۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۲۴

یورش نامزدهای جریان‌انحرافی به بیت‌المال

متاسفانه این ولخرجیها ازماه های پیش آغاز شده بود و درحال حاضر هم با نزدیکی به روز انتخابات بیشتر شده است، پیامهای انتخاباتی این نامزدها به هر مناسبتی هزینه زیادی را می طلبد و در حالی‌که هنوز خیلی از نمایندگان این دوره نتوانسته اند عملکرد کاری خود را به چاپ برسانند، پول مملکت هزینه پیام تبیلغاتی نامزدهای متخلف شده است.
کد خبر : ۵۱۵۱۹

مهر: نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نامزدهای جریان موسوم به انحرافی برای تامین هزینه های سرسام آور انتخابی خود به سمت اموال و دارایی های بیت المال یورش برده اند.

خلیل حیات مقدم اظهار کرد: اخبار رسیده حاکی از آن است که نامزدهای جریان انحرافی که هم اکنون دارایی های بیت المال را در اختیار دارند قصد دارند با خرج کردن هزینه های سرسام آور از بیت المال به اهداف خود در دستیابی به کرسی های هدف قرار گرفته نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دست پیدا کنند.
وی افزود: همین پشتوانه بالای مالی نامزدهای جریانهای انحرافی باعث شده آنها این روزها و قبل از آغاز انتخابات مجلس، تخلفات فراوانی از آنها سر بزند که باید راهکاری برای مقابله با اینگونه موارد تخلف اندیشده شود چرا که خرج کردن های میلیاردی نامزدهای انحرافی هم اکنون یک سئوال بزرگ برای نمایندگان مجلس ایجاد کرده است.

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان در مجلس هشتم با بیان اینکه بیشتر نمایندگان شاهد خرجهای کلان نامزدها در حوزه‌ انتخابیه خود هستند، افزود: در حالی که من به عنوان نماینده فعلی مجلس، امکان خرید یک دست لباس ورزشی برای تیم محلی حوزه انتخابیه خود را ندارم از سوی نامزدهای وصل به منابع ثروت، پنج میلیون تومان به همین تیم محلی داده می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه این ولخرجیها ازماه های پیش آغاز شده بود و درحال حاضر هم با نزدیکی به روز انتخابات بیشتر شده است، پیامهای انتخاباتی این نامزدها به هر مناسبتی هزینه زیادی را می طلبد و در حالی‌که هنوز خیلی از نمایندگان این دوره نتوانسته اند عملکرد کاری خود را به چاپ برسانند، پول مملکت هزینه پیام تبیلغاتی نامزدهای متخلف شده است.

این عضو فراکسیون خط امام (ره) با تشریح تخلفات این طیف از نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس، درباره اینکه مسئولیت پایان دادن و نظارت براین وضعیت متوجه کدام دستگاه است، گفت: فرمانداری ها باید تخلفاتی را که در هر حوزه ای می بینند به هیئتهای نظارتی گزارش دهند تا شورای نگهبان با علم به این تخلفات، مراقبت بیشتری از اتفاقات قبل از انتخابات داشته باشند.

عضو کمیسیون حقوقی قضایی مجلس هشتم بررسی و شفاف سازی فعالیتهای مالی نامزدهای متخلف را از جمله وظایف سازمان بازرسی کل کشور دانست و با بیان اینکه خرج بیت المال در این حد، حتی می تواند بر روی وضعیت اقتصادی کشور تاثیر بگذارد، اظهار کرد: درحالی که  هزینه کردن یک ریال از پول مملکت، احتیاج به سند اجازه مجلس دارد، جای سئوال است که ثروت در اختیار برخی نامزدها از کدام بانک خارج می شود.

نظرات بینندگان
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
جناب حیات مقدم ، تکلیف لایحه ای که دولت محترم به مجلس ارائه فرمودند ، مبنی بر اینکه نمایندگان محترم لیست دارائی های خود را اعلام نمایند و اعلام نمایند که محل هزینه های تبلیغاتی آنان از چه منبعی است چه شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- شما که راست می گوئید؟؟؟!!!! ولی نمی دانم چرا با اقدامات مشکوک از زیر بار تصویب قوانین اینچنینی که هم این مجلس را در بر می گیرد و هم پایه ای محکم برای مجلس های آینده می شود و در نهایت به نفع همه آحاد جامعه است شانه خالی می کنید؟؟؟؟
- باز هم می خواهید با سیاست فرار به جلو و کی بود کی بود من نبودم انگشت اشاره را به طرف جریان انحرافی بگیرید و کار خودتان را انجام دهید؟؟؟؟؟
- مردم محال ممکن است که دیگر با این طناب پوسیده شما داخل چاه شوند !
- اگر مستند به دلیل ، نمونه عینی سراغ دارید بفرمائید تا ما طرفداران دولت قبل از هر کسی با آنها برخورد کنیم !
- وگر نه و اگر تحت تاثیر مسموعاتتان افاضه می فرمائید ، به همان راهی می روید که بزرگ تر از شما رفتند و انتهایش دیواری سخت و بلند بالا بود !
لطفاً برای برگشت خود به آغوش ملت ، اگر شده یک پل را آباد بگذارید ! صراط نشینان محترم استدعا دارم سانسور یا حذف نفرمائید . متشکرم
حق یار
سعیدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۶
۰
لعنت به هرچی جریان انحرافی و جریان انحرافی دوسته!!!
مهران آزادپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جناب سعیدی از خداوند متعال خواستاریم که شما را رحمت کند !
حق یار
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۵ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
امکانش هست اسم دو تا از کاندیداهای جریان انحرافی را نام ببرید تا ما بهشون رای ندیم چون اون طور که من تحقیق کردم همشون رو رد صلاحیت کردند
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
نباید براساس احتمالات حرف زد، اگر سند دارید ضمن اینکه آنرا به مراجع ذیربط ارائه میکنید اشکال ندارد رسانه ای هم بکنید ولی تازمانی دلیل قانع کننده ندارید با موهومات مردم مردد وسردرگم نکنید
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز