۰۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۷:۵۹

رویانیان: برخی بازیکنان غیرت تیمی ندارند

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: متاسفانه بعضی از بازیکنان در اندازه نام تیم غیرت و تعصب ندارند.
کد خبر : ۵۱۵۲۶

 فارس: محمد رویانیان اظهار داشت: متاسفانه نتیجه بدی مقابل صنعت نفت آبادان گرفتیم. بر همین اساس تصمیم گرفتیم کلیه بازیکنان جریمه شوند (کسر ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد‌ها) البته آقای معمارزاده بیشتر از سایر بازیکنان یعنی ۱۵ درصد از قراردادش کسر می‌شود.

وی افزود: برخی نفرات ما با غیرت و تعصب برای پرسپولیس تلاش می‌کنند و در زمین بازی می‌دوند و عرق می‌ریزند اما متاسفانه برخی دیگر تعصب و غیرت در حد و اندازه باشگاه بزرگ پرسپولیس ندارند. پرسپولیس تیم بزرگی است اما برخی‌ها هنوز این مسئله را نمی‌دانند و باعث می‌شوند دل هواداران ما به درد آید. این برای ما قابل قبول نیست.

رویانیان ادامه داد: در طول مدتی که به پرسپولیس آمده‌ام هر چه می‌خواستند و لازم بود انجام دادم. ابتدا دنیزلی مربی محبوب هواداران را به ایران آوردم و خودتان می‌دانید که چه مشکلاتی بود و سپس مهدی مهدوی کیا را به خواسته مردم پس از رایزنی به پرسپولیس آوردم اما متاسفانه نتیجه‌ای به دست آمده که ناراحت کننده است.

رویانیان خاطرنشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. البته باز هم می‌گویم باید از بازیکنانی که بدون هیچ کم کاری برای پرسپولیس می‌جنگند و مردم نیز شاهد تلاششان هستند تشکر کنم.

نظرات بینندگان
حجت یامتی
|
SWITZERLAND
|
۲۲:۱۳ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
سردار دورت بگردم تو دیگه چرا؟