۰۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۸

تیر اندازی موتور سواران به پرسنل ارتش

در حالیکه در دقایق اولیه صبح امروز تعدادی از پرسنل ارتشی منتظر آمدن سرویس و مراجعه به محل کار بودند، توسط دو موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند.
کد خبر : ۵۱۰۸۳

‌به گزارش صراط به نقل از مهر ، یک گروه چهار تا هفت نفره پرسنل ارتش در خرم آباد که در ساعات اولیه صبح شنبه عازم محل کار بودند توسط دو نفر موتورسوار هدف گلوله قرار گرفتند که در جریان این حادثه یک نفر از نیروهای ارتش شهید و یک نفر دیگر مجروح شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تایید تیراندازی صورت گرفته در ساعت 6 و 30 دقیقه صبح امروز، اطلاع رسانی در این زمینه را منوط به بررسی بیشتر دانست.

حسن شریعت نژاد با بیان اینکه در تیراندازی صبح امروز 2 نفر موتورسوار مسلح یک گروه ارتشی را در محله کوی ارتش هدف گلوله قرار دادند، ادامه داد: در جریان این تیراندازی متاسفانه یکی از نیروهای ارتشی در خرم آباد به شهادت رسید.

وی با اشاره به مجروح شدن یک نفر دیگر در جریان این حادثه، یادآور شد: حال عمومی این فرد رضایتبخش است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با تاکید بر اینکه علت و انگیزه این تیراندازی در دست بررسی است هر گونه اظهار نظر را منوط به بررسی های بیشتر در این زمینه دانست.

شریعت نژاد با بیان اینکه تیم هایی از نیروهای نظامی و امنیتی برای بررسی موضوع تشکیل و موضوع در حال پیگیری است، یادآور شد: متاسفانه دو فرد موتورسوار ضارب از محل متواری شدند.

 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۸ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
وقتی برخوردها ضعیف میشه دیگر چه انتظاری دارید