۰۳ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱

بالاترین: جنبش سبز يعني كشك !

کد خبر : ۵۱۲۳۱

به گزارش صراط به نقل از کیهان: «وقتي اين خبر را ديدم كه آقاي اوباما براي ]آيت الله[ خامنه اي پيام فرستاده است، احساس كسي را داشتم كه در يك روز سرد زمستاني، لخت و عريان وسط يكي از خيابان هاي لندن ايستاده است و در حالي كه از سوز و سرما به خود مي پيچد يك سطل آب يخ روي سرش ريخته اند»
سايت ضدانقلابي بالاترين كه از سوي «منوشه امير» مديريت مي شود با تشبيه فوق درباره چگونگي تاثير پيام اوباما به رهبر معظم انقلاب نوشت؛ وقتي آقاي رئيس جمهور آمريكا براي حل مشكلات ايالات متحده از رهبر ايران درخواست مذاكره مي كند، ديگر به جنبش سبز(!) و فعاليت اپوزيسيون چه اميدي مي توان داشت؟ البته واشنگتن پست و نيويورك تايمز نوشته اند اوباما به ]آيت الله[ خامنه اي نامه نوشته و تهديد كرده است كه چنانچه تنگه هرمز بسته شود آمريكا ساكت نمي نشيند و اين تنگه را براي عبور و مرور نفتكش ها و كشتي هاي تجاري باز خواهد كرد. اما مقامات رژيم مي گويند نامه نبوده بلكه يك پيام بوده كه از سه كانال ارسال شده و محور اصلي آن درخواست مذاكره است.
بالاترين در ادامه مي نويسد «از لحن سردمداران رژيم مي شود فهميد كه آنها گوششان به اين تهديدها بدهكار نيست و به قول روزنامه فاشيستي كيهان براي تهديد اوباما تره هم خرد نمي كنند.
سايت وابسته به منوشه امير مي نويسد؛ «اگر اوباما قصد مقابله جدي با رژيم را داشت، براي رهبر رژيم ايران پيام نمي فرستاد و به جاي درخواست مذاكره، اعلام مي كرد براي حمله نظامي به ايران آماده است.» بالاترين در پايان خطاب به اپوزيسيون مي نويسد؛ پيام اوباما را بايد پيام به اپوزيسيون و جنبش سبز هم دانست. آقاي اوباما مي خواهد بگويد كه از دست آمريكا براي براندازي رژيم اسلامي ايران كاري ساخته نيست. ترجمه پيام اوباما براي ما اين است كه «اپوزيسيون و جنبش سبز يعني كشك».
گفتني است روزنامه آمريكايي واشنگتن پست نيز طي مقاله اي در شماره پنجشنبه خود -19ژانويه- پيام اوباما به رهبر معظم انقلاب را نشانه نااميدي آمريكا از توان برخورد نظامي با جمهوري اسلامي ايران ارزيابي كرده و نوشته بود، اگرچه نتانياهو و ايهود باراك اصرار دارند كه گزينه نظامي عليه ايران نبايد از روي ميز برداشته شود ولي به نظر مي رسد اسرائيل هم از پي آمدهاي شكننده حمله نظامي به ايران باخبر است و نامه اوباما- پيام شفاهي- احتمالا بدون مشورت با مقامات اسرائيلي ارسال نشده است.

نظرات بینندگان
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۳
۲
.
*قربون آدم چیز!!فهـــــــــــــــــــــم *
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۰۳ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
بالاترین نگفته بلکه یکی از کاربراش گفته از اونجایی که ادم نفوذی زیاده تعجب نمیکنم صراط جان توام میتونی بری عضو سایتشون شی