۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱

فیلم ضداسلامی به اشتباه پخش‌شده

رئیس پلیس نیویورک مدعی شد فیلمی که منتقدان اظهار می دارند تصویر منفی از مسلمانان ارائه کرده به صورت رسمی برای آموزش افسران دپارتمان پلیس نیویورک تصویب نشده بود.
کد خبر : ۵۱۶۶۲

به گزارش صراط به نقل از مهر، ریموند کلی رئیس پلیس نیویورک طی یک نشست خبری که دیروز جمعه 28 ژانویه ( 7 بهمن ماه) برگزار شد فیلم " جهاد سوم" را فتنه برانگیز توصیف کرد و مدعی شد که این فیلم به اشتباه در اطاق همجوار یک مرکز آموزشی مربوط به پلیس نیویورک به نمایش گذاشته شده است.

وی همچنین از عملکرد پلیس نیویورک دفاع و روابط پلیس را با جامعه مسلمانان نیویورک عالی توصیف کرد. فیلم جهاد سوم که براساس گزارش های منتشر شده برای آموزش 1500 نفر در دپارتمان پلیس نیویورک با درجات مختلف نظامی مورد استفاده قرار گرفته به مخاطب خود نسبت به خطر اسلام رادیکال و تصمیم مسلمانان برای راه اندازی جنگ علیه غرب هشدار می دهد، باوری که این فیلم به مخاطب خود القا می کند این است که باید نسبت به تمام مسلمانان مظنون باشید.

کلی نیز در این فیلم 72 دقیقه ای حضور دارد، وی در ابتدا اظهار داشت که قرار نبود این مصاحبه بخشی از فیلم باشد اما پس از آن اظهار داشت که این مصاحبه را در سال 2007 انجام داده و بابت آن از مسلمانان عذرخواهی کرد.
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز