۰۷ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸

پاسخ اصغر فرهادی به پیام های تبریک

کد خبر : ۵۱۵۳۰

اصغر فرهادي از پيام‌هاي تبريكي كه پس از اهداي جايزه‌ي گلدن گلوب منتشر شد، تشكر كرد.

اين كارگردان سينماي ايران كه اين روزها براي پيش‌توليد فيلم جديدش در فرانسه بسر مي‌برد در متن پيامش كه در اختيار ايسنا قرار گرفته، نوشته است: «پاسخ اين همه مِهرهم‌ميهنان در توان من نيست. خوشحالم در ادامه‌ي راهي که پيش از من سينماگران کشورم با بردباري گشودند و پيمودند، فيلم «جدايي نادر از سيمين» بهانه‌اي شد براي اندکي دلگرمي در روزهاي سردي که بر سينماي اين سرزمين رقم خورد.

از همه‌ي مردم بزرگوار، سينماگران صبور و شخصيت‌هاي برجسته‌ي عرصه‌ي علم، ادب، فرهنگ و هنر که در اين روز‌ها با پيغام‌ها و نوشته‌هاي پر مهرشان، من، گروهم و خانواده‌ي سينماي ايران را مورد لطف خود قراردادند، سپاسگزارم.

به اميد پايداري اين همدلي.

اصغر فرهادي»

به گزارش ايسنا، «جدايي نادر از سيمين» هفته گذشته برنده جايزه بهترين فيلم خارجي از جوايز گلدن گلوب شد و به تازگي نيز آخرين ساخته‌ي اصغر فرهادي نامزد نهايي جايزه اسكار بهترين فيلم‌نامه و فيلم خارجي شد.

 در پي موفقيت «جدايي نادر از سيمين» در گلدن گلوب، پيام‌هاي تبريكي از جانب سينماگران و مديران سينمايي در رسانه‌ها منتشر شد.

نظرات بینندگان
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۸۱
۷
در مورد روزهای سرد سینما موافقم
ولی این روزهای سرد متعلق به آفتابی است که افرادی مثل فرهادی بر این سرزمین تابانده اند با این فیلم های سرد و بیگانه با تمام اصول ملی ومذهبیمان.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۲
دست دادن و صفاکردن در مراسم هم مبارک باشه!!!
مثل اینکه زیاد بهشون حال داده و چسبیده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۰
۷
۱۲
اصغر فرهادی نه فیلمت توی کتمون می ره . نه جایزه ات . نه تبریکایی که شنیدی . نه جوابی که دادی. مثل این گلای پلاستیکی هستی که خیلی شبیه واقعی ساخته شده اند. ریشه ندارند، زیبایی هم زیاد ندارند، به هر حال به ظاهر توی خاک کاشته شده اند اما نیاز به خاک هم ندارند. نیاز به آب هم ندارند ، رشد هم نمی کنند ، گلشان هم بوی پلاستیک می دهد . یک روز هم دمده می شوندو دیگه نمی شود نگاهشان کرد . زنده نیستند خلاصه. نه زندگی ای در کارشان هست . نه رشدی . نه مرگی . خلاصه که احساس خیلی از ماها راجع به تو این طوری است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
اينا از حسادته!!!
کیارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ممنون از تشبیه قشنگت.
مدتها بود این احساس رو داشتم ولی نمیتونستم بیان کنم.
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
ناراحتی نگاه نکن. کسی ازت التماس نکرده که نگاه کنی برو فیلم هایی که دوست داری نگاه کن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
" ناراحتی نگاه نکن. کسی ازت التماس نکرده که نگاه کنی برو فیلم هایی که دوست داری نگاه کن " خیلی بامزه بود!!
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز