۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۵

سفر یکی ازفعالان جریان فتنه به اسرائیل

تردد برخي عناصر اپوزيسيون به تل آويو افزايش يافته است.
کد خبر : ۵۱۷۷۰
به گزارش صراط به نقل از کیهان، در حالي كه برخي از اين افراد نظير محسن كديور، اصرار دارند به شكل مخفيانه به فلسطين اشغالي سفر كنند، گروه ديگري از مخالفان به شكل علني به تل آويو برده مي شوند تا به خيال خود، از اشغالگري رژيم كودك كش صهيونيست قبح زدايي شود! اين در حالي است كه برخي عوامل ترورهاي چند سال اخير در كشورمان نيز به واسطه برخي گروه هاي نفاق و در برخي كنسولگري ها و سفارتخانه هاي منطقه اي، در خدمت موساد يارگيري شده و جهت آموزش هاي ويژه تروريستي به تل آويو رفته اند. مجيد جمالي فشي يكي از اين تروريست ها بود كه شهيد مسعود علي محمدي را به شهادت رساند.
پيش از اين كاسپين ماكان نامزد ندا آقا سلطان - و از متهمان تروروي- با شيادي تمام اقدام به سوءاستفاده از حيثيت نامزد خود كرده و ضمن سفر به تل آويو، با شيمون پرز رئيس رژيم صهيونيستي ملاقات و سپس با تلويزيون رژيم صهيونيستي عليه ايران مصاحبه كرد. اخيرا نيز اميرعباس فخر آور به همراه گروهي از دوستانش در حلقه چند نفره موسوم به (كنفدراسيون دانشجويان!) به تل آويو سفر كرده است.
فخرآور پس از بازگشت برادرش به تهران و لو رفتن برخي تصاوير و اطلاعات جلسات كاملا سري ضدانقلاب، متهم شده بود كه نفوذي جمهوري اسلامي در ميان اپوزيسيون است. وي كه ننگ آور لقب گرفته بود، متقابلا كساني چون باطبي را متهم كرد كه نفوذي وزارت اطلاعات هستند.
فخر آور در وبلاگ خود ضمن انتشار خبر سفر به تل آويو و مصاحبه با شبكه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي نوشت: ما به دعوت دولت اسرائيل وارد تل آويو شديم.
وي در مصاحبه با تلويزيون رژيم صهيونيستي و درباره تعبير شيطان بزرگ درباره اسرائيل گفت: ما مانند جمهوري اسلامي فكر نمي كنيم. ما اسرائيل را دوست داريم.
وي افزوده است: من سالها در ايران شكنجه سفيد شدم(!) دوستان زيادي داشتم كه پس از شكنجه سفيد گفتند ديگر نمي خواهند فعاليت سياسي داشته باشند.
در ادامه اين مصاحبه، مجري كانال دوم اسرائيل از خطري كه متوجه فخرآور حتي در بيرون از ايران است(!؟) سوال كرد كه فخرآور گفت: در آمريكا زندگي من در امان است اما سه سال پيش كه من به تركيه سفر كرده بودم آنها به من حمله كردند اما خدا رو شكر من جان سالم به در بردم. اما در سفر به اروپا و كشورهاي ديگر من بايد مواظب باشم.
فخرآور در پاسخ به سوال بعدي كه درخصوص نحوه خروجش از ايران بود، گفت: من 8 سال حكم زندان داشتم. فرار من يك نقشه بود. ريچارد پرل معاون وزارت دفاع ايالات متحده در اجراي نقشه فرار من از زندان و ايران به من كمك كرد. وي به دبي آمد و من كمتر از يك هفته ويزاي آمريكا را گرفتم. فخرآور- به نوشته سايت بالاترين- به اين سوال پاسخ نداد كه چگونه علي رغم 8 سال محكوميت موفق به فرار از ايران شده است؟! چرا كه كمك ريچارد پرل انتقال وي از دوبي به آمريكا بوده است. قبل از آن چه؟!
در همين حال ميترا فرهمند خبرنگار راديو فردا در فلسطين اشغالي گزارش داد كه فيلم جدايي نادر از سيمين به واسطه همراهي برخي تهيه كنندگان، در روزهاي آينده در اسرائيل اكران مي شود. اين گزارش حاكي است: منتقدان اسرائيلي فيلم، به صف تحسين كنندگان اين فيلم پيوسته اند. منتقدان فيلم و سينما دراسرائيل همواره تحسين كننده فيلمسازان دهه هاي اخير ايراني بوده اند؛ عشق و تحسين آنها به دست اندركاران سينما با اكران فيلمهاي محسن مخملباف در سينماهاي اسرائيل آغاز شد. فيلم هاي ساخته دختران آقاي مخملباف نيز غوغايي در ميان سينماروهاي اسرائيلي ايجاد كرد.
در ادامه خبر راديو فردا آمده است: در سال هاي اخير كه تنش ميان اسرائيل و ايران به اوج رسيده، اسرائيلي ها كمتر توانسته بودند امتياز اكران فيلمي از كارهاي ساخته شده در ايران را بدست آورند زيرا دست اندركاران ايراني فيلم ها و نيز شركت هاي خارجي توزيع كننده آنها تلاش داشتند كه از درآمد خود از فروش فيلم به اسرائيلي ها صرف نظر كنند تا مبادا سازندگان ايراني فيلم را به درد سر بيندازند. شركت هايي كه امتياز توزيع برخي از فيلم هاي ايراني را در جهان دريافت كرده اند، اروپايي هستند و لذا، حق خود مي دانند كه فيلم را به هر خريداري بفروشند. اما دردسرهاي بزرگ ناشي از عواقب اكران فيلم هاي ايراني در اسرائيل، در سال هاي اخير برخي از شركت هاي اروپايي را نيز به رعايت ملاحظاتي بي سابقه در قبال دست اندركاران فيلم هاي ايراني وادار كرده بود. توزيع كنندگان فيلم «جدايي نادر از سيمين»، اين فيلم را به خريدار اسرائيلي نيز فروخته اند.
 
 
 

آخرین اخبار و تصاویر سیاسی  را در سرویس سیاست صراط بخوانید.

برچسب ها: اسرائیل
نظرات بینندگان
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۵:۲۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱
۱
دلتان خوش است . فعلا فتنه ا........... یقه مردم مظلوم ایران را گرفته که هر روز یک بازی جدیدی سر مردم در می اورد و لی مجلس و شورای نگهبان و ... شریعتمداری ها و ... خواب خوابند.خوشحالیم که حد اقل در تاریخ اینده ایران بی ابرو هستید.