۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۹:۴۵

احمدی نژاد آنلاین می شود

خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری های خبری، به "زمزمه"ها و "گفته می شود"هایی بر می خورند که میهمان کردن مخاطبان به این شنیده ها خالی از لطف نیست.
کد خبر : ۵۱۵۹۲

به گزارش صراط به نقل از مشرق* شنیده ایم دکتر احمدی نژاد در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط نزدیکتر با مردم و حامیان خود اقدام به فعال نمودن سایت شخصی‌اش به صورت آنلاین نماید. قرار است سوالات و درخواست های مردم از رئیس جمهور در اسرع وقت توسط وی یا مسوولان مربوطه پاسخ داده شود. رئیس جمهور همچنین در این سایت به اعلام مواضع و دیدگاه های خود خواهد پرداخت.

* قرار است در تهران لیستی انتخاباتی با سرلیستی افرادی چون علی مطهری و حمید رضا کاتوزیان تشکیل شود. بدنه اصلی این لیست را منتقدان جدی دولت به ویژه دکتر احمدی نژاد تشکیل می دهند. برخی اعضای این لیست مدعی شده اند نماینده اول تهران از این لیست بیرون خواهد آمد.

*برپایی یک مجلس عروسی پرخرج و تجملی از طرف یکی از کاندیداهای سابق ریاست جمهوری(پدر داماد) با واکنش منفی شرکت کنندگان و برخی مقامات همراه شده است. این مراسم که در منطقه فرمانیه برگزار شده با 13 نوع غذا و لطیفه های سخیف و مبتذل یک مجلس گرم کن بدنام همراه بوده است.

* در جلسه مشاوران جوان دولت که هفته گذشته در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد رئیس جلسه طی سخنانی جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری را وابسته به هاشمی رفسنجانی دانست. نکته دیگر این جلسه هم کشف وابستگی پایگاه اطلاع رسانی مشرق به هاشمی رفسنجانی بود که توسط یکی از سخنرانان ابراز شد.

*شنیده ایم در 10 بهمن ائتلاف " بصیرت و بیداری" رسما اعلام موجودیت خواهد کرد. شهاب الدین صدر احتمالا دبیرکل این ائتلاف متشکل از 22 گروه و تشکل خواهد بود. این ائتلاف در انتخابات نهم مجلس با لیست می آید.

* شنیده ایم خبرهای جدیدی درباره کشفیات جدید کیف های پول شرکت آریا در راه است. فردی در صنایع فولاد کشور حدود 8 میلیارد تومان رشوه کیفی از آریا دریافت کرده است.

*کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان از سراسر کشور در 12 بهمن ماه در مرقد حضرت امام خمینی (ره) گرد هم می آیند.

*محمد خاتمی اخیرا در دیدار یکی از مدیران رسانه ای گفته است: من تقلبی که موسوی و کروبی می گفتند را قبول ندارم و جنبش سبز را یک جنبش اجتماعی نمی دانم و آن را هم قبول ندارم. وی همچنین مدعی شده ما انتخابات را تحریم نکرده ایم. تنها طبق مصوبه مجمع روحانیون اعلام کردیم کاندیداهای اصلاح طلب انفرادی بیایند نه لیستی.

*شنیده ایم مشاور اقتصادی مهدی کروبی به عنوان قائم مقام یکی از بزرگترین شرکت های معدنی مشغول به کار است. این شرکت پاتوق جریان انحرافی و طیف کارگزاران است.

* در حالی که طی ماه های اخیر مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی سفرها و تحرکات گسترده ای را برای اعمال تحریم ها علیه ایران تدارک دیده اند اما تحرک چندانی را از سوی دستگاه دیپلماسی برای مقابله با این تحریم ها شاهد نیستیم. در هفته های اخیر دیوید کوهن، معاون خزانه داری آمریکا در امور تروریسم سفرهای متعددی به چین، انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، عربستان، ترکیه ، بحرین، امارات و اسرائیل داشته است.

*یکی از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با ارسال نامه ای خطاب به راشد الغنوشی نسبت به برخی مواضع وی از جمله دنبال کردن مدل حکومتی ترکیه در تونس، مطالبی را بیان کرده است.

*تمامی نمایندگان فعلی مجلس مرتبط با گروه آریا به استثنای یک نماینده، از طرف هیات های اجرایی و نظارت رد صلاحیت شده اند.

*نفوذ یک اقتصاددان دو تابعیتی در تصمیم گیری ها و جهت گیری های اقتصادی کشور باعث به وجود آمدن اما و اگرهایی در میان کارشناسان ارشد اقتصادی و سیاسی شده است. این فرد که اخیرا از سفر آمریکا بازگشته است در دوره اصلاحات و سازندگی هم نفوذ ویژه ای در میان مدیران اقتصادی داشت. وی از طرفداران اقتصاد سرمایه داری و لیبرالیستی است.

* اخیرا در برخی محافل سیاسی مطرح است که نحوه سهمیه‌بندی جبهه متحد اصولگرایان در تهران به این صورت خواهد بود: 4 نفر سهمیه جمعیت ایثارگران، 4 نفر سهمیه رهپویان انقلاب اسلامی، 8 نفر سهمیه جبهه پیروان خط امام و رهبری، 4 نفرسهمیه محمدباقر قالیباف، 4 نفر سهمیه علی لاریجانی و 6 نفر سهمیه جامعه روحانیت مبارز.

* یکی از لیدرهای حلقه انحرافی مدعی شده است تمام کاندیداهای این جریان در سه استان گلستان، مازندران و گیلان رد صلاحیت شده اند.

*یک شرکت بزرگ مهندسی که از بازوان اقتصادی جریان انحرافی می باشد و پروژه های بزرگی در داخل و خارج کشور در حال اجرا دارد ، اقدام به پرداخت کمک های مالی هنگفت به برخی کاندیداهای مجلس در برخی حوزه ها از جمله یک کاندیدا در کرمانشاه کرده است.

*برخی خبرها حکایت از آن دارد که اکثر نمایندگان یک استان جنوبی کشور پرونده های استخدامی خود را به وزارت نفت منتقل کرده اند.

*شنیده ایم گذرنامه فرزند مهدی هاشمی که پس از سفر به لندن به تهران بازگشته بود در فرودگاه توسط دستگاه های ذی ربط ضبط شده است.

* در جلسه اجرایی جبهه متحد اصولگرایان بحث هایی درباره حضور تعدادی از کاندیداهای جبهه پایداری در لیست تهران مطرح شده و به احتمال فراوان کاندیداهای مطرح جبهه پایداری در لیست جبهه متحد حضور خواهند داشت.

* شنیده ایم دادگاه آریا غیر علنی برگزار می شود. بر این اساس فیلم و تصویر متهمان در رسانه ها منتشر نخواهد شد. تنها خبرنگاران با حضور در دادگاه می توانند جریان رسیدگی به اتهامات را گزارش کنند.

*گروه وابسته به طریقت نورجى‏هاى ترکیه، اخیراً با دانشجویان ایرانى شاغل به تحصیل در ترکیه ارتباط گرفته و پس از رفع نیازهاى آنان اعم از اقامت، خوابگاه، خوراک و استقرار دانشجویان، دوبار در هفته کتاب کلیات رساله نور متعلق به این طریقت را تدریس مى‏کنند. طریقت نورجى‏ها بعد از نقشبندیه مهم‏ترین طریقت فعال در ترکیه بوده و مکتبى عرفانى منتسب به فردى به‏نام شیخ نور است.

نکته مهم: درج مطالب وبلاگ‌ها و سایت‌ها لزوماً به معنای تأیید محتوای آنها از سوی خبرگزاری فارس نیست.

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.