۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۷

تقاضای خرید سکه افزایش یافت

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر از افزایش تقاضای خرید سکه و به تبع آن افزایش نرخ سکه ها نسبت به روز پنج شنبه گذشته خبرداد و گفت: با این وجود بازار در انتظار نرخ جدید حراج سکه در بعد از ظهر امروز در بانک کارگشایی است.
کد خبر : ۵۱۶۸۲

به گزارش صراط محمد کشتی آرای در گفتگو با مهر از افزایش نرخ سکه ها در روز جاری نسبت به روز پنج شنبه گذشته در بازار خبرداد و دلیل آن را بالارفتن تقاضای خرید سکه اعلام کرد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر نرخ هر قطعه سکه طرح قدیم را امروز در بازار 810 هزار تومان، طرح جدید را 805 هزار تومان، نیم سکه را 390 هزار تومان، ربع سکه را 200 هزار تومان و گرمی را 110 هزار تومان اعلام کرد.

وی با بیان اینکه این نرخ ها هم اکنون در بازار اعمال می شود، نرخ هر گرم طلای زرد 18 عیار در بازار داخلی را 74 هزار تومان ذکر کرد.

کشتی آرای در پاسخ به این سئوال که آیا نرخ سکه ها هنوز دارای حباب است، گفت: در حال حاضر مسئله سکه ها حباب نیست، هم اکنون عرضه و تقاضا در بازار مطرح است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با اشاره به اینکه تقاضا در بازار برای خرید سکه وجود دارد، عنوان کرد: نرخ پیش فروش سکه بانک مرکزی در هفته جاری نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.

وی اضافه کرد: بعداز ظهر حراج بانک کارگشایی انجام می شود و با مشخص شدن نرخ های جدید حراج سکه وضعیت نرخ بازار دقیقا مشخص خواهد شد. 
 
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصادی صراط بخوانید.


 
برچسب ها: خرید سکه تقاضا