۱۱ بهمن ۱۳۹۰ - ۲۲:۲۶
امام خامنه‌ای در دیدار دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین:

آمریکاییها می خواهند انتقام شکست های اخیر خود در منطقه را از سوریه بگیرند

اگر دولت سوریه، به آمریکاییها قول دهد که حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان قطع خواهد کرد، همه مسائل تمام خواهد شد و تنها جرم سوریه حمایت از مقاومت است.
کد خبر : ۵۲۱۸۸

به گزارش صراط به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری،حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز(سه شنبه) در دیدار رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، واقعیت موجود در جهان را با توجه به تحولات یک سال گذشته و بیداری اسلامی، ضعف روز افزون غرب و قدرت فزاینده دنیای اسلام دانستند و تأکید کردند: اگر امت اسلامی در کشورهای مختلف، متعهد به مجاهدت، ایستادگی و حسن‌ظن به پروردگار باشند، قطعاً وعده نصرت الهی محقق خواهد شد، همانگونه که در یک سال گذشته شاهد آن بودیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تحولات یک سال گذشته در منطقه، از بشارتها و  لطف و رحمت الهی است، افزودند: این تحولات، اول کار است و به لطف خداوند پیروزیهای بیشتری در راه است.

حضرت آیت الله خامنه ای، لازمه نصرت الهی را مجاهدت و بجا آوردن حق جهاد دانستند و خاطرنشان کردند: جمهوری اسلامی ایران در طول 32 سال گذشته همواره از مراحل سخت و دشوار عبور کرده است و به لطف خداوند از این پس نیز با قدرت به مسیر خود ادامه خواهد داد.

ایشان همچنین با اشاره به شرایط سوریه افزودند: درخصوص سوریه اگر با دید جامع و فراگیر به تحولات این کشور نگریسته شود، طراحی آمریکا برای سوریه کاملاً مشخص است که متأسفانه برخی کشورهای خارجی و منطقه نیز در این طراحی آمریکا مشارکت دارند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کردند: هدف اصلی طراحی آمریکا در سوریه، ضربه زدن به خط  مقاومت در منطقه است زیرا سوریه از مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی  لبنان حمایت می کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اگر دولت سوریه، به آمریکاییها  قول دهد که حمایت خود را از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان قطع خواهد کرد، همه مسائل تمام خواهد شد و تنها جرم سوریه حمایت از مقاومت است.

ایشان خاطر نشان کردند: آمریکاییها و برخی کشورهای غربی می خواهند انتقام شکست های اخیر خود در منطقه ازجمله مصر و تونس را، در سوریه بگیرند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال سوریه، حمایت از هرگونه اصلاحات به نفع مردم این کشور و مخالفت با دخالت آمریکا و کشورهای دنباله رو آن، در مسائل داخلی سوریه است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به سخنان اعضای جهاد اسلامی فلسطین درخصوص پیشرفتهای علمی چشمگیر و خیره کننده در ایران، تأکید کردند: حرکتهای علمی در کشور، وسیع و در همه بخشهای علمی و فناوری است و در برخی موارد نیز برای بسیاری از افراد غیرقابل تصور است.

حضرت آیت الله خامنه ای اظهار امیدواری کردند: این حرکتهای علمی در دیگر کشورهای اسلامی همچون مصر، تونس و لیبی بوقوع بپیوندد و امت اسلامی به توانایی های بالای علمی و فناوری دست پیدا کنند.

رمضان عبدالله دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گزارشی از تحولات فلسطین بویژه غزه ارائه کرد و گفت: بیداری اسلامی و تحولات منطقه فرصت بسیار مغتنم برای ملتهای مسلمان بویژه مردم فلسطین است و همه باید مراقب فتنه انگیزیهای دشمنان باشند.

وی افزود: تمدن اسلامی بار دیگر، بازگشت به دوران اوج و شکوه خود را آغاز کرده و جمهوری اسلامی ایران نقش ممتاز و بی بدیلی در اوج گیری مجدد تمدن اسلامی دارد و به همین دلیل جبهه استکبار فشارهای خود را بر ایران تشدید کرده است.

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین همچنین با اشاره به تحولات سوریه گفت: غربیها تلاش دارند تا سوریه را که پایگاه مقاومت در منطقه است، از جبهه مقاومت بگیرند.

دکتر محمد از رهبران جهاد اسلامی فلسطین نیز در این دیدار از آخرین وضعیت غزه گزارشی ارائه کرد و با اشاره به پیشرفتهای علمی شگرف جمهوری اسلامی ایران، آن را مایه افتخار همه مسلمانان دانست.

نظرات بینندگان
ایرانی دورمانده از اصل خویش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۸
۴
از شما عقل کل ها چند سوال دارم لطفا پاسخ دهید! تا هدایت شویم
1- در طول تاریخ بزرگترین ضربات را از اعراب خورده ایم از قادسیه عمر تا قادسیه صدام ولی اکنون باید کل هزینه دشمنی اعراب با با اسرائیل غاصب را ما و (کمی هم سوریه )بدهیم و بقیه عربها در خور و خواب و... خودشان عیش و نوش می کنند چرا؟
2-1000 میلیارد دلار غرامت از عراق چطور شد؟آیا این حق ملت ایران را می خواهیم ببخشیم؟
3- چرا قطر نیم وجبی چندین برابر کشور 80 میلیونی ایران از میدان مشترک گازی استخراج کرده و به یغما می برد؟
4- اگر عقلانی و تاریخی بررسی کنیم ریشه دشمنی با اعراب و روسیه واقعی تر و تاریخی تر است یا با اسرائیل و غرب؟؟؟

5- چرا ترکیه و کره جنوبی بدون هیچ منابع نفت وگاز به این همه پیشرفت نائل شده اند و هیچ دشمن جدی هم ندارند و ما این همه هزینه از جیب ملت ایران برای این دشمنیها می دهیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
دوست عزیز برای ما عرب و عجم و فارس و ترک ملاک نیست، ملاک برای ما اسلام و مظلومیت مسلمانان است. حالا چون یک عده از دولت های دیکتاتور عربی بی غیرت هستند و مثل حسنی مبارک به اسرائیل باج می دهند، ما هم باید چشم مان را به روی ظلمی که به فلسطینیان می شود ببندیم، چرا چون آنها عرب هستند و ما فارس؟!!
لطفآ مسائل رو با هم مخلوط نکن، در روابط بین المللی، اساس بر احترام متقابل است. حالا چند کشور قلدر دلشان میخواهد مثل زمان طاغوت، ایران مستعمره آنها باشد و منابع ما را به تاراج ببرند و شاه مملکت را با کودتا عوض کنند، ما هم می گوییم نخیر، آن دوران گذشته و شما باید بفهمید که ایران دیگر مستعمره شما و ایالت پنجاه و یکم امریکا نیست!!
ضمن اینکه با هیچ کس دشمنی ذاتی نداریم (جز اسرائیل که از اساس نامشروع است)، با هیچ کس هم تعارف نداریم و وقتی کشوری مثل روسیه درمورد فلان قرارداد موشکی بدقولی می کند، از او به سازمان های مسئول بین المللی شکایت می کنیم و غرامت هم می گیریم.
آیا ترکیه و کره هم با اواع و اقسام تحریم های شدید مواجه بودند که نتوانند با کسی معامله کنند؟ یا یک جنگ عظیم هشت ساله را تجربه کردند آن هم در زمانی که تازه انقلاب کرده و حکومتی جوان داشتند؟!
ضمنآ همین غربی های دموکرات! ، صدام را به سلاح شیمیایی مجهز کردند و آن دیوانه هم مردم ما را قتل عام کرد. حالا دشمن واقعی ملت ما کیست؟!!
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۰:۲۹ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۰
۳
۸
کار شیطانی به نام صهیونیست حدی ندارد از یک طرف به تبلیغات فیمینیسم و سقط جنین می پردازند و بعد کبد جنین سقط شده را در پپسی و نستله و کرافت میریزند و مابقی بدن جنین را در محصولات ارایشی بکار می برند و معلوم نیست این برنامه غیر بعد مادی ،در بعد معنوی بشر چقدر مخرب است؟