۰۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۵

نظر احمدی مقدم در مورد همجنس‌بازی

احمدی‌مقدم با اشاره به سخنان رییس‌جمهوری در دانشگاه کلمبیا در مورد عدم وجود همجنس‌بازها در ایران گفت: هنگامی که رییس‌جمهور این مطلب را در جمع دانشجویان عنوان کرد، همگی به او خندیدند اما اين مساله نشان مي‌دهد كه اين امر منكر كه در گذشته عملي زشت محسوب مي‌شد امروزه به امري طبيعي تبديل شده به گونه‌اي كه تبديل به هنجاري شده است و در برخي جوامع مقبوليت يافته است.
کد خبر : ۵۱۷۹۵

به گزارش صراط به نقل از خبر آنلاین، احمدی‌مقدم با اشاره به سخنان رییس‌جمهوری در دانشگاه کلمبیا در مورد عدم وجود همجنس‌بازها در ایران گفت: هنگامی که رییس‌جمهور این مطلب را در جمع دانشجویان عنوان کرد، همگی به او خندیدند  اما اين مساله نشان مي‌دهد كه اين امر منكر كه در گذشته عملي زشت محسوب مي‌شد امروزه به امري طبيعي تبديل شده به گونه‌اي كه تبديل به هنجاري شده است و در برخي جوامع مقبوليت يافته است.

وي با بيان اينكه امروزه انقلاب ايران الگو و الهام‌بخش ديگر كشورهاست، گفت: جامعه‌ الگو بايد در تمام زمينه‌هاي امنيت، اجتماعي، اقتصادي برتر باشد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح یکشنبه در نخستین جشنواره شهروند برگزیده صحبت می کرد در این جشنواره از از تمبر يادبود شهروند برگزيده رونمايي شد و همچنين از پدر شهيد حسين فهميده، ريزعلي خواجوي، خانواده شهيد احمدي روشن و كاپيتان شهبازي و جمعي از شهروندان برگزيده تقدير شد .
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

برچسب ها: مقدم جامعه امنیت
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۱۰
۱۴
البته از گذشته مذموم بوده نه بین حوزه ها.
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
اکر صحبت ایشان پس و پیشی نداشته باشد کاملا دو پهلوست بنظر می آید به عنوان یک هنجار مورد تایید ایشان قرار گرفته
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز