۰۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۷

دنیزلی:به بازیکنانم تبریک میگویم!

کد خبر : ۵۱۷۱۹

 

به گزارش خبرگزاری فارس، مصطفی دنیزلی در نشست خبری پیش از دیدار فردا با ذوب آهن با اشاره به اینکه مهدی مهدوی کیا به عنوان کاپیتان به نشست خبری آمده گفت:‌ تازه این هفته باخبر شدم که کاپیتان‌ها هم باید به نشست خبری بیایند. از همین رو مهدوی‌کیا پاسخگوی سؤالات شما خواهد بود و از دفعات بعد ممکن است بازیکنان دیگری در خدمت شما باشند.

وی با اشاره به وضعیت تیمش عنوان کرد: این هفته را خوب پشت سر نگذاشتیم ولی این مسائل برای هر تیمی به وجود می‌آید. تنها نکته مهم این است که هر چه سریع‌تر از این وضعیت خارج شویم. پرسپولیس بزرگ است و جوی که این باخت برای  تیم ما درست کرده را پشت سر می‌گذارد. ممکن است در یک سری روزها برنامه‌هایمان در زمین اجرا نشود و یا شانس نداشته باشیم.

دنیزلی در خصوص دیدار فردا گفت: ذوب آهن از تیم‌های باریشه فوتبال ما است و همیشه به رده‌های بالای جدول چشم دارد ولی ما می‌خواهیم خبر بازگشت لیگ را به طرفدارانمان بدهیم. می‌دانیم بازی سنگینی داریم اما اما برای پیروزی تلاش می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه باشگاه بازیکنان پرسپولیس را جریمه کرد و این مسئله مورد مخالفت شما قرار گرفت،‌ گفت: امکان جلسه با رویانیان قبل از این تصمیم نبود ولی این نکته را باید در نظر داشت که همه برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم. بعد از بازی با ذوب آهن با هم می‌نشینیم و صحبت خواهیم کرد. در مورد پاداش و جریمه‌ها کل تیم باید یکسان بهره ببرند و اینکه یک بازیکن جریمه شود و یا پاداش بگیرد، بعد از جلسه با رویانیان مشخص می‌شود و مطمئنا سالم‌ترین تصمیم را خواهیم گرفت.

خبرنگاری پرسید ظاهرا صحبت‌های شما بعد از بازی با نفت آبادان در رختکن به بیرون درز پیدا کرده و شایعاتی در این مورد به وجود آمده است که دنیزلی در این خصوص گفت: روی شایعات حرکت نمی‌کنم چون می‌دانم در رختکن به بازیکنانم چه گفتم و بازیکنانم هم حرف‌های من را می‌دانند. اگر شما هم بخواهید بدانید چه گفته‌ام حرف‌هایم را منتقل می‌کنم اما اینکه شایعات از کجا نشات می‌گیرد را نمی‌دانم و روی احتمالات خبر دادن درست نیست. عکس این مورد هم وجود دارد. اگر کسی باشد که صحبت‌ها را به بیرون منتقل می‌کند، به زودی دیر یا زود مشخص می‌شود اما من هرگز راجع به این موضوع نه فکر کرده‌ام و نه احتمال داده‌ام.

دنیزلی در خصوص اینکه با توجه به عملکرد معمارزاده فردا چه کسی درون دروازه پرسپولیس قرار می‌گیرد، اظهار داشت: فردا می‌بینید چه کسی دروازه‌بان است. هر بازیکن شانس بازی کردنش مساوی است. معمارزاده روز بدشانسی را پشت سر گذاشت و ممکن است آن اتفاق سر هر دروازه‌بانی بیاید.

وی با سؤال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه برای بازی با استقلال چه حربه‌ای دارید، گفت: اگر از امروز بخواهم در خصوص بازی با استقلال حرف بزنم یعنی دیدار با ذوب‌ آهن را نادیده گرفتم. به هیچ وجه در این مورد حرف نمی‌زنم و بعد از بازی با ذوب آهن فرصت برای صحبت در مورد آن دیدار زیاد است.

دنیزلی در خصوص اینکه آیا مثل دو دیداری که به پیروزی رسیده‌اید می‌توانید از بازی با ذوب آهن این کار را انجام دهید، گفت: کار ما همین است. 5 بازی انجام دادیم که دو بازی در آزادی بود. ورزشگاه آزادی خانه ما است و آرزو می‌کنیم همه طرفداران و بازیکنان سربلند بیرون بیایند. ما فقط برای موفقیت خودمان کار می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با توجه به شرایط بد ذوب آهن چه نتیجه‌ای برای این بازی پیش بینی می‌کنید، گفت: امسال وضعیتی پیش نیامد که بتوانم بازی‌های ذوب آهن را آنالیز کنم و در این مدت بیشتر روی بازیکنانم و پرسپولیس تمرکز کردم. مقابل ما بازی‌های لیگ و آسیایی است و هدفم این است محیط سالم بسازم اما برای اینکه ذوب آهن را ببریم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

یکی از خبرنگاران پرسید بعد از دیدار با شهرداری تبریز بازیکنان شما حرف از قهرمانی زدند و آیا بهتر نبود که شما آنها را توجیه می‌کردید که با توجه به فاصله زیاد با صدر جدول این صحبت‌ها را نکنند که دنیزلی در این خصوص گفت: اینکه بازیکنان من بعد از بازی با شهرداری چه گفته‌اند را نمی‌دانم اما اگر بازیکنانم حرف از قهرمانی زده‌اند به آنها تبریک می‌گویم. قهرمانی مال کسی است که فکر این موضوع را می‌کند. اینکه قهرمان شویم مهم نیست ولی بیان آن مهم است. روح قهرمانی برای مربی، بازیکن و طرفدار است و کسی که از این روح برخوردار نباشد، نمی‌تواند به آن برسد. ما هم در پرسپولیس برای همین موضوع کار می‌کنیم و از روز اول که آمدیم همه شرایط را می‌دانستیم.

وی در خصوص حضور مهرداد پولادی به عنوان بازیکن قرضی در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: با جلساتی که در باشگاه داشتیم به این موضوع رسیدیم که این بازیکن می‌تواند به ما کمک کند و روی او توافق کردیم. فیلم‌های این بازیکن را دیده‌ام و چون در بازی‌های آسیایی و لیگ باید برنامه ریزی کنیم از همین حالا برای فصل بعد کار می‌کنیم و اینکه چه بازیکنی در فصل بعد در تیم ما حضور دارد به عملکرد او در این مدت برمی‌گردد. از بازیکنانم می‌خواهم از این فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کنم.

سرمربی پرسپولیس در حالی که نشست مطبوعاتی به پایان رسیده بود به خبرنگاران گفت: در این چند روز در رسانه‌ها نظراتی بیان شد که چرا در کنفرانس آبادان شرکت نکردم باز هم می‌گویم برای بازی‌هایی که در تهران داریم مشکلی در نشست‌های خبری نخواهم داشت اما شرکت کردن در نشست‌های مطبوعاتی که بیرون از خانه بازی داریم، مشکل است و برنامه ما را بر هم می‌زند. در یکی از روزنامه‌ها مطرح شد دنیزلی خودش را بالاتر از لیگ ایران می‌داند اما اگر من چنین احساسی داشتم هرگز به ایران نمی‌آمدم.

دنیزلی افزود: خوشحالم در پرسپولیس هستم و استقبال طرفداران از من طوری بود که نتوانستم آنها را نادیده بگیرم. نه من بلکه هیچ مربی در دنیا وجود ندارد که خودش را بالاتر از لیگ ایران بداند. هر لیگی برای خود آن کشور در دنیای فوتبال مهمتر است. من تا به حال در ایران قهرمان نشده‌ام ولی در ترکیه به دفعات به این موضوع و مهم رسیده‌ام. حتی یک بار هم به ذهنم خطور نکرده که خودم را بالاتر بدانم و خطور نخواهد کرد. از این که در لیگ ایران و پرسپولیس کار می‌کنم خوشحالم و این را برای اطلاع آن رسانه‌ها گفتم.

خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز