۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۲

مصوباتی که دولت زیر پا گذاشت

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به مصوبات قانونی مجلس در حوزه بهداشت گفت: بسیاری از این مصوبات از سوی دولت نادیده گرفته شده است.
کد خبر : ۵۱۶۵۷
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان لار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تعداد اورژانسهای این شهرستان به 15 دستگاه افزایش یافت و همچنین تعداد پایگاه 115 نیز با توجه به افزایش جمعیت به 10 پایگاه مستقر افزوده شد .
به گزارش صراط علی اصغر حسنی در گفتگو سینا افزود:بیمارستان 10 تختخوابی در شهرستان جویو را احداث کردیم مرکز شبانه روزی بناروی که این ساختمان توسط خیریه ساخت شده که این مرکز شبانه روزی بناروی بوده به درمانگاه تبدیل کردیم از لحاظ بهداشت شهرستان لار و گراج با کمک مسئولان وزارت بهداشت و درمان و مسئولین ذیربط خوب کار کردیم
وی همچنین از عملکرد این دوره کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از کارهای مهم اعضای کمیسیون برای 10درصدی هدفمند کردن یارانه ها در صحن علنی مجلس شورای اسلامی پافشاری کردن برای اختصاص این رقم به خزانه وزارتخانه بهداشت و درمان بود که در صحن علنی رای آورد اما هنوز اتفاقی نیافتاده است.
وی اظهار داشت : همچنین مجلس مصوب کرد افرادی که تحت پوشش هیچ نوع بیمه ایی نیستند و نیز بیماری های صعب العلاجی مانند سرطان که هزینه زیادی برمیدارد بصورت رایگان درمان شود که متاسفانه دولت آن را زیر پا گذاشت.
وی همچنین در خصوص واریز سه هزار میلیارد از فروش نفت به وزارت بهداشت گفت: این رقم قرار بود به وزارتخانه تعلق بگیرد اما الان فقط سیصد هزار میلیارد آن تحقق پیدا کرد.
حسنی در زمینه دخانیات و پیشگیری از آن نیز گفت: در این خصوص مصوبات خوبی داشتیم به گفته خود وزیر و مسئولین حوزه سلامت تنها کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بوده که از لحاظ دفاع از حوزه سلامت توانسته کار خوبی انجام دهد.
وی همچنین از افتتاح دانشکده بهداشتی علوم پزشکی برای لار و گراج با حضور نماینده های وزارت بهداشت و درمان خبر داد.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.