارز در این تفاوت عجیب قیمت دولت و بازار و ترقی روزبروز آن چه کسانی هستند؟می دانی تفاوت فعالیت های زیربنایی انجام شده در بخش های عمرانی کشور در این سه ساله اخیر نسبت به سه سال اول دولت چه فاجعه ای را نشان می دهد؟
اصلا چیزی می دانی یا بدجور این پولهای نفتی که به سر سفره برخی محبان سرازیر شده چشم هایتان را تار کرده و تاریخ مصرف این حرف ها را فاقد تا پایان دولت های قبل از عشقت می دانستی؟
اگر می دانی و بخاطر شرمندگی هم سفره شدن با غارتگران حقوق مظلومان در زیر لعاب فریاد پوشالی بر سر چند مفسد اقتصادی سوخته قدیمی زبانت نمی چرخد که همه واقعیت را بگویی پس دستگاه لیاقت سنج حامیان ا............!!!!! .... شما! ببخشید تو خجالت بکش!
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
کامنت اول:
درپاسخ به کامنتی که به آقا مهران نوشتی:
خطاب به من میگی:
«درکی از مصائب جامعه از بعداقتصادی ندارم»
نه خانم"منکر وجود مشکلات نمیشم..اما اهل سیاه نمایی نیستم"دنبال این نیستم که این دولت رو با مخ بزنم زمین!
درسته از اقتصاد
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست محترم ، جناب لاله آباد ! البته هنوز نمی دانم که وقتی را که صرف نوشتن این جوابیه برای جنابعالی می نمایم ، وقتی است که بیهوده به هدر می رود ، یا اینکه می توانم با صرف این وقت ذهن برادر یا خواهر مسلمانی را روشن نمایم
- به هر حال کلید فهم این موضوع در دستان صراط نشینان محترم است و در صورتیکه این کامنت انتشار یابد ، قطعاً به سوالاتی که در ذهن مبارک دارید پاسخی درخور داده خواهد شد ! و صد البته جوابی درخور به کارچاق کن دادم که آن هم توسط صراط نشینان حذف شد .
قبل از هر چیز تشکر می کنم از دفاعتان از یک برادر مسلمان و ایضاً دفاع از سخنان بر حق شما را نیز بر خود تکلیف می دانم و صد البته نظر به اینکه بر اساس عادت عامه ، نوع برخورد آقایان با فرد مقابل خود ( بر اساس مذکر یا مونث بودن ) به واقع داری تفاوت فاحش است ! نوع گفتمان امین عزیز در کامنت های اولیه را به دلیل تصور ایشان از جنسیت شما می دانم ( ما مرد ها در محاوره کمی با هم خودمانی تر هستیم و البته جسورانه تر با هم گفتمان می نمائیم ) که همانطور که ملاحظه می فرمائید ، ایشان در کامنت های بعدی این لحن گفتمان را تعدیل نموده اند و صد البته بگذارید به حساب خودمانی حرف زدن ایشان و نه توهین به شخصیت خودتان ! متشکرم
و اما در دفاع از نوع گفتمان امین جان هم بگذارید به حساب عرصه نبرد مجازی که لازمه اش نوعی آمیختگی کلام ، با صلابت گفتار است که البته همانطور که عرض کردم نوعی کری خوانی و رجز خوانی را توامان به همراه دارد و صد البته نباید از ایشان دلگیر شوید ! به هر حال نوعی نبرد سایبری است و علی الخصوص که صراط نشینان هم با حذف برخی کامنت ها به دلیل بی حوصلگی یا مشغله فراوان و یا هر دلیل دیگری ، به سهم خود در آتشین مزاج شدن کاربرانشان تاثیر بسزائی دارند .
جناب لاله آباد چنانچه این کامنت توسط صراط نشینان محترم منتشر شود ، به منزله این است که میتوان یک سلسله بحث را با جنابعالی پی گرفت و چنانچه در حوصله صراط نشینان محترم نیست ، لطف فرموده و آدرس ایمیل حقیر را در اختیار جناب لاله آباد قرار دهند ، تا حقیر به سهم اندک خود هموار کننده مسیری باشم که قرار است عدالت از آن مسیر بگذرد و صد البته در کامنت بعدی پاسخ برخی از سوالات جناب لاله آباد را خواهم گفت - با تشکر
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۶
۲۶
اگر دين نداريد كه نداريد لااقل ازاده باشيد مردم زير بار اين همه گراني له شدند گند زده شد به هر چه اقتصاد و مسكن و ارز و ... خفه شديد دم نمي زنيد.مديريتها افتاده دست يك مشت ادم بي تجربه و بچه و وابسته به جريان به اصطلاح انحرافي.سه ميليارد هزار ژول بيت المال رو خوردند يك اب هم روش حالا همه اينها را ول كردند فقط به فكر خرابي ذخاير انقلاب هستند كه وقتي اينها توي زندان بودند براي اين انقلاب، اينها هنوز تو شكم مادراهاشون هم نبودند. اگر شرف داريد اگر دين داريد كامنت منو هم بذاريد
من
|
Iran (Islamic Republic of)
یه عمر بقیه خوردن و شما صدات در نیومد حالا هم اینو خوردن و شما بهتره صدات در نیاد !
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ناشناس"
فرموده اید:

"وقتي اينها توي زندان بودند براي اين انقلاب، ...... هنوز تو شكم مادراهاشون هم نبودند."

با این استدلال جنابعالی ، استفاده از مدیران جوان و جدید جرم است و ما همواره باید از مدیرانی استفاده کنیم که در سالهای قبل از 1357 در زندان بوده اند.

بدیهی است چنین افرادی مثل جناب آقای رفسنجانی و جناب جاسبی حداقل 67 سال دارند.

آیا شایسته است استفاده از مدیرانی که حداقل سن آنها 67 می باشد ، به این دلیل که اینها قبل از سال 1357 سابقه زندان داشته اند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۲۳ دی ۱۳۹۰
۴
۱۷
اگر دین داشتند که از ا.ن حمایت نمی کردند؟ این اقا با رفتار وگفتار خود در این چند سال ابروی انقلاب ونظام را در داخل وخارج برده؟ وچهره رحمانی انقلاب واسلام را خدشه دار کرده؟ وفرزندان انقلاب وامام را به جان هم انداخته؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۴
۴
مرگ بر جلبک صبض
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۸ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۲
۱۹
اگر مرد هستید اینو چاپ کنید:
دانشگاه آزاد با مدیریت این بابا خیلی خدمت کرده کلی فضای آموزشی و امکانات برای این مملکت ایجاد کرده کلی استاد و کلاس در داره و خدمات هم به دانشجوهاش میده مسلمه که باید پول بگیره
اما شما که خیلی مسلمون هستید نگاه کنید به دانشگاه پیام نور که همون پول رو دقیقا اندازه آزاد در فوق لیسانس میگیره اما نه از استاد خبری است نه از مکانات نه از فضای آموزشی به خدا آخر الزمانه! برای 8 واحد درسی 1 میلیون پول گرفتن !
این پولا کجا میره ؟ جاسبی زمینهای بی ارزش رو خرید الان پولهای که گرفته صد برابر شده برای عمه اش که نشده برای همین مردمه برای ایرانه الان دانشگاه پیام نور و جاهای دیگه اینهمه پول میگیرن برید ببینید دانشجوها با چه وضعی تو یه ساختمان کمپرس میشن !
انصاف هم چیز خوبیه مسلمونا!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
علی جان اگر رهر معظم انقلاب با حکم حکومتی جلو وقف رو نگرفته ودند ، الآن بقول شما همه این پولها مال عمه اش شده بود !
حق یار
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
*مدرک آزاد رو بذار در کوزه آبشو بخور*
_________________________________
مدرک دوزاری که با سه تا جزوه خوندن بدست میاد که اینهمه شلوغ کردن نداره"
ولی فضای اموزشی رو حق به تو میدم!
عص
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۳
۱۷
به جا ی این حرفهای خا له زنکی انواع فساد رادر جا معه از بین ببر ید
ناله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۲ - ۲۴ دی ۱۳۹۰
۲
۲۱
درود بر هاشمی
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
نقــــــــــــــــــــــــــــــــــی !!

این آفتابه رو کجا گذاشتی !!!!
اردشیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۱ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۳
۱۶
بنظرم من این بهترین شیوه عدالت است رسیدگی به تخلفات را از منتقدان و مخالفان شروع کنید آن قدر دقت بخرج دهید تا وقت به دوستان نرسد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲
۱۸
واقعاً اینقدر نفهم هستید یا که خودتون رو به نفهمی زدید . چرا علی مطهری بزرگوار را که اهل دغل بازی های سیاسی نیست و دین و آخرت خودش رو برای دنیای دیگران نفروخت را با بقیه مقایسه می کنید. چون بر سر حرف حق پافشاری می کند دردتون گرفته.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۱۷
۱
بعد 33 سال حریف جاسبی یکی از .......... هاشمی شدید اونهم بدون محاکمه فقط تونستید عوضش کنید ان شاالله 33 سال دیگر حریف مهدی هاشمی میشید تا اون زمان هم همه کشور حیف ومیل شده و دیگه چیزی ازش باقی نمونده
علوی تبار
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت

تا اینا بخوان حریف جناب مهدی رفسنجانی بشن ، صد سال طول میکشه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۵ - ۲۵ دی ۱۳۹۰
۲
۱۴
بخشی از دفاعیه مطهری :«البته وفاداري و التزام عملي اينجانب به اصل ولايت فقيه به آن شدت نيست كه يازده روز در مقابل حكم ابقاي وزير اطلاعات مقاومت و خانه نشيني كنم و يا بر تعبير «بيداري انساني» در مقابل «بيداري اسلامي» درباره نهضتهاي اجتماعي منطقه اصرار بورزم»

چه جماعت بیکاری رو سرکار گذاشته اید !! عجب اشتغال زایی فعالی !!!

خوبه که تازه با کسی عقد اخوت نبسته اید !!!!!! احتمالا با ناکس ها بسته اید !
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز