۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۸

تراژدی تکمیل شد،آندو به دربی نمی رسد

کد خبر : ۵۱۶۵۵

به گزارش صراط به نقل از آزاد نگار آندو تیموریان هافبک جنگنده آبی ها که در جریان دیدار برابر شهرداری یاسوج انگشت پایش شکست ،بعد از درست جوش نخوردن انگشتش پای خود را به تیغ جراحان سپرد.

تیموریان دیروز در کلینیک شایان مهر توسط دکتر کیهانی جراحی شد و در گفتگوی کوتاهی که با ما داشت جراحی انگشت پایش را موفقیت آمیز خواند.

دیروز طی تماس کوتاهی که با آندو تیموریان داشتیم با خبر شدیم که بازیکن کلیدی استقلال پای خود را جراحی کرده و زمان بازگشت وی به میادین مشخص نیست اما قطعا وی در بازی دربی حضور نخواهد داشت.

تیموریان در این باره گفت: خیلی ناراحت هستم که در این وضعیت حساس که استقلال به من نیاز دارد، نمی‌توانم تیم را همراهی کنم. دوست داشتم در بازی‌های حساسی مثل بازی با تراکتور، پرسپولیس، ذوب‌‌آهن... همراه استقلال باشم، اما تقدیر اینطوری رقم خورد که مصدوم باشم.

هدف آندرانیک تیموریان این بود که مثل نیم‌فصل اول برای استقلال بازی کرده و روزهای خوبی را سپری کند. با این حال امیدوارم تیمم که پتانسیل قهرمانی را دارد بتواند به هدفش برسد.

از تمام همبازی‌هایم که طی این مدت با من در تماس بودند و روحیه دادند ممنونم، به خصوص کیانوش رحمتی که چندبار حضورا کنارم رسید و با صحبت‌هایش به من روحیه داد.از دلگرمی‌های دکتر فتح‌اله‌زاده و مظلومی هم تشکر می‌کنم. صحبت‌های آنها انگیزه من را بالاتر برد تا با روحیه‌ای بالاتر به دنبال بازگشت باشم.

 

دکتر کیهانی، پزشک جراح آندرانیک تیموریان که ظهر امروز پای او را مورد عمل جراحی قرار داد، در خصوص روند جراحی تیموریان اظهار داشت: شکستگی انگشت پای آندرانیک تیموریان در پایان سه هفته‌ای که وی تحت درمان بود دچار جابه‌جایی شد تا در نهایت بعد از این مدت، چاره‌ای جز عمل جراحی او نباشد.
در مورد وضعیت او نمی‌شد سهل انگارانه عمل کرد، چرا که برای ما سلامتی بازیکن در آینده، مهم‌تر از بهبودی کوتاه‌مدت او بود. با این دغدغه‌ها درست در زمانی که لازم بود وی تحت عمل قرار گرفت.
دکتر کیهانی اضافه کرد: تیموریان از ناحیه انگشت سوم پای راست تحت جراحی قرار گرفت که البته خدا را شکر جراحی ایشان با موفقیت انجام شد. به عنوان پزشک جراح، معتقدم وی تا اواخر فروردین ماه به بهبودی کامل خواهد رسید. امیدوارم او هرچه زودتر به شرایط ایده‌آل و سلامتی کامل برسد.
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر ورزشی را در سرویس ورزشی صراط بخوانید.