عکس/ رتبه جنجالی کنکور دکتری بازیکن استقلال

کارنامه کنکور دکتری سیاوش یزدانی بازیکن استقلال منتشر شد. سیاوش یزدانی بازیکن تیم فوتبال استقلال مدتی قبل در کنکور دکتری شرکت کرده بود و به دلیل استفاده از تلفن همراه قبل از این آزمون حواشی زیادی را درست کرده بود. امروز کارنامه این بازیکن در رسانه‌های مجازی منتشر شده است.

عکس/ رتبه جنجالی کنکور دکتری بازیکن استقلال

یزدانی در میان ۱۵۷۰ شرکت کننده در آزمون رشته امتحانی (مدیریت ورزشی - مدیریت بازاریابی در ورزش) رتبه ۱۵۳۷ را به دست آورد و در هیچ یک از دانشگاه‌های دولتی، آزاد،‌ غیرانتفاعی، خودگردان و ... پذیرفته نشد.

مدافع استقلال برای مجاز به انتخاب شدن در این آزمون تنها کافی بود تا فقط و فقط چند تست را پاسخ ندهد! از میان ۱۵۷۰ داوطلب رشته آزمون ۱۴۵۲ نفر مجاز به انتخاب رشته شده‌اند. یعنی چیزی حدود ۹۳ درصد داوطلبینی که در آزمون شرکت کرده‌اند.

سیاوش یزدانی که کارشناسی ارشد خود را با معدل ۱۲.۷۹ از موسسه غیرانتفاعی سناباد - گلبهار اخذ کرده است در پاسخ به سئوالات استعدادهای تحصیلی آزمون دکتری نمره عجیب ۲۳.۳۲- درصد را دریافت کرده است. نمره زبان انگلیسی این استقلالی هم در کنکور دکتری منفی ۱۰ درصد شده است. او فقط در مجموعه دروس تخصصی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد موفق به دریافت نمره بالاتر از صفر شده و ۳.۳۳ درصد نمره را دریافت کرده است.

یزدانی بعد از حواشی به وجود آمده در خصوص حضورش در جلسه آزمون با انتشار پستی در اینستاگرام خود، از حاشیه‌سازان خواسته بود که دست از این اقدامات علیه ورزشکاران تحصیل‌کرده بردارند و اجازه بدهند تا ورزشکاران هم در این مسیبر درست رو به جلو حرکت کنند! چرا که ورزش این مملکت به ورزشکاران تحصیل‌کرده هم نیاز دارد.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:
اشتراک گذاری خبر:
ارسال نظرات
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۱